Esileht Koroonaviirus COVID-19 Häid nippe enda turgutamiseks peale covidit

Näitan 7 postitust - vahemik 1 kuni 7 (kokku 7 )

Teema: Häid nippe enda turgutamiseks peale covidit

Postitas:
kineskoop

Peale covidit nii endal kui lapsel selline nõrk olemine, võhma pole, iga liigutus ajab hingeldama jne.

Jagage palun tõhusaid nippe enda kiiremaks taastamiseks! Mida sisse süüa või mida füüsiliselt teha?

+4
-4
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
UunoR

Mitte üle pingutada ja puhata. Taastumine võtab aega.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Haigusega kaotad kehast mõningaid aineid, mis põhjustab ka selle väsimuse.

Söö toite, mis sisaldavad või kasuta toidulisandeid*:

D-vitamiin
C-vitamiin**
Tsink
Raud***
Magneesium
Kaalium
B vitamiinid
*Multivitamiinid on saast, võta eraldi, ehk siis elementaalsed või tsitraadid.
**C-vitamiini saab kõige paremini kätte sidrunist (sealt saab ka vaske ja muid ühendeid, mida askorbiinhappes ei ole) – blenderda smuutiks või midagi.
***Raud ei taha toidulisanditest väga imenduda, parem on seda saada lihast/maksast. Kui siiski tahad muul moel, või seda saada taimsetest allikatest, võta c-vitamiiniga.

Parimad allikad toitudest:
maks
punane liha
muna
maitsepärm
rohelised lehelised
kala
või
paprika
sidrun

Väldi üleliigseid süsivesikuid, kuna veresuhkruga jebiitamine tekitab veel omakorda väsimust ja nõrkust. Kui tundub füüsiliselt tehtav, söö päeva jooksul ainult ~8 tunnises vahemikus – nö pool-paastuga saab keha vaikselt enese ravimisega tegeleda.

Kusagil vähemalt 45 minutit võiks õues käia – päikest, infrapuna, D-vitamiini – kui ilmad on koledad ja võimalus olemas, kasuta vastavaid lampe ja toidulisandit.

Hea uni aitab samuti väga palju.

Head paranemist.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lase enne vereproov anda enne kui hakkad igasuguseid vitamiine tarbima.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Positiivsed mõtted ja kvaliteetsed tunded. Keha on nõrk, võimalik, et paremaks ei lähegi, järelikult peab rõõmustama iga liigutuse eest ja pärast ja mõtlema, et hea, et niigi on. Iga mõte, et oled halvas seisus, et vaja kiiresti paraneda, takistab paranemist. Rõõmusta iga liigutuse eest, mida suudad rohkem sellega võrreldes kui oled haige.  Ära võrdle ennast sellega, mis oli enne haigust, võrdle koguaeg sellega, mis oli siis kui oli väga halb olla. Sellega võrreldes oled juba meeletu arenguhüppe teinud. Kiida ennast ja kiida keha, et liigub. Ja ära pööra tähelepanu sellele, et väsid ja võhma pole, seda lihtsalt märka, et hetkel on nii. Ära suhtu endasse halvasti, et sa ei jaksa midagi teha. Lõpeta teiste hukku mõistmine, et nad ei jaksa jne. Tunnusta end ja kiida end. Ja tunne, et ongi parem olla. Ükski vitamiin ei aita, kui end mõttes tümitad ja tunnete tasandis rõõmu pole. Kehaline suutmatus ei ole mingi põhjus end mõtetes kritiseerida ja rõõmust loobuda. Rõõm ei ole sellega seotud, et kas jaksad või mitte. Rõõm on sinu otsus, nagu on otsus ka see, kuidas sa endast mõtled.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

kalamaksaõli

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lase enne vereproov anda enne kui hakkad igasuguseid vitamiine tarbima.

Varsti tahad, et enne igat söögikorda ka spetsialistid kõik asjad üle mõõdaks? 🙂

Neid üledoose on päris raske saada ja pead kogustega ikka 10-100x päevas puitu panema st…

0
0
Please wait...

Näitan 7 postitust - vahemik 1 kuni 7 (kokku 7 )


Esileht Koroonaviirus COVID-19 Häid nippe enda turgutamiseks peale covidit