Esileht Ajaviite- ja muud jutud Head ja halvad automargid ja mudelid vastupidavuse mõttes

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 64 )

Teema: Head ja halvad automargid ja mudelid vastupidavuse mõttes

Postitas:
Kägu

Kuna siin kindlasti käib erineva läbisõiduga ja erinevas vanuses autode omanikke, siis küsin huvi pärast, millist automarki ja mudelit te oma kogemuse põhjal saate kiita selles osas, et kestab kaua ja vajab vähe remonti, eeldusel, et regulaarne hooldus ja õlivahetus saab tehtud? Mul endal on hea kogemus olnud Hondaga, millega sõitsin üle 200 tuhande ilma sinna raha sisse panemata rohkem kui õli, pukside ja piduriklotside vahetus. Lugesin ka, et Guinessi rekordite raamatu andmeil on kõige suurema kilometraaži saavutanud sõiduauto olnud üks 1966. aasta Volvo. Eestis oli jälle mingi ärimees, kes kihutas oma Toyota Corollaga pidevalt Venemaa vahet ja sõitis 500 tuhat maha, seejärel oli veel auto sõidukõlbulik ja ta andis selle oma lapsele esimeseks autoks. Mis mark täna toodetud autodest teistest kauem kestaks?

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Golf, Seat, avensis

+3
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on Toyota Corolla. Ilmselt on kordi mugavamaid ja paremaid autosid, aga ostu hetkel (ostsin uuena salongist) oli hinna ja kvaliteedi suhe väga hea. Praegu olen juba ligi 7 aastat selle sama autoga ringi süganud.

Siiski, esindusele on mul tugevad etteheited. Järve Amservi töötajad on väga kehvad.

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

See Sind ilmselt palju ei aita, aga mina rallin 1998. aasta Mazdaga ikka veel ringi. Nüüd sellel talvel läks istmesoojendus läbi, muud pole 23 aasta jooksul tal häda olnud. Pool Euroopat läbi reisinud, ei ole mind iial tee äärde jätnud. Auto on muidugi terve oma eluea olnud ka piinliku täpsusega hooldatud ja läbisõit ei ole vanuse kohta kuigi suur, viimased 10 aastat on olnud rohkem pühapäevasõiduk. Arvan, et kestab 5–10 aastat veel, enne kui remondi- või kõpitsuskulud ebamõistlikuks muutuvad.

+13
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

See Sind ilmselt palju ei aita, aga mina rallin 1998. aasta Mazdaga ikka veel ringi.

Mul Mazdaga sarnane kogemus. Kuigi jah, teemaalgatajat see ei aita.  Oma 1994. aasta isendiga sain kokku ära sõidetud ligi 357000 km ja peale mind sõideti sellega veel. Kui kaua, ei tea.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ainuke õige auto on BMW. Mida uuem, seda parem. Volvot ei soovita.

+2
-17
Please wait...

Postitas:
Kägu

Volkswagen Passat. Vanust 21 aastat, odomeetri näit üle 581 000.  On jah vana ja kole ja ilma “mugavusteta” aga remonti vajab harva ja ka siis saab hakkama odavalt.

Pole eriline autohuviline, aga kiidetakse just neid vanemaid Passateid, uuemad ei pidavat nii hästi kestma.

+11
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vanad autod pidasidki hästi vastu, uutel hakkab üks häda ja teine häda. Nagu kõige muugagi tänapäeval – hea, kui garantiiaja lõpuni probleemideta läbi saad, siis osta uus.

+11
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis mark täna toodetud autodest teistest kauem kestaks?

Selle jaoks on ju statid tehtud, nii palju, kui see uuemate autode kohta üldse võimalik on.
(sest tulevikus pole ju keegi nendega 500 tuhat läbi sõitnud, selles mõttes suht loll küsimus muidugi selle 2021a auto kohta)

Aga kristallpall annab näiteks inglastel enam vähem sellise nimekirja:

1. Skoda Citigo 2012-on 100%
=1. Toyota Aygo 2014-on 100%
3. Volkswagen Up 2012-on 99.4%
=4. Suzuki Swift 2017-on 99.3%
=4. Hyundai i20 2015-on 99.3%
6. Dacia Duster 2018-on 99.1%
7. Honda Jazz 2015-on 99.0%
8. Hyundai i10 2014-2020 98.8%
9. Toyota Yaris 2011-2020 98.7%
10. Skoda Fabia 2015-on 97.6%

Teemaalgataja, aga mida sa nüüd omastarust edasi teed?
Kas hakkad perekooli foorumi, whatcar.com-i ja mingite nimekirjade järgi autot ostma või? – Hallooo.

See on ju tobeduse tipp.

Osta tuleb see auto, mis ENDALE meeldib, mitte see, mis mingile sajale tuhandele d..biilile meeldib.
Kes ei aga autost üldse rohkem, kui seda, et see on liikusvahend, mida peab ise juhtima.

+3
-13
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul ka 23a vana passat. Super heas korras. Ülevaatuse läbis just puhtalt. Tsingitud kere, kuskilt ei roosteta.
Esisilla vahetasin kyll ära eelmine aasta -läks 700€. Mees ütles, et nyyd on esisild nii korras, et kõik on tutikas ja seda ei pea ma enam iial vahetama. Kerel olen kivi täkkeid lasknud korda teha. Muud on jooksvad kulud olnud.

Mul hea mootor ka, diisel kyll aga mootor kestab ja on väga öko – keskmine on 4,7l/100km.

Ma olen väga rahul ja soovitaksin. Volvo on tööloom, mul on volvo ka olnud aga selle remont, kui midagi katki läheb on jõhkralt kallis. Samas on sellel kere tugev.

+9
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eelmise BMWl oli läbisõit üle 700 000.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul ka 23a vana passat. Super heas korras.

Ma nüüd ei saagi aru, kas te olete massilisellt kaotanud oma loetust arusaamise võime?

Küsiti TÄNASTE autode kohta, aga perekoolikas rahumeeli jahub ja jahub oma uunikumist.
Mis LOOMULIKULT olid kõik kestvamad, kui tänapäevased autod, aga keegi perekoolist ei hakka ju täna endale uunikumi ostma?

+6
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mind ajab muigama see 4,7 liitrit sajale. Isegi minu moodne õkodiisel võtab suvel maanteel 5,0

+7
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Küsiti TÄNASTE autode kohta, aga perekoolikas rahumeeli jahub ja jahub oma uunikumist. Mis LOOMULIKULT olid kõik kestvamad, kui tänapäevased autod, aga keegi perekoolist ei hakka ju täna endale uunikumi ostma?

Tänaste autode vastupidavus aastates hakkab selguma alles aastakümnete pärast.

kohvipaksu pealt seda ennustada pole võimalik

mis aga puutub vanemate sõidukite ostmisse, siis neid ostetakse ja müüakse küll:
ise leidsime sel suvel ostja eelmise sajandi lõpust pärit opelile.
ise aga muretsesime pere teiseks autoks 12a vana prantslase, mis läks täiesti puhtalt ka ülevaatuselt läbi.
Järgmisel suvel plaan müüki panna 3 järgmist uunikumi, mis vanaisalt päranduseks saime  (ajavahemikust 1965-1978, kõik sõidukorras), olen rohkem kui veendunud, et ostja leidub neile kõigile.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jaapanlaste omad. Ehk Honda, mitsubishi, mazda, Toyota näiteks.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

volvo xc 60. ainult korralised hooldused.

Nõustun! Mul volvo xc90 juba kümnes aasta jookseb( abikaasa ostis mulle ta 4 aastat noorena). Uskumatu, aga  siiani ainult kuluvaid osi vahetanud. Selle 10 aasta peale max 3000€, mis on nalja summa. (Rehve muidugi pole sisse arvestatud). Mees ise oma autosi aina vahetab, küll tutikaid, küll kasutatuid, aga no ei kesta, kolinal hakkavad lagunema(nagu minu autod enne volvot).  Jah vanuse poolest tahaks juba uuemat, aga ei mitte, enne kui päris kook ok käes. Teiseks on ka volvod ühed turvalisemad ja väiksemate kahjudega autod avariis.

+3
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleneb ju mootorist ja isegi konkreetsest isendist. Samuti sellest, kuidas inimene sõidab jne. Nt Volvo XC90 (kui just ei räägi viimasest generatsioonist) on väga laidetud auto, aga see ei tähenda, et mõnel inimesel see tulest ja veest läbi ei võinud käia. Samamoodi nt Land Rover on tuntud õliga märgistaja, aga enda peres on peaaegu 500 000km läbi sõitnud Discovery 3 ja selle raha eest mugavamat autot ei leia. Sõbral samas oli Discovery 3, mis oli täielik katastroof, kuigi ta hooldas ka kenasti. Lõpuks kiidab igaüks oma, mõni koguni Prantsuse autosi (ära usu!).

+2
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Jeep Wrangler 2020 aasta, eile ostsin.

M36

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kusjuures mina soovitangi Toyota, Škoda,Volkswagen uuematest.

Ise just plaaningi ka uueks autoks mõne Lexuse (ehk siis tegelikult ju Toyota) osta.

Näiteks sakslastest endal on Audi ja peres on olnud ka paar Mercedest. No neid marke eriti ei soovitaks. Hooldus polegi nii hull aga kui sattuda halva isendi otsa siis on pahasti. Endal on õnneks vedanud, kuid uuesti enam ei ostaks igaks juhuks, miskipärast ikkagi  ei usalda (kasutatult mitte otse esindusest uus)..Samas räägitakse et saksa autod on just need kóikvóimsad..

Muidugi kui esindusest tutikas osta ja iga 5a tagant uuema vastu vahetada siis polekski nagu eriti ju vahet aga Mersuga oli küll naguke tüütu kui ikka mitu korda pidi garantii ajal käima remondis 🙂

Uuemate Mitsubishidega on ka hea kogemus aga noh see ongi see, et kuna on uusena ostetud siis äkki lihtsalt polegi jóudnud selle móne aastaga katki minna..

 

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kolm aastat vana Passatit ei saa küll kellelegi soovitada, laguneb nagu ei-tea-mis.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

peaaegu 500 000km läbi sõitnud Discovery 3 ja selle raha eest mugavamat autot ei leia. Sõbral samas oli Discovery 3, mis oli täielik katastroof, kuigi ta hooldas ka kenasti. Lõpuks kiidab igaüks oma, mõni koguni Prantsuse autosi (ära usu!).

Sinagi ju praegu kiitsid prantsuse autotootjat taevani.

Tõsi, ilmselt muidugi oma rumalusest, sest sa pole ilmselt kuulnudki, et see Disco3-e kõige levinum mootor (mis on 2,7T diisel 276DT AJD-V6, muidugi), on hoopis Fordi poolt tühjalt lehelt alustatud (sest ford omas mingil ajal nii LR-t kui Jaguari) ja PSA (ehk Peugeot S.A. Groupe) poolt lõpetatud projekt. link.
MITTE mingi LR omatoodang. Ja kuna ta on Peugeoti poolt oma “õnnistuse” (või needuse) saanud, siis peetakse teda üheks kõige vähem vastupidavamaks mootoriks üldse.
Isegi meie Eesti terve Land Roveri foorum vahepeal halas nende pärast, kuna kõigil läksid väntvõllid pooleks; nüüd on juba rahulik, sest enamus on vanametalli ilmselt ära viidud.

Siin üks Peugeot, mis on sinu arust LR mootoriga, aga tegelikult on hoopis sinu auto Peugeoti mootoriga.

See, et neil Discodel kõigil õhkpadjad puruks plahvatasid, see ilmselt on normaalne, sest suurtel Audidel ja Mersudel jne plahvatavad sama moodi. Raha peab ju liikuma.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kolm aastat vana Passatit ei saa küll kellelegi soovitada, laguneb nagu ei-tea-mis.

Sõltub. Kui sa ostad saksast toodud ja 300000km sõitnud mingi ametiautona ainult ringi uhanud raipe, siis muidugi.
Loomulikult on sel raipel odomeeter tagasi keritud ja hooldusraamat “kadunud”.

Kui sa ostad aga Eestist müüdud ja pensionöri kasutuses olnud vaid 20 tuhat sõitnud ausa masina, siis sa ei saagi niipea teada, mida tähendab autoremont.
NÄITEKS mingi sellise: Link.

Küsimus: aga miks sa ei osta sellist (nagu seal näites?)
Vastus: Sest sul pole raha ja so oled kooner. Ja ostad ainult selliseid keritud raipeid: Link.
Lisaks armastad sa tühja targutada.

+2
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul ka 23a vana passat. Super heas korras.

Ma nüüd ei saagi aru, kas te olete massilisellt kaotanud oma loetust arusaamise võime?

Küsiti TÄNASTE autode kohta, aga perekoolikas rahumeeli jahub ja jahub oma uunikumist.

Mis LOOMULIKULT olid kõik kestvamad, kui tänapäevased autod, aga keegi perekoolist ei hakka ju täna endale uunikumi ostma?

No sellisel juhul mul polegi midagi öelda. Minu eelmine auto on nüüdseks 15 aastat vana. Sellest 10 viimast oli minu oma. Selle auto hingeelust võiksin pikalt rääkida, aga soovitada ei julge. Viimased 2 nädalat olen sõitnud 2 aastat vana Skoda Oktaviaga. Aga see periood on liiga lühike, et vastupidavuse kohta järeldusi teha.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

volvo xc 60. ainult korralised hooldused.

Nõustun! Mul volvo xc90 juba kümnes aasta jookseb( abikaasa ostis mulle ta 4 aastat noorena). Uskumatu, aga siiani ainult kuluvaid osi vahetanud. Selle 10 aasta peale max 3000€, mis on nalja summa. (Rehve muidugi pole sisse arvestatud). Mees ise oma autosi aina vahetab, küll tutikaid, küll kasutatuid, aga no ei kesta, kolinal hakkavad lagunema(nagu minu autod enne volvot). Jah vanuse poolest tahaks juba uuemat, aga ei mitte, enne kui päris kook ok käes. Teiseks on ka volvod ühed turvalisemad ja väiksemate kahjudega autod avariis.

Kas su mees on l… Sinu kogemuse pealt ei oska siis õppida?

Ma olen enam kui kindel, et sa jätad vähemalt pool autokuludest mainimata ja hindamata.

Ainuüksi hooldusteenindus läheb aastas pea 800€ pluss vahetatavad kuluosad ja leitud puudused mida siis remontida. Muidugi kui viimaseid külmalt ignoreerida, mida enamus eestlasi uuemate autode puhul teeb siis võibki 10a kulu olla 6000€. Kui hooldusel ka ei käi ja ei tee siis võibki olla 3000€ 10 a kohta.

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Soovitaks hoiduda uutest Volkswagenitest. Uued on täielik õnnetus ja hooldus on Harjumaal alla igasugust arvestust. Laguneb, roostetab. Võtab õli nagu nõukaaegne traktor. 10 l hoolduste vahel vabalt. Hooldus laiutab käsi ja pakub mootorivahetust. Volvo on tänapäeval “hiina auto”, seda ostavad ainult pensionieelikud ja ainult sellepärast, et 30 aastat tagasi oli hea auto. Volvo slogan võiks olla – “Kallis, me ei seksi enam kunagi, aga ma ostsin sulle Volvo!”

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kolm aastat vana Passatit ei saa küll kellelegi soovitada, laguneb nagu ei-tea-mis.

Sõltub. Kui sa ostad saksast toodud ja 300000km sõitnud mingi ametiautona ainult ringi uhanud raipe, siis muidugi.

Loomulikult on sel raipel odomeeter tagasi keritud ja hooldusraamat “kadunud”.

Kui sa ostad aga Eestist müüdud ja pensionöri kasutuses olnud vaid 20 tuhat sõitnud ausa masina, siis sa ei saagi niipea teada, mida tähendab autoremont.

NÄITEKS mingi sellise: Link.

Küsimus: aga miks sa ei osta sellist (nagu seal näites?)

Vastus: Sest sul pole raha ja so oled kooner. Ja ostad ainult selliseid keritud raipeid: Link.

Lisaks armastad sa tühja targutada.

Jutt oli uuena Eestist ostetud autost, läbisõit kolmandaks aastaks 30000 km. Selleks ajaks oli auto garantiiremondis käinud erinevate suuremate ja väiksemate probleemidega rohkem kui kümme korda. Müüsin auto maha ja edasi on see “raibe” õnneks kellegi teise probleem. Sina aga teeksid müügikuulutuse lahti ja kiidaksid, teadmata, mis selle autoga tegelikult toimunud on.

Saan aru, et mul oli lihtsalt suur ebaõnn selle autoga, aga tänapäevane Passat pole enam see, mis ta vanasti oli, kvaliteet on kõvasti langenud.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Osta tuleb see auto, mis ENDALE meeldib,

Minule näiteks ei meeldi ükski auto. Auto on mulle liikumisvahend, mis peab olema võimalikult murevaba, ehk siis vastupidav, hooldus kergesti kättesaadav, jupid kergesti kättesaadavad, ja autole ei tohiks kuluda arutult palju raha, sest eelistan seda raha muudesse hobidesse investeerida.

Meie pere on jäänud Toyotade juurde, sest nendega on seni head kogemused olnud. Aga see ei tähenda, et pole teisi vastupidavaid autosid. Käin korralises hoolduses just selleks, et auto pidamine võimalikult murevaba oleks.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on olnud Saab, Opel, Mersu ja järjest kolm Renault-d. Nüüd on Volvo ja ma ütleks, et sellega olen ma loetletutest kõige rohkem hädas olnud. Prantslastega ajan ka statistika kõveraks sest minul on nendega väga vedanud, tegid oma tööd ausalt ja probleemideta.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

peaaegu 500 000km läbi sõitnud Discovery 3 ja selle raha eest mugavamat autot ei leia. Sõbral samas oli Discovery 3, mis oli täielik katastroof, kuigi ta hooldas ka kenasti. Lõpuks kiidab igaüks oma, mõni koguni Prantsuse autosi (ära usu!).

Sinagi ju praegu kiitsid prantsuse autotootjat taevani.

Tõsi, ilmselt muidugi oma rumalusest, sest sa pole ilmselt kuulnudki, et see Disco3-e kõige levinum mootor (mis on 2,7T diisel 276DT AJD-V6, muidugi), on hoopis Fordi poolt tühjalt lehelt alustatud (sest ford omas mingil ajal nii LR-t kui Jaguari) ja PSA (ehk Peugeot S.A. Groupe) poolt lõpetatud projekt. link.

MITTE mingi LR omatoodang. Ja kuna ta on Peugeoti poolt oma “õnnistuse” (või needuse) saanud, siis peetakse teda üheks kõige vähem vastupidavamaks mootoriks üldse.

Isegi meie Eesti terve Land Roveri foorum vahepeal halas nende pärast, kuna kõigil läksid väntvõllid pooleks; nüüd on juba rahulik, sest enamus on vanametalli ilmselt ära viidud.

Siin üks Peugeot, mis on sinu arust LR mootoriga, aga tegelikult on hoopis sinu auto Peugeoti mootoriga.

See, et neil Discodel kõigil õhkpadjad puruks plahvatasid, see ilmselt on normaalne, sest suurtel Audidel ja Mersudel jne plahvatavad sama moodi. Raha peab ju liikuma.

Täiesti teadlik, et mõnel Discol on PSA groupi mootor. Discol olevad mootorid ei ole muide halvad, kuna need ei ole ainult Peugeot välja töötatud. Mootor paraku ei ole autol ainus osa. Võta 10a vana Disco ja tutikas Peugeot (Renault vms) ja tunned vahet koostekvaliteedis. Üks on odav plastik, klõbiseb ja koliseb, inetu igalt poolt (prantsuse autod siis). Disco on ka 10a hiljem veel kvaliteetne. Õhkpatjade kohta kehtib täpselt see, mida kirjutasin – oleneb isendist. Mul pole kunagi probleemi olnud. Ka väntvõlliga mitte.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Müüsin auto maha ja edasi on see “raibe” õnneks kellegi teise probleem.

Tünga said ju!
Edasi on see auto palju parem, kui mõni teine, mille need probleemsed kohad KOHE pärast garantiiaega üles ütlevad.

Aga meil sinuga pole ilmselt rohkem mõtet vaielda, sest sina kisad ühe näite baasilt, mina “pisut” rohkemate.
Ja keegi teine kägu, kes volkkarit kirus, kuidas siis Soodade, Seatide ja väiksemate Audidega lood on? Neil ju täpselt sama tehnika (ehk raudvara), aga sinu arust ilmselt need töötavad nagu kulda, eksole?
Nojah.
Ilmselt teine ühe-auto-kogemusega kisaja.

Ja mitte, et ma üldse mingi VAG krupi kvaliteedi pimeuskuja oleks; loomulikult lagunevad need autot sama moodi nagu teisedki. Pisut ehk kvaliteetjapsidest tõesti rohkemgi.
Aga üks vahe on: nad reeglina ei lagune juhuslikult. (nagu teised).
Vaid see käib siiski tehase, saksa inseneri ja raamatupidaja (raha!) taktikepi järgi.
Ja väga edukalt käib.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 64 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Head ja halvad automargid ja mudelid vastupidavuse mõttes