Esileht Ajaviite- ja muud jutud Head ja halvad automargid ja mudelid vastupidavuse mõttes

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 64 )

Teema: Head ja halvad automargid ja mudelid vastupidavuse mõttes

Postitas:
Kägu

volvo xc 60. ainult korralised hooldused.

Nõustun! Mul volvo xc90 juba kümnes aasta jookseb( abikaasa ostis mulle ta 4 aastat noorena). Uskumatu, aga siiani ainult kuluvaid osi vahetanud. Selle 10 aasta peale max 3000€, mis on nalja summa. (Rehve muidugi pole sisse arvestatud). Mees ise oma autosi aina vahetab, küll tutikaid, küll kasutatuid, aga no ei kesta, kolinal hakkavad lagunema(nagu minu autod enne volvot). Jah vanuse poolest tahaks juba uuemat, aga ei mitte, enne kui päris kook ok käes. Teiseks on ka volvod ühed turvalisemad ja väiksemate kahjudega autod avariis.

Kas su mees on l… Sinu kogemuse pealt ei oska siis õppida?

Ma olen enam kui kindel, et sa jätad vähemalt pool autokuludest mainimata ja hindamata.

Ainuüksi hooldusteenindus läheb aastas pea 800€ pluss vahetatavad kuluosad ja leitud puudused mida siis remontida. Muidugi kui viimaseid külmalt ignoreerida, mida enamus eestlasi uuemate autode puhul teeb siis võibki 10a kulu olla 6000€. Kui hooldusel ka ei käi ja ei tee siis võibki olla 3000€ 10 a kohta.

Ega siis hooldust ei pea kõige kallimas kohas ehk esinduses tegema. Endal 15 a vana Volvo, sellest 12 a minu käes. Hooldused + remondid suurusjärgus 1000 € aastas. Aga eks ta ole, kellel kuidas joppab. Kerel pole roostetäppigi.

Jaapanlaste omad. Ehk Honda, mitsubishi, mazda, Toyota näiteks.

Korrosioon.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

volvo xc 60. ainult korralised hooldused.

Nõustun! Mul volvo xc90 juba kümnes aasta jookseb( abikaasa ostis mulle ta 4 aastat noorena). Uskumatu, aga siiani ainult kuluvaid osi vahetanud. Selle 10 aasta peale max 3000€, mis on nalja summa. (Rehve muidugi pole sisse arvestatud). Mees ise oma autosi aina vahetab, küll tutikaid, küll kasutatuid, aga no ei kesta, kolinal hakkavad lagunema(nagu minu autod enne volvot). Jah vanuse poolest tahaks juba uuemat, aga ei mitte, enne kui päris kook ok käes. Teiseks on ka volvod ühed turvalisemad ja väiksemate kahjudega autod avariis.

Kas su mees on l… Sinu kogemuse pealt ei oska siis õppida?

Ma olen enam kui kindel, et sa jätad vähemalt pool autokuludest mainimata ja hindamata.

Ainuüksi hooldusteenindus läheb aastas pea 800€ pluss vahetatavad kuluosad ja leitud puudused mida siis remontida. Muidugi kui viimaseid külmalt ignoreerida, mida enamus eestlasi uuemate autode puhul teeb siis võibki 10a kulu olla 6000€. Kui hooldusel ka ei käi ja ei tee siis võibki olla 3000€ 10 a kohta.

Ega siis hooldust ei pea kõige kallimas kohas ehk esinduses tegema. Endal 15 a vana Volvo, sellest 12 a minu käes. Hooldused + remondid suurusjärgus 1000 € aastas. Aga eks ta ole, kellel kuidas joppab. Kerel pole roostetäppigi.

Jaapanlaste omad. Ehk Honda, mitsubishi, mazda, Toyota näiteks.

Korrosioon.

Loomulikult. Aga eelpool kommentaatpr väidab, et tal on a 10aaasta kohta 3000€ kulunud. See on ju ilmselge bluff.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

volvo xc 60. ainult korralised hooldused.

Nõustun! Mul volvo xc90 juba kümnes aasta jookseb( abikaasa ostis mulle ta 4 aastat noorena). Uskumatu, aga siiani ainult kuluvaid osi vahetanud. Selle 10 aasta peale max 3000€, mis on nalja summa. (Rehve muidugi pole sisse arvestatud). Mees ise oma autosi aina vahetab, küll tutikaid, küll kasutatuid, aga no ei kesta, kolinal hakkavad lagunema(nagu minu autod enne volvot). Jah vanuse poolest tahaks juba uuemat, aga ei mitte, enne kui päris kook ok käes. Teiseks on ka volvod ühed turvalisemad ja väiksemate kahjudega autod avariis.

Kas su mees on l… Sinu kogemuse pealt ei oska siis õppida?

Ma olen enam kui kindel, et sa jätad vähemalt pool autokuludest mainimata ja hindamata.

Ainuüksi hooldusteenindus läheb aastas pea 800€ pluss vahetatavad kuluosad ja leitud puudused mida siis remontida. Muidugi kui viimaseid külmalt ignoreerida, mida enamus eestlasi uuemate autode puhul teeb siis võibki 10a kulu olla 6000€. Kui hooldusel ka ei käi ja ei tee siis võibki olla 3000€ 10 a kohta.

Ega siis hooldust ei pea kõige kallimas kohas ehk esinduses tegema. Endal 15 a vana Volvo, sellest 12 a minu käes. Hooldused + remondid suurusjärgus 1000 € aastas. Aga eks ta ole, kellel kuidas joppab. Kerel pole roostetäppigi.

Jaapanlaste omad. Ehk Honda, mitsubishi, mazda, Toyota näiteks.

Korrosioon.

Korrosioon on miinus küll, aga tehnika on vastupidav.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu jaoks kindlalt on Volvo automark nr 1.

Omanud olen nüüdseks nelja isendit:

S60

S60

S80

S80

Plaanin jätkata, järgmine saab olema jälle S60, sest S80 ei toodeta enam ja S90 on linnas liiga pikk (liiga suurte gabariitidega).

Ilusad ka.

+3
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu jaoks kindlalt on Volvo automark nr 1.

Omanud olen nüüdseks nelja isendit:

S60

S60

S80

S80

Plaanin jätkata, järgmine saab olema jälle S60, sest S80 ei toodeta enam ja S90 on linnas liiga pikk (liiga suurte gabariitidega).

Ilusad ka.

Millegi muuga ka sõitnud oled, et nii väidad v 😂😂

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uskumatu, aga  siiani ainult kuluvaid osi vahetanud.

ma ei saa aru, mida sa veel siis vahetada tahaksid? või arvad, et teised vahetavad nalja pärast nt rooli välja mingi aja tagant?

ma vahetan ka oma volvo xc90-l kuluvaid osi, kord aastas keskmiselt on hooldusega koos vaja vahetada midagi järgnevast: rooliotsad, šarniirid, mingid puksid, amordid, mootoripadjad jms. kahjuks kaasneb iga korralise hoolduse + kuluosade vahetamisega u 1000€ arve. ja ma käin väga mõistliku hinnatasemega kohas. ma arvan, et 9 a jooksul, mis mina selle autoga sõitnud olen, olen ma hooldusele kulutanud teist sama palju nagu see auto maksis.

edit: nüüd näen, et keegi kulutab siin veel volvo hoolduele u 1000€ aastas, sinu meelest on see okei? ma julgeks vaikselt piiksuda, et minu meelest natuke palju siiski. eelmisel aastal läks mitusada eurot rohkemgi. ja sel aastal juba ka u 700€ töökotta viidud. ei usu, et aasta lõpuni hooletu. samas välja vahetada ka ei taha,  kes teab, mille otsa satun.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Uskumatu, aga siiani ainult kuluvaid osi vahetanud.

ma ei saa aru, mida sa veel siis vahetada tahaksid? või arvad, et teised vahetavad nalja pärast nt rooli välja mingi aja tagant?

ma vahetan ka oma volvo xc90-l kuluvaid osi, kord aastas keskmiselt on hooldusega koos vaja vahetada midagi järgnevast: rooliotsad, šarniirid, mingid puksid, amordid, mootoripadjad jms. kahjuks kaasneb iga korralise hoolduse + kuluosade vahetamisega u 1000€ arve. ja ma käin väga mõistliku hinnatasemega kohas. ma arvan, et 9 a jooksul, mis mina selle autoga sõitnud olen, olen ma hooldusele kulutanud teist sama palju nagu see auto maksis.

edit: nüüd näen, et keegi kulutab siin veel volvo hoolduele u 1000€ aastas, sinu meelest on see okei? ma julgeks vaikselt piiksuda, et minu meelest natuke palju siiski. eelmisel aastal läks mitusada eurot rohkemgi. ja sel aastal juba ka u 700€ töökotta viidud. ei usu, et aasta lõpuni hooletu. samas välja vahetada ka ei taha, kes teab, mille otsa satun.

selle hoolduse raha eest saad ju juba olulisemalt uuema auto. kui on muidugi kindel soov just volvot ja x90 omada, siis muidugi.

endal selline nägemus, et peaks võimalikult vähe kuskil töökodades käima, oman parem lihtsamat ja uuemat autot.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Millegi muuga ka sõitnud oled, et nii väidad v 😂😂

Olen, olen. Enne Volvosid. Enam sellist lollust ei plaani teha.

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ma vahetan ka oma volvo xc90-l kuluvaid osi, kord aastas keskmiselt on hooldusega koos vaja vahetada midagi järgnevast: rooliotsad, šarniirid, mingid puksid, amordid, mootoripadjad jms. kahjuks kaasneb iga korralise hoolduse + kuluosade vahetamisega u 1000€ arve. ja ma käin väga mõistliku hinnatasemega kohas. ma arvan, et 9 a jooksul, mis mina selle autoga sõitnud olen, olen ma hooldusele kulutanud teist sama palju nagu see auto maksis.

Siis läks vist hästi, et 15a tagasi Volvo veidi kallis tundus ja Subaru sai ostetud. Siiani vaid esinduses hoolduses käinud ja arved   300 euro ringis aastas. Teist samapalju kui auto maksis kulutada ei kavatse, on küll hea auto, aga varsti oleks ilmselt mõistlik ikkagi uuema vastu vahetada.

Vaatasin, et 10000 eest saaks umbes sellise kasutaud XC90 aga miks seda ajalehte pildistamise ajaks põrandalt ära ei võetud?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

on olnud mõni aasta vanad erinevad hondad, vw passat. hondad hakkasid kiiresti roostetama, vw oli igatpidi jube auto. praegu on juba 8 aastat c-klassi mercedes ja ühtegi viga ei ole. mugav, sujuv ega lagune.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Toyota ,odav hooldada ja peavad hâsti vastu.

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu jaoks kindlalt on Volvo automark nr 1.

Omanud olen nüüdseks nelja isendit:

S60

S60

S80

S80

Plaanin jätkata, järgmine saab olema jälle S60, sest S80 ei toodeta enam ja S90 on linnas liiga pikk (liiga suurte gabariitidega).

Ilusad ka.

Millegi muuga ka sõitnud oled, et nii väidad v 😂😂

Sa ise oled mõne korraliku Volvoga üldse sõitnud, et kahtled?

Enne järgmise Volvo ostu käisin minagi proovimas teisi marke, mida siin teemas kiidetud. Üsna ruttu sai selgeks, et kui võrreldes 2002 aasta Volvoga tänapäevasem Audi A6 tundus nagu plastiktops, mis mingit eduelamust ja lisaväärtust ei pakkunud, siis 2010 aasta Volvo mudeli vastu ei saanud küll ükski teine mark samas hinnaklassis. Meeldib ka Volvo 2.4 diiselmootori mõnus hääl.

No see on küll vägev kogemus erinevate autodega sõitmises, et nii väita. (proovisid teisi marke, räägid ainult ühest audi a6-st, vägev)
Sorri aga Volvo interjöör annab ikka soovida võrreldes nt audi, bmw, porsche sisustusega. Mõttetu plastikkärakas.

Volvol on üks pluss ja see on turvalisus, aga kõik muu on saast nendel pigem.

+1
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ideaalset autot ei ole tänapäeval olemas, igalühel on mingi viga küljes, valida jääb roostetava kere või laguneva tehnika vahel.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on Honda crv ja olen rahul. Eriti rahul olen praegusel talvel kus ta mind igast lumehunnikust välja on vedanud.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hakkan nüüd vastu päid ja jalgu saama, aga mul 4a vana Hyundai i20 active. 16 000€ eest on autot küll ja veel. Autol pole ühtegi viga siiani välja tulnud. Lisasid piisavalt.

Jah normaalse passatiga seda võrrelda ei saa, aga ega mul pole passatit vaja ka.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jah normaalse passatiga seda võrrelda ei saa,

Õige oleks: SINA ei saa.
Passat on ikka nõksa teine auto kui see Korea odavmark.

Kas sa Maximas müüdavaid panne samuti võrdled Fiskarsi pannidega, tahaks küsida….
Aga sa ju ei tea ka seda.

+2
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas sa Maximas müüdavaid panne samuti võrdled Fiskarsi pannidega, tahaks küsida….

Ilmselt mõeldi praepanne, mitte … midagi muud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>Kuidas Volvo turvalisus ja plastikärakus kokku käivad?</p>

+2
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuidas Volvo turvalisus ja plastikärakus kokku käivad?

Keegi VÄGA autokauge inimene samuti ärkas teemasse oma arvamusega.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kuidas Volvo turvalisus ja plastikärakus kokku käivad?

Ära sa nüüd oma plastikärakuga hoogu mine, eksole?

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Endal 15 a vana Volvo, sellest 12 a minu käes. Hooldused + remondid suurusjärgus 1000 € aastas. Aga eks ta ole, kellel kuidas joppab. Kerel pole roostetäppigi.

Päris palju kulub sul, mis sobib kokku minu teadmisega, et Volvo on kallis pidada. Mul on 20 a vana Opel ja 13 a vana Škoda ja isegi mõlema peale kokku ei kulu nii palju, vist isegi poolt sellest ei kulu aastas kahe auto peale.
Aga mis nende vastupidavusse puutub, siis roostet on mõlemal. Mitte küll läbivat ja saab rooste poolest veel aastaid sõita, aga siiski. Ah jaa, roostet pole pealt poolt vaadates nähagi, aga altpoolt küll. Sinu Volvo on siis ka alt ja uste nurkadest, rattakoobastest jms täiesti roostevaba? Sellisel juhul tõesti hea vastupidavusega rooste osas. Eks istuda ja sõita on Volvoga kindlasti mugavam kui Opeli või Škodaga (minu Škoda mudel ongi tööautoks tehtud, mitte nautimiseks), aga kallite hooldus- ja remondikulude tõttu pole kunagi Volvosid vaadanudki.

Mõlemal mu autol on esinenud kummalisi rikkeid elektrisüsteemis. Remont pole kallis olnud, kuid on võtnud aega, et vea asukoht tuvastada (kõige kehvemini on tuvastatavad vead, mis esinevad aega-ajalt). Muus osas on detailide kulumine nagu ikka: läbisõidule vastavalt tuleb piduriklotse jms vahetada. Kord-kaks aastas õli vahetada (vahetan 10000 km tagant) jne.

Vaatasin, et 10000 eest saaks umbes sellise kasutaud XC90

See auto on vaid 4 aastat noorem kui mu Škoda ja selle eest tahetakse ligi 11000 eurot? Minu oma maksaks praegu vist 5x vähem… Läbisõitu ei tasu Saksast toodud autodel uskuda, see auto sõitis ehk esimesel 3 aastal selle läbisõidu, mis märgitud. Ausalt, selle raha eest ostaks ma mingi Toyota või mõne Honda, saaks autot sama raha eest kordades rohkem, ülalpidamiskulud oleks väiksemad jne.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olin kunagi väga rahul oma Toyota Corollaga. Kahjuks tegin sellega avarii, kui auto oli 13 aastat vana ja läbisõit umbes 250 000, nii et läks mahakandmisele. Eks natuke teda remontida tuli selle aja jooksul, aga mitte väga palju ja midagi ekstreemset kallist vahetada ei tulnud.

Siis sõitsin Mazdaga, vot see ei olnud minu auto. Ma isegi ei tea, mis häiris, kuidagi ei meeldinud, no roostetas ka muidugi jah. Ja Mazda teenindus mulle ka üldse ei meeldinud.

Nüüd sõidan Subaruga, ostsin uuena pisut üle 2 aasta tagasi. Siiani olen väga rahul ja ei ole veel sentigi auto hooldusesse või remonti panustanud. Kui auto ostsin oli mingi kampaania, et esimesed kolm hooldust tasuta. Nüüd järgmine hooldus vähem kui aasta pärast on see, kus ise maksma pean. Nojah, rehvivahetuste eest muidugi olen maksnud, aga seda ometi remondikuluks ei loe. Lagunema ei ole veel hakanud, aga eks selle jaoks vara ka. Läbisõit on ka väga väike, mu igapäevasest 40+40 kilomeetrist on saanud paarkümmend kilomeetrit nädalas.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>Kuidas Volvo turvalisus ja plastikärakus kokku käivad?</p>

Ei käigi kokku, aga seda küsi Volvo käest 😆

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina alustasin autoomaniku teekonda A6 2005a oma. Oli tore kuniks mootor kokku jooksis ja siis nutt peale tuli. Järgmisena sai Leedust toodud Passat 2015 a. Ülimugav, väga öko, kõik toimis aga siis tuli isu osta uus. Sai valitud siis 2018 Volvo V90 ja kohe saab see auto olnuks minu käes 2 aastat. Kuna ma kasutan autot keskmisest eestlasest vägagi palju rohkem( pooleteise aastaga 70 000 sõidetud) siis ei ole veel mitte ühtegi jama olnud!

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei käigi kokku, aga seda küsi Volvo käest 😆

Keegi ei oska ju hiina keelt, et Volvo käest seda otse küsida….
Volvo, nagu me teame, on ju tänaseks hiinlaste valduses.

Nagu ka Soome tulevane tunnel, kui oravad edasi võimul on. Ja Saaremaa pole mingi maa.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Alustasin igivana Volkswgen Passatiga – kindel ja hea auto, varuosad odavad. Suuremaid tehnilisi probleeme ei olnud.

Sealt edasi liikusin Toyota Avensise suunas ja neid on olnud nüüdseks 2. Toyotat ostes oli kaalukeelel ka Honda, mis pidi olema pm. sama. Selle aja valikutest tegid aga autotehnikud maha minu mõtte osta kasutatud Volvo või Chrysler – Volvo hiigelaeg pidi olema möödanik (seda öeldi esmakordselt 2011) ja Chrysler pidi palju lagunema. Samuti ei soovitatud 2006 – 2008 vahemiku Volkswagen Passateid (nõrk esisild). Valik on jäänud Toyota Avensisele, mida siis olen 2 korral uuema vastu vahetanud ja nüüd kaalun, kas jälle vahetus lihtsalt ära teha või natuke teisi ka katsetada. Suvine Jeepi katsetus oli täielik pettumus – jäik ja pm. vedrustuseta.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kõige rohkem on remondiraha nõudnud Volvo ja Toyota. Kõige odavam on olnud üleval pidada Subarut ja Opelit. Bmw kulgeb ka juba ûle 100 tuhande probleemideta, aga see oli ka ostes teistest uuem, võrdlus pole aus.

Kõikide autodega olen sõitnud aastas kuskil 35000.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hakkan nüüd vastu päid ja jalgu saama, aga mul 4a vana Hyundai i20 active. 16 000€ eest on autot küll ja veel. Autol pole ühtegi viga siiani välja tulnud. Lisasid piisavalt.

Jah normaalse passatiga seda võrrelda ei saa, aga ega mul pole passatit vaja ka.

Hyundai pole enam ammu mingi odav romu, nad muutsid oma suunda ca 10a tagasi ja pigem võib öelda, et tegu ühe kvalitseetsema automargiga. Mingi aeg töötasin ühes Tallinna taksofirmas ja seal hakati järjest autoparki VW asemel Hyundaideks vahetama, kuna kvaliteetsem ja mugavam. Paljud taksojuhid vahetasid ka oma isiklikud autod hiljem ümber.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mingi aeg töötasin ühes Tallinna taksofirmas ja seal hakati järjest autoparki VW asemel Hyundaideks vahetama

No just.
Sest eriti rumal oleks oma isiklikuks autoks osta selline tööriist, mida vaid raha teenimiseks kasutatakse.

Restoraniköök on ju samuti väga praktiline ja toimiv, ainult roostevaba teras igal pool, aga vaevalt, et keegi sellist omale koju tahaks.
Sest see on lihtsalt ülikole. Kuigi, väga praktiline.
Sama on nende Huidaidega – nad sõidavad muidugi, aga mida nad ei tee, on see, et nad ei sõida.
Vaid liiguvad.

+2
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

oligi kõik, amordid puruks.

Mis need amordid küll asjasse puutusid?

Sest nagu nimigi ütleb (amordid = amortisaatorid = seade, mis vähendab tõuke ja löögijõudu), pole nad auto tagasilla või tagarataste allpüsimise puhul sugugi vastutavad.
Ilmselt oli auto nii läbi roostetanud, et sild ei püsinud enam all. Aga mingitest amortidest soigumine on taas naisteka teema.
Ja kõik lugejad koogutavad kaasa – jaaa, Avensis on paha.

Tegelt ei ole Toyota paha, omanik lihtsalt ei viitsinud/ei raatsinud oma autole korrosioonitõrjet teha.
Jobud, nagu nad tavaliselt on.

Auto tapab ikka loll omanik, mitte tootja.

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 64 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Head ja halvad automargid ja mudelid vastupidavuse mõttes