Esileht Ajaviite- ja muud jutud Head kogemused klienditeeninduses

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 32 )

Teema: Head kogemused klienditeeninduses

Postitas:
Kägu

Kust saite viimati head klienditeenidust?

Ise käisin täna Kohila konsumis, kassapidaja oli rõõmsameelne, kasutas viisakusväljendeid ja soovis head päeva. Kuna tegin suurema ostu siis kassapidaja seljataga olev alkoholi väljapanija pakkus, et võib aidata mul kotid autosse viia.

+37
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Seal on tõesti üks hästi tore lokkis peaga ja tihti kaelasalli kandev naine. Kui muidugi oli tema. Teistel ka väga viga pole, päris pahuraid pole seal kunagi kohanud.

+21
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tallinnas, Nõmme tee Maximas on üks väga tore keskealine venelannast müüja, eestlastega suhtleb Eesti keeles, alati naeratab ja on väga viisakas ja meeldiva olekuga. Isiksuseomaduste poolest võiks vabalt mõnes preztiishemas ja kõrgema palgaga firmas töötada.

+28
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Seal on tõesti üks hästi tore lokkis peaga ja tihti kaelasalli kandev naine. Kui muidugi oli tema. Teistel ka väga viga pole, päris pahuraid pole seal kunagi kohanud.

Jah, tema oli. Kogu kollektiiv on seal väga tore ja ei vahetu ka tihti.

+14
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tore, kui märgatakse neid ka, keda tihtipeale masinatena koheldakse.

Mul on kohalikus poes (Norras) üks tumedam mees, kes vist on juhataja. Ta on alati nii kena ja viisakas. Teeb sada asja korraga ja tal on alati aega kõigiga rääkida või aidata.

Pood ise on suht urgas – väikses linnaosas, aga ta annab omalt poolt kõik, et vähemalt oleks seal mõnus, sõbralik tunne.

+21
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma olen päris paljudes kohtades toredaid teenindajaid ja nendepoolset sõbralikku ja abivalmis suhtumist kohanud. Täismühkameid nagu hoobilt reaalselt ei meenugi, mitte et neid nüüd üldse enam poleks. Kui siis ühes riietepoes, õnneks poe nime ei mäleta, seal töötab kindlasti ka toredaid teenindajaid ja sellega solvaksin neid.

+11
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minul Telia esinduses Järve Selveris. Teenindaja oli selline jõrmima välimusega mees, väga sõbralik, liiga palju ei lobisenud, aga tegi kõik, mida ma palusin. Pakkus ise variante ja oli näha, et ta ei kiirusta minust lahtisaamisega.

Loll asi on aga neil seal need kõrged pukid. Kõrgemad kui tavaline istumiskõrgus. Kõik kliendid ei ole 21-aastased 1.78 cm pikkused kliendid, kellel oleks mugav sinna lihtsalt istuda.
Lõpuks praegu on see aeg, et väljas tulles on paksud välisrõivad ja seega palav ja mask ka ees. Lisaks, kui olla 1.62 nagu mina ja 61 ja kahe puusaproteesiga ning kõrgusekartusega 🙂 , siis sinna üles ronida on pääääris keeruline. Ja kuhu panna käekott? Hoian süles kramplikult nagu Muumimamma? Ja samal ajal allkirju anda? Mingites muudes teeninduskohtades on tavaline tool ja veel teinegi – sinna saab panna kas oma koti või kaasasolev isik saab kotti hoida, kuni mina annan allkirju või näpin mingit seadet.

+23
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

võiks vabalt mõnes preztiishemas ja kõrgema palgaga firmas töötada.

Miks kõik arvavad, et need Maxima kassapidajad nii hirmus õnnetud on?
Ja kus mujal sa saaksid pea kogu kuu toiduvaru tasuta?

Telia Kristiine kontorist olen juba kaks korda järjest naerul näoga väljunud.
Ei teagi, mis nendega juhtunud on, et kõik nii sõbralikud on.

+1
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Change pesupoodides on väga toredad konsultandid. Sinna ei julge niisama sisse astudagi, alati väljud suure kotitäiega.

+4
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kust saite viimati head klienditeenidust?

Ise käisin täna Kohila konsumis, kassapidaja oli rõõmsameelne, kasutas viisakusväljendeid ja soovis head päeva. Kuna tegin suurema ostu siis kassapidaja seljataga olev alkoholi väljapanija pakkus, et võib aidata mul kotid autosse viia.

Suvel, käisin ühes väikelinnas ühte asja ostmas. Mõõdeti minu kahjuks valesti, aga ma ei märganud. Olin juba poest 500m kaugusele kõndinud ja siis mingi auto peatus minu juures ja siis mingi mees andis ülejäänud mõõdetud osa mulle juurde ja vabandas. Ma olin nii hämmeldunud.

+15
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tallinnas, Nõmme tee Maximas on üks väga tore keskealine venelannast müüja, eestlastega suhtleb Eesti keeles, alati naeratab ja on väga viisakas ja meeldiva olekuga. Isiksuseomaduste poolest võiks vabalt mõnes preztiishemas ja kõrgema palgaga firmas töötada.

prestiižsemas

Ma kirjutaksin nii.

+13
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Huppa poes Mustamäel. Tahtsin Smartposti tagastuskoodiga e-poe originaalpakendis pakki tagasi saata, aga automaat avas järjekindlalt liiga väikese ukse. Helistasin e-poe klienditeenindusse, kes ei osanud öelda, millisesse automaati ma selle paki saaksin oma raha eest suurema kapiga saata. E-poe kodulehel sellist infot ka ei olnud. E-poe klienditeenindus lubas uurida ja tagasi helistada, seda kõnet ootan siiamaani.

Läksin Omnivasse, et postiaadressile saata. Selgus, et postkontor pakke saatmiseks vastu ei võta, ainult väljastavad. Enne Omnivat olin nii smartposti kui e-poe klienditeeninduse kõnejärjekorras ja kodulehel ka juba kenasti kaua ja tulutult aega veetnud ja meel oli juba must. Nägin sealsamas kaubakeskuses Huppa poodi ja astusin sinna- tagastatavas pakis oli Huppa jope, aga sel õnnetul hetkel läks mul meelest, et mitte ju nendelt, vaid edasimüüjalt ostetud. Poemüüjad said esimese hetkega mu probleemi olemusest aru ja pakkusid lahkelt, et pakivad selle pappkarbist ümber kilekotti, nii läheb väiksemaks ja saab Smartpostiga väiksema kapiga saata. Samal hetkel mulle jõudis kohale, et ma ei peaks neid ju üldse selle asjaga tülitama, see ei ole nende poe probleem. Nad ise olid nii sõbralikud, siiralt naeratavad ja vastutulelikud — lahendades olukorda, mis nende poe teema ei olnud.  Ma olin lõpuks nii liigutatud selle suhtumise peale. See oli nagu päike hallil päeval.

+21
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tihti ma Maxima poode ei külasta, aga Pääsküla Maximasse satun küll vahel ja just sellepärast et seal on tihti tööl üks vanem härra  .Vahel on kogu poes vaid üks teenindaja , iseteeninduses, ja see on just tema. Sõbralik, aktiivne, aitab alati, kui vaja abistab iseteeninduskassades. Ja kuigi tundub et ta emakeel poel eesti keel, saab ta kõik vajaliku räägitud ja alati jääb hea tunne sealt poest väljudes.

+17
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Seal on tõesti üks hästi tore lokkis peaga ja tihti kaelasalli kandev naine. Kui muidugi oli tema. Teistel ka väga viga pole, päris pahuraid pole seal kunagi kohanud.

Jah, tema oli. Kogu kollektiiv on seal väga tore ja ei vahetu ka tihti.

Oh ei. Kui lahtisesse letti satud, sii võid saada sellise teeninduse, et eluks ajaks läheb igasugune isu ära.

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Poemüüjad said esimese hetkega mu probleemi olemusest aru ja pakkusid lahkelt, et pakivad selle pappkarbist ümber kilekotti, nii läheb väiksemaks ja saab Smartpostiga väiksema kapiga saata.

Aga miks sa ise selle peale ei tulnud, pole ju tuumateadus?

<lihtsalt küsin>

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma mõnda aega tellin vaid e-poodidest süüa ja kraami ja ausalt öeldes, siin head teenindust pole. Saadetakse seisma jäänud kaup, viimane kuupäev tiksub

+1
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tallinnas, Nõmme tee Maximas on üks väga tore keskealine venelannast müüja, eestlastega suhtleb Eesti keeles, alati naeratab ja on väga viisakas ja meeldiva olekuga. Isiksuseomaduste poolest võiks vabalt mõnes preztiishemas ja kõrgema palgaga firmas töötada.

Ma vist tean, keda sa mõtled, tumeda poisipeaga? Kui olen lapsega poes, siis ta kõnetab alati last ka ja ta mulle ka väga positiivse mulje jätnud. Kui Maximatest halba räägitakse, siis alati mõtlen, et minul on küll toredad kogemused olnud.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu arust müüjad on enamasti igal pool OK-d kuid kliendid on eraldi teema. Ükskord kuulsin, kui üks noormees Pärnu Maximas ütles, ‘ Palun andke mulle …, aitäh’. See juhtus aastaid tagasi ja mul on see veel eredalt meeles.

Tavalised väljendid on: ‘anna mulle’, ‘kaks kana’… Selline tunne, et igal eestlasel antakse päevaks 2 viisakusväljendit kasutada ja neid lihtsalt ei saa ju raisata mingi poemüüja peale.

Mul on müüjatest nii kahju, et selliste mühakatega peavad päevast päeva tegelema.

 

+17
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

kõigepealt ma kiidan iseennast…

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Miks kõik arvavad, et need Maxima kassapidajad nii hirmus õnnetud on? Ja kus mujal sa saaksid pea kogu kuu toiduvaru tasuta?

?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ükskord kuulsin, kui üks noormees Pärnu Maximas ütles, ‘ Palun andke mulle …, aitäh’. See juhtus aastaid tagasi ja mul on see veel eredalt meeles.

Ma nüüd vist ei saa aru, mida on ebaviisakat lausa sedavõrd, et aastateks mällu jääb, kui ma küsin poes müüjalt “Palun andke mulle Kirde sai, aitäh”. Või mida see lünk seal pidi siis tähendama?

Või pidas postitaja häbematult ebaviisakaks, et keegi Maximas eesti keeles teenindajalt kaupa palub?

+6
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu arvates kohtab väga palju toredaid kassapidajad kõikjal, eriti väikestes kohtades.

Mulle üldse ei istu nt DenimDreami teenindus kus sulle selga ronitakse ja ei lasta rahus vaadata isegi kui olen öelnud, et ei vaja abi. Õudne!

+15
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu arvates kohtab väga palju toredaid kassapidajad kõikjal, eriti väikestes kohtades.

Mulle üldse ei istu nt DenimDreami teenindus kus sulle selga ronitakse ja ei lasta rahus vaadata isegi kui olen öelnud, et ei vaja abi. Õudne!

Seal on tõesti kohutav olla. Poodi sisenedes on mitu plikat kallal suure naeratusega. Valid midagi välja, lähed proovikabiini ja juba 1 minuti pärast kostub hääleke “kuidas läheb”, “kas toon veel midagi”. Kui üritad lahkuda on jälle “meil on just teile sobivad …, kas sooviksite proovida”.  Aga need tüdrukud ei ole süüdi, neil firma poliitika selline.

+16
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu arvates kohtab väga palju toredaid kassapidajad kõikjal, eriti väikestes kohtades.

Mulle üldse ei istu nt DenimDreami teenindus kus sulle selga ronitakse ja ei lasta rahus vaadata isegi kui olen öelnud, et ei vaja abi. Õudne!

Seal on tõesti kohutav olla. Poodi sisenedes on mitu plikat kallal suure naeratusega. Valid midagi välja, lähed proovikabiini ja juba 1 minuti pärast kostub hääleke “kuidas läheb”, “kas toon veel midagi”. Kui üritad lahkuda on jälle “meil on just teile sobivad …, kas sooviksite proovida”. Aga need tüdrukud ei ole süüdi, neil firma poliitika selline.

Jah, mina hääletasin jalgadega ja seal seetõttu enam ei käigi.

Üldiselt kontaktteenindus on viimasel ajal kõikjal meeldiv või ok olnud, küll aga on tulnud väga negatiivset teenindust kogeda telefoni ja veebi teel suheldes. Nad võiks aegajalt oma telefonikõnede salvestusi üle kuulata (Elisa nt) ja suhtlema panna inimesed, kes veidigi seda oskavad.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ükskord kuulsin, kui üks noormees Pärnu Maximas ütles, ‘ Palun andke mulle …, aitäh’. See juhtus aastaid tagasi ja mul on see veel eredalt meeles.

Ma nüüd vist ei saa aru, mida on ebaviisakat lausa sedavõrd, et aastateks mällu jääb, kui ma küsin poes müüjalt “Palun andke mulle Kirde sai, aitäh”. Või mida see lünk seal pidi siis tähendama?

seda, et sa ei saanud üldse aru mida kägu silmas pidas.  Kägu kiitis seda noormeest tema viisaka pöördumise eest ja ütles, et sellist viisakat pöördumist tuleb harva ette. Rohkem ollakse  müüjate vastu mühakad nagu oleks  neil ostjatel viisakusväljenditega tõsine kriis .

+12
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Poemüüjad said esimese hetkega mu probleemi olemusest aru ja pakkusid lahkelt, et pakivad selle pappkarbist ümber kilekotti, nii läheb väiksemaks ja saab Smartpostiga väiksema kapiga saata.

Aga miks sa ise selle peale ei tulnud, pole ju tuumateadus?

<lihtsalt küsin>

Oleksingi seda teinud. Autot mul ei ole, karp kaenlas läksin poodi, et toiduvarud osta ja möödaminnes pakk Smartposti panna, aga see lihtne asi osutus terveks seikluseks. Pakk plus toidukott kokku oleks liiga palju tassimist olnud, nii et oleksin pidanud selle pakiga tagasi koju minema kõigepealt. Ümber pakkima ja tagasi poodi tulema. Postkontor ei müünud mitte midagi, et oleks sealt saanud pakkematerjali osta. Prismast oleks ilmselt saanud kilekoti, teibi ja käärid, et sealsamas hakata karpi lammutama ja ümber pakkima. Huppa pood jäi enne tee peale ja olin juba kerges masenduses sel hetkel, ja enne kui ma oma veast arugi sain (et miks üldse sinna poodi minna eksju), olid need kaks müüjat mu probleemi lahendanud nagu ootamatult saabunud taeva inglid.

 

 

+9
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Postkontor ei müünud mitte midagi

Postkontor on muutunud päris arusaamatuks kohaks. Enam üldse ei tea, milleks need on ja mida neist saab v ei saa. Ainult pakkide kättesaamiseks?

Pühade aeg soovisime postmarke osta. Öeldi, et nemad ei müü. Suunati r-kioskisse.

Teenindaja oli tore küll, sai kenasti meie hämmastusest aru.

 

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mulle meeldib Tradehouse teenindus. hästi abivalmis ja kompetentne, aga mitte pealetükkiv

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vanalinna Rahva Raamatus on meeldivad töötajad.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ükskord kuulsin, kui üks noormees Pärnu Maximas ütles, ‘ Palun andke mulle …, aitäh’. See juhtus aastaid tagasi ja mul on see veel eredalt meeles.

Ma nüüd vist ei saa aru, mida on ebaviisakat lausa sedavõrd, et aastateks mällu jääb, kui ma küsin poes müüjalt “Palun andke mulle Kirde sai, aitäh”. Või mida see lünk seal pidi siis tähendama?

seda, et sa ei saanud üldse aru mida kägu silmas pidas. Kägu kiitis seda noormeest tema viisaka pöördumise eest ja ütles, et sellist viisakat pöördumist tuleb harva ette. Rohkem ollakse müüjate vastu mühakad nagu oleks neil ostjatel viisakusväljenditega tõsine kriis .

Jah, selle peale ma tõesti ei tulnud, et palun ja aitäh jäävad aastateks-aastateks meelde. Ka siis, kui see paluja isegi ei tervita. Sest ise loomulikult teretan-tänan-palun, perekond ka, tuttavad ka ja nendes poodides, kus käin, on minu ees ka 99,9% kordadest kuulda “tere, palun, aitäh”. Ilmselt sõltub, mis poodides käia, mis piirkonnas. Mis kontingent mis kell seal rabeleb. Usun küll, et Maxima viinaletis võib kuulda kohatuid nalju ja torisevat matslust.

Mina elan maal ja külapoes mingit teretamatajätmist pole kohanud. Linnapoodidest käin paaris Selveris ja paaris spetspoes (lihapood, talupood, ökopood), turul. Ehkki ostan sageli letist kaupa, pole veel kuulnud enda ümbruskonnast käratamist “anna mulle”. “Palun anna mulle, aitäh” või turu “Tere! Anna mulle õige mingi kuus supikana. Hääd päeva.”olen küll kuulnud, aga ka meie sinatame mitme müüjaga – kui me kord-kaks nädalas juba kuus-seitse aastat arutleme kalafilee üle, siis on sinatamine täiesti kohane, ma leian.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 32 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Head kogemused klienditeeninduses