Ma käin päris palju väljas söömas ja teate, mulle ei meenu ühtegi korda, kus teenindaja oleks lausa alla igasugust arvestust olnud. Jah, on roogi segi aetud, on vale asja toodud, on ka vale arve olnud, on aeglane teenindus olnud jnejne, aga ma igast väiksest asjast ei lase ennast häirida, kõik on saanud kenasti selgeks räägitud. Kui ise oled viisakas, siis ei ülbitse sinuga keegi, vabandatakse pigem ja mõnikord pakutakse isegi mingit söödavat või joodavat kompensatsiooni. Loomulikult, mida uhkem ja kallim on restoran, seda paremat teenindust ootan, ja üldiselt selle ka saan. Kui Michelini restoranis keegi midagi ära vusserdaks, siis oleks hämming küll, aga minuga igatahes pole seda juhtunud.
Teemasse ka, Pärnus on mulle meeldinud Hea Maa, Lime, Piparmünt ja Wesset just selles järjekorras.