Laps peab homme Tallinnas kooli minema ja mina tunnen, et see on vale ja nullib kõik meie pere nö. viirusetõrje senised meetmed. Rääkisin lapsele, et äkki jääd nädalaks “haigeks” ja vaatame siis mis olukord nakkusnäitajatega om Eestis aga tema muretseb, et ei tee kevadel lõpuklassi eksameid ära. Teised klassikaaslased ka pidid just seepärast kohale minema, et kardavad eksamitel põruda. Mul on talle eksamiteks ettevalmistav kursus ühes Tallinna koolis ka pandud ja loodan, et see annab lisaabi ning olen kindel, et ta teeks kevadel eksami ära ka kuu praegu paar nädalat koolist eemal olla.
Hinges aga nagu kahtlus, et äkki ikka peaks ta kooli minema. Mis te tallinlased teete oma lastega kas lasete minna või mitte?
Teema: Homme kooli!
Minu lapsed lähevad kooli.
Saadaks kooli, kui saaks. Viies klass distantsõppel.
Laps peab homme Tallinnas kooli minema ja mina tunnen, et see on vale ja nullib kõik meie pere nö. viirusetõrje senised meetmed. Rääkisin lapsele, et äkki jääd nädalaks “haigeks” ja vaatame siis mis olukord nakkusnäitajatega om Eestis aga tema muretseb, et ei tee kevadel lõpuklassi eksameid ära. Teised klassikaaslased ka pidid just seepärast kohale minema, et kardavad eksamitel põruda. Mul on talle eksamiteks ettevalmistav kursus ühes Tallinna koolis ka pandud ja loodan, et see annab lisaabi ning olen kindel, et ta teeks kevadel eksami ära ka kuu praegu paar nädalat koolist eemal olla.
Hinges aga nagu kahtlus, et äkki ikka peaks ta kooli minema. Mis te tallinlased teete oma lastega kas lasete minna või mitte?
Tee nii, et su süda rahul on. Kui on tubli laps, siis õpib kodus isegi rohkem kui koolis. Nädal puudumist, et vaadata, kuidas olukord edasi muutub, ei jäta küll kedagi rumalamaks. Eksamiteks on võimalik õppida ka ise, kasutades eelnevate aastate materjale: https://www.innove.ee/eksamid-ja-testid/pohikooli-lopueksamid/
https://www.innove.ee/eksamid-ja-testid/riigieksamid/
Kooliminek nullibki kogu senise kontaktide vältimise. Õpetajana eelistan distantsõpet.
See on sinu otsustada, kas saadad või mitte. Kui ta teeb kodus koolitööd ära ja esitab õpetajale, siis ei tohiks probleem kodusolemisega tekkida.
See on sinu otsustada, kas saadad või mitte. Kui ta teeb kodus koolitööd ära ja esitab õpetajale, siis ei tohiks probleem kodusolemisega tekkida.
Õpetajana ütlen küll, et kui jätkub jälle see hübriidõpe, kus pooled on koolis ja pooled kodus, siis … sõitke seenele. Eriti veel, kui need pooled pidevalt vahetuvad. See nõuab kaht moodi tundide ettevalmistust, kaht moodi tagasisidet, hiljem kodus algab teine tööpäev nendega, kes kodunt üritasid millestki aru saada.
See on sinu otsustada, kas saadad või mitte. Kui ta teeb kodus koolitööd ära ja esitab õpetajale, siis ei tohiks probleem kodusolemisega tekkida.
Õpetajana ütlen küll, et kui jätkub jälle see hübriidõpe, kus pooled on koolis ja pooled kodus, siis … sõitke seenele. Eriti veel, kui need pooled pidevalt vahetuvad. See nõuab kaht moodi tundide ettevalmistust, kaht moodi tagasisidet, hiljem kodus algab teine tööpäev nendega, kes kodunt üritasid millestki aru saada.
Mis ainet õpetad?
ma saadaks küll lapsed minema
kes kodunt üritasid millestki aru saada. Mis ainet õpetad?
Mul tekkis ka sama küsimus. Mis käändes on sõna kodunt?
See on sinu otsustada, kas saadad või mitte. Kui ta teeb kodus koolitööd ära ja esitab õpetajale, siis ei tohiks probleem kodusolemisega tekkida.
Õpetajana ütlen küll, et kui jätkub jälle see hübriidõpe, kus pooled on koolis ja pooled kodus, siis … sõitke seenele. Eriti veel, kui need pooled pidevalt vahetuvad. See nõuab kaht moodi tundide ettevalmistust, kaht moodi tagasisidet, hiljem kodus algab teine tööpäev nendega, kes kodunt üritasid millestki aru saada.
Ma just olen mõelnud, et mõistlikum oleks õpetajatel koolist tunde läbi viia distantsõppena neile, kes ei saa, julge või taha kooli kohale tulla. Need lapsed kes kohapeal on näevad ju sama materjali mida arvutiski jagatakse kodus olijatele ja kõik saavad ju küsida kui probleeme arusaamisega. Mis seal siis nii väga erinevat ikka on? Ilmselt pensionieelikud tõedti e saa ega tahagi seda it õppest aru saada ja eelistavad kontaktõpet aga 50- peaks ju kõik ikka enam vähem pihta süsteemile saama.
kes kodunt üritasid millestki aru saada. Mis ainet õpetad?
Mul tekkis ka sama küsimus. Mis käändes on sõna kodunt?
APPI!
http://eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=kodunt
Rääkisin lapsele, et äkki jääd nädalaks “haigeks” ja vaatame siis mis olukord nakkusnäitajatega om Eestis
Ei saa aru, mis see nädal siis muudab? Viirus on möllanud pikka aega, viimased kuud eriti agressiivselt, ja sa arvad nüüd, et kui ta üks nädal veel kodus on, siis midagi muutub?
See on sinu otsustada, kas saadad või mitte. Kui ta teeb kodus koolitööd ära ja esitab õpetajale, siis ei tohiks probleem kodusolemisega tekkida.
Õpetajana ütlen küll, et kui jätkub jälle see hübriidõpe, kus pooled on koolis ja pooled kodus, siis … sõitke seenele. Eriti veel, kui need pooled pidevalt vahetuvad. See nõuab kaht moodi tundide ettevalmistust, kaht moodi tagasisidet, hiljem kodus algab teine tööpäev nendega, kes kodunt üritasid millestki aru saada.
Ma just olen mõelnud, et mõistlikum oleks õpetajatel koolist tunde läbi viia distantsõppena neile, kes ei saa, julge või taha kooli kohale tulla. Need lapsed kes kohapeal on näevad ju sama materjali mida arvutiski jagatakse kodus olijatele ja kõik saavad ju küsida kui probleeme arusaamisega. Mis seal siis nii väga erinevat ikka on? Ilmselt pensionieelikud tõedti e saa ega tahagi seda it õppest aru saada ja eelistavad kontaktõpet aga 50- peaks ju kõik ikka enam vähem pihta süsteemile saama.
50+ peaks ka siiski suutma tehnoloogiaga ümber käia, tal on vaja ju töötada veel maksimaalselt 15 aastat :). see on ikka ju väga pikk aeg, et jääda vaid töövihik/ raamat tasemele.
minu 3. klassi laps ei lähe kooli vähemalt nädala veel. Olen kooli sellest informeerinud ja ka põhjendanud, miks me sellise otsuse tegime.
9. klassi laps läheb kooli, aga teda ma usaldan ka ühistranspordis ja koolis end ise võimaluste piires kaitsma.
Kui selle nädalaga nakatumised vähenevad, siis arutame jälle pereringis ja ka kooliga, kuidas edasi. Kui aga saadakse ruttu aru, et praegu antud korraldus toob kaasa nakatumiste tõusu, siis ilmselt teeb ka riik mingeid korrektiive oma otsustes.
2. klassi lapse saadan raske südamega homme kooli. oleme nädalaid kontakte vältinud, jõulud ja aastavahetuse veetsime ainult oma leibkonnaga, tuttavatega kohtunud pole 🙁
Kui laps siiski ise muretseb, et ilma kontakttundideta eksameid ära ei tee, siis las ta õpib koolis koos õpetajaga. Muidu ise olen ka distantsõppe pooldaja, aga iga lapse/tunni/klassi jne jaoks see ei pruugi alati parim valik olla.
Ma just olen mõelnud, et mõistlikum oleks õpetajatel koolist tunde läbi viia distantsõppena neile, kes ei saa, julge või taha kooli kohale tulla. Need lapsed kes kohapeal on näevad ju sama materjali mida arvutiski jagatakse kodus olijatele ja kõik saavad ju küsida kui probleeme arusaamisega. Mis seal siis nii väga erinevat ikka on? Ilmselt pensionieelikud tõedti e saa ega tahagi seda it õppest aru saada ja eelistavad kontaktõpet aga 50- peaks ju kõik ikka enam vähem pihta süsteemile saama.
Mina näen oma kolme lapse distantsõpet kodus pealt ja see käib nii… Pool ajast selgitab õpetaja distantsõppel lastele, kust leida mingit salvestamise nuppu, mida teha kui laps vajutas kogemata tagasinoolele enne töö salvestamist ja kogu töö haihtus. “Minu arvutis ei ole seda nuppu” teemad. Arutelusid tehes kutsub õpetaja distantsõppe lapsi kordamööda “Auuu, kas sa Kaspar ikka oled kuuldel või ainult teed nägu et osaled. Ootame, kuni Maia toob teisest toast oma vihiku ära. Teeme nii, et sa Sille ei lähe praegu teist õpikut otsima vaid osaled arutelus” jne. Kaupo ei saa üldse osaleda, ema on kodust ära ja arvutis on ema administraator ning Teams avaneb selles seades vaid äpina, mitte lingina. Pooli näitlikustamisi, käed-küljes katseid ning grupitöid ei anna üldse distantsilt teha. Lisaks lisab õpetaja oma tundidele igasugu päevahkohast teavet, humooriklaid palasid, mis õppe huvitavamaks teevad, seob praktikaga teoreetilist õpet. Distantsõppel kas sa lood täiesti uue digitaalse õppematerjali, mis võtab ikka kordades kauem aega, kui õpetajal olemas on, mis on ebarealistlik käigupealt. Või kasutad seda üsna piiratud õpik-töövihik võimalust, mis on eesti keeles saadaval digikeskkonnas. Hübriidõppe puhul peab see siis nii füüsilisel kujul kui digikujul saadaval olema.
kes kodunt üritasid millestki aru saada. Mis ainet õpetad?
Mul tekkis ka sama küsimus. Mis käändes on sõna kodunt?
Seestütlev, paralleelvorm.
Meil seitsmendik nulliski detsembris kõik mu pingutused ja tõi koroona koju. Mees sai just haiglast välja. Nii et saan algklasside ja lõpuklasside vanemaist täiesti aru.
Meil seitsmendik nulliski detsembris kõik mu pingutused ja tõi koroona koju. Mees sai just haiglast välja. Nii et saan algklasside ja lõpuklasside vanemaist täiesti aru.
Kas siis 7.klassi lastel maskikandmise kohustust ei olnud? Homsest peavad 12+ lapsed koolis maski kandma.
Ma ka raske südamega saadan lapse kooli. Leppisime kokku, et sööma ta koolis ei lähe ja püüab võimalikult distantsi hoida, kuid keset päeva on kehaline, mis tähendab tihedat kontakti riietusruumis ja kehalises maskideta viibimist.
Tegelikult ma ei saa aru, miks ei võiks lapsed distantsilt õppida, kuna see kontaktõpe ei ole nagunii jätkusuutlik, kestab maksimum paar nädalat ja siis jälle mingi klass või klassid isolatsioonis. Lihtsalt pidev pingeseisundi tekitamine, selle asemel, et distantsilt rahulikult õppida. Laps on selle õppeaasta jooksul juba mitu korda 14 päeva eneseisoöatsioonis pidanud olema ja sellest lähtuvalt on paratamatult ka kogu meie elu peapeale pööratud, sest ega ikka ei kohtu vanavanematega, kui isolatsioonis viibiv laps kodus on. Lisaks veel ka tööjuures oleme selle perioodil teistest võimalikult kaugele hoidnud, sest pole ju olnud kindlad, et meiegi juba sellel perioodil viirusekandjad pole olnud.
Meil seitsmendik nulliski detsembris kõik mu pingutused ja tõi koroona koju. Mees sai just haiglast välja. Nii et saan algklasside ja lõpuklasside vanemaist täiesti aru.
Kas siis 7.klassi lastel maskikaandmise kohustust ei olnud? Homsest peavad 12+ lapsed koolis maski kandma.
Ma ka raske südaamega saadan lapse kooli. Sööma ta igatahes koolis ei lähe ja püüab võimalikult distantsi hoida.
Tegelikult ma ei saa aru, miks ei võiks lapsed distantsilt õppida, kuna see kontaktõpe ei ole nagunii jätkusuutlik, kestab maksimum paar nädalat ja siis jälle mingi klass või klassid isolatsioonis. Lihtsalt pidev pingeseisundi tekitamine, selle asemel, et distantsilt rahulikult õppida. Laps on selle õppeaasta jooksul juba mitu korda 14 päeva eneseisoöatsioonis pidanud olema ja sellest lähtuvalt on paratamatult ka kogu meie elu peapeale pööratud, sest ega ikka ei kohtu tuttavate ega vanavanematega, kui isolatsioonis laps kodus on.
Ei olnud detsembris veel kellelgi maskikandmise kohustust koolis, olid vaid soovitused, mida enamik ei järginud.
Eelistan hetkel igal juhul distantsõpet, kuni olukord leeveneb.
Ma ka raske südamega saadan lapse kooli.
ma ei saa aru, miks need, kes nii väga kardavad, last lihtsalt koju ei jäta? minu lapse koolis räägiti juba kooliaasta alguses väga selgelt lahti, mis tingimustel saab distantsõppel olla ka siis, kui ülejäänud klass on koolis.
Ma ka raske südamega saadan lapse kooli.
ma ei saa aru, miks need, kes nii väga kardavad, last lihtsalt koju ei jäta? minu lapse koolis räägiti juba kooliaasta alguses väga selgelt lahti, mis tingimustel saab distantsõppel olla ka siis, kui ülejäänud klass on koolis.
Sest kõik lapsed ilmselt ei käi selles koolis. Meie koolis pole vihjeidki tehtud selles suunas, et terve lapse võiks koju jätta, kui ta just isolatsioonis pole.
Ma ka raske südamega saadan lapse kooli.
ma ei saa aru, miks need, kes nii väga kardavad, last lihtsalt koju ei jäta? minu lapse koolis räägiti juba kooliaasta alguses väga selgelt lahti, mis tingimustel saab distantsõppel olla ka siis, kui ülejäänud klass on koolis.
Sest kõik lapsed ilmselt ei käi selles koolis. Meie koolis pole vihjeidki tehtud selles suunas, et terve lapse võiks koju jätta, kui ta just isolatsioonis pole.
aga kas sa huvi tundnud oled?
Ma ka raske südamega saadan lapse kooli.
ma ei saa aru, miks need, kes nii väga kardavad, last lihtsalt koju ei jäta? minu lapse koolis räägiti juba kooliaasta alguses väga selgelt lahti, mis tingimustel saab distantsõppel olla ka siis, kui ülejäänud klass on koolis.
Sest kõik lapsed ilmselt ei käi selles koolis. Meie koolis pole vihjeidki tehtud selles suunas, et terve lapse võiks koju jätta, kui ta just isolatsioonis pole.
aga kas sa huvi tundnud oled?
Otseselt ei ole. Mida ma küsiksin? Kas ma võin lapse koju jätta, sest ma kardan? Või et meie pere on riskigrupis? Mu teismeline poleks ilmselt olnud ka nõus koju jääma, kui kõik teised koolis. Parem, kui nüüd valitsuse käsul distantsõppel ollakse.
Üldiselt ei ole mingit probleemi last koju jätta. Kirjutad puudumismärke ja sõna “haige” või “nohu” või “köha” ja keegi ei luba last kooli.
Üldiselt ei ole mingit probleemi last koju jätta. Kirjutad puudumismärke ja sõna “haige” või “nohu” või “köha” ja keegi ei luba last kooli.
Jah, niimoodi oleks meil ka saanud, väikese valega.
Ma ka raske südamega saadan lapse kooli.
ma ei saa aru, miks need, kes nii väga kardavad, last lihtsalt koju ei jäta? minu lapse koolis räägiti juba kooliaasta alguses väga selgelt lahti, mis tingimustel saab distantsõppel olla ka siis, kui ülejäänud klass on koolis.
Sest kõik lapsed ilmselt ei käi selles koolis. Meie koolis pole vihjeidki tehtud selles suunas, et terve lapse võiks koju jätta, kui ta just isolatsioonis pole.
Lapsevanem võib alati lapse koju jätta – põhjenduseks kodused põhjused.
Läksid juba. 10.klass, 8.klass ja 5.klass. Ei jõudnud ära oodata,et näeks sõpru ja saaks kodust välja. Minu lapsed on öelnud,et kooliskäimine on neile palju rohkem meeltmööda.