Esileht Ajaviite- ja muud jutud Influencerite kaudu oma toodete/teenuste reklaamimine

Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )

Teema: Influencerite kaudu oma toodete/teenuste reklaamimine

Postitas:
Kägu

Youtuberid ja blogijad saavad pidevalt tasuta tooteid/teenuseid, et neid oma kanali jälgijatele tutvustada. Huvitav, kui hea reklaamikanal see Eestis on? Perekoolist on jäänud mulje, et kui mõni skandaalsem blogija tooteid tutvustab, siis toimib see hoopis antireklaamina ja ilmaski ei ostaks seda kreemi või ei tarbiks seda teenust, mis enda reklaamimiseks blogija abi kasutab.

Noored youtuberid ja instagrami staarid on teismeliste hulgas populaarsed, kuid neil ilmselt ei ole raha, et reklaamitavaid tooteid ise osta? Tundub, et blogijad ja populaarsed instagrami persoonid saavad sageli tasuta fotosessioone, riideid ja kosmeetikat, kuid kui kasulik reklaam see teenusepakkujale on? Fotograaf teeb tasuta sessiooni ja saab paar #marimaasikasphotography postitust, aga ei usu eriti, et sedakaudu talle maksvaid kliente tuleb, sest nende kanalite noored jälgijad ei saa endale ise fotosessiooni lubada.

Kiirmoe riided ja odavamat sorti kosmeetika vast on teine lugu, sest riideid, šampooni ja ripsmetušši ikka kulub, nii et võibolla tõesti siis ostetakse seda, mida sotsiaalmeediastaarid soovitavad.

Kuidas teil? Kas olete ostnud mõnda toodet või teenust bogist/instagramist/youtubest saadud soovituse peale?

Või äkki on siin mõni turundusinimene, kes influencereid oma toodete reklaamimiseks kasutanud? Kuidas kogemused on?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Youtuberid ja blogijad saavad pidevalt tasuta tooteid/teenuseid, et neid oma kanali jälgijatele tutvustada. Huvitav, kui hea reklaamikanal see Eestis on? Perekoolist on jäänud mulje, et kui mõni skandaalsem blogija tooteid tutvustab, siis toimib see hoopis antireklaamina ja ilmaski ei ostaks seda kreemi või ei tarbiks seda teenust, mis enda reklaamimiseks blogija abi kasutab.

Noored youtuberid ja instagrami staarid on teismeliste hulgas populaarsed, kuid neil ilmselt ei ole raha, et reklaamitavaid tooteid ise osta? Tundub, et nad saavad sageli tasuta fotosessioone, riideid ja kosmeetikat, kuid kui kasulik reklaam see teenusepakkujale on? Fotograaf teeb tasuta sessiooni ja saab paar #marimaasikasphotography postitust, aga ei usu eriti, et sedakaudu talle maksvaid kliente tuleb, sest nende kanalite noored jälgijad ei saa endale ise fotosessiooni lubada.

Kiirmoe riided ja odavamat sorti kosmeetika vast on teine lugu, sest riideid, šampooni ja ripsmetušši ikka kulub, nii et võibolla tõesti siis ostetakse seda, mida sotsiaalmeediastaarid soovitavad.

Kuidas teil? Kas olete ostnud mõnda toodet või teenust, sest bogist/instagramist/youtubest saadud soovituse peale?

Või äkki on siin mõni turundusinimene, kes influencereid oma toodete reklaamimiseks kasutanud? Kuidas kogemused on?

Jah, mina olen ostnud. Alati on hea, kui keegi on midagi proovinud ja kirjutab oma kogemusest. Eks ma muidugi hindan ise, millise blogija hinnangut ma usun ja usaldan. Tihti saab kasutada ka sooduskoodi.
See, kui perekoolis on mõned vihkajad, ei näita iseenesest midagi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei jälgi kuskil ühtegi sellist inimest, kes mulle ei meeldiks, aga siiani pole ühtegi reklaamitavat asja ostnud. Minu jaoks on oluline võrrelda samaväärseid tooteid ja siis otsustada, millise võtan.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kindlasti on Eesti instagrammereid, kes reklaamivad tooteid, aga nad pole lihtsalt Eestis skandaalselt kuulsad. Kui keegi oma tooteid reklaamida tahab, siis valitakse influencer, kes on antud meedias populaarne, kellel on palju jälgijaid. See, kas suvaline Delfi lugeja teda teab, pole üldse oluline, sest seal saavad nad nagunii reklaami osta. Skandaalid mõjuvad negatiivselt, aga need ongi omased just peavoolumeedias tuntud olevatele influenceritele, olgu neil siis Instagramis või mujal jälgijaid palju tahes (sageli pole nad sellel platvormil kõige edukamad, muidu poleks vaja skandaale). See pole kindlasti tüüp, keda reklaamijaks otsitakse, pigem ikkagi sellist kõrge vaatajate arvuga, skandaalideta ja konkreetses meedias tuntud tüüpi, kelle reklaampostitused ei mõju väga ebaloomulikult ja neid pole väga palju.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja mis puutub vanusesse, siis Youtube’i vaatajad pole ainult 5-15, vaid väga paljud on ikkagi täiskasvanud ja 20ndates. Eks mõned täiskasvanud vaata ka Maria Rannavälja, kuidas nad muidu teda teaks. Üldiselt 20+ väga vist Eesti youtubereid ei vaatagi. Kuigi ka lapsed mõjutavad täiskasvanute käitumist väga, näiteks kasvõi fotosessiooni asjus ja tänapäeva teismelistel võib üsna palju raha olla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Influencerite kaudu oma toodete/teenuste reklaamimine