Esileht Tööelu, raha ja seadused. Iseteeninduskassad- kellele?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 252 )

Teema: Iseteeninduskassad- kellele?

Postitas:
Kägu

Mina jälle soovitan sul jälgida jooksvalt ostu sooritamise ajal ja laadida endale pangaäpp, siis saad igast liikumisest kohe teada. Täielik ajaraisk on hakata vahtima mingit pangakonto väljavõtet ja tšekke. Isegi kui selgub pärast, et midagi on valesti, on ju täiesti mõttetu hakata sinna poodi veel tagasi minema, pigem ikka ostu ajal jälgida, et kõik on õige ja siis vajadusel lasta ära parandada.

Ma ei lähegi poodi tagasi, vaid vaatan poes kohe tšeki üle. Ja, kui midagi valesti, ajan kohe korda. Õnneks, seda juhtub küll harva. Aga on juhtunud siiski. Ja isegi, kui avastad vea kodus, siis millalgi lähed ju ikka sinna poodi tagasi ja saad tšeki alusel asja korda.

Ma soovitan sul siiski oma poetšekke (tänapäeval vist on paljudes ka netist võimalik hiljem kontrollida) ja pangakontot jälgida. Minul on näiteks krediitkaart kaks korda tühjaks tõmmatud. Kaart oli koguaeg minu rahakotis.  Mida varem sellisele asjale jälile saad, seda parem.

See, mida sina siin soovitad – ärge kontrollige ega jälgige oma oste ja pangakonto liikumisi on lihtsalt suur rumalus! Ei saagi aru, miks sa seda mõttetuks pead? Sinu raha ju!

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Hiljuti ostsin Prismast XXL suuruses kassiliiva koti. Pärast tšekki kontrollides selgus, et hind oli 10 eurot kõrgem, kui oli toote juures riiulil. Muidugi vaidlustasin hinna.

Muidugi oleks sul olnud palju efektiivsem kohe vaadata, mis hinnad sisse lüüakse, nüüd pidid veel sinna poodi tagasi lärmama minema. Minu jaoks kohutav ajaraisk, aga eks iga inimene ise teab, millega ta oma aega sisutab. Ega paljud inimesed ei saagi aru, mis asi on efektiivne ajakasutus.

Vaatasingi kohe, kui kassapidaja kauba läbi lõi. Aga mõnikord soodustus kohe ekraanil ei kajastu. Ongi nii, et kui kõik ostud läbi löödud ja maksma hakkad, alles siis, tšeki lõpus kuvatakse miinusmärgiga  soodustooted.

Kuna ma ekraanil soodustust ei näinud, siis jäingi kahtlema ja kontrollisin kohe pärast maksmist tšeki üle. Ja selgus, et oligi vale hind. Juhtisin sellele kohe, koha peal tähelepanu. Ja sain raha tagasi. Kusjuures, ma ei tea, mis “kamm” sel päeval Prismas oli, aga neil olid paljudel toodetel valed hinnad. Lisaks oli mul veel hakkliha vale hinnaga ja veel mingid väiksemad asjad. Ja kassa juures oli veel päris mitu nõutu näoga klienti, kes avastasid, et neil on vale hind võetud.

Ja see lugu ei juhtunud ammu, vaid mõni kuu tagasi. Ilmselt oli neil soodustuse periood mingitele toodetele lõppenud, aga hinnad jäänud tagasi tõstmata.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Muidugi oleks sul olnud palju efektiivsem kohe vaadata, mis hinnad sisse lüüakse, nüüd pidid veel sinna poodi tagasi lärmama minema. Minu jaoks kohutav ajaraisk, aga eks iga inimene ise teab, millega ta oma aega sisutab. Ega paljud inimesed ei saagi aru, mis asi on efektiivne ajakasutus.

Kui sul midagi poes valesti arvestatakse, siis hakkad tavaliselt lärmama või? Miks? Tänapäeval on võimalik süsteemidest kõik lihtsalt ja kiiresti üle kontrollida. Klient ei pea lärmama, kui midagi valesti on läinud, vaid esitama oma tšeki ja rääkima, mis valesti on. Mul on palju kordi läinud midagi valesti, aga mitte iialgi pole lärmanud selle pärast. Ja mitte iialgi ei ole ühegi müüjaga või infoleti töötajaga sõnasõda pidanud. Tänapäeval lahendatakse sellised probleemid väga kiiresti, kliendi jaoks mugavalt ja loomulikult rahumeelselt. Vähemalt suurtes poodides-poekettides.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kasutan iseteeninduskassasid päris palju, kummalisel kombel pole nende aastate jooksul, kui need suuremates poodides on olnud, kordagi midagi üle kontrollitud. Teatud pisiasjad ajavad närvi küll, nt Rimis ei saa jääsalatit osta, ilma et iga kord ei peaks müüjat kassa juurde kutsuma, sest jääsalatil tekib kohe kaaluerinevus. Prismast ei osta ma enam sukkpükse, sest neil oli 2 vöötkoodi peal ja mul õnnestus alati kassas vale sisestada, pidi jälle müüjat ootama (vbl see asi on neil nüüd lahendatud, ma ei tea). Selveris ma eriti ei käi, aga sealne süsteem tundus väga vigane, üle ühe toote sisestamisel müüja abi vaja, vbl satus selline õnnetu korvitäis. Üllatavalt hästi toimib Maxima iseteeninduskassa.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu jaoks kohutav ajaraisk, aga eks iga inimene ise teab, millega ta oma aega sisutab. Ega paljud inimesed ei saagi aru, mis asi on efektiivne ajakasutus.

Irw! Ja seda räägib inimene, kes ilusal päiksepaistelisel laupäeval istub perekoolis ja kirjutab kurje kommentaare! 😀

Aga see on ju vana, teada tõde, et perekool on täis rikkaid kägusid, kelle tunnihind on nii röögatu, et ta lihtsalt ei saa oma aega – ühte minutit, kulutada poetšeki ülevaatamiseks. Selle ajaga ta ju võiks vahepeal juba järgmise miljoni teenida.

????????????

 

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Saan aru, et teemaalgatus on provokatsioon?

Võib olla provokatsioon, aga pigem usun, et asi on teemaalgataja isikus. Ilmselt jätab ta poes käies kahtlase mulje või on varem vargustega vahele jäänud ja seepärast satubki alatasa ostukontrolli.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Selveris ma eriti ei käi, aga sealne süsteem tundus väga vigane, üle ühe toote sisestamisel müüja abi vaja, vbl satus selline õnnetu korvitäis.

Mis see tähendab? Isegi ei saa aru, millest sa räägid? Millal seda abi vajatakse? Kas siis, kui puldiga läbi piiksutad? Või siis, kui kassas maksma hakkad?

Käin Selveris ca 5 korda nädalas. Kasutan peaaegu alati pulti, aga mitte iiagli pole sellist asja olnud, mida kirjeldad.

Ostukontrolli satun kuskil kaks korda aastas (kõikide poodide peale kokku). Ainult ühe korra aegade jooksul olen pidanud kogu kotitäie uuesti letile laduma.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis poetšekki puutub, siis minul on näiteks korduvalt olnud nii, et midagi on topelt läinud. Ja on olnud mitu korda ka, et tšekil on hoopis vale toode ja vale hind. Näiteks ostsin auto klaasipesu vedeliku. Aga tšekil olid kirjas 10 kotti kaminapuid. Ja see ei olnud kassapidaja viga, vaid mingi vale triipkood oli pea. Hiljuti ostsin Prismast XXL suuruses kassiliiva koti. Pärast tšekki kontrollides selgus, et hind oli 10 eurot kõrgem, kui oli toote juures riiulil. Muidugi vaidlustasin hinna. Nii et soovitan sul ikka kontrollida nii tšekke kui ka pangakonto väljavõtet. Viimast eriti sellepärast, et palju pettusi on viimasel ajal.

Ise ju skanneerid need tooted, seda näeb jooksvalt, kui hinnas või tootes on viga. Samuti kassapidajaga, kui skanneerib, siis näed ju mida ta teeb, mis toode ja mis hind.

Ei tegele lollustega. Pangakontot ka ei vaata. Seda ju ikka märkab, kui tuhat eurot vähem on. Pealegi sadb äpp kõikide liikumiste kohta teavitused. Sa kontrollid omakorda äpi ausust või? 😀

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja see lugu ei juhtunud ammu, vaid mõni kuu tagasi. Ilmselt oli neil soodustuse periood mingitele toodetele lõppenud, aga hinnad jäänud tagasi tõstmata.

Siis saidki õige hinnaga. Ju oli tõesti kogemata jäänud soodushind, ikka juhtub.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Seda ju ikka märkab, kui tuhat eurot vähem on.

Kuidas sa seda märkad, kui sa kontot ei kontrolli?

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja see lugu ei juhtunud ammu, vaid mõni kuu tagasi. Ilmselt oli neil soodustuse periood mingitele toodetele lõppenud, aga hinnad jäänud tagasi tõstmata.

Siis saidki õige hinnaga. Ju oli tõesti kogemata jäänud soodushind, ikka juhtub.

Ei! Õige hind on ikka see, mis on kauba juures riiulil kirjas. Ja selle hinnaga peab klient kauba saama. Kui pood on unustanud toote juures hinna vahetamata, siis on see ikka poe viga, mitte kliendi oma.

Muidugi juhtub mõnikord selliseid asju. Ja sellest ei olegi midagi. Ma ei arvagi, et klient peaks sellepärast lärmama, nagu üks kägu eespool millegipärast eeldas. Asju saab ka viisakalt ja rahulikult ajada. Reeglina on niimoodi tulemus ka efektiivsem, mis tahes asjaajamiste puhul.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas sa seda märkad, kui sa kontot ei kontrolli?

Ma käin iga päev kontol väärtpabereid vaatamas või tehinguid tegemas. Koondväljavõte kõigi kontodega lööb ette. See ei tähenda, et ma võtan kontoväljavõtte ja kammin ostusid.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei! Õige hind on ikka see, mis on kauba juures riiulil kirjas. Ja selle hinnaga peab klient kauba saama. Kui pood on unustanud toote juures hinna vahetamata, siis on see ikka poe viga, mitte kliendi oma.

Ära seleta! Tarbija õigus on kassas olevat hinda aktsepteerida või ostust taganeda.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas sa seda märkad, kui sa kontot ei kontrolli?

Ma käin iga päev kontol väärtpabereid vaatamas või tehinguid tegemas. Koondväljavõte kõigi kontodega lööb ette. See ei tähenda, et ma võtan kontoväljavõtte ja kammin ostusid.

Miks sa arvad, et ma netipangas ostusid läbi kammin? Ütlesin ju, et vaatan üleüldiselt oma panga liikumisi. Neid on mul palju. Ja mul on ka päris palju ülekandeid vaja teha, mida ei saa püsikaga tasuda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Miks sa arvad, et ma netipangas ostusid läbi kammin? Ütlesin ju, et vaatan üleüldiselt oma panga liikumisi. Neid on mul palju. Ja mul on ka päris palju ülekandeid vaja teha, mida ei saa püsikaga tasuda.

Veider, et sinu äpp liikumisest teavitusi ei anna.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei! Õige hind on ikka see, mis on kauba juures riiulil kirjas. Ja selle hinnaga peab klient kauba saama. Kui pood on unustanud toote juures hinna vahetamata, siis on see ikka poe viga, mitte kliendi oma.

Ära seleta! Tarbija õigus on kassas olevat hinda aktsepteerida või ostust taganeda.

Olgu! Siiski, minule maksti kümme eurot ilusti tagasi. Ja teistele klientidele ka. Kui ei oleks makstud, siis oleksin ostust loobunud.

Aga lõppeks jõuame oma jutuga siiski sinna tagasi, et oma poetšekke tasub kontrollida.

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga lõppeks jõuame oma jutuga siiski sinna tagasi, et oma poetšekke tasub kontrollida.

Miks küll?

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ise ei kasuta ja lastel ka ei luba kasutada.

Ma ei luba isegi mehel kasutada!

Ok, nali naljaks, aga mul on tuttav, kes ei luba (jah, just!) abikaasal mehitatud kassasid kasutada. Tal jutukas mees ja pidavat tikkuma kassapidajatega lobisema.
No tule taevas appi! ????????

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Miks sa arvad, et ma netipangas ostusid läbi kammin? Ütlesin ju, et vaatan üleüldiselt oma panga liikumisi. Neid on mul palju. Ja mul on ka päris palju ülekandeid vaja teha, mida ei saa püsikaga tasuda.

Veider, et sinu äpp liikumisest teavitusi ei anna.

Ma ei kasuta teavitusi. Töö iseloom on selline, et olen nagunii koguaeg kontoris ja arvuti taga. Seega, minul on lihtsam ning ülevaatlikum vaadata arvutist.

Kuna mul on on endal kaks arvelduskontot, krediitkaardi konto, hoius, väärtpaberikontod ning lisaks näen ka oma netipangas laste, mehe ja ema kontosid, siis on arvutis palju mugavam asju hallata kui telefonis. Kuna ma ilma prillideta telefoni ei näe, siis teen ma pangaasju üleüldse vähe telefonis. Nii on minul! See tähendab, et ma ei eelda, et kõik teised peavad minu moodi toimetama.
Seda siiski soovitan, et hoidke oma rahaasjadel silm peal – vahet pole, kas äpis või arvutis.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga lõppeks jõuame oma jutuga siiski sinna tagasi, et oma poetšekke tasub kontrollida.

Miks küll?

Ära kontrolli siis! Keegi ei käsi! Ära ainult neid inimesi, kes kontrollivad, rumalaks nimeta!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Need iseteeninduskassad, kuhu peab aluse peale asju laduma, on okeid.

No ma ei tea. Meie väikelinna (Paide) Maxima IK (iseteeninduskassa) imepisike laud on niiiiii mõttetu, et olen loobunud seal poes käimisest. Käin reeglina korra nädalas poes ja selle aluse peale küll mu kraam ära ei mahu. Olen katsetanud kahes osas maksmist, aga milleks mulle selline topelt aeg ja töö? Lasutan IK hea meelega, kuigi pole kunagi müühaks tahtnud saada, aga kui asi tehakse kliendile ebamugavaks, siis valin teise poe. Kahju, et Grossis IK pole, sest värske lihavaliku ja suht soodsate hindade tõttu eelistan just seda ketti.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Need, kes kasutavad iseteeninduskassat, ei peagi ju mingeid tšekke kontrollima, see käib käigu pealt. Kui ma näiteks Selveri puldiga asju skännin, siis kohe näen, kui midagi on mööda. On olnud küll, et vale hind, siis seda lihtsalt ei ostagi, kustutan puldist maha ja panen toote riiulisse tagasi. Ma ei viitsi võimlema hakata seal poes, et tahan seda hinda, mis on sildil ühühü. Mõttetu. Need saaliteenindajad nagunii seda piisavalt kiiresti teha ei oska, laiutavad käsi ja ütlevad, et teatavad, kuhu vaja.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA, ilmselt oled turvadel tuntud varaste listis.

Minuga Selveris juhtus see. Puudeline (ikka tõeline, sageli seisis lolli näoga poes ja naeris üksi) oli kontrolliks pandud. See ei öelnud, et enne kontrollimist tuleb kaart välja võtta, midagi ta klõpsis ka ja ülla-ülla-mul ei olnud ÜHTKI asja piiksutatud. Kui paar korda väikse vahega veel mind kontrolliti, siis saatsin pretensiooni. Puudeline kadus ja mind enam ei ole kordagi kontrollitud.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jummel küll, miks ajate neid iseteenindusse??

Maximal on niigi seal ka juba alati järjekord, Rimil ka sageli.

Tore kui on vabatahtlikult sabatajaid!

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Õige hind on ikka see, mis on kauba juures riiulil kirjas.

tõega vää, neid silte saaks ju ise ka sinna teha.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA, ilmselt oled turvadel tuntud varaste listis.

Ma naeran ikka sind, näe naabrimutil kontrolliti jälle kotte, ei tea mis ta sealt võttis! Rääkisin teemaalgatuses, et kasutan tavakassat.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma naeran ikka sind, näe naabrimutil kontrolliti jälle kotte, ei tea mis ta sealt võttis! Rääkisin teemaalgatuses, et kasutan tavakassat.

Tühja sa teisi naerad. Arad inimesed räägivadki oma probleeme niimoodi teiste nimel: sõbraga juhtus, naaber käskis küsida jne

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Need, kes kasutavad iseteeninduskassat, ei peagi ju mingeid tšekke kontrollima, see käib käigu pealt. Kui ma näiteks Selveri puldiga asju skännin, siis kohe näen, kui midagi on mööda. On olnud küll, et vale hind, siis seda lihtsalt ei ostagi, kustutan puldist maha ja panen toote riiulisse tagasi. Ma ei viitsi võimlema hakata seal poes, et tahan seda hinda, mis on sildil ühühü. Mõttetu. Need saaliteenindajad nagunii seda piisavalt kiiresti teha ei oska, laiutavad käsi ja ütlevad, et teatavad, kuhu vaja.

Novat! Kui vanemaks saad ja vajad lugemisprille, siis sa ei kontrolli midagi käigupealt. Mina ei näe puldi infot ilma prillideta. Aga liikudes prille ei saa kasutada. Ehk siis, piiksutan kauba läbi ja alles hiljem kontrollin tšekilt või ekraanilt oste.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA võib edasi ühe kassapidajaga järtsus oodata, ei näe probleemi.

Jah, nii teengi, meeldib et asju tehakse ühekorra ja korralikult. Ei ole aega selliseks mänguks, et kotid lahti võetakse ja hakka neid uuesti kokku lappima. Hinnad ka kassas tihtipeale teised, ei viitsi oodata, et mõni neid saali peale üle kontrollima läheks. Ühe korra tehtud, korralikult tehtud.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tühja sa teisi naerad. Arad inimesed räägivadki oma probleeme niimoodi teiste nimel: sõbraga juhtus, naaber käskis küsida jne

Ära päris lolliks ka mine!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 252 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Iseteeninduskassad- kellele?