Esileht Hobinurk Jalgratta kandevõime

Näitan 18 postitust - vahemik 1 kuni 18 (kokku 18 )

Teema: Jalgratta kandevõime

Postitas:
Kägu

Kust ma leiaksin või kuidas saaksin teada, kui rasket inimest ratas ilma kahjustumata sõidutada suudab? Ei ole ratas, mida praegu kuskil müüdaks, mingi 10 aastat vana ratas on. Naiste mudel (urban, õigemini), korralik firma. Googeldanud olen igat moodi, no ei leia sellist infot.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jalgratta endage ei juhtu midagi, nõrgimaks lüliks on jalgratta rattad. Mingit konkreetset kaalupiirangut Sa vaevalt et kusagilt leiad. Kui kaalu on palju, ütleme üle 100 kg, siis võiks osta mingid tugevamad rattad (topeltpöiad, rohkem kodaraid).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui kaalu on palju, ütleme üle 100 kg, siis võiks osta mingid tugevamad rattad (topeltpöiad, rohkem kodaraid).

Suvalisest rattapoest saaks neid osta või peab küsima sama rattamargi müüjatelt? Ma üsna võhik, vabandust.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui kaalu on palju, ütleme üle 100 kg, siis võiks osta mingid tugevamad rattad (topeltpöiad, rohkem kodaraid).

Suvalisest rattapoest saaks neid osta või peab küsima sama rattamargi müüjatelt? Ma üsna võhik, vabandust.

Kui seda kaalu just 130+kg ei ole siis ei tasu muret tunda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

topeltpöiad, rohkem kodaraid).

Topeltpöiad ja rohkem kodaraid on vanem kui 10a vanune leiutis.

Ehk siis teemaalgataja poolt kirjeldatud ratas võiks kannatada 200kg KOKKU maksimaalselt. See on koos kaassõitjate, poekottide ja muu träniga.

Ma ei näe probleemi, et paaniliselt googeldama peaks.
See naistekas ise võiks tühjalt kaaluda mingi 12 – 17kg sõltuvalt raami materjalist ja lisavarustusest.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kokkuvõtvalt, pole tõesti mõtet põdeda, istu selga ja sõida. Ja ega see ratas Sul kaalupiirangu ületamisel ei plahvata istumise all, ning kui juhtubki mõni kodar katkema või velg läheb kõveraks, saad rattad vastupidavamate ära vahetada. Ning seda saab jah suvalises rattapoes teha, lähed lihtsalt rattaga kohale, näitad ette ja räägid oma jutu ära.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kaalu on umbes 100kg. Tavaliselt tehnikaasju hästi taipav kodanik tegi kõrvalt märkuse, et see ratas ei pruugi sellele kaalule vastu pidada. Ju siis tahtis lihtsalt pahasti öelda.
Aitäh vastajatele. Siis ma ei muretse.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Laste rattad on kaalupiiranguga tavaliselt. Kui sul on suurem kui 24-tolline, siis pole ilmselt muret. Mu lapse 12-tollisel jooksurattal oli kaalupiirang 35 kg (mu 7-aastane kaalub 25 kg), 20-tollisel on piirang 75 kg (mõeldud 6-9 aastastele). Ma usun, et täiskasvanute ratastel on piirang sedavõrd suurem, et arvestatud on ka kogukama sõitjaga.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olulinecon rehvirõhk, mis peab ratastes olema. Väliskummilt(rehvilt) saad llugeda mitu atm või bar peab pumpama. Tavaliselt täiskasvanul 3,5-4,5 mingit ühikut mida praegu peast ei teagi. Keegi kindlasti teab siit lisada ühiku.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kaalu on umbes 100kg. Tavaliselt tehnikaasju hästi taipav kodanik tegi kõrvalt märkuse, et see ratas ei pruugi sellele kaalule vastu pidada. Ju siis tahtis lihtsalt pahasti öelda.

Sa oled lumehelbeke minu kaalu kõrval…:)))

Aga mina saan ratta ainult siis kõveraks, kui suure hooga vastu äärekivi või auku sõita.
Muidu ei juhtu mitte midagi.

See kodanik saada oma koos oma “pedagoogikaga” kuu peale. Sinna, kus Amstrong käis.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma ostsin mingi 4-5 aastat tagasi naiste linnaratta, sel oli küll kaalupiirang kirjas, 120 kg. Pole aimu, mis võiks temaga juhtuda, kui raskem inimene selga roniks. Võibolla mitte midagi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma ostsin mingi 4-5 aastat tagasi naiste linnaratta, sel oli küll kaalupiirang kirjas, 120 kg. Pole aimu, mis võiks temaga juhtuda, kui raskem inimene selga roniks. Võibolla mitte midagi.

Usutavasti on need piirangud antud paraja varuga.
Rehvid on ühed komponendid millel on tootja poolt määratud maksimum kandevõime.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tavainimese kannab iga normaalne jalgratas ära, kui hakkad suuri raskusi pakiraamil kandma siis hakkavad kodarad väsima ja üksteise järel purunema. PS: Raam näiteks ei lähe kunagi katki, välja arvatud juhul kui see on praak või on mingi tõsisema kokkupõrke tõttu saanud juuspeene mõra sisse.Tuttav ladustas keldris talvel seisva jalgratta peale 300+ kilo jagu autoosi, kevadel avastas, et võllid loksusid.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Hakkasin mõtlema, et suur osa meie alevi kohalikke mammisid, kes igapäevaselt siin rattaga sõites oma asju ajavad, on vast nii 90-120 kg vahemikus. Kõigil on tavalised nö linnarattad, midagi ekstra tugevat ja toekat pole kellelgi näinud. Pigem arvan, et sellest kaalus, kus tavaratas enam hästi ei kanna, pole inimesest ka enam suurt sõitjat.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tuttav ladustas keldris talvel seisva jalgratta peale 300+ kilo jagu autoosi, kevadel avastas, et võllid loksusid.

Päeva kommentaar.

Ega ju enne “AVASTAMIST” ei loksunud, eksole ….

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

100 kilo ei tee ühelegi täiskasvanute rattale midagi, sõida julgelt.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tavainimese kannab iga normaalne jalgratas ära, kui hakkad suuri raskusi pakiraamil kandma siis hakkavad kodarad väsima ja üksteise järel purunema. PS: Raam näiteks ei lähe kunagi katki, välja arvatud juhul kui see on praak või on mingi tõsisema kokkupõrke tõttu saanud juuspeene mõra sisse.Tuttav ladustas keldris talvel seisva jalgratta peale 300+ kilo jagu autoosi, kevadel avastas, et võllid loksusid.

Tõsiselt kirjutad või mingi “nali” peaks olema?!
Loomulikult ei teki ühelegi seisvale laagrite või kuullaagri lahendusega sõlmedele SEISTES mingit loksu.
Teiseks läheb raam kindlasti kunagi katki, näiteks terasraamiga rattaraam võib 10a läbi roostetada, kui igapäevaselt niiskes keldris või kuuris hoiustada. Samuti võib alumiiniumraam puruneda, kui käiakse metsa alla krossi sõitmas ja sooritatakse ka paari meetriseid hüppeid maastiku ebatasasustel.
Kodarate purunemisel saab neid välja vahetad ka natuke jämedamate vastu. Tihtilugu tuleb siis ka rumm välja vahetada aga kokkuvõttes see ei ole mingi imeasi või ulme tegevus. Normaalne ratta kasutuse osa.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tõsiselt kirjutad või mingi “nali” peaks olema?!
Loomulikult ei teki ühelegi seisvale laagrite või kuullaagri lahendusega sõlmedele SEISTES mingit loksu.

Tundub, et sa eksisid foorumiga.

See siin ei ole http://velo.clubbers.ee/foorum/index.php vaid perekool.ee ja siin kulub jalgratas ka lihtsalt seistes läbi.
See on tavaline ja sellega on võimalik harjuda. Vaata mind, kui rahulik ma olen….:-)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Näitan 18 postitust - vahemik 1 kuni 18 (kokku 18 )


Esileht Hobinurk Jalgratta kandevõime