Esileht Hobinurk Jalgratta rehvirõhk

Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )

Teema: Jalgratta rehvirõhk

Postitas:

Lähen tanklasse rehve täis pumpama. Mis rõhk tuleks ekraanilt valida?

26” jalgratas, sõitja kaal 60kg

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Loe rehvi servalt. Tõenäoliselt 3,5bar ei eksi?

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 31.05 00:46; 31.05 01:06; 31.05 08:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ok, boomer.

+1
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ok, boomer.

Ime ise!

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 31.05 00:46; 31.05 01:06; 31.05 08:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul roller 50 m3, ise 63 kg, mure sama

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on tavaline linnaratas ja töökojas lastakse sinna õhku näiduni 2.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lähen tanklasse rehve täis pumpama. Mis rõhk tuleks ekraanilt valida?

26” jalgratas, sõitja kaal 60kg

Kui sul on ratas siis tasuks muretseda koju ka mugav manomeetriga pump -rehvirõhk on täpne “peenhäälestuse” asi- seda oleks parem mitte bensiinijaamas teha (ja teine pump peaks olema selline mida oma sõitudele kaasa saaksid vedada +varukumm + kummi vahetamiseks vajalikud vahendid).
Bensiinijaama pumbaga on see mure et mõnede rataste jaoks suudab see täita üksnes vaevalt pooleni nõutud rehvirõhust, teiste puhul-nagu sinu 26″- on oht et võib kummi lõhki lüüa. See lööb sisse korraga suure koguse õhku(mõeldud ju autodele!) -suurema rõhuni kui oled tellinud(või sinu rehvile lubatud) ja hakkab seejärel õhku välja lastes survet soovitud tasemeni langetama.
Bensukas saab kumme pumbata küll aga ise pead väga hoolas olema.

https://www.veloplus.ee/et/toode/porandapump-sks-airkompressor-12-0-23766
https://www.veloplus.ee/et/toode/pump-sks-airboy-must-45863

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 31.05 07:57; 31.05 09:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

töökojas lastakse sinna õhku näiduni 2.

Trennitegemiseks on teisi viise.

Selle 2bar-iga on kruusatee peal küll hea pehme sõita aga siledal asfaldil on sipsa raske vändata. Kui sa just ise 40kg ei ole.
Schwalbe annab näiteks siin oma linnarataste rehvide rõhud vahemikku 4-5,8bar.
Eks siis need töökoja omad täidavad su rehvi nagu autol, aga jalgratas ei ole auto.
Jalgratas reeglina tahab poole rohkem rõhku. (Maanteeratastest pole mõtet rääkidagi, need tahavad veel rohkem.)

………..

Aga kõige kindlam on lugeda rehvi küljelt MAX PRESSURE …bar ja selle järgi ka bensukas lasta.
Pole midagi lihtsamat.
Kui on Psi-des rõhk, siis teisendage googlega et näiteks “85Psi to bar” (vastus 5,86bar)
Mingile vanale ereliukase rehvile 4bari muidugi sisse laste ei tohi, see lendab pealt minema.

P.S. Kes näiteks Circle-K-s oma velol 5bariga rehve täis laseb, siis soovitan selle rehviautomaadi valiku numbri sinna 5-e peale jättagi.
Kui sinu järel tuleb pr. Blond oma auto rehve täitma, siis ega tema ju numbreid ei tunne, vaid laseb autole samuti 5bari igasse rehvi.

Pärast on eemalt hea vaadata, kuidas ta oma saaniga minema hüpleb…

teiste puhul-nagu sinu 26″- on oht et võib kummi lõhki lüüa.

Pane endale mõned asjad kirja:
– Sisekummiga jalgrattarehvi pole võimalik õhuga puruks lasta. Sest esiteks, see MAX PRESSURE on idiootidele kirjutatud (rehv kannatab tegelikult veel palju rohkem) ja teiseks, sisekumm poeb rehvi ja velje vahelt enne välja ja tekitab õhupalli. Proovi kuskil autotöökojas, kui ei usu.
– Isegi autorehvi pole kuni 12bari kompressoriga võimalik puruks lasta. Läheb ümmarguseks nagu tsiklirehv ja mitte midagi ei juhtu.
Mõlemaid asju korduvalt üritatud ja proovitud.

Mõlemad, nii jalgratta- kui autorehv on tänapäeval tehtud VÄGA hoolikalt, sest nendest sõltuvad inimeste elud.
Ja pole ka väga palju uudiseid sellest, et keegi oleks rehvide pärast surma saanud. Ikka oma lollus tapab.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 31.05 08:03; 31.05 08:36; 31.05 09:46; 31.05 18:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vaņasti pumbati ise kummid täis, kas nüüd need asjad enam nii ei käi?

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vaņasti pumbati ise kummid täis, kas nüüd need asjad enam nii ei käi?

Käib, aga see on keeruline – sa pead poodi minema ja pumba või kompressori ostma.

Kesse viitsib.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 31.05 08:03; 31.05 08:36; 31.05 09:46; 31.05 18:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

töökojas lastakse sinna õhku näiduni 2.

Trennitegemiseks on teisi viise.

Selle 2bar-iga on kruusatee peal küll hea pehme sõita aga siledal asfaldil on sipsa raske vändata. Kui sa just ise 40kg ei ole.

Schwalbe annab näiteks siin oma linnarataste rehvide rõhud vahemikku 4-5,8bar.

Eks siis need töökoja omad täidavad su rehvi nagu autol, aga jalgratas ei ole auto.

Jalgratas reeglina tahab poole rohkem rõhku. (Maanteeratastest pole mõtet rääkidagi, need tahavad veel rohkem.)

………..

Aga kõige kindlam on lugeda rehvi küljelt MAX PRESSURE …bar ja selle järgi ka bensukas lasta.

Pole midagi lihtsamat.

Kui on Psi-des rõhk, siis teisendage googlega et näiteks “85Psi to bar” (vastus 5,86bar)

Mingile vanale ereliukase rehvile 4bari muidugi sisse laste ei tohi, see lendab pealt minema.

P.S. Kes näiteks Circle-K-s oma velol 5bariga rehve täis laseb, siis soovitan selle rehviautomaadi valiku numbri sinna 5-e peale jättagi.

Kui sinu järel tuleb pr. Blond oma auto rehve täitma, siis ega tema ju numbreid ei tunne, vaid laseb autole samuti 5bari igasse rehvi.

Pärast on eemalt hea vaadata, kuidas ta oma saaniga minema hüpleb…

teiste puhul-nagu sinu 26″- on oht et võib kummi lõhki lüüa.

Pane endale mõned asjad kirja:

– Sisekummiga jalgrattarehvi pole võimalik õhuga puruks lasta. Sest esiteks, see MAX PRESSURE on idiootidele kirjutatud (rehv kannatab tegelikult veel palju rohkem) ja teiseks, sisekumm poeb rehvi ja velje vahelt enne välja ja tekitab õhupalli. Proovi kuskil autotöökojas, kui ei usu.

– Isegi autorehvi pole kuni 12bari kompressoriga võimalik puruks lasta. Läheb ümmarguseks nagu tsiklirehv ja mitte midagi ei juhtu.

Mõlemaid asju korduvalt üritatud ja proovitud.

Mõlemad, nii jalgratta- kui autorehv on tänapäeval tehtud VÄGA hoolikalt, sest nendest sõltuvad inimeste elud.

Ja pole ka väga palju uudiseid sellest, et keegi oleks rehvide pärast surma saanud. Ikka oma lollus tapab.

Ah mis sa sokid! Kas ehituse- ja autofoorumitest on sind välja visatud ja nüüd siis siia satunud oma rumalusi väljastama?!
Ei poe see sisekummi kuskilt rehvi ja velje vahelt välja. Ikka lõhki lööb ennast ja halvemal juhul ka välisrehvi.
Normaalsed inimesed ei kasuta neid sinu hiinlaste rehve, mis paisuvad nagu heeliumpall ja munadeks muutuvad.

Maastikuautodega jah tõesti lased rehvirõhu madalamaks, et kõrbes või kohevas lumes sõita aga jalgrattal pead siiski vastav õige rehvivaliku tegema. Jalgrattarehvil peab rehv korralikult õhku täis olema muidu läheb rehvi ja velje vahelt kiviklibu(0,1-0,3mm) sisse ja hõõrub sisekummi katki. Vähestel kellel jalgrattal on ilma sisemise õhukummita rehvid. Nendel jah saad rehvirõhuga mängida maastikusõidul.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 31.05 00:46; 31.05 01:06; 31.05 08:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sisekummiga jalgrattarehvi pole võimalik õhuga puruks lasta. Sest esiteks, see MAX PRESSURE on idiootidele kirjutatud (rehv kannatab tegelikult veel palju rohkem) ja teiseks, sisekumm poeb rehvi ja velje vahelt enne välja ja tekitab õhupalli. Proovi kuskil autotöökojas, kui ei usu.

Ei käi need asjad nii turvaliselt – ka kodumaistel rattavõistlustel on nn showvõistlusena võisteldud rattakummi lõhkipumpamises 😀
See kas õhukumm punnitab rehviserva alt välja või lööb ennast enne lõhki sõltub ikka välisrehvist- mõnd rehvi peale venitades tuleb tohutut rammu ja kõiki tööriistu tarvitada, teine läheb kergelt üksnes sõrmedega töötades peale.
Tänasel kallil Rattarallil päeval on tore meenutada üht sõitu aastakümnete tagant kus nagu ikka korralikult täis löödud sisekumm otsustas väliskummi külje pealt lõhki rebida, nii ma siis tiksusin kilomeetrit 30 vaikselt finishi poole. Linna piiril tuli viimnegi õhk rehvist välja lasta sest rehv ei mahtunud enam klotside vahelt läbi.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 31.05 07:57; 31.05 09:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Igale normaalsele rattarehvile on soovitatav rõhk kenasti peale märgitud. Lugege sealt.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei poe see sisekummi kuskilt rehvi ja velje vahelt välja.

Sry, aga just oma eilsest kogemusest rääkisin.
Naabrimees tõi oma ratta esimest korda keldrist hooajaks välja ja tegime nö. kevadise ülevaatuse.
Mille käigus tagarehv (Schwalbe mingi road cruiser vms) kippus pärast täis pumpamist rehvilt maha end kerima ja paljastus sisekumm.
Ka minu rattaga on seda kunagi juhtunud.
Venivad kuidagi välja vms.

Aga ju siis ei ole, kui Ehituse- ja Autofoorumite Tark (EAT) nii ütleb.
Minu luul.

P.S. Rattaralli mehele: kas need lõhkipumbatavad on nö. tavalised rahvarehvid või tubularid? (mida muidugi saab puruks lasta, sest sel pole ju kuhugi minna)

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 31.05 08:03; 31.05 08:36; 31.05 09:46; 31.05 18:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu hääl läheb samuti sellele, et manomeetriga põrandapump osta, nt Prismast saab toimiva asja 10-ga kätte. Eks need rehvid vaikselt tühjenevad ja aegajalt on mõistlik rõhku kontrollida ja juurde pumbata. Umbes 3 bar on mõistlik rõhk.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tanklasse ei tasu pumpama minna, võid isegi nö peksa saada. Põhjus on selles, et autodele läheb vähem sisse ja kui mõni rattur uhkelt valib 5 bar ja jätabki 5 bari masinasse, siis autojuht seda muutust ei märka ja laseb rehvid puruks. Seepärast ei lubata tanklates ka jalgratta rehve pumbata.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 31.05 13:18; 01.06 10:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

jätabki 5 bari masinasse, siis autojuht seda muutust ei märka ja laseb rehvid puruks.

Hmm, põnev…
Mis auto sul muidu on?

Oletame, et Toyota.

Sellega on nii, et kui see auto tehasest väljus, oleteme, et 205/55R16 oli all, siis LASTIGI TALLE tehasest 5bari rehvidesse. (sa ei usu, eksole)
Selle 5bariga ta sõitis Jaapanis treilale, sealt sadamasse, konteinerisse, laevale, sealt maha uuesti treilale, siis kuhugi Paldiski tolliparklasse, edasi juba meie diileri müügiplatsile.
KOGU AEG OLI 5 BARI rehvides.

Diileri juures seisis parklas maja taga, vbll lausa salongis. 5bari sees.
Siis tulid sina, näitasid näpuga – seda ma tahan.
ok.
Auto aeti töökotta, rõhk pandi normi (maitea, sõltub, mingi 2,2-2,7), porilapakad külge, õiged kojamehed külge (enne olid ajutised), kilbid külge jne jne ja anti sulle üle.

Ja sina tuled õndsal pühapäeval perekooli foorumisse ja teatad, et 5bariga lased rehvid puruks????
Miks sa väidad nii, kui sa ei tea?

P.S. Kirjutasin ka enne, et huvi pärast on juba nooruses proovitud sõidukarehvi (puuris muidugi) 12bar rõhuga puruks lasta – mitte midagi.
Circle kompressor ei jõua eluski sellist rõhku anda, mingi peale 5-te hakkab juba koolema.

P.S. Seda 5bari autode rehvides nimetatakse laorõhuks. Kui auto seisab ja et rehv lapikuks ei vajuks.
Osad tehased ka kontrollivad automüüjaid ja kui sul on salongis vähem rehvis, saad 1000 trahvi maksta.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 31.05 08:03; 31.05 08:36; 31.05 09:46; 31.05 18:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Omal ajal oli jalgrattal pump standardvarustuses ja rehvirõhku kontrolliti pöidlaga. Oli rehv nätsavõitu, pumpasid lihtsalt nii palju juurde, kuni oli piisavalt kõva (aga mitte kivikõva) ja nii lihtsalt asjad käisidki. Auto rehve sai ka, muideks, käsipumbaga pumbatud. Kui manomeetrit polnud, siis sõiduauto päris tühja rehvi täispumpamiseks tuli uhada ca. 200 matsu, veoauto (GAZ 51 ja 52) oma jaoks aga juba u. 800.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

jätabki 5 bari masinasse, siis autojuht seda muutust ei märka ja laseb rehvid puruks.

Hmm, põnev…

Mis auto sul muidu on?

Oletame, et Toyota.

Sellega on nii, et kui see auto tehasest väljus, oleteme, et 205/55R16 oli all, siis LASTIGI TALLE tehasest 5bari rehvidesse. (sa ei usu, eksole)

Selle 5bariga ta sõitis Jaapanis treilale, sealt sadamasse, konteinerisse, laevale, sealt maha uuesti treilale, siis kuhugi Paldiski tolliparklasse, edasi juba meie diileri müügiplatsile.

KOGU AEG OLI 5 BARI rehvides.

Diileri juures seisis parklas maja taga, vbll lausa salongis. 5bari sees.

Siis tulid sina, näitasid näpuga – seda ma tahan.

ok.

Auto aeti töökotta, rõhk pandi normi (maitea, sõltub, mingi 2,2-2,7), porilapakad külge, õiged kojamehed külge (enne olid ajutised), kilbid külge jne jne ja anti sulle üle.

Ja sina tuled õndsal pühapäeval perekooli foorumisse ja teatad, et 5bariga lased rehvid puruks????

Miks sa väidad nii, kui sa ei tea?

P.S. Kirjutasin ka enne, et huvi pärast on juba nooruses proovitud sõidukarehvi (puuris muidugi) 12bar rõhuga puruks lasta – mitte midagi.

Circle kompressor ei jõua eluski sellist rõhku anda, mingi peale 5-te hakkab juba koolema.

P.S. Seda 5bari autode rehvides nimetatakse laorõhuks. Kui auto seisab ja et rehv lapikuks ei vajuks.

Osad tehased ka kontrollivad automüüjaid ja kui sul on salongis vähem rehvis, saad 1000 trahvi maksta.

Mul ei ole autot.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 31.05 13:18; 01.06 10:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jalgrataste rehvirõhud.
Maastikuratas, tavaline laia rehviga (rehvi laius 2 tolli, 5 cm): 2 – 3 baari (atmosfääri)
Linnaratas või “hübriid”, kitsama rehviga (rehvi laus 1.5 tolli, 4 cm): 3 – 4 baari

Maanteeratastele pannakse veel palju rohkem rõhku, päris maastikuratastele jälle vähem, aga nende omanikud teavad juba ise, mis ja kuidas.

Tähtis on mõista ja uskuda, et jalgrattale läheb sisse kõrgem rõhk kui autole. Ja mida kitsam rehv on, seda kõrgem rõhk. Paljud ei usu ja sõidavad pooltühja rehviga. See on raskem ja ohtlik, sest kas kõnnitee serv või väike kivi võib rehvist läbi lüüa.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )


Esileht Hobinurk Jalgratta rehvirõhk