Esileht Veebikonstaabel Jalgratturite pundisõit

Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )

Teema: Jalgratturite pundisõit

Postitas:

Tean, et jalgrattaga ei tohi sõiduteel kõrvuti sõita, vaid üksteise järel. Kui aga teeb trenni 10-15 jalgratturit, siis nad hõivavad maanteel, kus on lubatud autodel sõita 90-ga, terve ühe sõiduraja. Mingit turvaautot neil taga ei olnud. Kas see on lubatud? Kui nad autole kusagil kurvi taga ette satuvad, ei ole just kõige ohutum…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.08 18:04; 16.08 20:20; 19.08 20:27; 22.08 20:29; 04.09 12:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tagant tuleva auto sõidukiirus peab vastama nähtvusele. Niimoodi ju ei saa sõita, et ei näe kurvi taha piisavalt ette, et pidama saada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 15.08 16:44; 19.08 12:32;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No kui kurvi taga on 1 jalgrattur, kes sõidab ilusti tee servas, siis ei olegi probleemi. Kui aga on punt, kellest äärmised ulatuvad tee keskjooneni, siis on küll probleem. Kas ise pidurdate maanteel enne iga kurvi 30ne peale, et äkki on punt jalgratturied kurvi taga?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.08 18:04; 16.08 20:20; 19.08 20:27; 22.08 20:29; 04.09 12:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]No kui kurvi taga on 1 jalgrattur, kes sõidab ilusti tee servas, siis ei olegi probleemi. Kui aga on punt, kellest äärmised ulatuvad tee keskjooneni, siis on küll probleem. Kas ise pidurdate maanteel enne iga kurvi 30ne peale, et äkki on punt jalgratturied kurvi taga?[/tsitaat]
Pimedas kurvis on mõistlik veidi maha võtta küll.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 16.08 21:18; 20.08 12:25; 23.08 09:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]No kui kurvi taga on 1 jalgrattur, kes sõidab ilusti tee servas, siis ei olegi probleemi. Kui aga on punt, kellest äärmised ulatuvad tee keskjooneni, siis on küll probleem. Kas ise pidurdate maanteel enne iga kurvi 30ne peale, et äkki on punt jalgratturied kurvi taga?[/tsitaat]Alati tuleb sõita nii, et kiirus võimaldaks saada pidama, kui nähtavasse alasse mingi takistus ilmub. Näiteks võib pimeda kurvi taga olla mitte jalgratturite kamp, vaid külili olev veoauto või koormast pudenenud paneel või alla aetud karu laip või klassiõhtult koju minev purjus taaruv noorukite kamp või vee poolt ära uhutud teetamm.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 15.08 16:44; 19.08 12:32;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsimus ei olnud tegelikult selles, kas saada pidama või sõita mööda või sõita otsa, vaid selles, kas on lubatud niiviisi pundis ilma mingi turvaautota sõita, et võetakse enda alla kogu sõidurada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.08 18:04; 16.08 20:20; 19.08 20:27; 22.08 20:29; 04.09 12:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Küsimus ei olnud tegelikult selles, kas saada pidama või sõita mööda või sõita otsa, vaid selles, kas on lubatud niiviisi pundis ilma mingi turvaautota sõita, et võetakse enda alla kogu sõidurada.[/tsitaat]
Sorry, aga mida see turvaauto siis sinu jaoks muudaks?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 16.08 21:18; 20.08 12:25; 23.08 09:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No tegelikult muudaks seda, et isegi kui kurv on väga \”pime\” ja nad täpselt kurvi taga, siis õnnetuse korral sõidaksin turvaautole sisse, ilma turvaautota aga 10-le jalgratturile.
Hakkasin siis ise vastuseid otsima ja leidsin autolehe foorumist pikema arutelu, copyn mõned vastused:
1. Mütlen siin,et kas ongi osa inimesi nii lollid,et aru ei saa,et sõites jalgratastega kahekesi või mitmekesi kõrvuti ei sea nad ohtu mitte autojuhi elu,vaid ikka enda oma.Tavaliselt sõidab jalgrattur 15-20km tunnis,auto 90 ja peale–mis,muide,jalgratturitele üllatuseks,on lubatud!Kiiruste vahe on nii suur,kui sõidad autoga 90 km tunnis,tuleb kurv,seal ukerdavad kõrvuti 2 jalgratturit,vastu tuleb rekka, samuti jalgrattur ees…ei ole inimest,kes sõidaks vabatahtlikult teise autoga kokku,võetakse ära nõrgem,st jalgrattur.Ja sa võid oma õigust vanajumala seltsis edasi ajada,lohutuseks see,et oled autojuhil suutnud päeva ära rikkuda.
2. Kui (\”profi\”) jalgrattur ei taha kergliiklusteel sõita, siis peab ta minu arvates ka LE nõudeid täitma. Viimasel ajal näen tihti järgmist olukorda: peatun autoga punase fooritule taga ja kaks kõrvuti kulgevat \”proffi\” lasevad tuima näoga punase alt läbi. Järgmine ristmik, sama olukord. Tundubki, et teatud kontingendil on LE-st täiesti savi. Oma \”õigused\” on aga raudselt pähe kulunud – tempot aeglustamata ülekäigurajale tuhisemine, kõrvuti (isegi kolmekesi) maanteel kulgemine ja omavahel pläkutamine. Kui ennast ise ei hoia, ega seda tee siis ka Jumal.
3. kui jalgrattur kannab reklaamkirjadega särki, kas ta on profirattur? Kas sellistel \”profiratturitel\” peavad ratastel olema helkurid, signaalseadmed, tuled? Politseil oleks ikka kõvasti tööd trahvide kirjutamisel kui peatab 100 pealise ratturikarja, kes sõidab ilma saateautota mittekorras ratastega maanteel. See pole koht treenimiseks, see on koht liiklemiseks. Trenni saab teha drenazööridega või kinnisel platsil-staadionil. Treenides on vaja ka seda et ratturipunt sõidaks koos. Ja kui on ikka olemas saateauto, võik see olla ju hästi silmapaistev. (suur -lai ameerika limusiin).
Mitu profiratturit on eesti teedel surma saanud? Vähemalt 2. Mõelge sellele.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.08 18:04; 16.08 20:20; 19.08 20:27; 22.08 20:29; 04.09 12:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]No tegelikult muudaks seda, et isegi kui kurv on väga \”pime\” ja nad täpselt kurvi taga, siis õnnetuse korral sõidaksin turvaautole sisse, ilma turvaautota aga 10-le jalgratturile.
Hakkasin siis ise vastuseid otsima ja leidsin autolehe foorumist pikema arutelu, copyn mõned vastused:
1. Mütlen siin,et kas ongi osa inimesi nii lollid,et aru ei saa,et sõites jalgratastega kahekesi või mitmekesi kõrvuti ei sea nad ohtu mitte autojuhi elu,vaid ikka enda oma.Tavaliselt sõidab jalgrattur 15-20km tunnis,auto 90 ja peale–mis,muide,jalgratturitele üllatuseks,on lubatud!Kiiruste vahe on nii suur,kui sõidad autoga 90 km tunnis,tuleb kurv,seal ukerdavad kõrvuti 2 jalgratturit,vastu tuleb rekka, samuti jalgrattur ees…ei ole inimest,kes sõidaks vabatahtlikult teise autoga kokku,võetakse ära nõrgem,st jalgrattur.Ja sa võid oma õigust vanajumala seltsis edasi ajada,lohutuseks see,et oled autojuhil suutnud päeva ära rikkuda.
2. Kui (\”profi\”) jalgrattur ei taha kergliiklusteel sõita, siis peab ta minu arvates ka LE nõudeid täitma. Viimasel ajal näen tihti järgmist olukorda: peatun autoga punase fooritule taga ja kaks kõrvuti kulgevat \”proffi\” lasevad tuima näoga punase alt läbi. Järgmine ristmik, sama olukord. Tundubki, et teatud kontingendil on LE-st täiesti savi. Oma \”õigused\” on aga raudselt pähe kulunud – tempot aeglustamata ülekäigurajale tuhisemine, kõrvuti (isegi kolmekesi) maanteel kulgemine ja omavahel pläkutamine. Kui ennast ise ei hoia, ega seda tee siis ka Jumal.
3. kui jalgrattur kannab reklaamkirjadega särki, kas ta on profirattur? Kas sellistel \”profiratturitel\” peavad ratastel olema helkurid, signaalseadmed, tuled? Politseil oleks ikka kõvasti tööd trahvide kirjutamisel kui peatab 100 pealise ratturikarja, kes sõidab ilma saateautota mittekorras ratastega maanteel. See pole koht treenimiseks, see on koht liiklemiseks. Trenni saab teha drenazööridega või kinnisel platsil-staadionil. Treenides on vaja ka seda et ratturipunt sõidaks koos. Ja kui on ikka olemas saateauto, võik see olla ju hästi silmapaistev. (suur -lai ameerika limusiin).
Mitu profiratturit on eesti teedel surma saanud? Vähemalt 2. Mõelge sellele.[/tsitaat]
Kui see punt rattureid üksteise järgi sõitma panna- kujutad ette, kui ohtlikult pikaks venitab see neist möödasõidu. Kui see punt hajutada mööda teed laiali, tuleb terve ports möödasõite neist sooritada. Ohutuim variant on ikka pundis koos, võtta enda alla umbes ühe masina jagu teed. Turvaautole otsa sõites paiskub see omakorda ikka ratturitesse. Vali sobiv sõidukiirus, hoia silmad teel ja sa ei sõida kellelegi otsa. Sõidukiirus peab vastama ka nähtavusele. Peame kõik oma erinevate sõidukitega teedele ära mahtuma.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 16.08 21:18; 20.08 12:25; 23.08 09:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tegelesime natukene seaduse uurimisega ja hetkeseis seaduse järgi on selline, et pundis jalgratturid sõita ei või ning neilt ei nõuta ka saateautot.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aitäh info eest.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.08 18:04; 16.08 20:20; 19.08 20:27; 22.08 20:29; 04.09 12:43;
To report this post you need to login first.
Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )


Esileht Veebikonstaabel Jalgratturite pundisõit

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.