Näitan 20 postitust - vahemik 31 kuni 50 (kokku 50 )

Teema: juhiabi

Postitas:
Kägu

Kas tänapäeval sekretäre enam ei ole?

Need ongi nüüd juhiabid/büroojuhid. Lihtsalt fancym ametinimetus on.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

No ma ei tea, kus tänapäeval kohvi keedetakse? Heal juhul valab aeg-ajalt masinasse ube ja vajutab puhastusrežiimi nuppu.

Mis häired sul on, et kujundeid ei taipa?

Muig, sinu elus pole vist kõige paremad ajad, et niimoodi õelutsed.

Vanasti jah oligi tõsine töölõik nagu kohvi keetmine, mida enam ei ole või tühiselt väike osa tööst. Keegi sel põhjusel sekretäri enam ei palka, sest seda teeb masin. Aga visalt püsib ettekujutust, et sekretäride ja juhiabide töö on kohviga seotud. Pole selle kujundiga midagi peale hakata.

Veidi teemast välja, aga sellist ülbust koos rumalusega kohtab ikka harva.
Töötan ettevõttes, kus juhiabi teeb nõupidamiste protokolle, koostab ametikirju, hoiab juhtide graafikutel ja päevakavadel silma peal, teeb lihtsamad tõlked, kinnitab vajadusel kokkulepitud kohtumised, organiseerib lennupileteid ja hotelle, sada muud juhtkonnale vajalikku toimingut. Juhtkond on kaheliikmeline.

Ja siis ta teeb päevas mitukümmend tassi kohvi. Sest käivad äripartnerid, suurkliendid, ka firma enda omanike-juhatuse kokkusaamised. Osakonnajuhtide vestlused tippjuhiga. Vestlused võtmetöötajatega. Probleemkoosolekud. Ja nii edasi.

Võimalik, et teie asutuses või mis kioskis sa töötad, suunatakse suurklient “kle mine võta sealt köögist miskit kohvi”, aga normaalses edukas ettevõttes kindlasti mitte. Juhiabi nii teeb need kohvid ja teed, kui ka serveerib need, kui ka telib vastavalt olukorralse sushid või küpsised ja serveerib need, kui ka koristab pärast nõupidamisteruumi laua ning tuulutab toa.

+5
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juhiabi nii teeb need kohvid ja teed, kui ka serveerib need, kui ka telib vastavalt olukorralse sushid või küpsised ja serveerib need, kui ka koristab pärast nõupidamisteruumi laua ning tuulutab toa.

Meie asutuses on juhiabi ja sekretär eraldi ametikohad. Juhiabi toitlustuse, serveerimise või koristamisega ei tegele. Tema ülesanne on abistada juhtkonda nende tööülesannetes. Olulistel kohtumistel istub ja juures ja kirjutab kõik vajaliku üles, vajadusel täiendab mingi infoga, mitte ei jookse ringi kohvitassidega.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

aga normaalses edukas ettevõttes kindlasti mitte.

Normaalses edukas ettevõttes ei ole juhiabi poolenisti koristaja, vaid teeb olulisemaid asju. Teil on seal ilmselt mingi Eestipärase kultuuriga imelik pisifirma, kus sellist teenindajat ja koristajat peetakse. Huvitav, et kui olen käinud näiteks Soomes suurfirmades, siis tõesti võtabki iga külaline ise kohvi ja pärast paneb kohvitassi nõudepesumasinasse, ka väga olulisel ametikohal olevad inimesed suudavad seda teha. See oleks suhteliselt häbiasi panna juhiabi teenindama ja koristama,

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas tänapäeval sekretäre enam ei ole?

Need ongi nüüd juhiabid/büroojuhid. Lihtsalt fancym ametinimetus on.

Executive assistant ja office assistant on kaks erinevat asja. Esimene on konkreetselt juhi assistent/sekretär, teine aga tegeleb kontori igapäevase korraldusliku poolega ja on vajadusel see, kes kohvitasse tassib.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Soomes suurfirmades, siis tõesti võtabki iga külaline ise kohvi ja pärast paneb kohvitassi nõudepesumasinasse, ka väga olulisel ametikohal olevad inimesed suudavad seda teha.

Ahhaaa, et võtmeklient, hiigelfirma ostujuht, tatsub oma kohvitassiga kööki, kus oma firma töötajad on kingad jalast võtnud ja söövad heeringasalatit,jutustavad ja loevad lehte ning paneb oma tassi nõudepesumasinasse? Jaaa, minu Soomes on see teisiti, aga ju teil on sedasorti firma.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui tihti see hiigelfirma ostujuht küll külas käib? Heal juhul kord aastaks. Tema kohvitassi koristamiseks ei pea küll palkama koristajat, kes saab nimetuse juhiabi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ahhaaa, et võtmeklient, hiigelfirma ostujuht, tatsub oma kohvitassiga kööki, kus oma firma töötajad on kingad jalast võtnud ja söövad heeringasalatit,jutustavad ja loevad lehte ning paneb oma tassi nõudepesumasinasse? Jaaa, minu Soomes on see teisiti, aga ju teil on sedasorti firma.

Ei, meil sellist toasussides heerinavõileiva söömist ei ole. Kohvimasin on nõupidamissaalis, igaüks võtab ise. Ei pea kuskile urkasse seda otsima minema.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

No ma ei tea, kus tänapäeval kohvi keedetakse? Heal juhul valab aeg-ajalt masinasse ube ja vajutab puhastusrežiimi nuppu.

Mis häired sul on, et kujundeid ei taipa?

Muig, sinu elus pole vist kõige paremad ajad, et niimoodi õelutsed.

Vanasti jah oligi tõsine töölõik nagu kohvi keetmine, mida enam ei ole või tühiselt väike osa tööst. Keegi sel põhjusel sekretäri enam ei palka, sest seda teeb masin. Aga visalt püsib ettekujutust, et sekretäride ja juhiabide töö on kohviga seotud. Pole selle kujundiga midagi peale hakata.

Veidi teemast välja, aga sellist ülbust koos rumalusega kohtab ikka harva.

Töötan ettevõttes, kus juhiabi teeb nõupidamiste protokolle, koostab ametikirju, hoiab juhtide graafikutel ja päevakavadel silma peal, teeb lihtsamad tõlked, kinnitab vajadusel kokkulepitud kohtumised, organiseerib lennupileteid ja hotelle, sada muud juhtkonnale vajalikku toimingut. Juhtkond on kaheliikmeline.

Ja siis ta teeb päevas mitukümmend tassi kohvi. Sest käivad äripartnerid, suurkliendid, ka firma enda omanike-juhatuse kokkusaamised. Osakonnajuhtide vestlused tippjuhiga. Vestlused võtmetöötajatega. Probleemkoosolekud. Ja nii edasi.

Võimalik, et teie asutuses või mis kioskis sa töötad, suunatakse suurklient “kle mine võta sealt köögist miskit kohvi”, aga normaalses edukas ettevõttes kindlasti mitte. Juhiabi nii teeb need kohvid ja teed, kui ka serveerib need, kui ka telib vastavalt olukorralse sushid või küpsised ja serveerib need, kui ka koristab pärast nõupidamisteruumi laua ning tuulutab toa.

Ma saan aru, et see kirjutis pidi näitama, kui oluline ja nõudlik su töö on, aga sorry, mind ei veena. Kui keeruline ja aeganõudev see koosolekute kokku leppimine ja kirjade kirjutamine ikka olla saab. Või lennupileti ostmine ja toa tuulutamine. Neid kõiki tehakse tavaliselt töö kõrvalt, mitte põhitööna.

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui keeruline ja aeganõudev see koosolekute kokku leppimine ja kirjade kirjutamine ikka olla saab. Või lennupileti ostmine ja toa tuulutamine. Neid kõiki tehakse tavaliselt töö kõrvalt, mitte põhitööna.

Noo oleneb ehk kollektiivi suurusest?
Sinu 1-mehe firmas ehk mitte, aga mitmekümne kuni -saja inimesega gruppide asjade organiseerimist on ikka päris vahva “tavalise töö” kõtvalt teha.
Mis see tavaline töö sul on, et nii lisa vaja teenida?

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kohvimasin on nõupidamissaalis, igaüks võtab ise.

Ja nõudepesumasin kohe kõrval eks?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja nõudepesumasin kohe kõrval eks?

Tassid pannakse kandikule ja koristaja paneb pärast masinasse, kui nii ülitäpselt on vaja teada.

+2
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui keeruline ja aeganõudev see koosolekute kokku leppimine ja kirjade kirjutamine ikka olla saab. Või lennupileti ostmine ja toa tuulutamine. Neid kõiki tehakse tavaliselt töö kõrvalt, mitte põhitööna.

Noo oleneb ehk kollektiivi suurusest?

Sinu 1-mehe firmas ehk mitte, aga mitmekümne kuni -saja inimesega gruppide asjade organiseerimist on ikka päris vahva “tavalise töö” kõtvalt teha.

Mis see tavaline töö sul on, et nii lisa vaja teenida?

Need sada inimest on teil kõik puudega, et oma koosolekuid ise kokku leppida ei suuda ja sina nende kõigi jaoks akent lahti-kinni pead organiseerima?

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tassid pannakse kandikule ja koristaja paneb pärast masinasse, kui nii ülitäpselt on vaja teada.

Kus peenes ruumis sellised kandikud siis päev läbi haisevad? Siinsed ei ole vist ühegi suurema/soliidsema firma kontoriruumidesse pääsenud. Ok, kui ka ei ole, siis kas te isegi filme ei vaata? Kas olete näinud, et võõras inimene hakkab ise endale kohvi otsima?

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Need sada inimest on teil kõik puudega, et oma koosolekuid ise kokku leppida ei suuda ja sina nende kõigi jaoks akent lahti-kinni pead organiseerima?

No sina ei tea koosolekute organiseerimisest ikka mitte midagi, pole vaja ka sõna võtta. Lihtsalt kokku leppimine ka 10 inimese vahel (ise!) pole lihtsalt võimalik, kui kõik asuvad eri linnades/riikides ja kõigil on oma töö ja asjaajamised. Kas tead, kui kaua võtab tegelikult aega nt konverentside korraldamine?

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meie firmas – suur ja rahvusvaheline firma – olulistel kohtumistel, mida on mitu-mitu korda nädalas, toob juhiabi kohvi ja suupisted. Mitte sekretär. Sekretär paneb need valmis, aga juhiabi toob ruumi ja valab ning pakub. Ka eelmises firmas oli nii.

Ainult mõni väikefirma võib endale lubada, et keset mitmesajatuhandelist diili või olulist juhtkonna koosolekut omanikega tatsub sisse-välja lisainimene. Võimalik, et soome firmades ei ole konfidentsiaalseid lepinguid 🙂 ega kohtumisi. Suurfirmades on. Seega ei sisene ruumi ükski asjassepuutumatu isik ei kohvi tooma ega pirukaid paigutama ega kardinaid sättima. Seda teeb loomulikult juhiabi, kes ka seda nõupidamist protokollib. Ükski sekretär ei tatsa sisse-välja, tema paneb asjad valmis kuskil väljaspool nõupidamisteruumi ja juhiabi, kes niikuinii osaleb nõupidamisel, toob need sisse ja viib ka vajadusel mustad nõud välja.

Kuskil lillepoes või küproki seina tagumise firmas võibolla tõesti ei piirata inimeste arvu, kes kasvõi osaliselt kuulevad olulisi kokkuleppekõnelusi. Soliidsetes firmades aga küll.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui tihti see hiigelfirma ostujuht küll külas käib? Heal juhul kord aastaks. Tema kohvitassi koristamiseks ei pea küll palkama koristajat, kes saab nimetuse juhiabi.

Paar korda nädalas mõni suurema firma ostujuht või tippjuht. Paar-kolm korda kuus mõni, kes soovib midagi suurt hoopis müüa, või senine tarnija. Kord kuus omanikud. Kord nädalas juhtkonna koosolek. Kord kuus arenduskoosolek, kus osaleb lisaks juhatusele veel juhte (meil personalijuht näiteks pole juhatuse liige) ja näiteks otsustatakse personali- või investeeringute küsimusi. Kord nädalas osakonnajuhtide koosolek juhatusega. Finantsaasta jooksul 4-5 nõupidamist finantsküsimustes. Lisaks juhtub ka kriisikoosolekuid, näiteks kui ahelas on tekkinud pudelikael, mis vajab kiiret lahendamist. Lisaks terved strateegiapäevad kaks-kolm korda aastas, kus veedetakse nõupidamisteruumis terve päev.

Ühtki neist ei peeta lahtise uksega või nii, et üks sekretärineiu toob vett ja teine viib nõusid välja ja IT-vend käib keset jutuajamist juhtmeid sättimas. Veel vähem saadetakse omanik või tarnija kööki kohvi võtma ja veel vähem on nõudepesumasin nõupidamisteruumis ja veel vähem on koosolekuteruumis kohvimasin, kust siis töötajad käivad nõupidamiste ajalgi kohvi suristamas.

PS mina ei ole ei juhiabi ega sekretär, aga mul on olnud mõlemad.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

kust siis töötajad käivad nõupidamiste ajalgi kohvi suristamas.

Kas sa tõesti arvad, et kui nõupidamisruumis on kohvimasin, siis neid kontoris rohkem polegi ja töötajad käivad nõupidamiste ajal seal endale kohvi laskmas või mingis tagatoa ubrikust masinat otsimas? No siit tuleb hästi välja, et inimesed ei oska isegi ette kujutada, milline normaalne firma välja näeb ja kannavad selle üle mingitele Eesti pisifirmadele, kus on üüritud 100 ruutu kontorit, kõik siis istuvad seal koos, on mingi ubrik, kus on nõudepesumasin ja kohvimasin ja siis peab olema keegi teenijaneiu, kes seda kolme juhatuse liiget teenindab, sest onud ei tunne ennast muidug piisavalt tähtsana. Naljakas.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meie firmas – suur ja rahvusvaheline firma – olulistel kohtumistel, mida on mitu-mitu korda nädalas, toob juhiabi kohvi ja suupisted. Mitte sekretär. Sekretär paneb need valmis, aga juhiabi toob ruumi ja valab ning pakub. Ka eelmises firmas oli nii.

Ainult mõni väikefirma võib endale lubada, et keset mitmesajatuhandelist diili või olulist juhtkonna koosolekut omanikega tatsub sisse-välja lisainimene. Võimalik, et soome firmades ei ole konfidentsiaalseid lepinguid 🙂 ega kohtumisi. Suurfirmades on. Seega ei sisene ruumi ükski asjassepuutumatu isik ei kohvi tooma ega pirukaid paigutama ega kardinaid sättima. Seda teeb loomulikult juhiabi, kes ka seda nõupidamist protokollib. Ükski sekretär ei tatsa sisse-välja, tema paneb asjad valmis kuskil väljaspool nõupidamisteruumi ja juhiabi, kes niikuinii osaleb nõupidamisel, toob need sisse ja viib ka vajadusel mustad nõud välja.

Kuskil lillepoes või küproki seina tagumise firmas võibolla tõesti ei piirata inimeste arvu, kes kasvõi osaliselt kuulevad olulisi kokkuleppekõnelusi. Soliidsetes firmades aga küll.

Meil on rahvusvahelises firmas ca 500 töötajat. Tõesti, sekretär paneb suupisted, kohvi jmt valmis ning nõupidamise ajal ei sisene. Ta siseneb pärast koosolekut ja viib asjad jälle ära ning sätib kõik korda. Juhiabi vala koosoleku ajal kohvi ega jaga suupisteid vmt. Tema osaleb samamoodi koosolekul. Kui on keset koosolekut vaja midagi juurde või a la ajab keegi midagi ümber, siis tehakse väike paus ja kutsutakse sekretär sekundiks sisse sellega tegelema. Juhiabi tõesti ainult assisteerib juhtkonda tööalaselt.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

kust siis töötajad käivad nõupidamiste ajalgi kohvi suristamas.

Kas sa tõesti arvad, et kui nõupidamisruumis on kohvimasin, siis neid kontoris rohkem polegi ja töötajad käivad nõupidamiste ajal seal endale kohvi laskmas või mingis tagatoa ubrikust masinat otsimas? No siit tuleb hästi välja, et inimesed ei oska isegi ette kujutada, milline normaalne firma välja näeb ja kannavad selle üle mingitele Eesti pisifirmadele, kus on üüritud 100 ruutu kontorit, kõik siis istuvad seal koos, on mingi ubrik, kus on nõudepesumasin ja kohvimasin ja siis peab olema keegi teenijaneiu, kes seda kolme juhatuse liiget teenindab, sest onud ei tunne ennast muidug piisavalt tähtsana. Naljakas.

Meie kontoris ei ole kombeks, et oluliste nõupidamiste ajal koosolekute või läbirääkimiste osapooled äkki laua tagant püsti tõusevad, vahepeal ruumis ringi jalutavad ja Jura masinat käristavad (ja ära ütle nüüd, et teie masin on surmvaikne), samal ajal kui teised rummis viibivad 5-15 inimest püüavad rääkida või loevad keskendunult dokumente või kuulavad kellegi sõnavõttu. Kui keegi soovib kohvi või vett, siis märkab seda võõrustaja ja orgunnib talle vajamineva.

Ma usun, et sul on jube hea firma, aga ära nüüd päris hulluks ka mine. Viisakas ettevõttes ei viibata külalisele ka nõupidamiste ruumi piires käega, et võta sealt. Ja KINDLASTI ei kõristata nõupidamiste ruumis kohvi jahvatada – natuke lugupidamist äripartnerite ja kolleegide vastu on. Keegi ei tegele kõrvaliste jalutuskäikudega ja müratekitamisega, kui käsil on oluline nõupidamine. Ja mitteolulisi sel tasemel ei peeta. Vähemalt soliidsetes asutustes.

+1
-2
Please wait...

Näitan 20 postitust - vahemik 31 kuni 50 (kokku 50 )