Esileht Ajaviite- ja muud jutud Juhilubade tegemine – motivatsiooni langus :(

Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 132 )

Teema: Juhilubade tegemine – motivatsiooni langus :(

Postitas:
Kägu

Mina sain üle-eelmisel nädalal lõpuks ometi manuaali load kätte. Õppimine võttis aega ligi kolm aastat ning oli katastroofiliselt raske. Tundsin, et käin autokooli kõrvalt ülikoolis mitte ülikooli kõrvalt autokoolis, sest lõviosa mu energiast kulus sõiduõppe peale. Seitse korda kukkusin ARKi eksami läbi ning kaks korda tühistati mu eksamiaeg erinevatel põhjustel. Mu stressitaluvus langes koguaeg. Esimesel eksamil olin veel üpris rahulik, kuid iga järgmine kord üha närvilisem. Viimase eksami tegin kaht eri liiki rahustitega.

Jumal hoia. Tere tulemast liiklusesse.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga minul on Autosõidu koolitajatest järgmised muljed: 1. õpetaja: peale teist korda platsil küsis mõnitavalt, et esimest korda elus sõidad autoga või? 2. õpetaja: õpetas boksi sõitmist nii, et võttis mudelauto kaante peale välja, sõitis sellega edasi-tagasi ja näitas, et näe, nii tagurdab auto!!! 3. õpetaja: tegi pilkases pimeduses jäitega kaetud teel lörtsi saatel liikluses tänaval minuga kiirendamis- ja pidurdamise platsiharjutusi! 4. õpetaja: sõtkus maanteel ise sidurit ja pidurit ja lasi mul “lahkesti” sõidu ajal rooli keerata nagu lõbustuspargis. 5. õpetaja: tal oli minu tund kooli juhataja osavõtul näidistund,  seega kulusid kõik 40 minutit platsil ringiratast 5 km/h sõites, täpselt samal kiirusel, mis jalakäija kõrval kõndis.   Ja selline häbematu kliendile pähe istumine toimub praktiliselt igas Tallinna autokoolis. Küsin veel kord, mis te arvate, missuguse erakonna kõrvad sellise aastakümneid kestva nahhaalsuse tagant välja paistavad?

Sinna erakonna jutuni tundus humoorikas lugemine. Vaatasin, et 20 aasta taguse ajaga pole suurt midagi muutunud, siis olid teised erakonnad võimul. Aga autosõiduõpetajad olid mingi omaette klass juba siis. Ja ei olnud ka siis õppimine odav. Siis muidugi pidasid kõik õppesõiduõpetajad veel vajalikuks ka ligi tikkuda, see vist on nüüd ära jäänud.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina tegin oma load 3 kuuga Tallinnas (olin 28), no 4. kuu ootasin viimast eksamit.

Alla ei tasu anda, samas närviline õpetaja pole ka hea lahendus..Palu mõnda sõpra appi, kellel autojuhtimise kogemus (load) ca 7 aastat, ta saab endale ARKIst küsida juhendaja paberid ja saaksid harjutada, kui ta sul autos kõrval istub.

Mu oli selline õpetaja nagu Raul Liiv, töötas kunagi Atlanta autokoolis. Väga hea õpetaja oli. Vahel pahandas, kui mingi rumala vea tegin, aga ülldiselt muhe õpetaja.

Autos mängis alati muusika ja ta jutustas päris palju.. no enda sõnul harjutas mind sõitma nii, et kui kunagi peol küüti pean pakkuma, et mind roolis olles muusika ja lärmavad inimesed ei häiriks.

teooria ja kooli eksamid sain esimese korraga läbi.

Arkis 2. korral, sest esimene eksamineerija oli mingi mees, kes oli psühhopaat ja räuskas mu peale. Keerasin peale 5 min sõitu ühesuunalisel teel Nõmmel vastassuunda, et see õudus kiiremini lõppeks 😉 2, korral oli tore, rahulik eksamineerija ja sain läbi.

Sattusin minagi Rauli juurde. Mulle meeldis see, et ta ei teinud nö autokooli sõidueksamit, vaid lihtsalt ükspäev ütles, et on aeg minna.

Aga tõsi, ta võis ennast unustavalt rääkida taimedest ja lilledest. Väga põnev oli kuulata. Mõnus vestlus oli autos, kuid ta oli alati ise väga tähelepanelik ja oli valmis sekkuma hoolimata kirglikust vestlusest. Väga kiidan. Aga ta vist enam ei sõida. Tal oli mingi terviseprobleem. Seepärast jäi ka mõni tund ära. Damn, siiani talle tordi võlgu, et ta suutis minusuguse sõitma õpetada. Muide, ka maanteeameti eksamineerija kiitis mu sõitu ja kiitis ka õpetajat. Peale eksamit oli mu esimene kõne Raulile, et sain läbi! Alles siis helistasin lähedastele.

 

Oeh, tegelt ma isegi natuke kade nende peale, kes seda teekonda praegu läbivad. Kogemus kogu eluks. Ja see tunne, kui oma esimese auto  ostad. See tunne, kui esimest korda ÜKSI autosse istud ja sõidad soovitud sihtpunkti.

 

Ja omamoodi uhke tunne oli poest uhiuute vahtralehtedega välja jalutada..

 

Ja veel lahedam tunne oli see, kui postkastist oma ahjusoojad load leidsin.

Isegi esimene kiirustrahv on midagi meeldejäävat. Täpselt 12€ maksin. 😙🤪

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga minul on Autosõidu koolitajatest järgmised muljed: 1. õpetaja: peale teist korda platsil küsis mõnitavalt, et esimest korda elus sõidad autoga või? 2. õpetaja: õpetas boksi sõitmist nii, et võttis mudelauto kaante peale välja, sõitis sellega edasi-tagasi ja näitas, et näe, nii tagurdab auto!!! 3. õpetaja: tegi pilkases pimeduses jäitega kaetud teel lörtsi saatel liikluses tänaval minuga kiirendamis- ja pidurdamise platsiharjutusi! 4. õpetaja: sõtkus maanteel ise sidurit ja pidurit ja lasi mul “lahkesti” sõidu ajal rooli keerata nagu lõbustuspargis. 5. õpetaja: tal oli minu tund kooli juhataja osavõtul näidistund, seega kulusid kõik 40 minutit platsil ringiratast 5 km/h sõites, täpselt samal kiirusel, mis jalakäija kõrval kõndis. Ja selline häbematu kliendile pähe istumine toimub praktiliselt igas Tallinna autokoolis. Küsin veel kord, mis te arvate, missuguse erakonna kõrvad sellise aastakümneid kestva nahhaalsuse tagant välja paistavad?

Sinna erakonna jutuni tundus humoorikas lugemine. Vaatasin, et 20 aasta taguse ajaga pole suurt midagi muutunud, siis olid teised erakonnad võimul. Aga autosõiduõpetajad olid mingi omaette klass juba siis. Ja ei olnud ka siis õppimine odav. Siis muidugi pidasid kõik õppesõiduõpetajad veel vajalikuks ka ligi tikkuda, see vist on nüüd ära jäänud.

just, ei ole muutunud jah

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis puutub manuaal-automaat vaidlusse, siis praegu jah on tore, kui raha on, osta aga automaadiga masin. Aga manuaaliga on siiski pisut odavam. Ja kes teab, mis meie majanduses veel juhtuma hakkab, mingil hetkel pole vbl suuremal osal enam üldse mingit võimalust uut autot osta/liisida, siis ostetakse rõõmsalt manuaale. Seega on hea siiski saada manuaal selgeks.

Automaate on muuseas toodetud rohkem kui 50 aastat. Juba praegu peaks olema enamus uusi autosid automaadiga. Meil on firmas kõik autod automaadiga ja seda juba rohkem kui 10 aastat.

Mis puudutab sinu musta stsenaariumi siis ehk oleks mõistlik hoopis hobuse vankri ette rakendamine ära õppida? Automaat on tulnud, et jääda. Ei toimu mingit taandarengut selles osas.

+4
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis puutub manuaal-automaat vaidlusse, siis praegu jah on tore, kui raha on, osta aga automaadiga masin. Aga manuaaliga on siiski pisut odavam. Ja kes teab, mis meie majanduses veel juhtuma hakkab, mingil hetkel pole vbl suuremal osal enam üldse mingit võimalust uut autot osta/liisida, siis ostetakse rõõmsalt manuaale. Seega on hea siiski saada manuaal selgeks.

Automaate on muuseas toodetud rohkem kui 50 aastat. Juba praegu peaks olema enamus uusi autosid automaadiga. Meil on firmas kõik autod automaadiga ja seda juba rohkem kui 10 aastat.

Mis puudutab sinu musta stsenaariumi siis ehk oleks mõistlik hoopis hobuse vankri ette rakendamine ära õppida? Automaat on tulnud, et jääda. Ei toimu mingit taandarengut selles osas.

Enamus uusi autosid, just. Kas tundub, et Eestis sõidab enamik inimesi uute autodega? Pigem ikka kasutatud ja vanemad autod, mitte tuttuued.
Mõttetud argumendid, mõtle ikka Eesti mastaabis😉
https://majandus24.postimees.ee/4477977/autoekspert-eesti-inimeste-autod-on-vaga-vanad-ja-amortiseerunud

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus uusi autosid, just. Kas tundub, et Eestis sõidab enamik inimesi uute autodega? Pigem ikka kasutatud ja vanemad autod, mitte tuttuued. Mõttetud argumendid, mõtle ikka Eesti mastaabis😉

Mida sa nüüd üritad väita? Enamus autosid peaks olema uuemad kui 10 aastat (keskmise vanuse teevad kõrgeks arvel olevad romud). Ostsin esimese automaadi umbes 15 aastat tagasi ja tõesti ei näe põhjust manuaali peale tagasi minna. Umbes 20 aastat sõitsin manuaalidega. Tänapäevased manuaalid on piisavalt erksad, ökonoomsed ja käiguvahetuse-fännidele pakuvad ka seda võimalust( tõsi, siduri lahutamise võimaluseta).

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mida sa nüüd üritad väita? Enamus autosid peaks olema uuemad kui 10 aastat (keskmise vanuse teevad kõrgeks arvel olevad romud).

kaks aastat tagasi oli arvel 726 000 sõidukit, millest 500 000 on vanemad kui 10 aastat. nii palju siis sellest. https://www.err.ee/676874/autopargi-vanuse-poolest-on-eesti-el-is-tagantpoolt-viies

maanteeameti lehelt saab ka hetkeseisu vaadata, aga seda pead ise tegema.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus uusi autosid, just. Kas tundub, et Eestis sõidab enamik inimesi uute autodega? Pigem ikka kasutatud ja vanemad autod, mitte tuttuued.

No auto24.ee lehel võid panna otsingusse automaatkäigukast ja vasteid tuleb seal palju, silma jäi näiteks üks Golf aastast 1988 (kehtiv ülevaatus olemas).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus uusi autosid, just. Kas tundub, et Eestis sõidab enamik inimesi uute autodega? Pigem ikka kasutatud ja vanemad autod, mitte tuttuued.

No auto24.ee lehel võid panna otsingusse automaatkäigukast ja vasteid tuleb seal palju, silma jäi näiteks üks Golf aastast 1988 (kehtiv ülevaatus olemas).

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem).
Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad 🤦‍♀️

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No auto24.ee lehel võid panna otsingusse automaatkäigukast ja vasteid tuleb seal palju, silma jäi näiteks üks Golf aastast 1988 (kehtiv ülevaatus olemas).

Õige kägu seda ei usu. Tema nägemuses sõidavad eestlased manuaaliga. Üksikud tõusikutest snoobid ainult uhkustavad oma automaatidega. Aga küll nad veel saavad! Tulevad rasked ajad ja kõik hakkavad manuaalidega sõitma või ühistransporti kasutama.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No auto24.ee lehel võid panna otsingusse automaatkäigukast ja vasteid tuleb seal palju, silma jäi näiteks üks Golf aastast 1988 (kehtiv ülevaatus olemas).

Õige kägu seda ei usu. Tema nägemuses sõidavad eestlased manuaaliga. Üksikud tõusikutest snoobid ainult uhkustavad oma automaatidega. Aga küll nad veel saavad! Tulevad rasked ajad ja kõik hakkavad manuaalidega sõitma või ühistransporti kasutama.

keegi ei ole ju vaielnud selle üle, et aastal 2020 on igaühel võimalus osta endale automaatkastiga auto. lihtsalt osa inimesi peab raha lugema ja teeb oma eelarve piires ostuotsuse, mis tihtipeale tähendab, et valida tuleb manuaal. pluss need ülejäänud juba korduvalt nimetatud  põhjused, miks manuaaliga sõitmise suutlikkus on kasuks.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kaks aastat tagasi oli arvel 726 000 sõidukit, millest 500 000 on vanemad kui 10 aastat. nii palju siis sellest. https://www.err.ee/676874/autopargi-vanuse-poolest-on-eesti-el-is-tagantpoolt-viies maanteeameti lehelt saab ka hetkeseisu vaadata, aga seda pead ise tegema.

Auto 24-s on umbes 200 Audit aastatest 2000-2010, st. üle kümne aasta vanad. Umbes veerand neist on manuaalid (44 autot). Usun, et teiste laialt levinud premium-markidega (BMW, Mercedes) on olukord samasugune.

Kasutatud auto puhul ei ole küll olulist hinnavahet ja inimene, kellel raha ei ole ei osta uut autot.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem). Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad 🤦‍♀️

Mis asi seal see suurem kulutus küll on? Automaati peab kinni plekkima, manuaali ei pea? Pigem ostab manuaali see kes on kinni 30-aastavanustes arusaamades. Siis olid esimesed Läänest toodud automaadid suhteliselt uimased, janused ja juba remonti vajavad.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

maanteeameti lehelt saab igasugust huvitavat statistikat vaadat. ülal oli juttu, et iga kell võib ju teha uue sõidueksami manuaalkastiga – selgub, et seda võimalust on sel aastal kasutanud lausa viis (!) inimest ja neist kõik isegi mitte õnnestunult.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem). Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad 🤦‍♀️

Mis asi seal see suurem kulutus küll on? Automaati peab kinni plekkima, manuaali ei pea? Pigem ostab manuaali see kes on kinni 30-aastavanustes arusaamades. Siis olid esimesed Läänest toodud automaadid suhteliselt uimased, janused ja juba remonti vajavad.

Kui käigukastil kuluvad teatud osad, siis need on kalliMAD kui manuaalil. Manuaalkastid on lollikindlamad üldiselt kui automaadi omad.
Kui sul on valida, kas kulutada 1000 või 2000 ja eeldus, et sa tahad mõelda ikka ratsionaalselt, siis pigem ikka valid 1000eurose kulutuse.
Manuaalkasti ja automaatkasti eluiga on kaks erinevat asja. Ära seleta, kui pole teadmisi😉

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui käigukastil kuluvad teatud osad, siis need on kalliMAD kui manuaalil. Manuaalkastid on lollikindlamad üldiselt kui automaadi omad. Kui sul on valida, kas kulutada 1000 või 2000 ja eeldus, et sa tahad mõelda ikka ratsionaalselt, siis pigem ikka valid 1000eurose kulutuse. Manuaalkasti ja automaatkasti eluiga on kaks erinevat asja. Ära seleta, kui pole teadmisi

Õnneks on meil targad käod kes pole küll automaati omanud, aga teavad täpselt mida see endast kujutab.

Kui keegi autot vahetab siis enamasti ostab ta ikka kallima kui oli vana. Autol võib muuseas ka muid asju katki minna kui käigukast. Olen isegi näinud kuidas oskamatu käiguvahetuse tõttu mootor juba 200 000 juures kapitaalremonti vajas.

Müüsin oma esimese automaadi kui hodomeeter näitas üle 360 000 km. Kast toimetas laitmatult. Samas olen üsna veendunud, et hodomeetrit oli keritud.

Muuseas, automaate on erinevaid, aga seltsimees manuaalifänn võib meile sellest arvatavasti lehekülgede kaupa kirjutada.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem). Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad

Kuna sina oled vaene, siis mina pean sõitma manuaaliga? Kas ma õhtul süüa ikka tohin või “Aafrikas lapsed nälgivad”?

 

+2
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem). Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad

Kuna sina oled vaene, siis mina pean sõitma manuaaliga? Kas ma õhtul süüa ikka tohin või “Aafrikas lapsed nälgivad”?

Point pole selles, vaid selles, et automaat ON kulukam kui manuaal, mida üks või paar üritavad kuidagi ümber lükata.
Teiseks – asi pole vaesuses, vaid rahaga ümber käimise oskuses. Kui sina tahad kulutada mõttetult, siis tee seda, keegi ei keelagi. See, kui keegi oskab rahaga ümber käia, ei tähenda, et ta veel vaene on.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Point pole selles, vaid selles, et automaat ON kulukam kui manuaal, mida üks või paar üritavad kuidagi ümber lükata. Teiseks – asi pole vaesuses, vaid rahaga ümber käimise oskuses. Kui sina tahad kulutada mõttetult, siis tee seda, keegi ei keelagi. See, kui keegi oskab rahaga ümber käia, ei tähenda, et ta veel vaene on.

Ma eeldan, et rikkad inimesed oskavad rahaga ümber käia. Huvitav, kui paljudel nende luksusautodest on manuaalkastid? Ehk peaks pigem jalgrattaga sõitma? Kokkuhoid võrreldes autoga on kolossaalne! Kui inimene ostab manuaali, sest oskab “rahaga ümber käia” siis see on 100% otsitud põhjus. Ostan automaadi kuna see on mugavam ja regulaarse hoolduse korral ei juhtu esimese 200 000 km juures sellega küll midagi . Lisaks kindlasti kliimaautomaatik (manuaalseid vist enam ei tehtagi?), tagurduskaamera jne..

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui käigukastil kuluvad teatud osad, siis need on kalliMAD kui manuaalil. Manuaalkastid on lollikindlamad üldiselt kui automaadi omad. Kui sul on valida, kas kulutada 1000 või 2000 ja eeldus, et sa tahad mõelda ikka ratsionaalselt, siis pigem ikka valid 1000eurose kulutuse. Manuaalkasti ja automaatkasti eluiga on kaks erinevat asja. Ära seleta, kui pole teadmisi

Õnneks on meil targad käod kes pole küll automaati omanud, aga teavad täpselt mida see endast kujutab.

Kui keegi autot vahetab siis enamasti ostab ta ikka kallima kui oli vana. Autol võib muuseas ka muid asju katki minna kui käigukast. Olen isegi näinud kuidas oskamatu käiguvahetuse tõttu mootor juba 200 000 juures kapitaalremonti vajas.

Müüsin oma esimese automaadi kui hodomeeter näitas üle 360 000 km. Kast toimetas laitmatult. Samas olen üsna veendunud, et hodomeetrit oli keritud.

Muuseas, automaate on erinevaid, aga seltsimees manuaalifänn võib meile sellest arvatavasti lehekülgede kaupa kirjutada.

Pole kordagi väitnud, et automaat vastu ei peaks. Ma räägin, et ei saa väita, et automaat võrdub manuaali kuludega. Jah, muud osad võivad ka kuluda, muidugi, endiselt ei muuda see fakti, et automaadi ülalpidamine ja ostmine on kallim kui manuaalil.
Mine esindusse, küsi sama autot manuaal vs automaat, huvitav, miks on automaat kallim? Jube imelik küll.
Siinsed käod ikka üldse ei oska lugeda vist, seleta nagu seinale 🤦‍♀️

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

eks igal autoomanikul oma arvamus, aga ei maksa üldistada eesti rahvast jnejne…valin oma autosid hoolega, sest kalkuleerin hoolega, olin eluaegne manuaaliga sõitja, viimase auto soetasin spetsiaalselt automaadiga, sest manuaali ostjaid eriti ei leidunudki (vahetan autosid umb iga 4a tagant) , sel hetkel oli automaadi huvilisi rohkem turul. Kui automaadil pole tulevikku nagu siin väidetakse, eks siis vahetan vastavalt turuhuvile, aga ostes jälgin kohe müümise võimalusi….mina  räägin ainult endast ja olen tükike rahvast samuti, võibolla pole enamus, aga minusuguseid on küll. Vabandust, aga läks teemast täitsa välja, TA – ära anna alla, se mott tuleb tagasi, küll näed!!!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Point pole selles, vaid selles, et automaat ON kulukam kui manuaal, mida üks või paar üritavad kuidagi ümber lükata. Teiseks – asi pole vaesuses, vaid rahaga ümber käimise oskuses. Kui sina tahad kulutada mõttetult, siis tee seda, keegi ei keelagi. See, kui keegi oskab rahaga ümber käia, ei tähenda, et ta veel vaene on.

Ma eeldan, et rikkad inimesed oskavad rahaga ümber käia. Huvitav, kui paljudel nende luksusautodest on manuaalkastid? Ehk peaks pigem jalgrattaga sõitma? Kokkuhoid võrreldes autoga on kolossaalne! Kui inimene ostab manuaali, sest oskab “rahaga ümber käia” siis see on 100% otsitud põhjus. Ostan automaadi kuna see on mugavam ja regulaarse hoolduse korral ei juhtu esimese 200 000 km juures sellega küll midagi . Lisaks kindlasti kliimaautomaatik (manuaalseid vist enam ei tehtagi?), tagurduskaamera jne..

Inimesed ongi pigem mugavuse peal väljas ja kulutavadki selle peale raha. Igaühe enda valikud. Antud hetkel ei käi vaidlus üldse selle peale, kes suudab mida lubada, vaid selle peale, miks on mõistlikum valida manuaalload. Sa võid osta tutika automaadi, palun, kindlasti peab vastu jne. Aga selle hoolduskulud on midagi muud kui manuaalil. Ja kui me räägime ikkagi keskmisest eestlasest, kes ostab ilmselt kasutatud auto, siis edu kasutatud automaadi ostul vs kasutatud manuaal.. Täitsa pekkis, kui autovõhikud siin on 😄

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Inimesed ongi pigem mugavuse peal väljas ja kulutavadki selle peale raha. Igaühe enda valikud. Antud hetkel ei käi vaidlus üldse selle peale, kes suudab mida lubada, vaid selle peale, miks on mõistlikum valida manuaalload. Sa võid osta tutika automaadi, palun, kindlasti peab vastu jne. Aga selle hoolduskulud on midagi muud kui manuaalil. Ja kui me räägime ikkagi keskmisest eestlasest, kes ostab ilmselt kasutatud auto, siis edu kasutatud automaadi ostul vs kasutatud manuaal.. Täitsa pekkis, kui autovõhikud siin on 😄

Mis tohutud hoolduskulud selle automaadiga küll on? Kui iga 60-80 000 km tagant õlivahetus rahakotti augu lööb peaks ehk ühistranspordiga sõitma?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Point pole selles, vaid selles, et automaat ON kulukam kui manuaal, mida üks või paar üritavad kuidagi ümber lükata. Teiseks – asi pole vaesuses, vaid rahaga ümber käimise oskuses. Kui sina tahad kulutada mõttetult, siis tee seda, keegi ei keelagi. See, kui keegi oskab rahaga ümber käia, ei tähenda, et ta veel vaene on.

Ostan automaadi kuna see on mugavam ja regulaarse hoolduse korral ei juhtu esimese 200 000 km juures sellega küll midagi .[/quote/]

Sa ise ütled ka veel, et REGULAARSE hoolduse korral. No löö kokku kuskil automaadi ja manuaali hoolduskulud ja tule näita, et vahet sees pole 😉 pole mõtet plärtsuda, kui ei saa asjale pihta.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Inimesed ongi pigem mugavuse peal väljas ja kulutavadki selle peale raha. Igaühe enda valikud. Antud hetkel ei käi vaidlus üldse selle peale, kes suudab mida lubada, vaid selle peale, miks on mõistlikum valida manuaalload. Sa võid osta tutika automaadi, palun, kindlasti peab vastu jne. Aga selle hoolduskulud on midagi muud kui manuaalil. Ja kui me räägime ikkagi keskmisest eestlasest, kes ostab ilmselt kasutatud auto, siis edu kasutatud automaadi ostul vs kasutatud manuaal.. Täitsa pekkis, kui autovõhikud siin on 😄

Mis tohutud hoolduskulud selle automaadiga küll on? Kui iga 60-80 000 km tagant õlivahetus rahakotti augu lööb peaks ehk ühistranspordiga sõitma?

Võrreldes manuaaliga. Nii väsitav, et keegi lugeda ei oska endiselt 🤦‍♀️

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võrreldes manuaaliga. Nii väsitav, et keegi lugeda ei oska endiselt 🤦‍♀️

Hea, et siin on vähemalt üks tark kägu kes automaatidest kõike teab. Vaene eestlane ei sõida arvatavasti rohkem kui 10 000 km aastas. Ehk siis 10 € keskmiselt aasta peale on märgatav kokkuhoid? Palju see vaene eestlane aastas suitsu ja alkoholi peale kulutab? Saan aru, et oled veendunud manuaali fänn, aga ära laienda oma isiklikke eelistusi ülejäänud eestlastele!

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võrreldes manuaaliga. Nii väsitav, et keegi lugeda ei oska endiselt 🤦‍♀️

Hea, et siin on vähemalt üks tark kägu kes automaatidest kõike teab. Vaene eestlane ei sõida arvatavasti rohkem kui 10 000 km aastas. Ehk siis 10 € keskmiselt aasta peale on märgatav kokkuhoid? Palju see vaene eestlane aastas suitsu ja alkoholi peale kulutab? Saan aru, et oled veendunud manuaali fänn, aga ära laienda oma isiklikke eelistusi ülejäänud eestlastele!

Sõidan mõlemaga muidu 😉 asi pole fännamises, vaid manu ja autom võrdluses ning need on faktid, et üks on kulukam kui teine. Eelistusega pole küll midagi pistmist. Puhka jalga.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selles mõttes natuke on õigus, et ei ole vaja seda manuaali punnitada, kui käib üle mõistuse ja sa ei sõida manuaaliga ühtki aastat. Autokoolis ei kinnitu see käiguvahetamise oskus piisavalt, peaks ikka natuke aega pärast manuaaliga sõitma ka, muidu kasu pole. Manuaaliga sõitmise oskus on eelis, aga kes seda ei soovi, milleks siis tõesti.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Juht, kes on läbi häda need manuaaliload teinud(rahustite abil, nagu üks siin eespool kirjutas:)) ja hakkab siis samamoodi läbi häda manuaaliga sõitma, rikub oma manuaalauto sidurit ja käigukasti ilmselt palju hullemini, kui automaatkäigukastiga iial teha suudaks ja ta auto vajab rohkem remonti. Mul ükskord jäi üks sõidutund näiteks sellepärast ära, et eelmine õpilane oli sidurit nii osavalt tallanud, et auto läks katki…

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 132 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Juhilubade tegemine – motivatsiooni langus :(