Esileht Ajaviite- ja muud jutud Juhilubade tegemine – motivatsiooni langus :(

Näitan 12 postitust - vahemik 121 kuni 132 (kokku 132 )

Teema: Juhilubade tegemine – motivatsiooni langus :(

Postitas:
Kägu

Õppimine võttis aega ligi kolm aastat ning oli katastroofiliselt raske.

Seitse korda kukkusin ARKi eksami läbi

Andke nüüd andeks, aga ma tõesti kahtlen, kas sellisel juhul peaks üldse autojuht olema. Kuidas saab 7 korda läbi kukkuda? Seaduses peaks mingi piirang olema, saaks veel aru, kui 2 x ei teinud ära. Aga jah, autokoole huvitab kõige rohkem raha nagu igal pool. Eks muidugi, visadus viib sihile, aga näha nii palju vaeva  lihtlabaste juhilubade saamiseks? Kas see tõesti näitab, et inimene on sobiv liikluses osalema? Loodan südamest, et oled siiski tubli ja saad hakkama.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: center;”>Hakkasin Tallinnas mai kuus juhilube tegema. Ma nii unistan, et mul ka ükspäev oleksid juhiload ja auto ☺️ Kuid mida rohkem ma õppesõitudes käin, seda rohkem motivatsioon langeb. Esimene õpetaja oli küll rahulik ja viisakas jne, aga ta ei suutnud seletada mulle asju arusaadavalt ära, alati ei osanud ma ise ka ühe koma teise asja kohta küsida. Kuna ma enne pole üldse sõitnud, siis tuleb see sõitmine mul väga raskelt. Õpetaja soovitas automaadi peale üle minna, aga ma ise tahaks ikka manuaaliga õppida. See tuleb ju kõik ajaga nagu kõik ütlevad?Tuleks lihtsalt palju palju harjutada.. Kuna väljaspool autokooli mul harjutamis võimalust pole, siis peangi algusest peale kõik autokoolis õppima. Loen, kuidas mõned teevad poole aastaga load ära, minul on varsti pool aastat täis ja ma ei oska väga sõitagi, käigud segamini, liiklust väga veel ei tunne. Ja see Tallinna liiklus on ikka päris jube ka. Niisiis, mõtlesin proovida õpetaja vahetust. Asi läks aina hullemaks. Õpetaja ütles, et ma ei oska ju mitte midagi, karjus vaid mu peale. Ma ju proovin ja proovin kõigest väest, aga ma ei suuda keskenduda, kui õpetaja kõrval on kuri ja karjub. Kui ma õieti tegin midagi, siis oli rahulik, nii kui mingi vea jälle sisse tegin, kas panin vale käigu või ei saanud kohalt liikuma kohe, või suretasin auto välja, kohe pistis kisama. Mulle meeldis mingilmääral see, et ta on range, minumeelest õpib niimoodi paremini aga et päris karjuda ja öelda, et sa oled kuskil omas maailmas ja sa ei oska midagi, ma arvan, et see ei ole okei. Ausaltöeldes sain ma sellise shoki, et ma ei tea kas ma tahangi enam neid lube teha, kas ma üldse julgen. Kas jätta siis pooleli, või vahetada jälle õpetajat? Mul on motivatsioon nii maas. Ja ma ei tea mida teha. Lugesin netist selle viimase õpetaja kohta ja ta pidi ka teiste õpilastega karjuma. Samas ka teda kiidetakse, et ta on range ja õpetab hästi. Mõtlen vahel, et vb igale ühele ei sobigi auto juhtimine. Kaasaarvatud mulle siis. Võite oma lugusid jagada, kui kergelt/raskelt teie sõitmise selgeks saite või mulle mõne soovituse anda, mida teha või mida mitte teha ☺️</p>

Esiteks oleneb, kui vana sa oled. Kui sa oled noor ja su töö oleks seotud transpordiga või nõuaks fima auto kasutamist, siis jah, võiks olla manuaali load igaks juhuks. Kui sa teed lihtsalt enda tarbeks, siis mine rahus automaadile üle ja naudi sõitmist.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

See on täiesti uskumatu, et Eestis valitseb ikka veel nõukaaegne mentaliteet! Kust võtab üks inimene õiguse teise täiskasvanud inimese peale karjuda?! Ennekuulmatu.

See on absoluutselt vale muidugi, aga ausalt öeldes kui inimene on ikka õpivõimetu – ja neid võib ühel õpetajal olla palju! -, siis ajab ikka närvi mustaks küll, kujutan ette. Karjuma muidugi ei peaks (samas tean Perekooli liialdusi ja iga pisemat “viltuvaatamist” sõimuna tõlgendamist). Mina leian, et kui inimene viie kuuga on ikka sama juhe, siis pole tal liiklusesse asja.

* huvitav, kas need lõpmatud autokooli teemad on ühe ja sama isiku tehtud? Miks ometi? Pole reaalseid inimesi, kellega neid probleeme arutada?

** millal õpitakse ära, et juhiluba on ÜKS? Üks konkreetne plastikkaart, mõnel siis erinevate kategooriatega. Ei ole LUBASID vaja teha, piisab LOAST ehk juhiloast. See on ainsuse sõna nagu raha või tänu või rinnahoidja. Jeerum, sel inimesel pole tõesti liiklusesse asja…

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus uusi autosid, just. Kas tundub, et Eestis sõidab enamik inimesi uute autodega? Pigem ikka kasutatud ja vanemad autod, mitte tuttuued.

No auto24.ee lehel võid panna otsingusse automaatkäigukast ja vasteid tuleb seal palju, silma jäi näiteks üks Golf aastast 1988 (kehtiv ülevaatus olemas).

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem).

Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad 🤦‍♀️

Kui mina aastal 1995 load tegin ja esimese autona kasutatud automaatkastiga auto ostsin, mõtlesin vaid enda heaolule ja sellele et minul oleks liikluses turvaline. Ei ole mul vaja olnud mingit manuaali kuskil kasutada. 25 aastat, iga päev Tallinna liikluses. Ja ei ole langenud vaesusesse kuna ei oska sõita manuaaliga. Viimati kui endale uut kasutatud autot otsisin, sest ma pm ei võta liisingusse uhiuut autot, oli valik automaatide hulgas vägagi suur ja ei olnud olulist hinnavahet.  Ka uute autode puhul võid osta manuaali ja ilma ühegi muu lisata auto. Iseasi kas sul on järelturul sellele ostjaid.

Kui TA sooviks tulevikus kandideerida kuhugi kus on manuaaliga ametiautod, siis tõenäoliselt leiaks ta ka motivatsiooni manuaali load hiljem teha.

 

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui mina aastal 1995 load tegin…

 

Mitmed? Sulle ühest, juhiLOAST, ei piisanud?

Milline Maanteeameti punkt väljastab ühele juhile korraga mitu luba?

Sa kasutad ka “tänuD”, eks? Ning paned selga rinnahoidjaD?

+4
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui mina aastal 1995 load tegin…

Mitmed? Sulle ühest, juhiLOAST, ei piisanud?

Milline Maanteeameti punkt väljastab ühele juhile korraga mitu luba?

Sa kasutad ka “tänuD”, eks? Ning paned selga rinnahoidjaD?

Puhka jalga!:)

Sellised eesti KEELE patrioodid reedavad oma rahva ja rahvuse esimese liberastide seaduse või nõude peale, kui sellest nt tema soe ja pehme kohake kohvikruusi ja intrigaanide-kolleegide juures peaks sõltuma hakkama.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui mina aastal 1995 load tegin…

Mitmed? Sulle ühest, juhiLOAST, ei piisanud?

Milline Maanteeameti punkt väljastab ühele juhile korraga mitu luba?

Sa kasutad ka “tänuD”, eks? Ning paned selga rinnahoidjaD?

Puhka jalga!:)

Sellised eesti KEELE patrioodid reedavad oma rahva ja rahvuse esimese liberastide seaduse või nõude peale, kui sellest nt tema soe ja pehme kohake kohvikruusi ja intrigaanide-kolleegide juures peaks sõltuma hakkama.

Väga segane kommentaar.

Lisaks soovitan avardada silmaringi erinevate ametite osas. Praegu tead sa vaid kontorirotte, aga ütlen, et neid erialasid on veel palju.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teise ringiga juhtimisõigus

Esimest korda läksin autokooli 1998 aastal ja tol ajal  olidki autokoolides ainult manuaaliga sõidukid .  Peres polnud iialgi autot olnud . Õpetaja ise oli rahulik aga see õppimine käis üle kivide ja kändude . Eriti midagi ei seletanud  . Küsida ma ka ei osanud ja  asi jäi katki  .Enne läks 17aastat mööda kui söandasin uuesti autokooli minna . Valisin teise kooli .Tuli alustada algusest,sest kõik oli ununenud .Valisin seekord automaatkäigukastiga auto ja õigesti tegin .Isegi sellega võttis aega  ,esimene õpetaja oli  allaarvestust .Karjus : mis teed ? pihta tahad panna või? ah? Sinusugune küll mitte kunagi lube ei saa .Just lube ,ma ei tea ka miks ta mitmuses rääkis . Vahetasin õpetaja ära .Kohe teine teema .Sain väga ,väga hea ja rahuliku,kannatliku,julgustava sõiduõpetaja .Ta  toetas mind kuni võiduka lõpuni .Kukkusin  mitmel korral küll Tallinnas sõidueksamil läbi aga ikka läksin jälle oma sõiduõpetaja juurde tagasi ja taaas arutasime vead  läbi ( sõitsime võimalikult palju selliseid raskemaid kohti läbi ) ja lõpuks saabuski see päev kui saingi juhiloa kätte 🙂 Vaja on vaid kannatust, kõva tahet ja samuti pidevat tööd .See on rumal jutt,et igaüks rooli ei sobi .Kel   ikka tervis korras  ja arst on loa andnud ,võib minna julgelt autojuhtimist õppima ja juhtimisõigust taotlema .

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Esimest korda läksin autokooli 1998 aastal ja tol ajal olidki autokoolides ainult manuaaliga sõidukid . Peres polnud iialgi autot olnud . Õpetaja ise oli rahulik aga see õppimine käis üle kivide ja kändude . Eriti midagi ei seletanud . Küsida ma ka ei osanud ja asi jäi katki .Enne läks 17aastat mööda kui söandasin uuesti autokooli minna . Valisin teise kooli .Tuli alustada algusest,sest kõik oli ununenud .Valisin seekord automaatkäigukastiga auto ja õigesti tegin .Isegi sellega võttis aega ,esimene õpetaja oli allaarvestust .Karjus : mis teed ? pihta tahad panna või? ah? Sinusugune küll mitte kunagi lube ei saa .Just lube ,ma ei tea ka miks ta mitmuses rääkis . Vahetasin õpetaja ära .Kohe teine teema .Sain väga ,väga hea ja rahuliku,kannatliku,julgustava sõiduõpetaja .Ta toetas mind kuni võiduka lõpuni .Kukkusin mitmel korral küll Tallinnas sõidueksamil läbi aga ikka läksin jälle oma sõiduõpetaja juurde tagasi ja taaas arutasime vead läbi ( sõitsime võimalikult palju selliseid raskemaid kohti läbi ) ja lõpuks saabuski see päev kui saingi juhiloa kätte 🙂 Vaja on vaid kannatust, kõva tahet ja samuti pidevat tööd .See on rumal jutt,et igaüks rooli ei sobi .Kel ikka tervis korras ja arst on loa andnud ,võib minna julgelt autojuhtimist õppima ja juhtimisõigust taotlema .

Võtad nüüd ehk ette ja lõpetad põhikooli ära? See kirjapilt on lihtsalt valus vaadata 😣

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kägu 22:23, selles teemas on 5 (viis) lehekülge postitusi, kas sa näed siin kedagi, kes kirjavahemärgi ette tühikud paneb? Miks krdi pärast sina siis seda järjekindlalt teed!

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kägu 22:23, selles teemas on 5 (viis) lehekülge postitusi, kas sa näed siin kedagi, kes kirjavahemärgi ette tühikud paneb? Miks krdi pärast sina siis seda järjekindlalt teed!

Mitte ainult ette, vaid ka taha, st osad märgid on ümberringi tühjusega ümbritsetud. Hämmastav järjekindlus tõesti!

 

NB! Miks on küsisõna ja eeldab küsimärki 😉

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enamus uusi autosid, just. Kas tundub, et Eestis sõidab enamik inimesi uute autodega? Pigem ikka kasutatud ja vanemad autod, mitte tuttuued.

No auto24.ee lehel võid panna otsingusse automaatkäigukast ja vasteid tuleb seal palju, silma jäi näiteks üks Golf aastast 1988 (kehtiv ülevaatus olemas).

Endiselt – automaatkäigukastiga auto on suurem kulutus kui manuaal. Eestis elab nii palju pigem vaesemaid inimesi, kes ei ole huvitatud sellest, et muudkui plekkida autosid kinni. Milleks taguda seda automaadi juttu? Kel raha, see ostab ja parandab vana automaati (mõttetu) või ostab uue automaadi (keda on pigem vähem kui rohkem).

Seega – kui valida, mida õppida, siis manuaal vs automaat vaidluses võiks ikka jääda manuaal peale, arvestades Eesti olusid ja rahaseisusid, aga eks on neid ka, kes ostavad liisingusse autosid ja laenude eest neid parandavad 🤦‍♀️

Las iga inimene arvestab juhiloa tegemisel ikka enda eelistuste, rahaliste võimaluste ja töökohaga. Mis see loeb teemaalgatajale, et Eestis on nii palju vaeseid inimesi? Et ta võib ise sinna vaeste hulka sattuda kunagi või ei saa vaestele oma automaati pärast maha müüdud?

Küll TA teab ise oma rahalist seisu ning kas tal võib tekkida vajadus manuaaliga sõita. Minul näiteks pole kunagi tööautot olnud, pole lihtsalt olnud selliseid töökohti. Olen töötanud erinevates kontorites, ühes töökohas olid tööautod müügiinimestel, praeguses töökohas pole mitte kellelgi tööautot, kuigi tegemist on tuntud finantssektori ettevõttega. Minu tutvusringkonnas on tööautod ehitussektori inimestel, aga teistel väga mitte, olenemata positsioonist.

Nii et kui TA-l jääks manuaalilubade taga ajamise pärast juhiluba üldse tegemata, siis pigem mõistlik automaadiluba teha, sest üldse ilma juhiloata ei saa ta üheski olukorras autoga sõita. Selliseid hädaolukordi, kus tingimata on vaja manuaaliga sõita ja sina oled ainuke inimene, kes seda teha saaks, tuleb enamus inimestel ikka üliharva ette.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Näitan 12 postitust - vahemik 121 kuni 132 (kokku 132 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Juhilubade tegemine – motivatsiooni langus :(