Esileht Ilu ja tervis Kaal ei lange!

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 58 )

Teema: Kaal ei lange!

Postitas:
Kägu

Sin on tehtud puust ja punaseks – et kui sööd vähem, kui su energia kulu päevas, siis kaal langeb.

Hakkasin tegelema kaalualandamisega ja kasutan toitumiskava, millega võtsin 4 aastat tagasi 7 kg alla. Jälgin seda väga täpselt, söön päevas ca 1300 kcal, sammumõõtja näitab, et võin süüa 2000-2200 kcal. Möödunud on nädal – eelmine laupäev kaalusin 83,2 kg, esmaspäeval 81,8 ja teisipäeval 81,6 ning eile 83,2 ehk siis täpselt sama palju, kui alustades. Et kuidas ma alguses alla võtsin ja siis see jälle tagasi tuli, kui olen täpselt iga päeva söönud lubatud 1300 kcal?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ju siis ei söönud 1300 kcal. Kas ikka oled päris kindel, et midagi keelatut ei söönud/joonud? Õhtul kokteilid või vein?

+7
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei mingeid veine ega kokteile, võtan asja tõsiselt.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nädal on liiga lühike aeg, et mingeid järeldusi teha, anna kehale aega harjuda. Kui muudatus on tulnud äkki võib keha alguses hakata vedelikke kinni hoidma või naiste puhul on ka tsükkel see, mis võib mõjutada. Näiteks enne päevi paljudel naistel keha hoiab vett kinni ja peale päevi kaal kenasti langeb edasi. Soovitav on ka kord nädalas lubada endale natuke vabam söögikord, et keha säästureziimi ei läheks.
Igatahes oled tubli ja kindlt meelt sulle ka edaspidi, natuke kannatust ja küll ka tulemused tulevad 🙂

+12
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Milleks iga päev kaaluda? Äkki vahepeal liigud rohkem ja siis ka kaal teine? Samas on normaalne,  et kaal kõigub. Väidetavalt nädala jooksul 2kg vahet peaks täiesti normaalne  olema.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ole nüüd rahulik ja tee seda kava vähemalt 2 kuud ja alles siis vaata tulemusi suures plaanis. Kaaluda võib küll igapäevaselt, sest siis on näha kõik tõusud/langused, aga päris langust vaata ikka pikema aja jooksul.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei kaaluks igapäevaselt.
Kontrolliks kaalu patareisid ja korrasolekut.
Kas lähenemas on menstruatsioon?

1300-se kalorihulgaga päevas võtad kohe kindlasti alla, isegi kui liikumine on 0, lihtsalt kaalu veidi harvem, nt 2 x nädalas, ja kirjuta kaal alati üles. Kuu aja lõikes siis vaata, kuidas olukord on.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Märkasin  viga,Kaalusin ikka  83,2 kg, esmaspäeval 82,8 ja teisipäeval 82,6 ning eile 83,2. Täna kaalusin – 83,1. Ei kaalugi iga päev, seda üllatavam oli, et reedel olin samas kaalus, mis alguses, kuigi eelmisle päeval käisin üle 10 000 sammu. Tsükli kaela ei saa ka ajada. Praegu olen nädalaga 100 gr alla võtnud.  Pooleli ei jäta, plaan on 10 kg alla saada.

 

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul langeb ka kaal halvasti ja siis toitumisnõustaja ütles, et kui tahad iga päev kaaluda, siis kaalu, aga nädala lõpus tee kokkuvõte, mis on nende mõõtmiste keskmine. Ja siis selgus, et see keskmine ikkagi langeb. Oligi nii, et mõni nädal vaid 300 gr, aga mõni nädal siiski ka rohkem, 500-700 gr. Mul langebki range dieediga vaid 2 kg kuus, aga no mis teha, parem kui mitte midagi. Lisaks ütles toitumisnõustaja, et kui see kaalulangus mulle nii pinda käib, siis söögu ma kaks nädalat ainult valku ja rasva, süsivesikuid üldse mitte, siis saad oma eduelamuse kätte ja saab edasi lasta. Nii langeski kohe esimese nädalaga 3 kg, järgmisel 2, siis oli nagu 5 kg maas ja läks lõbusamalt edasi. Tegelikult on see muidugi pigem vee arvelt ja rasv läheb ikka raskelt maha, söö mis sa tahad. Samas üks nädal ei näita loomulikult mitte midagi ühegi meetodiga maha võttes.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuule, sa räägid mingist 5-600 grammist, mis inimesel on poole päeva kaalukõikumine. Jood klaasi vett ja kaal on suurem.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Keskendu rohkem tervislikule eluviisile, mitte sellele numbrile kaalul. Kaalu üks kord nädalas kindlal päeval ja ajal (näiteks laupäeva hommikul enne söömist).

Ka selle 1300 kcal juures on oluline keskenduda rohkem sisule kui numbrile. 1300 kcal päevas võib anda selline dieet, kus hommikuks jood tassi kohvi, lõunaks sööd burgeri ja õhtuks kausitäie friikaid. Aga 1300 kcal annab ka selline dieet, kus hommikuks sööd viilu rukkileiba ja kodujuustusalati kurgi-tomatiga, vahepalaks õuna, lõunaks supi, vahepalaks pähkleid ja juustutüki, õhtuks kanafilee suure rohelise salatiga ning õhtuseks snäkiks näkileivad toorjuustu ja kurgiviiludega.

Liikumine on samuti oluline, aga jällegi – see tasub teha elu osaks. Parkida uksest kaugemale, tulla paar peatust varem bussist maha, kasutada lifti asemel treppe, käia õhtuti sõbrannaga jalutamas. Võimalik, et sa kõike seda teedki, aga mulle jäi silma see lause, et “eile kõndisin 10.000 sammu ja täna kaalunumber ikka vot seesugune”. Püüa vähem kinni jääda üksikutesse asjadesse ja pigem vaata suurt pilti.

Nädala-kahega on veel vara tulemusi oodata, need tulevad siiski kuude lõikes.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

eile kõndisin 10.000 sammu ja täna kaalunumber ikka vot seesugune

See on muidugi tõesti lollus. 10 000 sammu kõnd pole eriline füüsiline koormus, lisaks ei võta ju siis kohe maha, kui ühe korra trennis käid. 1 kg rasva on 7000 kcal miinustarbimist, seega üks väike trennikene ei muuda siin midagi. Selle 10 000 sammuga kaotad maksimaalselt 500 kcal (tegelikult isegi vähem) ja sisse tagasi süüa on seda väga kerge. 2 v leiba, tops kodujuustu, veidi tomatit ja see kalorihulk ongi koos. Ei ole vaja šokolaadi süüa ega midagi.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul ka kaal ei lange kuidagi. Eriline müsteerium on see, et täiesti korralikult kavas püsin, kaal kas ei liigu või tõuseb. Langenud on siis, kui olen hetkeks käega löönud ja korraliku prae söönud. Vot siis on järgmisel hommikul pool kilo kadunud.

+3
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Märkasin viga,Kaalusin ikka 83,2 kg, esmaspäeval 82,8 ja teisipäeval 82,6 ning eile 83,2. Täna kaalusin – 83,1. Ei kaalugi iga päev, seda üllatavam oli, et reedel olin samas kaalus, mis alguses, kuigi eelmisle päeval käisin üle 10 000 sammu. Tsükli kaela ei saa ka ajada. Praegu olen nädalaga 100 gr alla võtnud. Pooleli ei jäta, plaan on 10 kg alla saada.

2 kilo piires kaalumuutused tulevad vee arvelt. Neile ära pööra üldse tähelepanu.
Keskendu protsessile – lihtsalt jätka.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vaata ka soolatarbimine üle, liigne sool hoiab vett kehas kinni ja tõstab selle võrra kaalu.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Üks nädal ei ole midagi, tee seda kaks kuud ja tule räägi siis tulemustest.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa alles alustasid ja loodad kohe tulemust saada? Ehk on hetkel hoopis kõht natuke kinni ja/või pisut vedelikupeetust?

Jälgi seda toitumiskava kuu aega ja kui ka siis ei lange, on põhjust kurta, et kaal tõesti ei lange dieedile vaatamata. Eeldan, et su toitumiskava sisaldab piisavalt vitamiinide ja mineraalainete rikast ning ka kiudaineterohket toitu. Ja samuti, alkohol sisaldab palju kaloreid, kaalulangetaja ei peaks alkoholi tarbima ja ega niisamagi pole vaja seda tarbida.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Toidu kogus sooltes mõjutab alguses kõige kiiremini kaalu. See pole rasv, mis esimestel päecadel kaob, vaid kui nälgima hakata, siis eelmiste päevade seeditud toit kaob aega mööda sooltest wc-sse ja uut toidukogust ei sööda peale. Võib 2 kg porgandit ära süüa ja kohe kaalub inimene 2 kg rohkem või päev läbi nälgida ja tühja kõhu ning sooltega on kaal väiksem.

Aga muidu lihasmassi treenides on kasu see, et suur lihasmass põletab mitte midagi tehes puhkeolekus ka rohkem kaloreid, kui väikese lihasmassiga inimene. Niiet lihasmassi kasvatamisel oleks see kasu.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kaalu langemisele võib negatiivselt mõjuda ka D-vitamiini puudus, kas see on Sul korras?

 

0
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga muidu lihasmassi treenides on kasu see, et suur lihasmass põletab mitte midagi tehes puhkeolekus ka rohkem kaloreid, kui väikese lihasmassiga inimene. Niiet lihasmassi kasvatamisel oleks see kasu.

Tõde on kuskil vahepeal. Lihasmass küll kulutab rohkem energiat aga sedavõrd marginaalselt et see mingit kaalulangust endaga kaasa ei too. Suurem lihasmass annab sulle lisakilod aga täiesti kindlalt.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen TA, tänaseks on  kaal 81,6 ehk siis olen samas kohas tagasi, kui eelmine teisipäev ehk 10 päevaga 700 grammi. Hea seegi. Söön 4x päevas,  u- 3x 360 kcal ja 1x 180.  D-vitamiiniga oli vähemalt eelmisel aastal korras. Käin 2x nädalas pilateses ja liigun päevas 6000-10000 sammu. Alkoholi ei tarvita, ei näksi. Joon korralikult vett, söön juurikaid jms. Seedimine nagu kellavärk.

Kummaline oligi see, et alguses hakkas kaal kenasti alanema ja siis hopp – kõik lambist tagasi. Vahetasin kaalul isegi patareid ära, et äkki on kaalu viga.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga muidu lihasmassi treenides on kasu see, et suur lihasmass põletab mitte midagi tehes puhkeolekus ka rohkem kaloreid, kui väikese lihasmassiga inimene. Niiet lihasmassi kasvatamisel oleks see kasu.

Tõde on kuskil vahepeal. Lihasmass küll kulutab rohkem energiat aga sedavõrd marginaalselt et see mingit kaalulangust endaga kaasa ei too. Suurem lihasmass annab sulle lisakilod aga täiesti kindlalt.

Lihas kaalub jah rohkem, kui rasv. Aga kui peale kaalunumbri välimust vaadata, siis sama kg juures lihas võtab vähem vähem ruumi ja on tihedam, kui rasvkude. Olen näinud pilte naistest, kelle kaal on täpselt sama, aga välimus on kõhnemaks ja treenitumaks muutunud, rasv on muskliteks muutunud.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ehk on su kaloraaž siiski liiga madal? St sööd liiga vähe, keha on stressis ja hoiab kinni?

Teine asi on, kui palju sa vett tarbid ja kolmas suure mõjuga tegur on uni, regulaarne 7-8h korralikku und panustab ka kenasti kaalu korrigeerimisse.

Kolmas asi on tervislik seisund, kas D-vitamiin ja raud on korras?

Soovitaksin nõu pidada spetsialistiga (eratreener või toitumisnõustaja), vb lasta teha ka keha koostise mõõtmised ja siis uuesti mõõta mingi aja pärast.

Ma arvan, et sul on midagi paigast ära (1300 kcal tundub megavähe, eriti, kui sa ka liigud, mul oli kunagi kaalulangetuskava, kus oli kaks variant: tahad langetada, sööd 1700 kcal päevas – tahad kaalu hoida, oli vist 2000 v 2200 päevas – samal ajal liigud ka ikka muidugi). See töötas päris hästi, koos u 4x nädalas trenn+vahel kepikõnd.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul ka kaal ei lange kuidagi. Eriline müsteerium on see, et täiesti korralikult kavas püsin, kaal kas ei liigu või tõuseb. Langenud on siis, kui olen hetkeks käega löönud ja korraliku prae söönud. Vot siis on järgmisel hommikul pool kilo kadunud.

Ere näide, et su toitumiskava on liiga madala kaloraažiga. Kaalu langetamiseks peab olema ÕIGE kaloraaž, liiga madal võib anda tulemusi, aga mitte pikaajaliselt.

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ere näide, et 1300 kalorit on kaalu säilitamine/natuke kaalu kaotamine.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga muidu lihasmassi treenides on kasu see, et suur lihasmass põletab mitte midagi tehes puhkeolekus ka rohkem kaloreid, kui väikese lihasmassiga inimene. Niiet lihasmassi kasvatamisel oleks see kasu.

Tõde on kuskil vahepeal. Lihasmass küll kulutab rohkem energiat aga sedavõrd marginaalselt et see mingit kaalulangust endaga kaasa ei too. Suurem lihasmass annab sulle lisakilod aga täiesti kindlalt.

Lihas kaalub jah rohkem, kui rasv. Aga kui peale kaalunumbri välimust vaadata, siis sama kg juures lihas võtab vähem vähem ruumi ja on tihedam, kui rasvkude. Olen näinud pilte naistest, kelle kaal on täpselt sama, aga välimus on kõhnemaks ja treenitumaks muutunud, rasv on muskliteks muutunud.

Rasv ei muutu muskliteks vaid asendub musklitega.
Mina olen ka selline, et kaal on sama, kui jõusaalis alustades või isegi nõks rohkem, aga visuaalselt palju väiksem ja riidenumber on 48 asemel 44.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina olen ka selline, et kaal on sama, kui jõusaalis alustades või isegi nõks rohkem, aga visuaalselt palju väiksem ja riidenumber on 48 asemel 44.

Mis kaal selline suurus on?

Ma kannan nr. 36 ja olen 67kg.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina olen ka selline, et kaal on sama, kui jõusaalis alustades või isegi nõks rohkem, aga visuaalselt palju väiksem ja riidenumber on 48 asemel 44.

Mis kaal selline suurus on?

Ma kannan nr. 36 ja olen 67kg.

Kaal oleneb pikkusest ja kehamassiindeksist rohkem. Ma nt olen 67 ja 38/40 hetkel. Koolis kaalusin 62 olin vormikas ja kandsin M suurust, minust 10-15 cm pikem ülisale sportlane kaalus 64 ja kandis XS suurust. Kehamassiindeks iseloomustab paremini mu arust, kaal sõltub ju pikkusest, umbes iga 10 cm kohta äkki 10 kg tuleks juurde sama vormi jaoks.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kaal oleneb pikkusest ja kehamassiindeksist rohkem. Ma nt olen 67 ja 38/40 hetkel. Koolis kaalusin 62 olin vormikas ja kandsin M suurust, minust 10-15 cm pikem ülisale sportlane kaalus 64 ja kandis XS suurust. Kehamassiindeks iseloomustab paremini mu arust, kaal sõltub ju pikkusest, umbes iga 10 cm kohta äkki 10 kg tuleks juurde sama vormi jaoks.

Ma (see nr. 36 kandja)olen 164 cm.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina olen ka selline, et kaal on sama, kui jõusaalis alustades või isegi nõks rohkem, aga visuaalselt palju väiksem ja riidenumber on 48 asemel 44.

Mis kaal selline suurus on?

Ma kannan nr. 36 ja olen 67kg.

Mis tähtsust sellel kaalunumbril on hetkel? Rõivanumber ei ole kaaluga eriti seotud kuidagi.
Aga kui juba küsisid, siis 79kg ja 169 pikk. Eluaeg füüsilist tööd teinud, tugevate lihastega ja suurekondiline laiapuusaline ning rinnahoidja on D-E korv. Sellest ka selline suurusnumber tuleb.
40-42 kandsin siis, kui 62 kg kaalusin.

+1
-1
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 58 )


Esileht Ilu ja tervis Kaal ei lange!