Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kahe koha ostmine bussis

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 209 )

Teema: Kahe koha ostmine bussis

Postitas:
Kägu

mis? sest kui osta pilet pikalt ette, siis ei ole alati sajaprotsendilise kindlusega teada, kas ma pool tundi enne bussi väljumist olen pigem kesklinna piirkonnas või kodus. linnainimese rikutud mõtlemine küllap, et ei pea kõik detailideni ettevplaneerima.

Ostad pileti pääskülast, aga vajadusel lähed bussi varem. Mul riias nii toimib, keegi ei protesteeri. Kui kahtled võid ju Luxi helistada ja üle küsida, kas nii ikka tohib.

jah, aga nummerdatud istekohta ei ole algusega pääskülast, st kogu pere istub erinevates bussi otstes, kui buss on täis.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Siin midagi ei klapi. Kui inimene teab, et ta Pääskülast peale tuleb, siis miks ta peaks ostma pileti sõidu algusega bussijaamast, ta ostabki eelmüügist selle pileti sõidu algusega Vana-Pääskülast ja see teave on bussijuhil siis olemas, kui palju Vana-Pääskülast sel juhul inimesi peale tuleb, sest see kajastub piletimüügi infos

miks? sest kui osta pilet pikalt ette, siis ei ole alati sajaprotsendilise kindlusega teada, kas ma pool tundi enne bussi väljumist olen pigem kesklinna piirkonnas või kodus. linnainimese rikutud mõtlemine küllap, et ei pea kõik detailideni ette planeerima.

teine põhjus, miks ma tahaksin osta piletit algusega tallinna bussijaamast (ja minna peale kodu kõrvalt pääskülast) on see, et siis on mul nummerdatud istekoht. sõites nt kolme lapsega ei ole see enam mitte mugavuseküsimus, vaid elementaarne vajadus istuda kõrvuti/lähestikku.

Miks see peaks bussiettevõtja mure olema, et sina soovid oma kolme lapsega ilmtingimata lähestikku istuda? Inimene, kes pole bussiettevõtte poolt pakutud tingimustega rahul, valib omale lihtsalt sobivama transpordivahendi, mitte ei hakka bussis oma reegleid kehtestama.
Kui sina nõuad omale õigust säilitada kohad reisi alguspunktist, vaatamata sellele, et sa sealt peale ei lähe, siis peab see õigus olema ka kõigil teistel ehk ka neil, kes tulevad 3-4 peatust hiljem bussi peale. Bussifirma aga kannataks sellise loogika tõttu kahjumit.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Siin midagi ei klapi. Kui inimene teab, et ta Pääskülast peale tuleb, siis miks ta peaks ostma pileti sõidu algusega bussijaamast, ta ostabki eelmüügist selle pileti sõidu algusega Vana-Pääskülast ja see teave on bussijuhil siis olemas, kui palju Vana-Pääskülast sel juhul inimesi peale tuleb, sest see kajastub piletimüügi infos

miks? sest kui osta pilet pikalt ette, siis ei ole alati sajaprotsendilise kindlusega teada, kas ma pool tundi enne bussi väljumist olen pigem kesklinna piirkonnas või kodus. linnainimese rikutud mõtlemine küllap, et ei pea kõik detailideni ette planeerima.

teine põhjus, miks ma tahaksin osta piletit algusega tallinna bussijaamast (ja minna peale kodu kõrvalt pääskülast) on see, et siis on mul nummerdatud istekoht. sõites nt kolme lapsega ei ole see enam mitte mugavuseküsimus, vaid elementaarne vajadus istuda kõrvuti/lähestikku.

Miks see peaks bussiettevõtja mure olema, et sina soovid oma kolme lapsega ilmtingimata lähestikku istuda? Inimene, kes pole bussiettevõtte poolt pakutud tingimustega rahul, valib omale lihtsalt sobivama transpordivahendi, mitte ei hakka bussis oma reegleid kehtestama.

sa oled teretulnud viitama, kuskohas ma olen üritanud oma reegleid kehtestada. korduvalt on esitatud küsimust, miks keegi peaks tahtma nii teha ja ma olen lihtsalt vastanud nendele küsimustele.

ilmselgelt korraldan ma oma asjad nii, et vajadusel oleks siiski võimalik bussiga sõita (seda teevad siiski mu lapsed, kuna ma ise liigun autoga), teema algas sellest, et ükskord, olles ostnud pileti algusega bussijaamast ja läinud epale pääskülast, sain jumala juhuslikult teada, et nii ei maksa teha. minu viga, et piletit ostes tingimusi ei lugenud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Siin midagi ei klapi. Kui inimene teab, et ta Pääskülast peale tuleb, siis miks ta peaks ostma pileti sõidu algusega bussijaamast, ta ostabki eelmüügist selle pileti sõidu algusega Vana-Pääskülast ja see teave on bussijuhil siis olemas, kui palju Vana-Pääskülast sel juhul inimesi peale tuleb, sest see kajastub piletimüügi infos

miks? sest kui osta pilet pikalt ette, siis ei ole alati sajaprotsendilise kindlusega teada, kas ma pool tundi enne bussi väljumist olen pigem kesklinna piirkonnas või kodus. linnainimese rikutud mõtlemine küllap, et ei pea kõik detailideni ette planeerima.

teine põhjus, miks ma tahaksin osta piletit algusega tallinna bussijaamast (ja minna peale kodu kõrvalt pääskülast) on see, et siis on mul nummerdatud istekoht. sõites nt kolme lapsega ei ole see enam mitte mugavuseküsimus, vaid elementaarne vajadus istuda kõrvuti/lähestikku.

Miks see peaks bussiettevõtja mure olema, et sina soovid oma kolme lapsega ilmtingimata lähestikku istuda? Inimene, kes pole bussiettevõtte poolt pakutud tingimustega rahul, valib omale lihtsalt sobivama transpordivahendi, mitte ei hakka bussis oma reegleid kehtestama.

sa oled teretulnud viitama, kuskohas ma olen üritanud oma reegleid kehtestada. korduvalt on esitatud küsimust, miks keegi peaks tahtma nii teha ja ma olen lihtsalt vastanud nendele küsimustele.

Ja sa vastadki ju ühe reisija erasoovide seisukohalt ehk sulle sobivate reeglite kehtestamise seisukohalt, mida tegelikult teha ei saa. Mina vastan ka, aga loogikast lähtuvalt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

teema algas sellest, et ükskord, olles ostnud pileti algusega bussijaamast ja läinud epale pääskülast, sain jumala juhuslikult teada, et nii ei maksa teha. minu viga, et piletit ostes tingimusi ei lugenud.

Teema algas hoopis teemaalgataja küsimusest: “Kas võin osta endale kaks kohta, et keegi teine mu kõrvale ei istuks?”
Loe uuesti.

Ja see “ükskord enne meie aega” ajamääruse võid omale teadküllkuhu pista.
Ilmselt polnud siis veel Luxi olemaski.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 35 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

teema algas sellest, et ükskord, olles ostnud pileti algusega bussijaamast ja läinud epale pääskülast, sain jumala juhuslikult teada, et nii ei maksa teha. minu viga, et piletit ostes tingimusi ei lugenud.

Teema algas hoopis teemaalgataja küsimusest: “Kas võin osta endale kaks kohta, et keegi teine mu kõrvale ei istuks?”

Loe uuesti.

Ja see “ükskord enne meie aega” ajamääruse võid omale teadküllkuhu pista.

Ilmselt polnud siis veel Luxi olemaski.

jajah, pidasin silmas seda teemat, et mina väidetavalt nõuan oma reeglite järgi bussifirmade juhtimist.

ükskord enne meie aega oli kaks aastat tagasi ja justnimelt luxexpressis ja kui lugeda tpileti ostutingimusi, siis kehtib täpselt samamoodi ka praegu.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

jah, aga nummerdatud istekohta ei ole algusega pääskülast, st kogu pere istub erinevates bussi otstes, kui buss on täis.

Ok, imelik. Riias ostan kogua aeg radissonist (teine peatus peale bussijaama) ja on nummerdatufd koht. Ka ju Lux express. Eri liinidel siis eri tingimused neil.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ok, imelik.

Ei ole imelik, täpselt sama on. Ta lihtsalt valetab sulle ja kui täna näiteks soovida osta 12. juuliks pääskülast 3 piletit Kuressaarde, siis Lux näitab et vabad on 51 kohta ja vali, millist soovid.

Ta ilmselt nuttis selle üle, et kui tal täna tekib mõte homseks pilet osta, siis ta ei saa enam valida, kuna enamus inimesi juba ON valinud.
Ja pani igaks juhuks kirja, et äkki on see kah argument.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 35 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ok, imelik.

Ei ole imelik, täpselt sama on. Ta lihtsalt valetab sulle ja kui täna näiteks soovida osta 12. juuliks pääskülast 3 piletit Kuressaarde, siis Lux näitab et vabad on 51 kohta ja vali, millist soovid.

Ta ilmselt nuttis selle üle, et kui tal täna tekib mõte homseks pilet osta, siis ta ei saa enam valida, kuna enamus inimesi juba ON valinud.

Ja pani igaks juhuks kirja, et äkki on see kah argument.

Ma ei tea, kuidas Tallinna piirides asuvate peatustega kohtade määramine käib, aga nt selline kogemus on mul küll, et kui ma ostsin Kuressaare-Tallinn bussile 2 nädalat ette netist piletid sõidu algusega Lihulast, siis kohti valida ei lasknud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tahaks normaalseid kommentaare teema kohta lugeda aga mingitel on ikka vaja vaielda ja oma joru ajada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei ole imelik, täpselt sama on. Ta lihtsalt valetab sulle ja kui täna näiteks soovida osta 12. juuliks pääskülast 3 piletit Kuressaarde, siis Lux näitab et vabad on 51 kohta ja vali, millist soovid.

proovi osta algusega tln ja algusega vana-pääskülast/haruteelt/kustiganesvahepeatusest, vaata, kas on erinevus. tahaks kohe näha screeni sellest, kuidas saad liinile vana-pääsküla-tallinn istekohta valida.

ja sama soojaga võid ka testida, kuidas õnnestub osta vana-pääskülast kuressaarde pilet nt sarbussi või go busi bussile.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ok, imelik.

Ei ole imelik, täpselt sama on. Ta lihtsalt valetab sulle ja kui täna näiteks soovida osta 12. juuliks pääskülast 3 piletit Kuressaarde, siis Lux näitab et vabad on 51 kohta ja vali, millist soovid.

Ta ilmselt nuttis selle üle, et kui tal täna tekib mõte homseks pilet osta, siis ta ei saa enam valida, kuna enamus inimesi juba ON valinud.

Ja pani igaks juhuks kirja, et äkki on see kah argument.

Ma ei tea, kuidas Tallinna piirides asuvate peatustega kohtade määramine käib, aga nt selline kogemus on mul küll, et kui ma ostsin Kuressaare-Tallinn bussile 2 nädalat ette netist piletid sõidu algusega Lihulast, siis kohti valida ei lasknud.

nii on ja nii ongi ette nähtud. selle kohta käib piletimüügieeskirjas punkt 1.8 Ostes pileti pealetulekuga vahepeatusest, ei garanteeri bussifirma kindlat istekohta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ühesõnaga, pika jutu kokkuvõte on siis selline:
– Saab osta omale mõlemad kohad kõrvuti ja üksi laiutada ainult juhul, kui sa tuled bussile peale esimesest peatusest.

– Lihulast Kuressaarde sõitjad peavad kannatama higist kaasreisijat, (mis on ilmselge ahistamine.) Õnneks saavad nemad praami peal pisut ringi jalutada ja pesemata higikollist puhata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 35 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

nii on ja nii ongi ette nähtud. selle kohta käib piletimüügieeskirjas punkt 1.8 Ostes pileti pealetulekuga vahepeatusest, ei garanteeri bussifirma kindlat istekohta.

Nojah. Mulle arusaamatu punkt, miks see nii peab olema. Eeskirjad võiks olla ikka sellised, et kliendid maksimaalselt hästi teenindatud saaks. Ma usun, et enamus kliente eelsitaks ise istekohti valida ja seda igast peatusest peale tulles. Võiks olla siis nagu osades lennukites on – kui oled economy klassis saad check ini tehes kohta valida lisatasu eest.

Ehk siis bussi viks ka lubada kohti valida (loomulikult vabade kohtade hulgast), kasvõi lisatasu eest, kui tasuta see millegi pärast liig tundub. Ma ei saa aru, keda see segada saaks, et inimesed ise istekoha valivad piletit ostes. Ka vahepeatusest pealeminekuga ei tohiks see kedagi segada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt
Postitas:
talent

jah, aga nummerdatud istekohta ei ole algusega pääskülast, st kogu pere istub erinevates bussi otstes, kui buss on täis.

Mu meelest vahepeatustest peale tulles polegi kohanumbreid või ma eksin? Siis ei saa ka laiutada, v.a. maakonnaliinid – need on tihtipeale pooltühjad.
Kassast/ netist ostes peaks saama kohad ja numbrid. Mugavuse eelduseks ongi, et tuled väljumiskoha peatusest peale.

Ma tahaks ka reaalselt teada, mismoodi lahendada olukord, kus on kellegi tulen-alles-õuna-peatusest-peale koht välja müüdud juba teisele, kui bussijuhil teoreetiliselt peaks olema see mingi sõiduleht või mis selle nimi ongi? Millise arvestusega oskab ta 1+ tooli tühjaks jätta, et äkki pirni, ploomi ja kirsi peatusest tuleb veel reisijaid juurde? Keegi siin väitis, et bussijuht pole selgeltnägija, st ei pea teadma, millisest peatusest piletiostja reaalselt peale tuleb, samas väitis, et bussijuht jätab x arvu kohti suvakatele? Ka mina olen kuulnud, kuidas keset piletimüüki juht ütleb, et enam vabu kohti ei ole. Aga nüüd ongi see, et järgmisest peatusest tuleb keegi, kel on pilet, aga pole kohta. Mis me’s teeme nüüd?

* äge! Kuus lehte pikk teema, kas üks inimene võib kahe piletiga reisida 😀

Please wait...
Postitas:
Kägu

nii on ja nii ongi ette nähtud. selle kohta käib piletimüügieeskirjas punkt 1.8 Ostes pileti pealetulekuga vahepeatusest, ei garanteeri bussifirma kindlat istekohta.

Nojah. Mulle arusaamatu punkt, miks see nii peab olema. Eeskirjad võiks olla ikka sellised, et kliendid maksimaalselt hästi teenindatud saaks. Ma usun, et enamus kliente eelsitaks ise istekohti valida ja seda igast peatusest peale tulles. Võiks olla siis nagu osades lennukites on – kui oled economy klassis saad check ini tehes kohta valida lisatasu eest.

Ehk siis bussi viks ka lubada kohti valida (loomulikult vabade kohtade hulgast), kasvõi lisatasu eest, kui tasuta see millegi pärast liig tundub. Ma ei saa aru, keda see segada saaks, et inimesed ise istekoha valivad piletit ostes. Ka vahepeatusest pealeminekuga ei tohiks see kedagi segada.

Ilmselt pole ühelgi bussifirmal nii palju finantse, et selline enam-vähem täiuslik piletimüügi it-lahendus luua. IT-alaselt ei ole ju keeruline programmeerida süsteemi nii, et see reaalajas töötleks pileti ostnute piletiandmeid ehk millise kohanumbriga pilet millisest peatusest kuhu osteti ja vastavalt siis pidevalt kuvada vabaks jäänud numbrilisi istekohti. See aitaks lahendada probleemi, kus enamikest peatustest ostetud piletitel pole kohti märgitud. Lisaks võiks süsteem lubada ka ju pileteid vahetada, kui nt päev ette tead, et tuled peale hoopis mingist muust peatusest ja kohti on veel saadaval. Kõik on meie it-võimekuse taga. Praegune süsteem sellist asja ilmselt ei võimalda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

IT-alaselt ei ole ju keeruline programmeerida süsteemi nii, et see reaalajas töötleks pileti ostnute piletiandmeid ehk millise kohanumbriga pilet millisest peatusest kuhu osteti ja vastavalt siis pidevalt kuvada vabaks jäänud numbrilisi istekohti. Praegune süsteem sellist asja ilmselt ei võimalda.

it poole pealt ei oleks vast jah keeruline, aga bussid peaksid ka selle realiseerimist toetama. kui bussis on kohanumbrid, mis reageerivad süsteemis müüdud piletitele, siis asi toimiks. ennekõike peaks siis ka bussijuht müüma ainult kindla kohaga pileteid, sest ainult nii saaks kindlustada, et koht, millele on saabuvast peatusest pilet müüdud, on vaba.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
talent

nii on ja nii ongi ette nähtud. selle kohta käib piletimüügieeskirjas punkt 1.8 Ostes pileti pealetulekuga vahepeatusest, ei garanteeri bussifirma kindlat istekohta.

Kindlat istekohta või üldse istekohta?

Please wait...
Postitas:
Kägu

IT-alaselt ei ole ju keeruline programmeerida süsteemi nii, et see reaalajas töötleks pileti ostnute piletiandmeid ehk millise kohanumbriga pilet millisest peatusest kuhu osteti ja vastavalt siis pidevalt kuvada vabaks jäänud numbrilisi istekohti. Praegune süsteem sellist asja ilmselt ei võimalda.

it poole pealt ei oleks vast jah keeruline, aga bussid peaksid ka selle realiseerimist toetama. kui bussis on kohanumbrid, mis reageerivad süsteemis müüdud piletitele, siis asi toimiks. ennekõike peaks siis ka bussijuht müüma ainult kindla kohaga pileteid, sest ainult nii saaks kindlustada, et koht, millele on saabuvast peatusest pilet müüdud, on vaba.

Bussidesse ei ole ju keeruline paigaldada vastavat minikompuutrit, mis neile piletimüügi info kuvab ja millesse bussijuht saab sisestada piletiandmed. Ja nt tund enne bussi väljumist lähtepunktist läheb eelmüük netist täielikult kinni. See kõik oleks üks süsteem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nojah. Mulle arusaamatu punkt, miks see nii peab olema. Eeskirjad võiks olla ikka sellised, et kliendid maksimaalselt hästi teenindatud saaks. Ma usun, et enamus kliente eelsitaks ise istekohti valida ja seda igast peatusest peale tulles. Võiks olla siis nagu osades lennukites on – kui oled economy klassis saad check ini tehes kohta valida lisatasu eest.

Sest busside istmetes pole andureid, mis näitaks, kas keegi istub ja kus istub.

Sest kui sa tuled peale Ploomi peatusest, siis ennne sind on keegi sisenenud ka Pirni ja Õuna peatusest ning keegi ei tea, kuhu nad istusid.

Lisatasu eest saad omale tellida takso või osta auto.

Kas lennukid teevad sul kah kuskil keset merd vahe peatuseid?
Näiteks Pilve peatus vms.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 35 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sest busside istmetes pole andureid, mis näitaks, kas keegi istub ja kus istub.

Sest kui sa tuled peale Ploomi peatusest, siis ennne sind on keegi sisenenud ka Pirni ja Õuna peatusest ning keegi ei tea, kuhu nad istusid.

Lisatasu eest saad omale tellida takso või osta auto.

Kas lennukid teevad sul kah kuskil keset merd vahe peatuseid?
Näiteks Pilve peatus vms.

No piletiostnul peaks olema kohustus istuda selle kohale, mille pileti ta ostis. Seega see süteem näitakski, mis kohad on hõivatud. Need, kes on Pirni ja Õuna peatusest sisenenud peaksid ka istuma oma piletil märgitud kohale. Ja mina ka, kui Ploomi peatusest sisenen.
Saan aru, et see süsteem välistab piletite topeltmüügi, aga ma ei pea ka topeltmüüki õigeks. Kui ma olen koha eest maksnud ja busist maha jään, siis see koht jääb lihtsalt vabaks.

Tegelikult võiks olla ka lisafunktisonaalsus, et saan oma pileti ise canceldada. No näiteks plaanin pühapäeval sõita Tartu, ostan täna pileti ära. Täna õhtul murran jalaluu ja seepärast Tartu ei saa, müün pileti süsteemile tagasi ja koht käheb uuesti müüki. Näiteks kuni ööpäev enne väljumist võiks tagasi saada kogu (või enamuse, nt 90%) raha, ööpev enne näiteks pool rahast ja kui hilinedes (no nt tund enne bussi väljumist kuni 15 min peale bussi väljumist) ka veel canceldama vaevud, saad ka mingi sümboolse summa tagasi. Siis ehk klinedid vaevuvad teatama, et ei tule bussile ja pilet saadakse edasi müüa. Kui cancelit ei ole, jääb väljamöödud koht vabaks, topelt sama kohta ei müüda.

Sellist süsteemi ei saa luua, sest on liiga klinedisõbralik või miks?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sest busside istmetes pole andureid, mis näitaks, kas keegi istub ja kus istub.

Sest kui sa tuled peale Ploomi peatusest, siis ennne sind on keegi sisenenud ka Pirni ja Õuna peatusest ning keegi ei tea, kuhu nad istusid.

Lisatasu eest saad omale tellida takso või osta auto.

Kas lennukid teevad sul kah kuskil keset merd vahe peatuseid?

Näiteks Pilve peatus vms.

No piletiostnul peaks olema kohustus istuda selle kohale, mille pileti ta ostis. Seega see süteem näitakski, mis kohad on hõivatud. Need, kes on Pirni ja Õuna peatusest sisenenud peaksid ka istuma oma piletil märgitud kohale. Ja mina ka, kui Ploomi peatusest sisenen.

Saan aru, et see süsteem välistab piletite topeltmüügi, aga ma ei pea ka topeltmüüki õigeks. Kui ma olen koha eest maksnud ja busist maha jään, siis see koht jääb lihtsalt vabaks.

Tegelikult võiks olla ka lisafunktisonaalsus, et saan oma pileti ise canceldada. No näiteks plaanin pühapäeval sõita Tartu, ostan täna pileti ära. Täna õhtul murran jalaluu ja seepärast Tartu ei saa, müün pileti süsteemile tagasi ja koht käheb uuesti müüki. Näiteks kuni ööpäev enne väljumist võiks tagasi saada kogu (või enamuse, nt 90%) raha, ööpev enne näiteks pool rahast ja kui hilinedes (no nt tund enne bussi väljumist kuni 15 min peale bussi väljumist) ka veel canceldama vaevud, saad ka mingi sümboolse summa tagasi. Siis ehk klinedid vaevuvad teatama, et ei tule bussile ja pilet saadakse edasi müüa. Kui cancelit ei ole, jääb väljamöödud koht vabaks, topelt sama kohta ei müüda.

Sellist süsteemi ei saa luua, sest on liiga klinedisõbralik või miks?

Pole ilmselt huvi, mis meil aetakse puuduva raha kaela. See-eest “tasuta” maabussid on kõigile olemas!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 28 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pole ilmselt huvi, mis meil aetakse puuduva raha kaela. See-eest “tasuta” maabussid on kõigile olemas!

Nojah. Kui huvi pole, siis võiks lihtsalt loobuda topeltpiletite müügist. Kui ikka kohale ei tule inimene, siis jääbki koht tühjaks. Siis saaks vabalt nii ploomi, pirni, kui õuuna peatusest kohanumbriga pileteid müüa. Ja kui tuled peale hiljem, kui pileti algpunktiks märgitud, siis saad ikka oma koha, sest sinu kohta ei tohi kellegi edasi müüa. Sama koha lihtsalt toplet väljamüümine tundub minu jaoks kahtlaselt pettuse laadi tegevusena.

Lisaks, kuidas see bussijuht teab, palju vabu kohti on bussis, kui süsteem seda ei toeta? Ajab paberil näpuga järge, et busssi 40 kohta, tallinnas sisesnes 30, 10 vaba. Ploomis läks kaks maha ja tuli 3 peale, 9 vaba. Pirnis tuli 7 peale, 5 läks maha jne..? Kirjutab üles järjest? Või tõuseb püsti ja loeb vabad kohad üle enne iga peatust? Tänapäeval oleks täiesti elemntaarne, et sellise arvestuse pidamine võiks käia automaatselt, pileti ostmise ja sisenedes pileti elektroonilise kontrollimise käigus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tegelikult võiks olla ka lisafunktisonaalsus, et saan oma pileti ise canceldada. No näiteks plaanin pühapäeval sõita Tartu, ostan täna pileti ära. Täna õhtul murran jalaluu ja seepärast Tartu ei saa, müün pileti süsteemile tagasi ja koht käheb uuesti müüki. Näiteks kuni ööpäev enne väljumist võiks tagasi saada kogu (või enamuse, nt 90%) raha, ööpev enne näiteks pool rahast ja kui hilinedes (no nt tund enne bussi väljumist kuni 15 min peale bussi väljumist) ka veel canceldama vaevud, saad ka mingi sümboolse summa tagasi. Siis ehk klinedid vaevuvad teatama, et ei tule bussile ja pilet saadakse edasi müüa. Kui cancelit ei ole, jääb väljamöödud koht vabaks, topelt sama kohta ei müüda.

Sellist süsteemi ei saa luua, sest on liiga klinedisõbralik või miks?

aga miks sa arvad, et sellist süsteemi ei ole? on (küll mitte täpselt selliste tagastusprotsentidega nagu sa kirjutasid, aga on).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sellist süsteemi ei saa luua, sest on liiga klinedisõbralik või miks?

Selline süsteem on ja toimib. Olen korra elus ka Luxile pileti tagasi müünud.
Nad võtsidki mingi 10% vist maha ja raha kanti arvele tagasi.

Seega, taas tasub enne õhtu saabumist mitte hõisata.
(sinu jaoks õhtu = pileti tagastus)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 35 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sest busside istmetes pole andureid, mis näitaks, kas keegi istub ja kus istub.

Sest kui sa tuled peale Ploomi peatusest, siis ennne sind on keegi sisenenud ka Pirni ja Õuna peatusest ning keegi ei tea, kuhu nad istusid.

Lisatasu eest saad omale tellida takso või osta auto.

Kas lennukid teevad sul kah kuskil keset merd vahe peatuseid?

Näiteks Pilve peatus vms.

No piletiostnul peaks olema kohustus istuda selle kohale, mille pileti ta ostis. Seega see süteem näitakski, mis kohad on hõivatud. Need, kes on Pirni ja Õuna peatusest sisenenud peaksid ka istuma oma piletil märgitud kohale. Ja mina ka, kui Ploomi peatusest sisenen.

Saan aru, et see süsteem välistab piletite topeltmüügi, aga ma ei pea ka topeltmüüki õigeks. Kui ma olen koha eest maksnud ja busist maha jään, siis see koht jääb lihtsalt vabaks.

Tegelikult võiks olla ka lisafunktisonaalsus, et saan oma pileti ise canceldada. No näiteks plaanin pühapäeval sõita Tartu, ostan täna pileti ära. Täna õhtul murran jalaluu ja seepärast Tartu ei saa, müün pileti süsteemile tagasi ja koht käheb uuesti müüki. Näiteks kuni ööpäev enne väljumist võiks tagasi saada kogu (või enamuse, nt 90%) raha, ööpev enne näiteks pool rahast ja kui hilinedes (no nt tund enne bussi väljumist kuni 15 min peale bussi väljumist) ka veel canceldama vaevud, saad ka mingi sümboolse summa tagasi. Siis ehk klinedid vaevuvad teatama, et ei tule bussile ja pilet saadakse edasi müüa. Kui cancelit ei ole, jääb väljamöödud koht vabaks, topelt sama kohta ei müüda.

Sellist süsteemi ei saa luua, sest on liiga klinedisõbralik või miks?

Pole ilmselt huvi, mis meil aetakse puuduva raha kaela. See-eest “tasuta” maabussid on kõigile olemas!

Kuidas need tasuta maabussid praegu teemasse puutuvad – see on ju riigi rida. Aga miks peaks riik hakkama erafirmade (Lux, Go jne) it-süsteeme arendama?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selline süsteem on ja toimib. Olen korra elus ka Luxile pileti tagasi müünud.
Nad võtsidki mingi 10% vist maha ja raha kanti arvele tagasi.

Seega, taas tasub enne õhtu saabumist mitte hõisata.
(sinu jaoks õhtu = pileti tagastus)

Väga tore, kui see süsteem olmeas on. Miks sel juhul sama kohta topelt välja müüakse? Kui tagasi ei müü, siis tuleb koht vaba hoida, kuni reisi lõpuni (või eelviimase peatuseni, kus on juba kindlat näha, et sellele kohale sa tõesti enam ei tule).

Et kui tihti neid juhuseid ka reaalselt on, et inimesed jätavad ostetud piletid kasutamata ja ei müü piletit tagasi ka? Ilmselt mitte väga tihti. Seega tuleb eeldada, et pileti ostnud inimene võib peale tulla mõnes järgmises peatuses ja tema kinnimakstud kohale teist piletit müüa ei tohi. Ja kõigil võiks olla nummerdatud kohad, sõltumata sellest, kas tullakse pelae algpeatuses või hiljem. Ma ei saa aru, mis püha õigus see bussifirmal on sama kohta mitemele inimesele välja müüa?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sest busside istmetes pole andureid, mis näitaks, kas keegi istub ja kus istub.

Sest kui sa tuled peale Ploomi peatusest, siis ennne sind on keegi sisenenud ka Pirni ja Õuna peatusest ning keegi ei tea, kuhu nad istusid.

Lisatasu eest saad omale tellida takso või osta auto.

Kas lennukid teevad sul kah kuskil keset merd vahe peatuseid?

Näiteks Pilve peatus vms.

No piletiostnul peaks olema kohustus istuda selle kohale, mille pileti ta ostis. Seega see süteem näitakski, mis kohad on hõivatud. Need, kes on Pirni ja Õuna peatusest sisenenud peaksid ka istuma oma piletil märgitud kohale. Ja mina ka, kui Ploomi peatusest sisenen.

Saan aru, et see süsteem välistab piletite topeltmüügi, aga ma ei pea ka topeltmüüki õigeks. Kui ma olen koha eest maksnud ja busist maha jään, siis see koht jääb lihtsalt vabaks.

Tegelikult võiks olla ka lisafunktisonaalsus, et saan oma pileti ise canceldada. No näiteks plaanin pühapäeval sõita Tartu, ostan täna pileti ära. Täna õhtul murran jalaluu ja seepärast Tartu ei saa, müün pileti süsteemile tagasi ja koht käheb uuesti müüki. Näiteks kuni ööpäev enne väljumist võiks tagasi saada kogu (või enamuse, nt 90%) raha, ööpev enne näiteks pool rahast ja kui hilinedes (no nt tund enne bussi väljumist kuni 15 min peale bussi väljumist) ka veel canceldama vaevud, saad ka mingi sümboolse summa tagasi. Siis ehk klinedid vaevuvad teatama, et ei tule bussile ja pilet saadakse edasi müüa. Kui cancelit ei ole, jääb väljamöödud koht vabaks, topelt sama kohta ei müüda.

Sellist süsteemi ei saa luua, sest on liiga klinedisõbralik või miks?

Luxil on ju selline süsteem! Mul lend hilines ja kuni lennujaamas ootasin, tühistasin netis oma pileti ja ostsin uue. Täpset protsenti ei mäleta, aga sain enamuse piletirahast tagasi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma ei saa aru, mis püha õigus see bussifirmal on sama kohta mitemele inimesele välja müüa?

Ah, ära juurdle selle üle rohkem, see on nagunii liiga keeruline sinu jaoks, et aru saada.

Tln-Tartu buss, algusega tallinnast on ostetud pilet tartusse, bussijaamas inimene kohale ei ilmu, Lennujaamas samuti mitte, AGA lennujaamas tuleb lambikas klient ja küsib, kas tartusse saab – saab küll, sest üks jäi tulemata ja müüaksegi teist korda.
Järgine peatus on juba 186km pärast Tartus ja Õunast ja Ploomist keegi peale tulla ei saa.
Mis seal imelikku on?

Ja kõik toimib neil lihtsa loogika alusel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 35 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selline süsteem on ja toimib. Olen korra elus ka Luxile pileti tagasi müünud.

Nad võtsidki mingi 10% vist maha ja raha kanti arvele tagasi.

Seega, taas tasub enne õhtu saabumist mitte hõisata.

(sinu jaoks õhtu = pileti tagastus)

Väga tore, kui see süsteem olmeas on. Miks sel juhul sama kohta topelt välja müüakse? Kui tagasi ei müü, siis tuleb koht vaba hoida, kuni reisi lõpuni (või eelviimase peatuseni, kus on juba kindlat näha, et sellele kohale sa tõesti enam ei tule).

Et kui tihti neid juhuseid ka reaalselt on, et inimesed jätavad ostetud piletid kasutamata ja ei müü piletit tagasi ka? Ilmselt mitte väga tihti. Seega tuleb eeldada, et pileti ostnud inimene võib peale tulla mõnes järgmises peatuses ja tema kinnimakstud kohale teist piletit müüa ei tohi. Ja kõigil võiks olla nummerdatud kohad, sõltumata sellest, kas tullakse pelae algpeatuses või hiljem. Ma ei saa aru, mis püha õigus see bussifirmal on sama kohta mitemele inimesele välja müüa?

Bussifirma on üldjuhul erafirma, kes oma otsustes lähtub ainult kasumi teenimisest – see ongi see püha õigus, mistõttu nad müüvad õiges peatuses täitmata jäänud kohad teistele reisijatele välja. Kui sellised otsused pole nende busside reisijaskonda kuidagi vähendanud, siis miks nad ei peaks seda tegema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 48 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 209 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kahe koha ostmine bussis