See on iganenud ja destruktiivne mõtlemine, et mõnel inimesel pea ei võta matemaatikat. Jah, on üksikud, kellel nii on, aga jabur on taastoota arvamust justkui inimesed jaguneksid humanitaarideks ja reaalideks. Ja et reaalid ei oska kirjutada ning humanitaarid arvutada. Just see sama mõtlemine takistab õppimist. Ja selle kinnistamine vanemate, teiste täiskasvanute poolt, teeb asja ainult hullemaks. Ka õperajatel on kombeks seda kinnitada, kiita tublimaid ja noh, teistel ju nagunii matemaatilist mõtlemist pole, mis ma neist ikka õpetan. Ja ju siis laps ei viitsi õppida ka, kui kohe aru ei saa.
Kõigepealt on vaja üle saada psühholoogilisest blokist. Enne õppimist ei toimu. Kas koolis psühholoog või sotsiaalpedagoog on? Pöörduge julgelt tema poole. Vaja on saada toimima koostöö õpetaja, lapse ja vanema vahel. Kui ei ole koolis kedagi, siis Rajaleidja kaudu ikka abi peaks saama. Kirjutage sinna oma mure ära.
Kui elate keskustest kaugel, siis on muidugi keeruline. Elasin ise mõnda aega maal ja nägin, kui raske seal lastel ning lapsevanematel abi saada oli. Tallinnas elades võib-olla on raske seda tajuda, et sul ei ole võimalik kooli vahetada või eraõpetaja jaoks raha juurde teenida. Mõnes väiksemas kohas pole võttagi kedagi eraõpetajaks. Aga ikka tasuks uurida tuttavate-sugulaste käest, kas keegi saaks ja oleks valmis õpetama.