Esileht Lapse ootamine Kalorivajadus

Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )

Teema: Kalorivajadus

Postitas:
Kägu

Eelmise rasedusega võtsin juurde 27 kilo, seekord olen oluliselt ettevaatlikum, sest normaalkaalu saada oli suht keeruline. Samas eelmise raseduse ajal sõin suht valimatult kõike. Aga vaatan erinevaid soovitusi, ühed ütlevad et esimese kahe trimestri jooksul üldse mitte lisakaloreid ja kolmanda trimestri jooksul 200 lisakalorit. Teised ütlevad et teise trimestri jooksul 300 lisakalorit ja kolmanda trimestri jooksul 500 lisakalorit. See on ikka väga suur vahe, 300 lisakalorit päevas kui seda pole vaja tähendab ühte lisakilo 1.5 nädala jooksul. Kumb siis on?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ütleks, et see soovitus, kus I ja II trimestri jooksul mitte kaloraaži tõsta, on loogiline. Seda soovitavad ka TAI ja Ämmaemandate ühing:

“Naiste toiduenergiavajadus suureneb raseduse (+1260 kJ/ 300 kcal) ja rinnaga toitmise ajal (+2100–2650 kJ/ 500–650 kcal). Kui aga nendel perioodidel kehaline koormus oluliselt väheneb, siis ei ole otstarbekas toidu- energiat suurendada, sest sellega kaasneb kehamassi liigne tõus. Toiduenergia suurem vajadus imetamise ajal on tingitud suuremast energiavajadusest rinnapiima sünteesimiseks.”

http://www.fao.org/3/a-as679o.pdf

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ei pea rohkem kaloreid sööma, väga suur osa kaalutõusust tuleb veest – lootevesi, suurem vere maht, tursed. Ja see osa, mis tuleb lapse ja enda kudede kasvust, saab keha energia muutunud ainevahetuse ja vähenenud liikumise kaudu ikka kätte.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lihtsalt ära õgi, ei mingit pidevat näksimist. Toidukorrad väiksed + tervislikud vahepalad. Ära loe niimoodi kaloreid, et nüüd söön 100 cal rohkem ha nüüd 200.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui muidu oled normaalkaalus ja ei pea ülemäära oma suutäisi jälgima, siis võib sama jätkata ka raseduse ajal. Ebatervislikke isusid peaks ohjama, muud mitte, kui meditsiinilist näidustust pole. Eks tühi kõht annab märku, et on vaja süüa (kui mitterasedana toitumine korras) ja 3. trimestril siis ilmselt söödki natuke rohkem kui enne, aga pole vajadust plaanida, et nüüd ma sööngi rohkem, sest ma olen ju rase.

Kui liigud vähem kui enne, siis selle võrra kalorivajadus jälle langeb. Kui liigud sama palju või rohkem, siis on kalorivajadus suurem, aga mingit ekstra lisasöömist pole vaja. Kui toitumine muidu on normis, annab keha ise märku, et võiks nüüd ühe väikse vahepala lisaks võtta ja ongi lisakalorivajadus rahuldatud.

0
0
Please wait...

Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )


Esileht Lapse ootamine Kalorivajadus