Esileht Pereelu ja suhted Kärgperendus on eelmise perekonna suhtes kka väga ebaõiglane

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 120 )

Teema: Kärgperendus on eelmise perekonna suhtes kka väga ebaõiglane

Postitas:

Kiri mehelt mehele ja kohe vabandan, et tõlge puudub!

Поссорились, поругались, ну оскорбили друг друга. Послали. Она разворачивается и медленно уходит. Никогда не допускай этого. Никогда не давай ей уйти. Спокойно догнал, развернул и крепко обнял. Вырывается, дерётся, плачет, обзывает – сожми еще крепче и молчи. Убирай гордость и обиду. Будь мужчиной. Ей нужно это, им всем это нужно. Знать что их никогда не отпустят. Знать что заберут от всех и отовсюду. Знать что они нужны. Нужны больше всего на свете. Никогда не давай ей уходить. Да, она вернётся завтра А послезавтра уйдёт навсегда.Никогда не следует доверять женщине, которая называет вам свой возраст. Женщина, способная на такое, способна на все.Женщина – это книга, написанная для мужчины. Если не понял, значит написана не для тебя.Казаться доступной и простой, но быть недосягаемой – вот искусство женщины, которым обладают единицы…Никакого равенства полов нет и не было!

Женщины физически слабее по природе, но морально сильнее по жизни.Женщина умеет верить и ждать, ждать и верить… И в этом она сильна… Единственное, с чем женщина никогда не смирится в отношениях — это неопределённость… И неблагодарность.

+1
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 14.07 10:38; 14.07 11:15; 14.07 12:55; 14.07 14:33; 15.07 06:58;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, kui laste isa uue naise leidis, siis teda enam lapsed ei huvita. Hooldus on jah 50/50, aga tegelikkuses uus naine tõrjub lapsi ja ei soovi neid oma koju.

Miks sa emana peaksid solvuma sellest, et su lapsed ei saa mehe uue abikaasaga aega veeta? Ma oleks üliõnnelik, kui mu exi uus hoiaks mu lastest nii eemale kui võimalik. Lapse isa saab lastega aega viita mujal, ta ei pea neid oma uude armupesasse viima. Äkki ta isegi tohiks sinu juurde koju tulla ja lastega seal aega viita? Sa võid ju teises toas istuda või kinno minna või ka vabalt nendega koos aega viita. Isa saab lastega ju käia kohvikus, loomaaias, rannas, metsas, suusatamas, ujumas, kinos, muuseumis, konserdil, kalal, kus iganes – ja kui ta seda ei taha, siis olete lastele räbala isa valinud.

Üldiselt ma ei saa exnaiste halast aru. Otsustage siis ära, kumba te tahate – kas lapsed saaksid regulaarselt elada koos isa ja tema uue naisega ning saada pool ajast kasvatust-hoolitsust isa uue naise poolt ja temale sobivat lastekasvatust? Või tahate, et lastega tegeleks ISA ja selle nimel oleksite nõus teinekord isa oma laste juurde laskma ja oma vaenu alla neelama?

Mina ise ei ole ex, olen see uus naine (aga lahkuminek ei olnud minu pärast). Käsi südamel – kõige vähem tahab enamik uusi naisi mehe eelmisi lapsi oma köögilaua taha või elutoa diivanile magama, vähemalt mitte regulaarselt. Tunduvalt vastuvõetavam on, kui tead, et su abikaasa on lastega rannas, siis lähevad kohvikusse, siis kinno ja mees tuleb koju pärast seda, kui on laste ema juures lapsed magama pannud ja võibolla olnud lapsehoidja, kuni ta ex teatrist koju tuleb. Lastel lihtsam ja lastega tegeleb tegalikult ka ISA, aga mitte isa uus naine. Mina tegin oma mehele kohe selgeks, et mina ei hakka tema eelmisest abielust lapsi lõbustama – see on isa asi. Isa kasvõi võtab puhkuse, aga ei jäta oma lapsi lastele võõra tädi kantseldada. Uue naisena on minu kohus lapsi viisakalt ja austavalt koelda, võimaldada mehele piisavalt aega oma lastega olla ja vajadusel laste kõhud täis sööta, mitte piirata eelmise elu lastele tehtavaid rahalisi kulutusi, soosida isa-laste tervet omavahelist tihedat sidet – aga minu töö ega kohus ei ole neid kasvatada ega armastada ega ammugi püüda neist teha osa oma perest.

Ja kui te ausad olete – exnaised – siis te ju ei tahagi, et mina uue naisena teie last need kaks nädalat või kaks nädalavahetust kuus kussutaks ja oma käe järgi neile elu ja kombeid õpetaks. Te tahate, et ma oleks issi-laste ajal pildilt nii läinud, kui vähegi saab. Ja hea meelega me seda olemegi.

Armukadedust on uutel oluliselt vähem, kui exid arvavad. Ja muidugi on alati võimalus, et mees on tõbras, kes oma lapsed lihtsalt uuele naisele koju toob sööta, katta, õpetada ja mängitada, ise vajub teleka ette ja arvab, et sellega on tema isaroll ammendatud.

+19
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 14.07 14:35; 14.07 18:12; 15.07 15:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa siin suht haugud vastajatega, kes asju teise nurga alt näevad.

Teise nurga alt? Õigustavad meest, kes lastega ei tegele. Lapsed ei veeda kuus ühtki ööd oma isa juures, sest ma ei sunni neid sinna, kuhu neid ei taheta. Mind on pandud olukorda, kuhu mina ei ole ennast arvanud sattuvat. Lapsed on minu hool ja vastutus, aga mehed kõnnivad lihtsalt minema, võtavad uue naise ja unustavad kõik vana. Ja mõni veel õigustab siin sellist käitumist. Minul ei ole võimalik vana elu lihtsalt sujuvalt ära unustada, sest mina hoolin oma lastest. Ma ei saa aru, kuidas normaalsest mehest saab üleöö vastutustundetu mölakas, sest lihtsalt seksib kellegi uuega.

Aga saa siis edasi mitte aru. Kui sul mingi arunatuke pähe tagasi tuleb, lähed ehk teraapiasse, aga tundub et sa tahadki vaid vinguda.

Mida teraapia aitab?! Teadvustada, et lapseisa ongi egoist ja oma õigustega inimene, mida veel tõesti õigustatakse. Laste ema peabki nüüd “õnnelikuna” üksinda kasvatama rahus aga vaisuses kahe eest kuna kohusetundlikum ja EMA … või akki teebki sama mida tema eks tegigi kuna puudub kodu, raha, …?! See on kõik ebamoraalne alakäimine ja kahjustamine oma eksabikaasa koos lastega, kes niigi said sel teemal pureda kuna olid ju rikkutud Laste ja Perekonnaseadus. Teraapiasse peaks saatma loobujäid, et kõikidele oleks posetiivne lahendus. Vingub koer kes sai haiged kui löödi jälaga. AGA inimese kohta, kes sai petta oma abikaasa poolt ei ole ilus isegi mõelda nii.

Ja mida täpselt see vingumine aitab?
Inimesel on alati valikud. Minna oma eluga edasi või mürgitada end lõputult halaga.

+5
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 14.07 11:28; 14.07 15:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Женщина – это книга, написанная для мужчины

No mida veel. Eriline lollus. Mina? Meeste jaoks kirjutatud raamat? Nagu midagi lollimat ma pole lugenud. Mina ega ükski enesest lugupidav naine pole mingi meeste tarbeese ega üldse mingi spetsiell meeste jaoks loodud asi, mille eksistents oma jumaluseta ehk meheta oleks mõttetu.

+10
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 14.07 14:35; 14.07 18:12; 15.07 15:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa siin suht haugud vastajatega, kes asju teise nurga alt näevad.

Teise nurga alt? Õigustavad meest, kes lastega ei tegele. Lapsed ei veeda kuus ühtki ööd oma isa juures, sest ma ei sunni neid sinna, kuhu neid ei taheta. Mind on pandud olukorda, kuhu mina ei ole ennast arvanud sattuvat. Lapsed on minu hool ja vastutus, aga mehed kõnnivad lihtsalt minema, võtavad uue naise ja unustavad kõik vana. Ja mõni veel õigustab siin sellist käitumist. Minul ei ole võimalik vana elu lihtsalt sujuvalt ära unustada, sest mina hoolin oma lastest. Ma ei saa aru, kuidas normaalsest mehest saab üleöö vastutustundetu mölakas, sest lihtsalt seksib kellegi uuega.

Aga saa siis edasi mitte aru. Kui sul mingi arunatuke pähe tagasi tuleb, lähed ehk teraapiasse, aga tundub et sa tahadki vaid vinguda.

Mida teraapia aitab?! Teadvustada, et lapseisa ongi egoist ja oma õigustega inimene, mida veel tõesti õigustatakse. Laste ema peabki nüüd “õnnelikuna” üksinda kasvatama rahus aga vaisuses kahe eest kuna kohusetundlikum ja EMA … või akki teebki sama mida tema eks tegigi kuna puudub kodu, raha, …?! See on kõik ebamoraalne alakäimine ja kahjustamine oma eksabikaasa koos lastega, kes niigi said sel teemal pureda kuna olid ju rikkutud Laste ja Perekonnaseadus. Teraapiasse peaks saatma loobujäid, et kõikidele oleks posetiivne lahendus. Vingub koer kes sai haiged kui löödi jälaga. AGA inimese kohta, kes sai petta oma abikaasa poolt ei ole ilus isegi mõelda nii.

Ja mida täpselt see vingumine aitab?

Inimesel on alati valikud. Minna oma eluga edasi või mürgitada end lõputult halaga.

Jah, see on tema valik. Aga eks paljud ei näe pärast valusat lahkuminekut asju selgelt. Keegi pole siin ta eksi õigustanud. Lihtsalt praegu ta ei oska isegi veel näiteid tuua, kuidas eksi uus lapsi tõrjub ja kui vanad lapsed. Loodab siin lihtsalt ennast teiste peal tühjendada. Perekool on talle kui solgipang. Lihtsalt loodan, et ta võtab ennast kunagi kokku ja saab aru, et see viha sööb teda seest aga ei lase eluga edasi minna.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 13.07 11:24; 13.07 11:51; 13.07 12:17; 14.07 09:55; 14.07 10:08; 14.07 10:46; 14.07 19:32; 14.07 20:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei ole nõus selle käo jutuga, kes arvas, et tema mees ei tohi oma lapsi nende koju tuua, sest talle ei meeldi, kui lapsed seal diivanil magavad ja söögilaua ääres söövad. No mida!? Mees peaks lapsed magama panema ema kodus, seni kuni ema teatris on? Mul tekkis küsimus, et aga mis saab siis, kui ema on komandeeringus mitu ööd? Tahab lihtsalt väljas käia? Tahab õhtut veeta kahekesi mõne teise mehega? Ikka peavad lapsed kogu aeg temaga koos ööbima, kuigi isal seda sundust pole? Isa saab vabalt ööbida oma uue kaasaga kahekesi, käia komandeerumas, peale teatrit ka restorani minna? Ulmeline ülbus.

+17
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

minu laste isa töötab välismaal graafikuga 2 kuud seal, 2 nädalat kodus. selline elu on olnud kogu laste elu, kes praegu on juba pea täisealised. isa ja laste suhe on väga hea ja lähedane ning tõenäliselt hindavad mõlemad seda vähest koosolemise aega rohkemgi, kui igapäevaselt koos elades.

Vaevalt see suhe nii hea oleks, kui kõikide eemaloldud kuude ajal mees teise perega oleks pidanud tegelema.
Suuremate laste puhul pole ehk füüsiline juuresolek nii oluline, aga väike laps tahab siiski isa lähedust pidevalt, hommikul ärgates, lasteaiast tulles ja õhtul magama minnes ning lõpututel kordadel ka vahepeal.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 13.07 11:53; 14.07 19:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul tekkis küsimus, et aga mis saab siis, kui ema on komandeeringus mitu ööd? Tahab lihtsalt väljas käia? Tahab õhtut veeta kahekesi mõne teise mehega? Ikka peavad lapsed kogu aeg temaga koos ööbima, kuigi isal seda sundust pole? Isa saab vabalt ööbida oma uue kaasaga kahekesi, käia komandeerumas, peale teatrit ka restorani minna?

Eksile pole see kõik ette nähtud, tema elagu nüüd oma lastele ja tagagu isale vaba elu. Lisaks arvatakse, et üksikema peabki vaene olema, hommikust õhtuni rabelema ja kui sellega rahul pole, siis oled kibestunud ja pöördu psühhiaatri poole.

+8
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 19 korda. Täpsemalt 13.07 11:13; 13.07 11:40; 13.07 12:05; 13.07 12:16; 13.07 12:28; 13.07 18:56; 13.07 20:53; 14.07 07:44; 14.07 08:43; 14.07 09:37; 14.07 10:05; 14.07 14:27; 14.07 20:14; 14.07 21:39; 25.07 16:40; 25.07 19:18; 26.07 07:16; 26.07 12:11; 26.07 12:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul tekkis küsimus, et aga mis saab siis, kui ema on komandeeringus mitu ööd? Tahab lihtsalt väljas käia? Tahab õhtut veeta kahekesi mõne teise mehega? Ikka peavad lapsed kogu aeg temaga koos ööbima, kuigi isal seda sundust pole? Isa saab vabalt ööbida oma uue kaasaga kahekesi, käia komandeerumas, peale teatrit ka restorani minna?

Eksile pole see kõik ette nähtud, tema elagu nüüd oma lastele ja tagagu isale vaba elu. Lisaks arvatakse, et üksikema peabki vaene olema, hommikust õhtuni rabelema ja kui sellega rahul pole, siis oled kibestunud ja pöördu psühhiaatri poole.

Ei tea, just algul soovitasin sul ikka enda peale mõelda ja lapsed pooleks ajaks isale saata. Sa paned ikka täiega segast , nagu hobune klapid ees näed vaid oma vimma.

+6
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 13.07 11:24; 13.07 11:51; 13.07 12:17; 14.07 09:55; 14.07 10:08; 14.07 10:46; 14.07 19:32; 14.07 20:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei tea, just algul soovitasin sul ikka enda peale mõelda ja lapsed pooleks ajaks isale saata. Sa paned ikka täiega segast , nagu hobune klapid ees näed vaid oma vimma.

Võin saata jah lapsed isa juurde, aga seda ei soovi lapsed ega ka isa uus naine. Kas ikka pean nad sinna saatma? Kahjuks või õnneks ma hoolin oma lastest ja minu eesmärk ei ole neist iga hinnaga vabaneda.

+5
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 19 korda. Täpsemalt 13.07 11:13; 13.07 11:40; 13.07 12:05; 13.07 12:16; 13.07 12:28; 13.07 18:56; 13.07 20:53; 14.07 07:44; 14.07 08:43; 14.07 09:37; 14.07 10:05; 14.07 14:27; 14.07 20:14; 14.07 21:39; 25.07 16:40; 25.07 19:18; 26.07 07:16; 26.07 12:11; 26.07 12:37;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Женщина – это книга, написанная для мужчины

No mida veel. Eriline lollus. Mina? Meeste jaoks kirjutatud raamat? Nagu midagi lollimat ma pole lugenud. Mina ega ükski enesest lugupidav naine pole mingi meeste tarbeese ega üldse mingi spetsiell meeste jaoks loodud asi, mille eksistents oma jumaluseta ehk meheta oleks mõttetu.

Nii reageerib absoluutselt mõteteta naine. Ta ei oska isegi komplimenti hinnata. Aga siis polegi see kompliment muidugi temale tehtud. Selliselt reageerivale naisele sobib jämeda kuldketiga oss, kellel pemm ja täielik volitus naiselt mitte midagi soovida, aint panna naist. Panna. Ja siis pärast osta talle ikka ka midagi, et naine poleks nagu mingi tarbeese.

+3
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 14.07 23:13; 18.07 16:06; 23.07 12:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Женщина – это книга, написанная для мужчины

No mida veel. Eriline lollus. Mina? Meeste jaoks kirjutatud raamat? Nagu midagi lollimat ma pole lugenud. Mina ega ükski enesest lugupidav naine pole mingi meeste tarbeese ega üldse mingi spetsiell meeste jaoks loodud asi, mille eksistents oma jumaluseta ehk meheta oleks mõttetu.

See on kirjutatud mentaalselt. Ja suhtuda/tõlge oleks mitte “see” vaid “kui”. Tõesti oleks suur lollus naist pidada tarbeeeseks. 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 14.07 10:38; 14.07 11:15; 14.07 12:55; 14.07 14:33; 15.07 06:58;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul tekkis küsimus, et aga mis saab siis, kui ema on komandeeringus mitu ööd? Tahab lihtsalt väljas käia? Tahab õhtut veeta kahekesi mõne teise mehega? Ikka peavad lapsed kogu aeg temaga koos ööbima, kuigi isal seda sundust pole? Isa saab vabalt ööbida oma uue kaasaga kahekesi, käia komandeerumas, peale teatrit ka restorani minna?

Eksile pole see kõik ette nähtud, tema elagu nüüd oma lastele ja tagagu isale vaba elu. Lisaks arvatakse, et üksikema peabki vaene olema, hommikust õhtuni rabelema ja kui sellega rahul pole, siis oled kibestunud ja pöördu psühhiaatri poole.

Kui endine naine tahab minna nt. reisile oma noorima lapsega, siis ta helistab 1. lapse isale ja nõuab karjudes kuu aega elatist ette (ja saab), võtab kõne 2. lapse isale ja kordab sama, mis 1. lapse isaga, broneerib reisi endale ja oma 3. lapsele ning uuele mehele ja läheb! Peatselt helistab aga oma 10-aastast venda kantseldama jäetud 16-aastane oma isale ja palub toiduraha, sest ema jättis 2-nädalaks vaid 20 eurot. 1. isa saadab 2. isa olukorda kontrollima, teavitatakse lastekaitset (mõttetu – lapsed on ju varasemalt olnud hooldatud ja mõlemad isad on ebaõnnestunult taotlenud lapse elukoha muutmist, seega kiuslevad naise suhtes), viiakse koju nii söök kui ka tehakse kanne hädaabifondi (suuremale lapsele). Ja siis me imestame, miks kõik on lastekaitse poolt korras pereondades, kus lämbub 2 last…

Sellel mündil on alati kaks poolt! Sellised näited rikuvad ehk mõningatel harvadel juhtudel ka tublide üksikvanemate maine, kuid enamasti on omad taagad seal all.

+10
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu 15.07.2019 08:29, sellised näited on siiski väga haruldased, oluliselt tavalisem on siiski olukord, kus lahkuläinud isa ei tunne “ekslapse” vastu huvi ega tegele. On muidugi ka juhtumeid, kus uus naine ei lase mehel lastega suhelda, juhuseid, kus eksnaine ei lase lastel isaga suhelda, ja on ka juhuseid, kus pärast uue naise leidmist isa ja laste suhtlus paraneb ja ema hakkab ka natukene oma vaba aega saama. Lõpuks on aga iga juhtum erinev ja üldistada ei maksa.
Teemaalgataja peaks pöörduma nii kohtusse kui ka perelepitusse (sinna saab lastekaitse suunata) kui ka, tõepoolest, psühholoogiga rääkima, kes omakorda aitaks tal sellest väljapääsmatuna tunduvas olukorras lahenduse leida. Abi on olemas ja võimalik, tuleb vaid küsida.

+7
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 14.07 08:05; 14.07 08:46; 14.07 09:35; 14.07 10:14; 15.07 10:43; 24.07 09:50; 26.07 16:23; 26.07 16:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Igal asjal on alati 2 poolt. Minu elukaaslase lapse ema keelas minul lapsega koos aega veeta. Linna peal rääkis ka seda lugu, et lapse jaoks pole isal aega jne ja mina olen halb. Tegelikuses läksid nad lahku sellepärast, et naisele tekkis uus silmarõõm, kellega aga midagi välja ei tulnud. Vahepeal, kui see naine koos oma uue silmarõõmuga aega veetis, leidis tema lapse isa aga minu. Kui uuega suhe katkes ja tahtis oma vana elu juurde tagasi pöörduda, aga seda enam ees ootamas ei olnud, olin mina süüdi. Last ta meile lubanud.

+11
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.07 12:26; 15.07 12:28; 15.07 12:46; 15.07 13:50; 15.07 13:54; 23.07 12:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lapsed pole kasvatamata, aga lasteta inimesele nad tunduvad tüütud, sest on lapsed. See ongi see põhjus.

Olgem ausad, osad lapsed on ikka täiesti kasvatamata ja osad lapsed on väga hea kasvatusega juba väikesest peale.

+6
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.07 12:26; 15.07 12:28; 15.07 12:46; 15.07 13:50; 15.07 13:54; 23.07 12:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tütar (ei olnud perelõhkuja) on see lahe tädi ja tegeleb rõõmuga 4a poisiga. Aga lapse ema keelas lapsel nüüd tädile öelda, et ta teda armastab ja teda kallistada. Lihtsalt seetõttu , et ta tuli lapsega meie juurde maale (lapse isa lubas) ja lapsel oli siin väga tore. Emale sai saadetud pilte ja videoid lapse tegemistest.

Sina oled samuti kõrvaltvaataja, ja kindlasti kallutatud ka .Asju süvitsi sa ei tea ega teise poole pealt. Igaüks tahab alati näida ju parem. Miks see lapse ema nii käitub, pole meile teada, igatahes on piltide saatmine ja lapsega põhiline suhtlemine ja kontakti hoidmine lapse emaga ikkagi rohkem lapse isa asi. Alati on point laste vanemate omavahelises suhtlemises.

Kui ema vähegi normaalne inimene on, siis on mõistlik uue naisega läbi saada. Miks ainult isa võib pilte saata? Miks ei võiks uus ja vana normaalselt läbi, lapsel ka kergem.

+7
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.07 12:26; 15.07 12:28; 15.07 12:46; 15.07 13:50; 15.07 13:54; 23.07 12:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tütar (ei olnud perelõhkuja) on see lahe tädi ja tegeleb rõõmuga 4a poisiga. Aga lapse ema keelas lapsel nüüd tädile öelda, et ta teda armastab ja teda kallistada. Lihtsalt seetõttu , et ta tuli lapsega meie juurde maale (lapse isa lubas) ja lapsel oli siin väga tore. Emale sai saadetud pilte ja videoid lapse tegemistest.

Sina oled samuti kõrvaltvaataja, ja kindlasti kallutatud ka .Asju süvitsi sa ei tea ega teise poole pealt. Igaüks tahab alati näida ju parem. Miks see lapse ema nii käitub, pole meile teada, igatahes on piltide saatmine ja lapsega põhiline suhtlemine ja kontakti hoidmine lapse emaga ikkagi rohkem lapse isa asi. Alati on point laste vanemate omavahelises suhtlemises.

Kui ema vähegi normaalne inimene on, siis on mõistlik uue naisega läbi saada. Miks ainult isa võib pilte saata? Miks ei võiks uus ja vana normaalselt läbi, lapsel ka kergem.

Kui uuega hakati suhtlema juba eelmise abielu ajal, siis ma küll normaaset läbisaamist ette ei kujuta. Samuti siis, kui need uued sagedasti vahetuvad.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 13.07 19:59; 13.07 20:01; 15.07 13:39; 15.07 13:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lapsed pole kasvatamata, aga lasteta inimesele nad tunduvad tüütud, sest on lapsed. See ongi see põhjus.

Olgem ausad, osad lapsed on ikka täiesti kasvatamata ja osad lapsed on väga hea kasvatusega juba väikesest peale.

Just, ja laste kasvatamine on mõlema vanema ülesanne, võrdselt.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 13.07 19:59; 13.07 20:01; 15.07 13:39; 15.07 13:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lapsed pole kasvatamata, aga lasteta inimesele nad tunduvad tüütud, sest on lapsed. See ongi see põhjus.

Olgem ausad, osad lapsed on ikka täiesti kasvatamata ja osad lapsed on väga hea kasvatusega juba väikesest peale.

Just, ja laste kasvatamine on mõlema vanema ülesanne, võrdselt.

Kindlasti, selle vastu vast keegi ei vaidlegi.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.07 12:26; 15.07 12:28; 15.07 12:46; 15.07 13:50; 15.07 13:54; 23.07 12:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tütar (ei olnud perelõhkuja) on see lahe tädi ja tegeleb rõõmuga 4a poisiga. Aga lapse ema keelas lapsel nüüd tädile öelda, et ta teda armastab ja teda kallistada. Lihtsalt seetõttu , et ta tuli lapsega meie juurde maale (lapse isa lubas) ja lapsel oli siin väga tore. Emale sai saadetud pilte ja videoid lapse tegemistest.

Sina oled samuti kõrvaltvaataja, ja kindlasti kallutatud ka .Asju süvitsi sa ei tea ega teise poole pealt. Igaüks tahab alati näida ju parem. Miks see lapse ema nii käitub, pole meile teada, igatahes on piltide saatmine ja lapsega põhiline suhtlemine ja kontakti hoidmine lapse emaga ikkagi rohkem lapse isa asi. Alati on point laste vanemate omavahelises suhtlemises.

Kui ema vähegi normaalne inimene on, siis on mõistlik uue naisega läbi saada. Miks ainult isa võib pilte saata? Miks ei võiks uus ja vana normaalselt läbi, lapsel ka kergem.

Kui uuega hakati suhtlema juba eelmise abielu ajal, siis ma küll normaaset läbisaamist ette ei kujuta. Samuti siis, kui need uued sagedasti vahetuvad.

Minu ema leidis jõudu isa uue naisega, kes tekkis nende abielu ajal, mingist hetkest normaalselt suhtlema hakata. Oleme igasuguseid erinevaid tähtpäevi ja pühasid koos veetnud, mis on mulle kui lapsele oluline olnud. Olen talle selle eest igati tänulik.

+7
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.07 12:26; 15.07 12:28; 15.07 12:46; 15.07 13:50; 15.07 13:54; 23.07 12:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Женщина – это книга, написанная для мужчины

No mida veel. Eriline lollus. Mina? Meeste jaoks kirjutatud raamat? Nagu midagi lollimat ma pole lugenud. Mina ega ükski enesest lugupidav naine pole mingi meeste tarbeese ega üldse mingi spetsiell meeste jaoks loodud asi, mille eksistents oma jumaluseta ehk meheta oleks mõttetu.

Nii reageerib absoluutselt mõteteta naine. Ta ei oska isegi komplimenti hinnata. Aga siis polegi see kompliment muidugi temale tehtud. Selliselt reageerivale naisele sobib jämeda kuldketiga oss, kellel pemm ja täielik volitus naiselt mitte midagi soovida, aint panna naist. Panna. Ja siis pärast osta talle ikka ka midagi, et naine poleks nagu mingi tarbeese.

Lollus kuubis. Ma tõesti ei ole meeste jaoks kirjutatud raamat ja see pole ka mingi kompliment. Kui sina pead endale komplimendiks seda, kui sulle öeldakse, et sa oled just meeste jaoks maalitud maal, siis palju õnne. Mind ei huvita olla “meeste jaoks loodud”.

Ja mis pagana bemmist sa sonid. Pigem käib see panemise jutt ikka nende naiste kohta, kes ongi “meeste jaoks kirjutatud raamat”. Sest nende ainus otstarve ja maailma sündimise põhjus on, et nad on mehe jaoks loodud. Kui mees teda ei loe, on see raamat iseenesest mõttetu. Tahad selline olla? Ole.

Komplimenti peab ka teha oskama. See on konkreetne verbaalne ilutsemine, mille taga on loll mõte. Nojah, aga sina oled ju naine, kellele see on kompliment, kui öeldakse, et meeste jaoks on sind loodud. Et mees saaks sind lugeda, kui ainult viitsib su riiulist võtta ja kaane lahti lüüa. Sina ei vali midagi, sest olla mehe jaoks lugemismaterjal on sinu elu sisu.

+7
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 14.07 14:35; 14.07 18:12; 15.07 15:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, kui laste isa uue naise leidis, siis teda enam lapsed ei huvita. Hooldus on jah 50/50, aga tegelikkuses uus naine tõrjub lapsi ja ei soovi neid oma koju. Ja sa ei oska emana sellist asja mitte iialgi ette näha, et ühel hetkel leitakse armuke, kes muudab su mehe käitumist 100 protsenti. Ok, saan aru, et mind naisena enam ei soovita, aga et ka lapsed heidetakse siis üle parda?

Isver! Vaata reaalsusele näkku – kui paljud mehed, kes oma lastega ühe katuse all elavad, siis tegelikult isamõõdu välja annavad?
Küsi endalt, mida isaks olemine tähendab? Mul on tunne, et sa ei tea seda isegi. Kas sinu mees sinuga koos elades valmistas ette laste sünnipäevi, käis lastevanemate koosolekutel sinuga võrdselt, organiseeris perereise, kokkas koos lastega jne ehk tegi lastega koos asju ja muretses nende pärast võrdselt sinuga. Sinu halast jääb küll mulje, et ta ei teinud seda ka teiega koos elades. Ehk siis asi pole üldse uues naises, vaid selles, et sa ei osanud algusest peale omale normaalset laste isa valida. Ehk sul pole peale iseenda kedagi teist süüdistada.

+8
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mehega on 50/50 hooldusõigus ja ta ei maksa elatist tavapärases mõistes, aga mõned ostud maksab kinni. Aga teema polnudki sellest. Rahaline pool on samuti ebaõiglane, mina maksan palju rohkem laste kulusid kui mees. Lisaks elavad lapsed siiski enamasti minu juures, mitte mehe kodus, sest ma ei soovi, et lapsed oleks kohas, kuhu neid ei taheta. Mehe uus naine ei taha lapsi sinna. Aga rahaline pool ei olnudki teema, vaid see, et lastel pole enam tegelikult isa, kuigi see isa armastas alles hiljuti lapsi üle kõige maailmas.

Mis see põhjus on, miks uus naine lapsi sinna ei taha? Saad ju mehe käest välja uurida või laste kaudu infot saada. Mind uue naisena alguses häirisid kõige rohkem ebaõiglane elatissüsteem ja laste kasvatamatus. Tänaseks on olukord palju parem ja lastel on suhe nii ema kui isaga. Suhelge omavahel, nurgas norutamine ei vii kuskile. Kui su soov on ikka siiras, et lastel oleks isaga suhe, mitte ei hau plaani uue naise vastu.

Tundub, et oled mingi teine naine, kes võõrasse peresse trügimist õigustada püüab.

+3
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selgitage mulle, miks te oma vägivalduritele ja joodikutele lapsi hoida annate? Ma jätkuvalt ei saa aru.

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 14.07 23:13; 18.07 16:06; 23.07 12:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selgitage mulle, miks te oma vägivalduritele ja joodikutele lapsi hoida annate? Ma jätkuvalt ei saa aru.

Kohus leiab et lastel on ōigus isaga suhelda ja nii ongi lapsed koos joodikute ja vägivallatsejatega saades eeskuju.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tütar (ei olnud perelõhkuja) on see lahe tädi ja tegeleb rõõmuga 4a poisiga. Aga lapse ema keelas lapsel nüüd tädile öelda, et ta teda armastab ja teda kallistada. Lihtsalt seetõttu , et ta tuli lapsega meie juurde maale (lapse isa lubas) ja lapsel oli siin väga tore. Emale sai saadetud pilte ja videoid lapse tegemistest.

Lapse emale kindlasti meeldivad pildid lapse tegemistest ja ka videod, aga kindlasti on tal ebameeldiv ja valus vaadata selliseid, kus ta laps “uut emmet” kallistab ja talle armastust avaldab. Kas just peab selliseid pilte-videoid saatma?

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lapse emale kindlasti meeldivad pildid lapse tegemistest ja ka videod, aga kindlasti on tal ebameeldiv ja valus vaadata selliseid, kus ta laps “uut emmet” kallistab ja talle armastust avaldab. Kas just peab selliseid pilte-videoid saatma?

Mõnes mõttes vahel harva ju isegi võiks. Noh et anda mõista, et tema teise vanema juures ei ole kurja võõrasvanemat, keda laps kartma peaks, vaid et kõik teda seal nõnda hoiavad, et ta end nendega hästi tunneb.

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 14.07 07:02; 14.07 07:16; 23.07 10:54; 26.07 15:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tütar (ei olnud perelõhkuja) on see lahe tädi ja tegeleb rõõmuga 4a poisiga. Aga lapse ema keelas lapsel nüüd tädile öelda, et ta teda armastab ja teda kallistada. Lihtsalt seetõttu , et ta tuli lapsega meie juurde maale (lapse isa lubas) ja lapsel oli siin väga tore. Emale sai saadetud pilte ja videoid lapse tegemistest.

Lapse emale kindlasti meeldivad pildid lapse tegemistest ja ka videod, aga kindlasti on tal ebameeldiv ja valus vaadata selliseid, kus ta laps “uut emmet” kallistab ja talle armastust avaldab. Kas just peab selliseid pilte-videoid saatma?

Laheda tädi suur rõõm ja hea süda väljendub neis saadetud videotes selgemini kui milleski muus. Laste heaolu saab tõestada ka teisiti kui nende ema hinge rebestades. Empaatiapuudus. Ei usu hästi, et selline inimene väga südamest lastega tegeleb, pigem selleks, et teda kiidetaks.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 14.07 23:13; 18.07 16:06; 23.07 12:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tütar (ei olnud perelõhkuja) on see lahe tädi ja tegeleb rõõmuga 4a poisiga. Aga lapse ema keelas lapsel nüüd tädile öelda, et ta teda armastab ja teda kallistada. Lihtsalt seetõttu , et ta tuli lapsega meie juurde maale (lapse isa lubas) ja lapsel oli siin väga tore. Emale sai saadetud pilte ja videoid lapse tegemistest.

Lapse emale kindlasti meeldivad pildid lapse tegemistest ja ka videod, aga kindlasti on tal ebameeldiv ja valus vaadata selliseid, kus ta laps “uut emmet” kallistab ja talle armastust avaldab. Kas just peab selliseid pilte-videoid saatma?

Laheda tädi suur rõõm ja hea süda väljendub neis saadetud videotes selgemini kui milleski muus. Laste heaolu saab tõestada ka teisiti kui nende ema hinge rebestades. Empaatiapuudus. Ei usu hästi, et selline inimene väga südamest lastega tegeleb, pigem selleks, et teda kiidetaks.

A kus te võtate, et nad saadavad pilte/videosid kuidas ta uut emmet kallistab ja armastust avaldab? Miks ei eeldata hoopis, et saadetakse pilte kuidas rattaga sõidab, legosid laob või mida iganes. Võib olla tahetakse kinnitada, et laps on hoitud ja ema ei pea muretsema? Mina emana tahaksin eelkõige teada, et mu laps on sellel ajal hoitud ja ta ei pea tunduma tõrjumist, kui ta isa uue naisega aega koos veedab. Täiskasvanud inimene võiks siiski mõelda eelkõige lapse tunnetele ja kuidas talle kõik see hiljem mõjub, kui oma armuvalule. Kui ema lapse tegemised ei huvita, siis ta võib ju viisakalt kirjutada, et ta ei ole nendest piltidest sugugi huvitatud. Kõik ei ole alati must valge ja need “uued emad” ei ole alati kurjad võõrasemad.

+18
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.07 12:26; 15.07 12:28; 15.07 12:46; 15.07 13:50; 15.07 13:54; 23.07 12:30;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 120 )


Esileht Pereelu ja suhted Kärgperendus on eelmise perekonna suhtes kka väga ebaõiglane

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.