Kas keegi teab, kas ka 2.klassis tuleb eesti keele tasemetöö. Mida tasuks harjutada ja kuidas last ettevalmistada?
Teema: Kas 2.klassis ka juba tasemetöö, eesti keeles?
3. klassis on eesti k tasemetöö. Kool võib ise küll nn aastalõpu töö korraldada, aga see rohkem nagu kordav kontrolltöö.
meil pidi juba 1.kl olema eesti keeles kooli tasemetöö, seega kõik on võimalik.
riiklikud tasemetööd on 3. ja 6.kl lõpus, aga need koolipoolsed tasemetööd on puhtalt kooli otsustada ja võivad toimuda ka iga aasta
Tasemetöö näitab taset ja on tavaliselt kogu aasta materjali peale. Kui lapsel pole aines probleeme olnud, siis pole vaja kas midagi eraldi harjutada. Kui on raskusi, eks siis tuleks korrata raskemad asjad üle.
Meie lapsel,kes lõpetab nüüd esimest klassi on matemaatikas tasemetöö.
Tegu siis Tartuga.
2. klassi lapsel on igas aines tasemetöö ja seda 2x aastas. Esimeses klassis oli 1x. Tegu tõesti koolipoolse tasemetööga ja õpitud materjali peale. Midagi hirmuäratavat ma selles küll ei näe.
Minu meelest on küll hirmuäratav, et lapsed peavad ennast pidevalt igas aines, igasugu hirmsate nimedega taseme-, eksami- ja kontrolltöödega tõestama. Õpetajad võivad teha tagasiside saamiseks kasvõi iga päev \”elukooli super-hüper eksamit\”, aga lastele ei peaks tasemetöö nime all pidevalt stressi küll tekitama. Kevad on käes, lapsed on kooliaastast väsinud, võiks veidi lõdvemalt võtta! Eriti esimeses-teises klassis – nendel lastel on terve elu veel õppimiseks ees!
Kõik oleneb ikka sellest, kuidas õpetaja ja lapsevanem asju serveerivad. Minu lapses ei tekita küll sõna \”tasemetöö\” mitte mingisugust stressi. Ta teab, et tegu on õpitud materjaliga ja kui see materjal on õpitud, siis ta ju järelikult oskab seda. Tagasiside seisukohalt on see minu arust ka üsna hea, sest siis on näha, missugune õpitud osadest kipub meelest minema ja mida võiks üle vaadata.
meil oli eile siis see 1.kl eesti keele tasemetöö ära. ma ei ütleks, et lapsel sellest enne mingit stressi oleks olnud, mingit spets õppimist ka kodus ei teinud ja kuna töö tegi õppealajuhataja, siis polnu ka ette teada, mis üldse tulemas on- isegi õpetajale, kes on vist juba 30a selles koolis olnud, oli see uus kogemus, aga lapsed on tublid ja õpetaja oma tööd hästi teinud, sest 2/3 klassist olid väga tublid ja ainult ühel õpilasel oli töö veidi nõrgem, seega võib rahuliku südamega suvevaheajale minna 🙂
Meil oli nii 1. kui ka 2. klassis, aga need olid koolisisesed. 2. klassis oli näiteks etteütlus.
Meie 2.kl poisil oli eile eesti keeles tasemetöö – nimisõnad, omadussõnad, tegusõnad läbivaks teemaks.
Meil oli koolisisene loodusõpetuse tasemetöö 2. klassi lapsel – vastavalt kooli kallakule. Ei harjutanud eraldi, sest ma ise olen ka seisukohal, et tasemetöö tähendab just taseme uurimist, selleks polegi mõtet eraldi õppida, sest see tase kujuneb õppeaasta jooksul. Ärge ise sisendage lapsele, et see on midagi, milleks peab õppima kuidagi ekstra. Mõni asi üle korrata, kui õpetaja on öelnud – sellest peaks piisama, kui kogu aasta on stabiilselt õpitud. Laps ise ei olnud mures, sest mina ei olnud ja vist ka õpetaja ei paanitsenud. Tulemus oli hea, aastahinne ka sama, järelikult adekvaatne kõik.
Tasemetöö on ju aasta jooksul õpitud asjade peale, kui laps on ilusti tunnis kuulanud ja kaasa teinud siis ei ole talle see raske ja mingit eraldi õppimist küll vaja ei ole.
Katsuge ise asju rahulikumalt võtta, pole vaja paanitseda.
Tunnistan ausalt, et võtsime kogu aasta jooksul õpitu üksipulgi läbi. Kordasime reegleid. Otsisin internetist harjutusi jne. Tegime seda nädal aega igal õhtul enne tasemetööd. Ma ei tea, kas minu laps on ekstra kõva peaga või ei õpeta õpetaja piisavalt, kuid ilma õppimata oleks laps vaevalt kolme saanud, Nüüd aga sai viie!
kuidas saab öelda, et laps oleks kolme saanud? võib-olla oleks ilma piinamisetagi viiele teinud.
See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.