Esileht Ajaviite- ja muud jutud kas auto mootor 1,4 ja 50kW oleks väga halb ostuvalik?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 37 )

Teema: kas auto mootor 1,4 ja 50kW oleks väga halb ostuvalik?

Postitas:
Kägu

Ütlen ausalt, et mu teadmised autodest on pehmelt oeldes olematud, aga siin maal mul on lihtsalt seda vaja. Kas sellised näitajad on tõesti mõttetud nagu mu teismeline ütles?

Tegemist Peugeotiga, mis on nagu linnamaasturi ja tavaauto vahepealne variant. Kütust võtab vähe, sellepärast hakkas auto huvi pakkuma.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Üldiselt jah. Oleneb mõistagi ka sellest, mis automargiga tegemist on. Kui ei ole just mingi täielik mikroauto, siis sellise võimsusega masin edasi ei liigu, st endal on ebamugav ning liikluses oled ohtlik; ning hiljem seda müüa on võimatu. Kui oled sellise kusagilt odavalt ära ostnud, siis ei ole Sa mitte soodsa tehingu teinud ja palju kokku hoidnud, vaid suurde ämbrisse astunud.

+6
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on nelja rattaga võrr pigem, mitte auto.

+6
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

minu lapsel on sarnaste mootori parameetritega, lausa 46kW.
ise ei ostnud, sai vanaisa auto päranduseks.
väike, mugav, ökonoomne (bensiini võtab 4,5-5 l/100km), mahub hästi parkima.
jaapanlane, aga mootori häälelt meenutab sapakat.
just tema mootori ökonoomsuse tõttu kasutavad ka teised pere liikmed seda vahel linnasõitudeks. aga ka üksi-kaksi suvila vahet sõitmiseks.
ametlikult on max kiirus 155, reaalsuses see mootor oma 16 eluaastal üle 120 välja ei anna.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võta nüüd kinni … uimane on. Linnaliikluses jääd hätta kuna on vaja äkilisemat reageerimist nö vajalikul hetkel süstida. Selline auto võtab 0st 100ni … kalendriga!
Samas, kui linna või maanteele igapäevaselt vähe asja, saab vaikselt ära kügeletud küll.
Ma pigem valiks auto esmalt teeolukorra järgi. See konkreetne auto upub sopa sisse ära. Aga kui tee on aasta ringi suht ok, siis miks ka mitte 🙂

+1
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleneb autost, selle vanusest, kere raskusest jne. Kas ka sinu jaoks liiga lahja, selgub siis, kui sa proovisõitu teed.

Mulle 2002a 1.4 66kw kõlbas lühikeste vahemaade jaoks, aga pikka maad sellega sõita ei tahtnud. Kui lapatsi põhja vajutasin, läks edasi küll.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Maastur?
Murutraktori jaoks piisav.

+6
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Perekoolis ei tohi Peugeoti mainida. Üks saab krambid kohe.

+1
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Peugeot ei ole auto. See on masin.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tegemist Peugeotiga, mis on nagu linnamaasturi ja tavaauto vahepealne variant. Kütust võtab vähe, sellepärast hakkas auto huvi pakkuma.

Kas sellel Peugeotil on mingi täpsem mudelinimi ja väljalaskeaasta ka?

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No Peugeot Peugeotiks, ilmselt ta kuidagi liigub, on odav ja võtab vähem kütust. Kui need on parameetrid,siis võta ära.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Tinti

Meil oli mingi aeg peres 1.2 mootoriga Ford Fiesta. Ja just linnasõitudeks. Elukohaks Tartu. Suurepärane masin linnasõitudeks. Ökonoomne ja hea parkida. Maanteel jäi hätta ja üle 120km/h ei kannatanud sõita, sest oli kerge ja tuule poolt mõjutatav. Kui pere poleks nii suur, siis ma ise võiksin sellist masinat veel omada.
Peugeot osad mudelid on ka sellised pisikesed ja linnasõitudeks mõeldud. Kui elad maal ja on variant, et tee pole lahti aetud vms, siis pigem ei soovita. Väikeste autode puhul tuleb ka arvestada, et taga on mugav 2-l inimesel, kolm on juba palju.
Linnamaasturit selliste näitajatega küll ei vaataks. Tänapäeval on väikeste mootorite võimsus ikkagi parem.

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tegemist Peugeotiga, mis on nagu linnamaasturi ja tavaauto vahepealne variant. Kütust võtab vähe, sellepärast hakkas auto huvi pakkuma.

Peugeot 2008 ei ole linnamaasturi ja sõiduauto vaheline variant. (jah, ise nad küll nii nimetavad, aga las nad teevad seda)
See on tavaline sõiduauto. See selleks.

Aga mine proovi, kuidas see “kinnas” nö. käes istub ja osta ära, kui sobib. Mis seal ikka.
Vaayasin nende tehnilist infot , aga kahjuks ei leidnud sellist mootorit praegu üldse, et oleks müügi? Vanemad mudelid on 1,4HDid ja 50kw küll olemas, kas tegu on kasutatud autoga?

Üks aga: mis diisli ostmisel täna on oluline – ei ole mõtet vaadata seda pisikest kütusekulu numbrit. KUI sõite on palju, ainult siis. Palju on 30000 aastas ja rohkem.

Alla selle pole diislit mõtet soetada ja ainult linnaautoks samuti mitte. Linnas kustub see kübemefilter, DPF, misiganes teda nimetatakse ära; lisaks,´kui on turbokas, siis selle geomeetria tahmab ära jne, kõik need maksavad palju raha ja garantii alla ei kuulu. (auto mootoriaju logist on esindusel näha, kuidas ja kus sõidetud on)

Kui on koguaeg Tln-Tartu vahel uhamist, siis kannatab diisel osta.

Aga õnneks teemaalgataja pole seda kütustki veel maininud, seega täpsem edasine targutamine on täiesti mõttetu.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Linnaliikluses jääd hätta kuna on vaja äkilisemat reageerimist nö vajalikul hetkel süstida.

Huvi pärast küsin, kus on linnas vaja äkilisemalt reageerida ehk süstida? Foori rohelise tule süttimisel või? Või 40 alas 45-ga sõitjast mööda süstida? Või kus?

+9
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Linnaliikluses jääd hätta kuna on vaja äkilisemat reageerimist nö vajalikul hetkel süstida.

Huvi pärast küsin, kus on linnas vaja äkilisemalt reageerida ehk süstida? Foori rohelise tule süttimisel või? Või 40 alas 45-ga sõitjast mööda süstida? Või kus?

Jah, ei piisa vaid, et üks peugeot saab rohelisegs üle (kuna ei suuda kiirust üles võtta)

+8
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ei usu, et selle 50kw mootoriga linnas hätta jääks.

Teine asi on maanteel, kui kahest rekkast korraga on vaja mööda sõita; ehk siis selle autoga on see võimatu.

+6
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Peugeotiga

Peugeot’ga.

+2
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teine asi on maanteel, kui kahest rekkast korraga on vaja mööda sõita; ehk siis selle autoga on see võimatu.

Kunagi oli selline auto nagu Mercedes Benz 240D ja automaat. Sel oli ka mimgi 50kw tuuris jõudu.
Kui see auto, aga oli juba piisavalt vana (no 10-15a), siis muutus ta äkitselt hästi popiks ameerika pereisade seas, sest see oli ainuke suur ja turvaline auto, mida nad julgesid oma teismelistele tütardele osta ja usaldada.
Kui sellega kõrvalteelt peateele parempööret hakkasid sooritama, siis pidid olema veendunud, et tee on umbes 1km osas vaba, vastasel korral jäid lihtsalt peateel sõitjale jalgu. Ehk siis pidid kogu aeg 2-3 käiku ette mõtlema ja arvestama, et autol puudub kiirendus.
Aga, jah, avariisid nendega ei tehtud.

Tänapäevased vast ei ole nii piin sõita.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Perekoolis ei tohi Peugeoti mainida. Üks saab krambid kohe.

Miks ma krambid peaks saama?
Kasutatud 2008 pole ju sama, mis letist 5008?
Või ei tee sa numbritel vahet või mis probleem sul on sellega?

Sellist läheks isegi vblla vaatama: https://www.auto24.ee/used/3179822
See on oma hinnakukkumised kõik juba ära kukkunud ja kannataks osta küll.
Muidugi ei tea, kuidas ta sõidab ja ega tal seda juba mainitud DPF-i ei ole. (siis ta ei sobi absull linnaautoks)

Kõik perekoolikad vast ikks mäletavad selle Hunt`i keissi, kes endale selle tahmafiltri teemaga jääkuubikutega vee peale oskas tõmmata?)

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Samas, kui linna või maanteele igapäevaselt vähe asja, saab vaikselt ära kügeletud küll.

Et siis … kus peaks sõitma? Koduõues?
Mul oli 10 aastat auto 1,4 ja 55 kW – midagi halba ei oska öelda, kui mõelda Eestis kehtivale liikluseeskirjale: põhikiirus on meil teatavasti 90 km/h, seal, kus lubatud 100 ja 110, ei pidanud ka tagant lükkama, ikka ise sõitis. Katsetatud ka sai võrdluses mõne teisega: uimane jah, kui on oluline esimesena valgusfoori tagant kummide vilinal minema kütta, siis sellega jääb hätta, 90 ja 100 vahel oli möödasõidul ka natuke ebamugav, suuremal kiirusel oli seda ebamugavust vähem. Vungi sissevõtmisega läks aega, aga üldiselt oli kuni 120ni mõnus, 130 peal hakkas auto veidrat häält tegema, nii et välismaa kiirteedele temaga ei kippunud. Väga kütusesäästlik ja hea auto oli.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teismeliste arust muidugi 1.4 50kw mõtetu 😀
Kui elad maal ja teed ilusti lahti aetud siis hea hinna eest on okei valik. Ise sõitsin ka 3 aastat peugeotiga(küll vanemaga, 2006). Majanduslikus mõttes väga hea, odav ülal pidada ja ökonoomne. Kui hinges pole mingit tõestamise vajadust või ego upitamist siis kõlbab Peugeot autoks küll. Uued otse esindusest on päris hea hinnaga ja kenamad ka kui varem.

Kui väikseid linnasõite igapäevaselt pole ja suur maanteel möödakihutaja pole, siis pole selle mootoriga vahet kas diisel v bensiin(aga diisel kindlasti turboga siis, muidu uimab nagu jalgratas kiirendades).

Linnaautona on Peugeot just väle. Kiirendab see väike punn päris väledalt 0-50ni. Pigem just maanteel möödasõidud 90st 120ni kiirendades aeglane.

Väike auto tuulega ja suurel kiirusel maanteel natuke ebamugav.

Igastahes tavalisele pereinimesele kes tahab tarbeautot, siis selle hinna eest soovitaks, uuematel täiesti ok see 1.4 50kw(eriti kui pole autode ekspert ja ei aja 180+kw taga :D)

+7
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Linnaliikluses jääd hätta kuna on vaja äkilisemat reageerimist nö vajalikul hetkel süstida.

Huvi pärast küsin, kus on linnas vaja äkilisemalt reageerida ehk süstida? Foori rohelise tule süttimisel või? Või 40 alas 45-ga sõitjast mööda süstida? Või kus?

Ei maksa nii sapine olla.
Tallinnas on hulgaliselt ristmikke, kus valgusfoori pole ja liiklus nii tihe, et võidki ootama jääda, kui kiirelt vahele sõita ei suuda. Tipptunnil eriti.
Näiteks Valdekust tulles vasakpööre Pärnu maanteele Nõmme raudteeülesõidu peale.

+3
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sõidan igapäevaselt Tallinnas 50kW bensiinimootoriga masinaga ja ei jää sellega jalgu kellelegi. See 1,4 liitrine pego on sul ilmselt diisel, see peaks veel sitkemgi olema ja maanteed on sellega väga öko sõita, pole see vaid mõnus kiirendades kiirustel 90+ mis tegelt muidugi illegaalne. Tee proovisõit ja otsusta selle pealt.

Teismelisele muidugi ei meeldi, et ema autoga ei saa kiirendusvõistlusel käia, aga selle jaoks autot ju ei osteta.

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teine asi on maanteel, kui kahest rekkast korraga on vaja mööda sõita; ehk siis selle autoga on see võimatu.

Kunagi oli selline auto nagu Mercedes Benz 240D ja automaat. Sel oli ka mimgi 50kw tuuris jõudu.

Kui see auto, aga oli juba piisavalt vana (no 10-15a), siis muutus ta äkitselt hästi popiks ameerika pereisade seas, sest see oli ainuke suur ja turvaline auto, mida nad julgesid oma teismelistele tütardele osta ja usaldada.

Kui sellega kõrvalteelt peateele parempööret hakkasid sooritama, siis pidid olema veendunud, et tee on umbes 1km osas vaba, vastasel korral jäid lihtsalt peateel sõitjale jalgu. Ehk siis pidid kogu aeg 2-3 käiku ette mõtlema ja arvestama, et autol puudub kiirendus.

Aga, jah, avariisid nendega ei tehtud.

Tänapäevased vast ei ole nii piin sõita.

Oletan, et jutt W123 kerega mersust? Kruiisimiseks on see siiski väga mugav pill. Teemaalgataja misiganes Peugeot on sellest poolteist korda kergem, ehk kindlasti igati ärksama minekuga. Nood vanade mersude diislid olid veel eriti uimased tänu sellele, et need olid ka vabalthingavad kõik.

Sõitsin ma kunagi hallidel aegadel ka Opel Kadettiga mil mälu järgi vabalthingav 44kW diisel. Sai ka see edukalt hakkama ja oli oma aja kohta täitsa krapsakas pill. Autotootjad ei komplekteeri ühtki sõiduautot nii, et seda vihkama peaks.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ametlikult on max kiirus 155, reaalsuses see mootor oma 16 eluaastal üle 120 välja ei anna.

Ametlikult pole mitte kusagil Eesti teedel lubatud kiirus üle 110, enamasti pole üle 90.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Maanteel jäi hätta ja üle 120km/h ei kannatanud sõita, sest oli kerge ja tuule poolt mõjutatav.

Tõsiselt? Miks te üleüldse arvate, et 120 km/h sõitmine on ok?

+5
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nii palju lolli juttu. Ise sõidan 1,2-liitrise mootoriga autoga ja pole veel millegagi hätta jäänud, ei linnas ega maanteel.

Põhjus, miks jõuab lühikese tsükliga fooriga ristmikult üle 1 Peugeot, peitub ikka uimases juhis, kes mitu sekundit ei märkagi, et juba sõita võib. Jubedalt käivad närvidele sellised hajevil kanaajud, kes mõtlevad ainult endale ja teistest liikluses ei hooli. Sul võib olla ulmeline paugupill, aga kui fooris on juba punane, siis sa sõita ei või ja punkt. Õigel ajal liikuma saav väikse mootoriga auto ei takista mitte kedagi.

Maanteel ei ole ma kaugeltki juht, kes podiseks 85-ga. Mingi ebastabiilse tegelase sabas värelemist vihkan. Nii et teen hulgaliselt möödasõite. Loomulikult ei kuku ma tõmblema, kui näen autot juba üsna lähedalt vastu tulemas (nii nagu suurema mootoriga auto juhid teinekord), aga see jutt, et väikse mootoriga autoga pole võimalik möödasõite teha, on küll täielik pulliila.

Peugeot’d ma ise pigem ei ostaks. Aga mitte sellepärast, et auto pole piisavalt seksikas. Põhjus selles, et laguneb liigselt ja on soodsamaid alternatiive, mis samuti väiksed, säästlikud, kuid palju vastupidavamad.

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nii palju lolli juttu. Ise sõidan 1,2-liitrise mootoriga autoga ja pole veel millegagi hätta jäänud, ei linnas ega maanteel.

Põhjus, miks jõuab lühikese tsükliga fooriga ristmikult üle 1 Peugeot, peitub ikka uimases juhis, kes mitu sekundit ei märkagi, et juba sõita võib. Jubedalt käivad närvidele sellised hajevil kanaajud, kes mõtlevad ainult endale ja teistest liikluses ei hooli. Sul võib olla ulmeline paugupill, aga kui fooris on juba punane, siis sa sõita ei või ja punkt. Õigel ajal liikuma saav väikse mootoriga auto ei takista mitte kedagi.

Maanteel ei ole ma kaugeltki juht, kes podiseks 85-ga. Mingi ebastabiilse tegelase sabas värelemist vihkan. Nii et teen hulgaliselt möödasõite. Loomulikult ei kuku ma tõmblema, kui näen autot juba üsna lähedalt vastu tulemas (nii nagu suurema mootoriga auto juhid teinekord), aga see jutt, et väikse mootoriga autoga pole võimalik möödasõite teha, on küll täielik pulliila.

Peugeot’d ma ise pigem ei ostaks. Aga mitte sellepärast, et auto pole piisavalt seksikas. Põhjus selles, et laguneb liigselt ja on soodsamaid alternatiive, mis samuti väiksed, säästlikud, kuid palju vastupidavamad.

No seda arvad sa ise. Kui auto ikka ei vea, ei aita ka Tänakust. Ja füüsika ütleb, et sellise võimuga auto ei vea. See pole kellegi subjektiivne arvamus.

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

mootori maht ei mängi palju rolli aga 50kW on ikka lootusetult vähe

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oli au sellise rendiautoga just sõita. Oli ikka kohutav küll. Ja talvel on ka ju sellisega halb sõita, mitmeid korda talve jooksul ikka juhtub, et on tuisk ja teed isegi Tallinnas lumesegused. Niisugune pisike punn jääb igale poole kinni ja välja ei saa. Ja kui alati pead pöördel või ringil arvestama, et sinu käru ei liigu kiiresti, siis on vähemalt minu jaoks küll see väga stressitekitav asjaolu. Kui närvid väga head, eks võid sellisega sõita. Mina tahan autot, mis ei takista mul sõitmist ja millega ei jää üheski olukorras hätta.

+3
-4
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 37 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud kas auto mootor 1,4 ja 50kW oleks väga halb ostuvalik?