Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kas esitada kaebus või mitte?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 59 )

Teema: Kas esitada kaebus või mitte?

Postitas:
Kägu

Esimese hooga mõtlesin, et kirjutan juhatajale, aga autosse jalutades mõtlesin, et uurin kõigepealt, kuidas need lood seal täpselt on.

Juhtus täna nii, et olin poes järjekorras, järsku andis müüja minu kätte selle sildi ”Kassa suletud”, asju ma polnud veel kõiki peale ühe lindile pannud, kuid seisnud olin seal tükk aega. Panin siis sildi ja hakkasin asju lindile laduma kui ruumi tekkis, mille peale kukkus müüja mu peale võõrkeeles kisama. Võite muidugi ise arvata, mis keeles. Minu ees olev vanem naisterahvas hakkas mind kohe kaitsma, et ma olin ju järjekorras, selle peale saime mõlemad vihase kõne, kuidas talle helistati ja paluti kassa kinni panna.

No, kuna asjad olid juba pooled kõik lindil, siis ma ei näinud küll põhjust, et peaksin uuesti kärusse laduma ja kuhugi mujale kolima, mispärast lõpetasin oma asjade ladumise ilusasti ära. Selle peale siis pobises müüja midagi üsna inetut mulle, et ma läheks kuhugi inetusse kohta. Väga meeldiv.

Mõtlesingi kõigepealt uurida siit, et mis see põhjus siis tegelikult on, et üks müüja endast nii välja läheb? Keegi helistab, et saab teha pausi või kuidas need asjad seal käivad? Kaua see paus siis kestab ja kas ei hakkagi sellest ajast kehtima, kui müüja reaalselt kassas lõpetab?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Müüjast oleks viisakas olnud Sind muidugi ära teenindada ja mitte sõimata aga tegelikult on see pseudoprobleem. Oled ju nüüdseks oma asjadega ilusti kodus ja elu läheb edasi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See, et silt viimase kätte antakse, on minu meelest üsna OK ja see viimane siis ütleb neile, kes veel sinna seisma tahavad jääda, et kassa suletud. Viimane peaks saama ikka kogu ostukorvi sisu ära maksta, see pole küll normaalne, et laod asjad lindilt korvi tagasi va ehk arvutisrikke korral, siis pole endal mõistlik sinna passima jääda, et kas saavad tööle või mitte.
Samas ma ei imestaks, kui paus hakkaks tõesti telefonikõnest peale ja kestaks ca 10-15 minutit. Pausid peaksid üldse graafikus sees olema, erandiks vast sellised juhtumid, kui kassapidajal mingi hädaolukord ja ise palub korraks pausi (kõht lahti, kange pissihäda või hakkab paha), siis võiks keegi tema ülemustest (vahetuse vanem vms) kassa niikaua jooksvalt üle võtta, kui järjekord ootab.

Please wait...
Postitas:
Kägu

et uurin kõigepealt, kuidas need lood seal täpselt on.

Kus SEAL????
Seda sa lugude uurimiseks ei maini ju.
Enamikes kohtades palub müüja lühikese järjekorra puhul viimasel silt ENDA TAHA lindile panna ja kogu video.
Kassapidaja palus sul pe..se minna?
Enamikes poodides kassapidajal selliseid soove ei ole. Jällegi raske kommenteerida, kui ei tea, kus poes sa käid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Maxima jah?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina küll esitaks kaebuse. Ükskõik, mis poes see intsident täpsemalt juhtus, olgu või Maxima. Jah, see on täiesti tavapärane, et kassiir annab järjekorras viimasele inimesele sildi. Küll aga peab see viimane inimene saama oma ostud makstud ilma mingite ebaviisakusteta müüja poolt. Kui mind veel kuskile “heasse kohta” lausa saadetaks, siis küll reageeriks. See pole normaalne.

Saan aru, et poes on karm kord, pausid limiteeritud töötajatel jne. Samas on jälle elementaarne, et paus algab hetkest, kui müüja kassas töö lõpetab. Kui tuleb selliseid kaebusi, ehk siis ülemused ka mõistavad lõpuks, et lihtsalt pole võimalik tööd hetkega mingi telefonikõne peale lõpetada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Võid ju kaebuse esitada, aga kedagi need kaebused tegelikult ei huvita. Lähevad hunti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kutsuti suitsu tegema 🙂
Tegelikult kirjutaks küll kaebuse, sest nii lihtsalt ei ole viisaks ja ei sa pea sellist suhtlust tolereerima.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jah, oli Maximas. Olen päris mitmeid asju seal poes alla neelanud, selles mõttes, et mööda vaadanud, aga see oli kuidagi piir. Lihtsalt jäingi mõtlema, et kas seal on siis tõesti asi nii karm või oli müüja lihtsalt jobu. Ja sellisel juhul mul temast kahju pole.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Maxima jah?

mis maxima? praegusel ajal on alati ekre.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jah, oli Maximas. Olen päris mitmeid asju seal poes alla neelanud, selles mõttes, et mööda vaadanud, aga see oli kuidagi piir. Lihtsalt jäingi mõtlema, et kas seal on siis tõesti asi nii karm või oli müüja lihtsalt jobu. Ja sellisel juhul mul temast kahju pole.

Külasta siis teist poodi. Kedagi väga ei huvita su kaebus. Võid ju kirjutada ja siin perekoolis kurta.
Fakt on see, et mõni inimene näeb igal pool enda solvamist ja probleeme. Teine oleks tõstnud oma kauba teise kassasse ja poleks tähelegi pannud.
Nii see juba on. Solvumine on inimese peas kinni.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lisan, et kui otsustad kaevata siiski, siis mõtle, kuidas sa selle kaebuse sõnastad. Kas sa oled kuri selle konkreetse müüja peale, kes kõne sai ja kassast minema kihutas või üldise poe korralduse osas. Üksi müüja läbivõtmine ei tee muud halba, kui ainult seda, et ta võibolla saab ülemuselt pähe, võibolla kutsutakse kokku kõik müüjad, kes pole tegelikult asjaga üldse seotud ja ülemused loevad neile moraali uuesti, mis ja kuidas peab, vaatamata endasse ja nägemata pindu enda silmas, sest kõik hakkab ülevaltpoolt pihta. Ju pole müüjad saanud ka piisavalt koolitust.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jah, oli Maximas. Olen päris mitmeid asju seal poes alla neelanud, selles mõttes, et mööda vaadanud, aga see oli kuidagi piir. Lihtsalt jäingi mõtlema, et kas seal on siis tõesti asi nii karm või oli müüja lihtsalt jobu. Ja sellisel juhul mul temast kahju pole.

Külasta siis teist poodi. Kedagi väga ei huvita su kaebus. Võid ju kirjutada ja siin perekoolis kurta.

Fakt on see, et mõni inimene näeb igal pool enda solvamist ja probleeme. Teine oleks tõstnud oma kauba teise kassasse ja poleks tähelegi pannud.

Nii see juba on. Solvumine on inimese peas kinni.

Seda muidugi, aga ma räägin klienditeenindusest mitte enda solvumisest. Selline klienditeenindus ei ole ju okei?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minule on antud ka see silt ja see tähendab, et ma panen selle enda JÄRGI, mitte enda ette.

Please wait...
Postitas:
nyah nyah

Maximasse kaevata võid alati, ainult et vastust saad oodata surmani.

Kustkohast nemad leiavad need teenindajad, kes sõnagi riigikeelt ei mõista & oma tööst midagi ei tea, on mystika. Aga nad igal pool leiavad.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jah, oli Maximas. Olen päris mitmeid asju seal poes alla neelanud, selles mõttes, et mööda vaadanud, aga see oli kuidagi piir. Lihtsalt jäingi mõtlema, et kas seal on siis tõesti asi nii karm või oli müüja lihtsalt jobu. Ja sellisel juhul mul temast kahju pole.

Külasta siis teist poodi. Kedagi väga ei huvita su kaebus. Võid ju kirjutada ja siin perekoolis kurta.

Fakt on see, et mõni inimene näeb igal pool enda solvamist ja probleeme. Teine oleks tõstnud oma kauba teise kassasse ja poleks tähelegi pannud.

Nii see juba on. Solvumine on inimese peas kinni.

No kuule. Muidugi võib mõelda, et oli müüjal halb päev vms ja mitte põdeda, loomulikult oligi see kellegi teise probleem, mitte selle konkreetse ostja. Mina ei võtakski seda kuidagi isiklikult või solvanguna, küsimus on, kas PÕHIMÕTTELISELT võib müüja endale sellist käitumist lubada. Minu meelest mitte. Ja see on nüüd ka jabur väide, et mõni näeb igal pool solvamist ja probleeme; teine poleks tähelegi pannud. Mis see siis oli antud juhul, kellegi ettekujutus või? See oli konkreetselt äärmiselt inetu käitumine müüja poolt ja kui leidub keegi, kes sellist asja tähelegi ei pane (ehk siis normaalne, ikka juhtub), siis on minu meelest selle inimese arusaamades midagi päris vildakas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Inetu käitumine muidugi. Küll aga on äärmiselt palju kliente, kes käituvad ka müüjatega igapäevaselt inetult ja kaevata pole kuhugi…! Mina kliendina olles sedasi koheldud lihtsalt külastaks edaspidi teist poodi või iseteenindust. Kaebamisega saad muidugi enda päeva korda kuid keegi ei tõsta Maximas selletõttu müüja palka, ei hakka tegema koolitusi või muud taolist. Tegelikult oleksid ju võinud sellele müüjale seal kohapeal ise otse öelda, et see on inetu käitumine temapoolt. Oleks vast mõjusam olnud müüjale isiklikus võtmes ja ehk teda mõtlema pannud rohkem, kui kuskile peakontorisse kaebuse esitamine.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Maxima kohtlevat (ei või mürki võtta, isiklik kogemus puudub, aga kuulen-loen pidevalt) oma töötajaid nagu koeri – maksvat sandikopikaid, aga nõudvat selle eest orjatööd. Ehk ega inimene pole tegelikult vist süüdi, et selline olukord on, süüdi ikka tööandja, kes muidugi orjaks tasuta tööjõudu ju ei leia nii hõlsasti.
Aitab ainult jalgadega hääletamine – seadkem oma sammud teistesse poekettidesse. Kuigi ausalt öeldes tekib viimasel ajal küsimus, kuhu üldse minna – supermarketid on meil viletsa valikuga (hiilgab Selver, kelle juurviljad-puuviljad kõlbaksid mujal maailmas vaid kompostihunnikusse), räpased (siin hiilgab Prisma, kelle ostukorvide alune meenutab prügimäge või nõuka-aegsete õllesaalide põrandaid), suhtuvad klienti nagu pööblisse, kellel on neid vaja (siin esirinnas Rimi, kelle väljaütlemisi eestlased ei tohiks iial unustada). Aru ma ei saa, milleks on vaja neid keskusi juurde ehitada, kui ei suudeta eelmisi käigus-puhtana-viisakana hoida… Ilmselt seetõttu, et koristajaid ja töötajaid ei raatsita palgata, ehitame uue, see püsib mõni aeg viisakana, inimesed ikka tulevad…

Please wait...
Postitas:
Kägu

Maximasse kaevata võid alati, ainult et vastust saad oodata surmani.

Kustkohast nemad leiavad need teenindajad, kes sõnagi riigikeelt ei mõista & oma tööst midagi ei tea, on mystika. Aga nad igal pool leiavad.

Vaidlen vastu, mitte igal pool. Viljandi Maximates on küll müüjad eestlased ja väga sõbralikud, viisakad, abivalmid. Pole kunagi poodides probleeme olnud. Tegelikult on Viljandis õnneks üldse ülivähe venelasi ja need vähesedki oskavad vabalt eesti keelt. Ma ei mäletagi, kas sel aastal olen linnapildis üldse kusagil venekeelset vestlust kuulnud…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

küsimus on, kas PÕHIMÕTTELISELT võib müüja endale sellist käitumist lubada.

Kui müüja saab näiteks miinimumpalka, siis omanik saab iga kuu selle konkreetse müüja pealt mitusada eurot kasumit (vahe, mis oleks maksnud kõrgema palgaga töötajale).
See kaebus ei jõua tõenäoliselt kunagi omanikuni. Minnakse ikka tagasi, sest hinnad on odavamad, kui mujal.
Nii lihtne see ongi. Odavamad hinnad=kehv teenindus. Kallimad hinnad=viisakad müüjad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jube ebamugav on sõimulaviini kaela saada.
Aga ma oleks arvanud, et müüjannal on ilmselt kõhuga probleeme, ja teise (iseteenindus)kassasse läinud. Müüjate elu tundub väga karm olevat. Kui kellegi peale üldse pahandada, siis teenindaja ülemuste peale, kes ei soovi inimestele normaalset palka maksta ja inimlikku töökorraldust luua.
Kahjuks kajastub ülemuste olemus otseselt teenindajate käitumises.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Üldiselt on kassades ikkagi tava, et see inimene, kes “Kassa suletud” sildi paneb, on viimane, kes ära teenindatakse. Sildipanijat koos kaubaga vihaselt minema ajama hakata on imelik. Ning muidugi peaks töökorraldus olema nii, et peale telefonikõne saamist lõpetab müüja viimase kliendiga ära ning paus hakkab kehtima hetkest, kui kassa tegelikult kinni läheb.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Odavamad hinnad=kehv teenindus. Kallimad hinnad=viisakad müüjad.

Kaebus Maximale:

Tere. Olen teie hindadega väga rahul ja käiksin teie poes ka edaspidi.
Aga ma ei ole rahul teenindusega, eriti ..(järgneb juhtumi kirjeldus koos pers..esaatnud müüja nimega) ja sooviksin, et teeksite seda paremaks.
Olen paar korda käinud ka Stockmannis ja teeninduse kvaliteediga väga rahule jäänud.
Miks teie nii ei suuda?
Tahan teilt Stockmanni teenindust koos teie odavate Maxima hindadega!

Perekooli Juta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina esitaks kaebuse, klienditeenindaja nii käituda ei tohi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Odavamad hinnad=kehv teenindus. Kallimad hinnad=viisakad müüjad.

Kaebus Maximale:

Tere. Olen teie hindadega väga rahul ja käiksin teie poes ka edaspidi.

Aga ma ei ole rahul teenindusega, eriti ..(järgneb juhtumi kirjeldus koos pers..esaatnud müüja nimega) ja sooviksin, et teeksite seda paremaks.

Olen paar korda käinud ka Stockmannis ja teeninduse kvaliteediga väga rahule jäänud.

Miks teie nii ei suuda?

Tahan teilt Stockmanni teenindust koos teie odavate Maxima hindadega!

Perekooli Juta.

Kahjuks polnud isegi natukene vaimukas. Kui mu maja kõrval on Maxima, siis mille jaoks ma peaksin kesklinna Stockmanni sõitma? Teeninduskultuur ei peaks ju sõltuma hinnast? Loll on tänapäeval ikka päris loll olla.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

äkki oli kõht lahti või päevad ja uppus? Vaevalt ta seda ütleks, käitumine polnud viisakas aga mis sa hädas teed. Katsun mõista, arvestades seda tampi, mis neil poodides on olematu palga eest. Kena klienditeeninust kohtab kordades rohkem , õnneks 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Üldiselt on kassades ikkagi tava, et see inimene, kes “Kassa suletud” sildi paneb, on viimane, kes ära teenindatakse. Sildipanijat koos kaubaga vihaselt minema ajama hakata on imelik. Ning muidugi peaks töökorraldus olema nii, et peale telefonikõne saamist lõpetab müüja viimase kliendiga ära ning paus hakkab kehtima hetkest, kui kassa tegelikult kinni läheb.

Olen ise näinud kassas, kuidas inimene lihtsalt ignoreerib seda silti. Laob aga rahulikult kaupa edasi letile. Kusjuures teenindaja soovis lahkuda juba võib-olla 10 minutit tagasi. Laseb oma “häirekella”, et tuleks teine teenindaja appi. Äkki teenindajal ka oma elu – peab minema lasteaeda lapsele järgi, buss läheb ära vms. Või on kõht lahti ja peab tualetti minema. Elage ise ja laske ka teistel elada. Tehke ise siis seda tööd miinimumpalga eest ja pakkuge siis parimat teenindust nendele vissis näoga ostjatele, kes ei viitsi iseteenindust kasutada ja ignoreerivad “kassa on suletud” silti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Loll on tänapäeval ikka päris loll olla.

Pigem teeb loll lolli teema ja siis hakkab vastajate pihta lolle pilduma.
Ise unustab mainida, kus poes ta üldse käis, kas kirjutas üles müüja nime, liialdab faktidega (vaevalt et nüüd idite nahhui ikka öeldi), et omale rohkem profiiti saada ja ei suuda ära otsustada, kas sulada lumehelbekesena või kobida teise kassassa ja öelda eelmisele kassapidajale, et korridgeerige oma sõnakasutust.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Olen ise näinud kassas, kuidas inimene lihtsalt ignoreerib seda silti. Laob aga rahulikult kaupa edasi letile. Kusjuures teenindaja soovis lahkuda juba võib-olla 10 minutit tagasi. Laseb oma “häirekella”, et tuleks teine teenindaja appi. Äkki teenindajal ka oma elu – peab minema lasteaeda lapsele järgi, buss läheb ära vms. Või on kõht lahti ja peab tualetti minema. Elage ise ja laske ka teistel elada. Tehke ise siis seda tööd miinimumpalga eest ja pakkuge siis parimat teenindust nendele vissis näoga ostjatele, kes ei viitsi iseteenindust kasutada ja ignoreerivad “kassa on suletud” silti.

Kõik on arusaadav. Aga antud juhul ei olnud klient see, kes “vissis näoga ignoreeris “kassa on suletud” silti”. Tal oli õigus saada normaalne teenindus (ülevoolavat viisakust ei ootagi keegi) ja kui müüjal ka pool tundi tagasi oli tropp klient näiteks, ei õigusta see suvalise ostja p..se saatmist, kui too pole isegi mitte midagi valesti teinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Loll on tänapäeval ikka päris loll olla.

Pigem teeb loll lolli teema ja siis hakkab vastajate pihta lolle pilduma.

Ise unustab mainida, kus poes ta üldse käis, kas kirjutas üles müüja nime, liialdab faktidega (vaevalt et nüüd idite nahhui ikka öeldi), et omale rohkem profiiti saada ja ei suuda ära otsustada, kas sulada lumehelbekesena või kobida teise kassassa ja öelda eelmisele kassapidajale, et korridgeerige oma sõnakasutust.

Meelega ei maininud neid asju ju alguses, miks ma peakski kohe ilmaasjata kirjutama, tahtsingi siit vaid neutraalset arvamust. Oleks ma kohe kirjutanud, et Natalja Maximas 12. kassas, oleks võib-olla mõni juba puhtalt ta nime või Maxima enda pärast siia midagi teistsugust kirjutanud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 59 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kas esitada kaebus või mitte?