Esileht Ilu ja tervis Kas keegi teab kedagi, kes on covidit kaks korda põdenud?

Näitan 25 postitust - vahemik 1 kuni 25 (kokku 25 )

Teema: Kas keegi teab kedagi, kes on covidit kaks korda põdenud?

Postitas:

Kas keegi teab kedagi, kes on covidit kaks korda põdenud? Ma pole selle kohta kuskilt statistikat näinud, küll kirjutatakse, kui palju vaktsineerituid haigestub, aga seda palju korra covidi läbipõdenud inimesi uuesti on haigestunud (Eestis), pole kuskilt näinud.

Meie perel saab läbipõdemisest septembris pool aastat, täiskasvanud vaktsineeriksin ära, aga ei oskagi seisukohta võtta, kas teismelisi lapsi, kes on koroona läbipõdenud, tasub kohe vaktsineerima kiirustada. Võibolla kehtib reaalselt läbipõdemisel immuunsus kauem ja kuidas laste organism vaktsiinile reageerib kui läbipõdemisest on antikehad olemas.

Oleks huvitav teada, kas keegi on covidit rohkem kui ühe korra põdenud? Miks sellest kuskil ei kirjutata?

+7
-7
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Tean mitut, põdemise vahe oli vähem kui aasta (märts ja detsember). Mina kindlasti vaktsineeriks.

+5
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 01.08 19:57; 01.08 20:37; 01.08 21:38; 01.08 21:52; 02.08 00:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Esimest korda Aasia tüvi, saadud Malaisiast ja detsembris sain teist korda lapse käest koolist, teine tüvi.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja. Kohalikus hooldekodus on pooled elanikud teistkodselt, samuti kõrval asuvates külades.

+3
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tean samuti mitut, kes vähem kui pooleaastase vahega koroona saanud. Päriselt haige on siiski ühe korra oldud, kuid mitte tõsiselt, tavaline paaripäevane haigus. Teisel korral kas lihtsalt positiivne test või väga kerged sümptomid. See kellel sümptomid puudusid, andis vahepeal ka negatiivse testi, seega ei olnud jääkpositiivne. Täisvaktsineeritud positiivse testi saanut tean ka, sümptomid puudusid.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vähe peaks olema kordusnakkusi siiski. Ma leidsin ühest uudisest: “Juuli keskpaiga seisuga oli terviseameti andmetel 64 uuesti põdejat. Uusi juhte viimastel nädalatel 0-4 nädalas (keskmiselt 1–2). Kasvutrendi ei ole,” ütles terviseameti esindaja. Alates esimesest COVID-19 lainest on ametlikult kinnitatud u 132 000 nakatumist. Seega on taashaigestunuid 0,048%. Vahest paljud ei lähe testima, põevad märkamatult.

Teisest uudisest: “Iisraeli rahvuslik uudisteagentuur kirjutas juulis, et viimase, mais alguse saanud laine käigus on avastatud üle 7700 uue viirusjuhtumi, kuid kõigest 72 kinnitatud juhtumist avastati inimestel, kes olid varem teadaolevalt nakatunud – st vähem kui 1% uutest viirusjuhtumitest. Kuna seal on viirusest paranenud 835 792 iisraellast, on 72 reinfektsiooni juhtumit 0,0086% inimestest, kes olid nakatunud.”

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Terve meie pere on 2 korda põdenud (märts-aprill 2020 ja märts 2021). Erinevad tüved loomulikult. Ei midagi nii erilist, päris gripp on kindlasti raskem haigus.

Vaktsineeritud ei ole ja ei plaani ka, antikehad laes (Synlabi test).

Ametlikus statistikas meid ei ole, sest märts 2020 sai teste teha ainult kiirabi väljakutsumisel, seega PCR-test jäi tol korral tegemata. Tol ajal panid perearstid diagnoose ju nii, et maitsemeel puudub, hingamisraskused on, selge – covid. Me ei hakanud isegi perearsti sellepärast tülitama ja statistikasse kirja ei läinud. Nagu Martin Kadai tol ajal ka ütles, siis https://www.delfi.ee/artikkel/89468421/martin-kadai-tegelike-haigusjuhtude-arv-voib-eestis-olla-10-000

Käesoleva aasta märtsis saime selle siis uuesti, seekord hooldatavatelt lähisugulastelt, kes tegid positiivsed PCR-testid ja üks neist, 84-aastane voodihaige, suri ära ka. Seekord ka me ise enam teste tegema ei läinud, asi oli niigi selge. Kogu meie suguvõsa põdes sedasama asja kuna perekonniti käisime seda vanainimest hooldamas.

Nii et see ametlik statistika näitab aiateibaid 🙂

 

+9
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 01.08 20:35; 01.08 20:54; 01.08 21:09; 01.08 22:27;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsimus on ju tegelikult, kas põdenud isik peaks vaktsineerima. Mine tee antikehade testi, saad vastuse. Mul oli põdemise järgselt antikehade näit 75. Miinimum on 50. Lasin 2 doosi vaktsiini teha.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

antikehad laes

Täitsa tahaks teada, mis see “laes” on? Kord olen perekoolis kohanud, et keegi ütles, et tema 800 oli “laes”. Mul on peale vaktsineerimist 38 tuhat. Läbi lae? Teil veab, kui teil see haigus kergelt möödub ja kui juba 2 kerget kogemust, siis arusaadav, et ei viitsi vaktsineerida, aga seda “laes” juttu vast ei maksaks ajada.

+9
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 01.08 19:57; 01.08 20:37; 01.08 21:38; 01.08 21:52; 02.08 00:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kahjuks jah üks sugulane põdes esimest korda eelmise aasta märtsis ja nüüd teist korda veebruaris ning selle tagajärjel ka suri (ei olnud kaasuvaid haigusi ja ei olnud veel 55 aastanegi).

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

antikehad laes

Täitsa tahaks teada, mis see “laes” on? Kord olen perekoolis kohanud, et keegi ütles, et tema 800 oli “laes”. Mul on peale vaktsineerimist 38 tuhat. Läbi lae? Teil veab, kui teil see haigus kergelt möödub ja kui juba 2 kerget kogemust, siis arusaadav, et ei viitsi vaktsineerida, aga seda “laes” juttu vast ei maksaks ajada.

 

Antikehadega on selline lugu, et kolm kuni kuus nädalat pärast täielikku vaktsineerimist Pfizeriga on antikehade tase tavaliselt umbes 7500 ühikut milliliitri (ml) kohta, kuid 10 nädala pärast väheneb see enam kui poole võrra  – vähenes  3320 ühikuni milliliitri kohta.

Mis edasi, tuleb veel uurida.

AstraZeneca puhul saavutab antikehade tase maksimaalse väärtuse umbes 1200 ühikut milliliitri kohta ja langeb tavaliselt 10 nädala pärast 190 ühikuni ml kohta.

Pärast tulemuste avaldamist Lancetile saadetud kirjas on teadlased näinud sama suundumust veel 4500 uuringus osaleja puhul.

https://www.theguardian.com/world/2021/jul/22/uk-scientists-back-covid-boosters-as-study-finds-post-jab-falls-in-antibodies

Nii et, kui meil siin on 1000-1200 U/ml kohta neli kuud peale põdemist, siis on see kindlasti oluliselt rohkem kui AZ vaktsiini saanutel ja pole ka võimatu, et Pfizeri saanutel. Neid ju uuriti kuni 10 nädalat, meil on juba 20 nädalat möödas.

Need, kellel antikehade arv on mingi hetk kümnetes tuhandetes, teie olete saanud vaktsiini peale läbipõdemist, siis tekibki selline reaktsioon. Kas see just normaalne on, see on iseküsimus.

+6
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 01.08 20:35; 01.08 20:54; 01.08 21:09; 01.08 22:27;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsimus on ju tegelikult, kas põdenud isik peaks vaktsineerima. Mine tee antikehade testi, saad vastuse. Mul oli põdemise järgselt antikehade näit 75. Miinimum on 50. Lasin 2 doosi vaktsiini teha.

Antikehasid loetakse tegelikult alates 0,4 U/ml kohta ja isegi alates sellest on OK, sest see tähendab, et su immuunsüsteem on vastasest teadlik.

Lõpuks taandub see nagunii T-rakulise ja B-rakulise immuunsuse peale, ega siis need antikehad igavesti veres ringlema ei jää. Sama on ükskõik millise viiruse läbipõdemisega.  SARSi läbipõdenutel on isegi 17 aastat hiljem immuunsüsteem valmis SARSi vastu võitlusesse astuma ja hispaania gripi puhul 90 aastat hiljem – just lugesin selle kohta mingit Lanceti teadusartiklit.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 01.08 20:35; 01.08 20:54; 01.08 21:09; 01.08 22:27;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ja päris ausalt tean ka inimest, kes on kolmel korral põdenud. Ajuvaba.

+1
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Need, kellel antikehade arv on mingi hetk kümnetes tuhandetes, teie olete saanud vaktsiini peale läbipõdemist, siis tekibki selline reaktsioon. Kas see just normaalne on, see on iseküsimus.

Mina ei ole põdenud, saanud Pfizerit, 3 nädalat peale II doosi 38 tuhat.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 01.08 19:57; 01.08 20:37; 01.08 21:38; 01.08 21:52; 02.08 00:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

vJust ju kirjutasid kell 20:37: Mul oli põdemise järgselt antikehade näit 75. Miinimum on 50. Lasin 2 doosi vaktsiini teha. Oled ju põdenud…nüüd ongi sul antikehasid kümnetes tuhandetes. Kas see just normaalne on?

Vaatad ehk uuesti, mis ma kirjutanud olen. Sinu tsiteeritut igal juhul mitte. Minut on pikk aeg, 20:37 on kirjutanud 2 inimest.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 01.08 19:57; 01.08 20:37; 01.08 21:38; 01.08 21:52; 02.08 00:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

vJust ju kirjutasid kell 20:37: Mul oli põdemise järgselt antikehade näit 75. Miinimum on 50. Lasin 2 doosi vaktsiini teha. Oled ju põdenud…nüüd ongi sul antikehasid kümnetes tuhandetes. Kas see just normaalne on?

Vaatad ehk uuesti, mis ma kirjutanud olen. Sinu tsiteeritut igal juhul mitte. Minut on pikk aeg, 20:37 on kirjutanud 2 inimest.

Jah, ma lihtsalt praegu jäin mõtlema, et see sinu 38000 on liig. Äkki uuriksid seda teemat veidi. Igasugune liigne antikehade tootmine viitab mingile errorile (autoimmuunhaigused – allergiad, luupus, reuma jms, siis maksa haigused, isegi vähk). Tasub silma peal hoida oma organismil.

Liiga vähene antikehade tootmine pole ka muidugi hea.

https://www.webmd.com/a-to-z-guides/immunoglobulin-test

 

+3
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 01.08 20:35; 01.08 20:54; 01.08 21:09; 01.08 22:27;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei tea siiani isegi ühtegi koroonahaiget. Elab Lõuna-Eestis

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lambda tüvesse pidi võima ka kaks korda surra.

+8
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tunnen isiklikult, haigestus 6 kuu jooksul 2 korda. Esimesel korralt raskelt, teisel kergemalt.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ma lihtsalt praegu jäin mõtlema, et see sinu 38000 on liig. Äkki uuriksid seda teemat veidi. Igasugune liigne antikehade tootmine viitab mingile errorile (autoimmuunhaigused – allergiad, luupus, reuma jms, siis maksa haigused, isegi vähk). Tasub silma peal hoida oma organismil.

20-40 tuhat on peale vaktsineerimist ikka vägagi tavaline tulemus.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 01.08 19:57; 01.08 20:37; 01.08 21:38; 01.08 21:52; 02.08 00:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tean. Minu kolleeg. Esimest korda oli veebruaris, nüüd käis Hispaanias ja sai sealt. Mõlemad korrad on lihtsalt nohu ja kui ei teaks, ei oskaks midagi kahtlustada. Esimest korda testis, sest ta abikaasa töötab politseis ja neid testiti tihti. Mees sai positiivse, naine tegi lähikontaktsena ja sai ka positiivse. Sel korral sai lennujaamas positiivse enda üllatuseks. Vaktsineerimise kohta ei oska nõu anda, isiklikult ma ei vaktsineeri, aga ei ole ka mingi põhimõtteline vastane ja igaüks peab selle otsuse ise tegema. Kui läbipõdemine kogemus olemas, siis peaks olema lihtsam ka otsust ju teha. Oleneb kui raske see põdemine oli, kas on pointi selle vastu vaktsineerida või pigem ei. Teistele levitavad vaktsineeritud samamoodi, niiet saad puhtalt enda varasema kogemuse põhjal otsustada.

+4
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tunnen isiklikult, haigestus 6 kuu jooksul 2 korda. Esimesel korralt raskelt, teisel kergemalt.

Ma tean ka ühte sellist juhtumit, aga nende puhul on ilmselt tegemist jääkpositiivse vastusega teisel haigestumisel.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

20-40 tuhat on peale vaktsineerimist ikka vägagi tavaline tulemus.

Mina tegin antikehade testi 2 nädalat pärast teist Pfizeri süsti ja tulemus oli 13 873,7.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu isa sai esimesel korral väga kergete sümptomitega kodus põetud, seitse kuud hiljem oli kolm nädalat haiglas peale seda kui algselt püüdis ise kodus hakkama saada. Nüüdseks juba kodus taastumas.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ja päris ausalt tean ka inimest, kes on kolmel korral põdenud. Ajuvaba.

Ma tean inimest, kes on viis korda põdenud.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 25 postitust - vahemik 1 kuni 25 (kokku 25 )


Esileht Ilu ja tervis Kas keegi teab kedagi, kes on covidit kaks korda põdenud?