Esileht Koolilaps Kas see on kiusamine õpetaja poolt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 68 )

Teema: Kas see on kiusamine õpetaja poolt

Postitas:
Kägu

Laps käib teises klassis. Eelmise aasta lõpul distantsõppe ajal nägin, et laps on aeglane, aga mitte rumal. Nüüd esimese kuuga matemaatikas juba kolm  “kahte”. Kodus õpime ja tundub, et saab aru, mida teeme. Järgmisel päeval taas “2”.

Nüüd on tekkinud trots, ei taha õppida, nutab vihiku taga.

Tundub, et tunnis ei jõua tempoga kaasa minna.

Lihtsalt arutamiseks: kas minna õpetajaga rääkima või otsida koduõpetaja. Meediast käib iga nädal läbi, et iga õpilane on indiviid, kõigiga tuleks arvestada ja lasta omas tempos areneda. (nt kasvõi Maailma kõige targem rahvas, kus eelmises saates luuletustki õpiti tuia-tuia tempoga. Matemaatika on ju samamoodi, et põhja peaks tugeva alla saama, et edasi liikuda

 

+14
-17
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teema pealkiri ja sisu ei haaku omavahel.
Esmalt võta loomulikult viisakalt õpetajaga ühendust, uuri põhjusi, miks laps ülesannetega toime ei tule. Õpetaja näeb last koolis hoopis teises olukorras kui sina kodus. Võibolla ei suuda laps keskenduda kui palju lapsi ümber? Võibolla ei mõista tööjuhiseid? Teises klassis ju klassiõpetaja annab enamusi tunde- kas teiste ainetega pole probleemi? Ma ei tahaks uskuda, et kahed õpetajapoolsest kiusamisest tulenevad.

+23
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kas sa neid kahelisi töid näha ei saa? Sealt on ju näha, mis vead laps tegi ja kas ta üldse kogu töö ära tegi. Kui on ikka vead sees või suur osa tegemata ja vähem kui pool õige, siis ongi ju hinne kaks. Mis õpetajapoolne kius seal saab siis olla? Või arvad, et sinu lapsel võetakse töö varem käest ja teistel lastakse edasi lahendada?

+26
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Pealkiri on teemale vale saanud. Ega see pole ju kiusamine, kui laps ei suuda tööd paremini teha ja kehva töö eest 2 pannakse. Küsimus on hoopis, et miks laps ei suuda tööd paremini teha ja selles osas oleks kindlasti hea ja õige õpetajaga suhelda. Võibolla on keskendumisraskused, võibolla on tundides lihtsalt hajevil olnud. Kas klass on rahulik ja kas laps koolis kaasa teeb? Muidugi tuleb matemaatikas tugev põhi alla saada ja on üsna tavaline, et mõnel võtab see rohkem aega ja nõuab rohkem vaeva kui teistel. Uuri ka seda, millist abi õpetaja ja kool saavad pakkuda ja mida lapsega ise kodus saaks teha, et tema õppimist toetada.

+10
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis ajast peetakse halbade hinnete panemist kiusamiseks? Kui minu laps saab 2, siis õpin temaga rohkem või võtan koduõpetaja, ei tule selle pealegi, et õpetajat selles süüdistada.

 

+17
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>Siin õpetaja (mitte küll sinu lapse oma)! Juba üsna mitu aastat on õpetajatel ainu kohustused ning lastel ja lapsevanematel ainult õigused. Iga halb hinne on kohe isiklik kius lapse suunas. Lastele ei tohi anda kodutööd, neid kurja pilguga vaadatagi, rääkimata mingist korrale kutsumisest. Kontrolltöö ajal tuleb lubada ikka raamatust (või telefonist) natuke piiluda ja üleüldse lapsele kõik võimalikult lihtsaks ja lõbusaks teha. Ja kui siis laps ikka kahe saab, on loomulikult õpetaja süüdi! Uskumatu punt on ikka need lapsevanemad. Ma ütleks, et töö on tellija materjalist!</p>

+22
-24
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Minu meelest on küll kummaline, kui õpetaja 2. klassi lapsele järjest kahtesid laob, selle asemel et välja selgitada, milles probleem on, et laps tunnis õpetatust aru ei saa. Teemaalgataja, kas õpetaja teiega kuidagi kontakteerunud on? Või ongi nii, et paneb kahe ja laseb olukorral rahumeeli eskaleeruda?

+25
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Saa kõigepealt õpetajaga kokku ja kuula mida tema arvab.

Kui õpetaja tundub kiuslik, suhtle edasi õppealajuhatajaga.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ka õpetaja siinpool (aga mitte teemaalgataja lapse oma).

Pealkiri on arusaamatu.

Lapse õpetaja käitumine on aga ka arusaamatu. Üks “kaks” võib igal lapsel juhtuda, no jäi õppimata või on teema, millest laps aru ei saanud, aga küsida ka ei julgenud või osanud. Aga kui laps saab teise klassi alguses järjest “kahtesid”, siis see teeks mind õpetajana väga murelikuks ja hiljemalt teise “kahe” juures kontakteeruksin lapsevanemaga, et uurida, kas miski takistab lapsel õppimast-arusaamast.

Lapsevanemana loomulikuks võtaks õpetajaga ühendust, mitte süüdistavalt, vaid murelikuna, et näed, et laps saab järjest mitterahuldavaid hindeid ja järelikult on hädas ja tahaksid õpetajaga koostöös last uuesti järjele aidata. Palu õpetajal selgitada, mis puudujääke ta lapse teadmistes näeb ja kuidas sa saaksid kodus aidata lapsel vajalikke teadmisi kinnistada.

+31
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis kool see üldse on, kus II klassi õpilsetele kahtesid pannakse? Mul käib laps riiklikus koolis ja seal ei panda algklassides üldse hindeid, ainult sõnaline tagasiside.

Kindlasti peaks õpetajaga rääkima, et mis teema selle matemaatikaga on. Ja kui selgub, et õpetaja kiuslik, räägibki lapsele, et ta on loll ja muud ei vääri hindeks kui 2, siis see ei ole okei.

Lapsele võib sellises olukorras ju koduõpetaja võtta matemaatikas järeleaitamiseks, aga kui õpetaja on sattunud selline juhmakas, kes enda probleeme lapse peal välja elab, siis niisugusel juhul ei aita see ka, kui laps matemaatika selgeks saab, sest kiuslik õpetaja jääbki kiusama. Niisuguses olukorras pole lõpuks muud, kui kooli vahteada.

+19
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis koduõpetaja? Mu laps alustas ka just teist klassi.

Teemad on sellised: kümnelised-ühelised, vähendatav-vähendaja, algelised tekstülesanded, täht arvu asendajana, arvutamine kahekümneni.

Selle materjali eest kahe saamiseks peab midagi väga viltu olema. Tuleks õpetajaga suhelda kiiremas korras.

Meie koolis ei panda üldse hindeid teises klassis, aga ma ei näe õpetaja käitumisel ka mingit mõtet – miks laduda nii väiksele lapsele järjest kahtesid. Pigem tuleks koostöös vanemaga viivitamatult sekkuda.

+23
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie koolis on ka komme laduda kahtesid ja märkusi, mitte suhelda, et mis probleem võiks olla. See pole absoluutselt konstruktiivne. Kool on kestnud kuu aega ja juba kolm kahte. Midagi on viltu. Pöördu õpetaja poole (mitte õpetajat ründavalt ja last õigustades) ja see asi tuleb lahendada. Kui siin lapsevanemaid kiruti, siis tõesti, neid on igasuguseid. Aga on ka igasuguseid õpetajaid, kelle meetodeid jälgides tõusevad ihukarvad püsti. Minu poiss on teinud neli õhtut järjest vene keele kirjatehnikat ja saanud neli kahte. Põhjendus, et tähed on koledad, tee uuesti. Neli korda järjest. Juba kuu ajaga on see vanem vene proua tekitanud õpilastes oksemaitse vene keele suhtes, sest sõimab ja karjub iga tund. Lisaks kahed, kahed, kahed. Mitte kuskile see ei vii.

+21
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis kool see üldse on, kus II klassi õpilsetele kahtesid pannakse? Mul käib laps riiklikus koolis ja seal ei panda algklassides üldse hindeid, ainult sõnaline tagasiside.

Sõnaline hindamine põhikooli astmes on seaduse järgi võimalik, aga mitte kohustuslik, kool ise otsustab. Ma vaatasin ühte 2018. a uuringut, seal osalenud koolidest kõigis oli 1. klassis sõnaline hindamine ja suuremas osas kogu I kooliastmes, st 1.-3. klassis. Mõned koolid läksid juba 2. klassis numbrilisele üle ja mõned 3. klassis.

Minu lapse koolis on ka kogu I kooliastmes sõnaline hindamine, numbreid hakkavad saama 4. klassis. Praegu endale tundub küll, et juba teisel kooliaastal on selleks vara. Aga kui nii, siis nii – õpetajaga suhelda soovitaksin igal juhul. Ja mitte ründavalt, et miks ta last kiusab, vaid ikka uurides, et kuidas saaks last aidata ja toetada. Kas teil on Stuudium või E-kool? Esimeses on eriti mugav õpetajatega suhelda.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eliitkoolis on õppimine populaarne. Kas tegemist tava- või eliitkooliga? Tempo erinevus olemas.

Ei maksa unustada, igal erialal liigub ka igasuguseid. Kuidas teistel lastel hinded? Kui nõrgemapoolsed, siis tuleb kaebama minna, ja kõrgele.

+1
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kahepanek ei ole konstruktiivne. Mis on ka kujundava hindamise eelistamise põhiargument algklassides.

Samas õpetaja ründamine/süüdistamine ei ole ka konstruktiivne.

Ehk koostöö õpetajaga + vajadusel lisatugi, aga ennekõike esimene.

+4
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teine klass – seal on lapsed alles nii väikesed juntsud, et rohkem tegeldakse (st tuleks tegelda!) veel õpiharjumuse kujundamisega, iseseisvalt töötama õpetamisega, koolirõõmule ja motivatsioonile alusbaasi rajamisega.

Või kust mujalt tulevad need 5.-6.-jne klassi Eesti lapsed, kelle koolirõõm on puhas null, ainus soov ennast kuidagi läbi tundide vedada ja õpetajale mitte ette jääda?

Olen ise ka pedagoog, aga ka lapsevanem. Ja olen väga seda meelt, et probleemide korral (järjestikused kahed seda on) tuleb koolil ja kodul koostööd tegema asuda. Tuleb selgitada välja, mis on põhjus. Mitte lihtsalt lasta olukorral eskaleeruda, kuni selle lahendamine käib juba lõpuks kõigil üle jõu.

Mina ise, olles esimeses-teises klassis õpetaja, püüdsin lastele kahtesid mitte panna. Panin neljasid-viisi, ja kui oli silmnähtavalt aru saada, et see laps lihtsalt ei viitsi üldse pingutada, sai talle vahel ka mõni kolm pandud. Aga kahe asemele panin märkuse, mis sisaldas tagasisidet, mis vajas lapse töös parandamist. Ei ole vaja lastes väikesest peale kujundada sildistavat teadmist, et ta on “loll” ega tea midagi – aga just seda järjestikuste kahtede ladumine lapsega teeb.

+15
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

tuleb koolil ja kodul koostööd tegema asuda. Tuleb selgitada välja, mis on põhjus.

No ja mida too pedagoog ootab, miks ta ei ole asunud juba tegutsema. Äkki meespedagoog, koolituselt kosmonaut. Tuleb ise selgitama asuda.

ja kui oli silmnähtavalt aru saada, et see laps lihtsalt ei viitsi üldse pingutada, sai talle vahel ka mõni kolm pandud.

Tubli, see nagu hambaarsti mõtlemine juba, näha, et ei viitsita suu nimel üldse pingutada.

 

+2
-13
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Teise klassi esimesel koolikuul pärast seda, kui terve eelmise aasta on lapsed distantsõppel olnud, on kolme kahe rittaladumine õpetaja poolt kiusamine.

+10
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kirjuta õpetajale ja küsi. Et kas ja mida laps vajaks. Kui lihtsalt rohkem selgitusi ja õpetamist kodus, siis saad teada. Kui teistsugust abiõpet(see peaks ehk siis peale iseõpetamist tulema), siis samuti. Kui midagi muud, siis saate arutada.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei viitsi hakata kommenteerima teema pealkirja…

Niisiis, meil on olukord, kus kodus näitab õpilane, et ta suudab matemaatikaülesandeid lahendada. Aga koolis on järjest haledad läbikukkumised. Kas ei meenuta see olukord teilegi väga olukorda, kus sportlane trennis näitab treenerile, et oskab ja suudab, aga saadetakse sportlane võistlustele – hale läbikukkumine ja silmad häbi täis… Siis öeldakse tavaliselt, et “psühholoogiline pool vedas alt”.

TA – kas sa pole mõelnud võimalusele, et ka sinu lapse matemaatika soorituste erinevuse põhjuseks kodus ja koolis on asjaolu, et laps läheb matemaatika töö ajal liiga ärevaks ega suuda mõelda? Et lihtsalt närvid veavad sinu last alt – ja ongi jälle “kaks”?

Paraku on matemaatika aine, mis nõuab justnimelt kainet pead ja keskendumist. Kui inimene on endast väljas (nutab või on nutuäärel), siis keskendumis-ja mõtlemisvõime on tugevalt häiritud.

Jutuda võis see kõik näiteks nii: laps läks esimese “kahelise” matemaatika töö ajal millegipärast närvi, ei suutnud keskenduda-mõelda. Tulemus oli “kaks”.  Järgmist matemaatika tööd tegema minnes laps mäletas, kuidas eelmine kord läks kõik nässu ning ta oli veelgi enam närvis… Ja tulemus oli see, mida ta just kõige enam kartis – jälle ebaõnnestunud sooritus ja uus “kaks”.

Nüüd laps nutabki juba kodus, kuna teda valdab meeleheide ja lootusetus – õpin ja saan aru, aga koolis ei suuda tõestada, et oskan.

Kui kahtlus on, et läbikukkumised võis põhjustada psühholoogiline probleem, tuleks uurida kõigepealt lapselt endalt, kas ta mäletab, mida ta tundis nende “kahega” lõppenud tööde kirjutamise ajal? Kas ta oli väga närvis? Kas tal oli teise ja kolmanda töö ajal suur hirm, et ta saab jälle “kahe”? Kui laps jaatab või siis tõmbub küsimuste peale endasse ega anna selget vastust – siis on veelgi tõenäolisem, et ebaõnnesumiste põhjus on psühholoogiline.

Siis tuleks lapse probleemist tevitada ka õpetajat. Ei, õpetaja ei saa muidugi hakata panema halva töö eest paremaid hindeid. Aga õpetaja võiks vähemalt TEADA, et õpilasel on probleem ja matemaatika “kahed” ei tulene lihtsalt laiskusest, vähesest kodusest õppimisest vms.

Edasi tuleks anda lapsele oskused ja tehnikad oma ärevuse üle valitsemiseks.  See võib vajada psühholoogi abi.

+7
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Viimasel Käol võib õigus olla, et on psühholoogiline probleem.  Meil oli kunagi samasugune olukord, aga aine oli inglise keel ja oli kolmas klass. Selles koolis algas inglise keel teises klassis, aga esimesel aastal oli õpetamine oma klassijuhataja poolt ja üsna süsteemitu. Osa lapsi aga olid juba maast madalast youtube multikaid vahtinud ja tänu sellele oli neil juba mingi keeleoskus olemas. Kolmandas klassis tuli uus õpetaja, kes siis liigitas need juutuubi-lapsed inglise keeles “tugevateks” ning teised (sh minu laps) “nõrkadeks” . Ja need nõrgad hakkasid kahtesid saama, sest ei saanud vahel nt õpetaja korraldustest aru. Kirjutasin õpetajale, sain vastuse, et laps on ju nõrk ja õppigu. Lapsel aga stress ja trots aina süvenesid, hakkas ennast haigeks valetama jne.  Igatahes – püüdsin mis ma püüdsin, kooliga suhtlemine tulemusi ei andnud ja vahetasime kooli. Uues koolis oli tore inglise keele õpetaja, ja laps sai varsti oma stressist üle ning ka keeleoskus hakkas kiirelt edenema. Praegu hakkab põhikooli lõpetama ja on inglise keeles väga hea.  … Nii et.. ikka soovitan õpetajaga suhelda. Aga kas see tulemusi annab, sõltub juba õpetajast.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina küll suhtleks õpetajaga, et aru saada milles probleem – kas peame rohkem õppima või teine mure. Laps ka teises klassis, aga neil 2 saamiseks peab tõesti pingutama, hetkel on ikka nii, et kui ei õpi, siis saad “!” või 4-.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kindlasti suhtle õpetajaga. Teise klassi lapsel ei tohi õpetaja lasta lapsel selliseid lünki tekkida, see ainult võimendab hilisemaid probleeme. Matemaatikas on väga oluline järjepidevus, et laps saaks kõigest aru. Kui tekivad lüngad, läheb olukord vaid hullemaks ja tekib lumepalliefekt. Nagu eelpool kirjutati, lapsel on juba tekkimas või tekkinud psühholoogiline probleem. Tunnis tööd tehes läheb närvi (tean enda pealt, siiani ei talu ajalist survet testidel jms) ja aju ei funktsioneeri nii nagu rahuolekus kodus. Laps kardab eksida, mõtleb üle ja ongi tulemus. Õpetaja peaks last tunnis toetama, andma lapsele kasvõi vähem teha ja kasvõi peale kooli konsultatsiooni ajal lahendada rahulikult ülesandeid. Nii näeb ju õpetaja ära, kus on lüngad või ei olegi neid. Ajasurve on ärevust tekitav faktor.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps käib teises klassis. Eelmise aasta lõpul distantsõppe ajal nägin, et laps on aeglane, aga mitte rumal. Nüüd esimese kuuga matemaatikas juba kolm “kahte”. Kodus õpime ja tundub, et saab aru, mida teeme. Järgmisel päeval taas “2”.

Nüüd on tekkinud trots, ei taha õppida, nutab vihiku taga.

Tundub, et tunnis ei jõua tempoga kaasa minna.

Lihtsalt arutamiseks: kas minna õpetajaga rääkima või otsida koduõpetaja. Meediast käib iga nädal läbi, et iga õpilane on indiviid, kõigiga tuleks arvestada ja lasta omas tempos areneda. (nt kasvõi Maailma kõige targem rahvas, kus eelmises saates luuletustki õpiti tuia-tuia tempoga. Matemaatika on ju samamoodi, et põhja peaks tugeva alla saama, et edasi liikuda

Kulla ahviarmastuses lapsevanem, juba see “meie kodus õpime” ütleb kõik ära.

Teie õpite? Miks sina koos temaga koos õpid?

Normaalsed tragid algklassilapsed õpivad ammugi iseseisvalt.

Sinu laps vajabki järeleaitamist, ta ei saa ainest teistega võrdväärselt aru. Ega siis õpetaja ei pea ühe erivajadusega lapse pärast kogu ülejäänud klassi arengut pidurdama või kuidas sa seda ette kujutad?

Sinu asi on koduõpetaja võtta, kui piisab sellest. Kui ei, siis sobivam kool leida.

+2
-8
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Mis ajast peetakse halbade hinnete panemist kiusamiseks? Kui minu laps saab 2, siis õpin temaga rohkem või võtan koduõpetaja, ei tule selle pealegi, et õpetajat selles süüdistada.

Kunagi oli siin teema, kus lapsevanem hüsteeritses, et tema eluõis tunni segamise pärast püsti seisma pandi. Milline alandamine see oli! Milline lubamatus, kius ja nõukaaja komme!
Möönas, et “ikka lapsed jutustavad ja sehkendavad tunni ajal”, aga karistada ei tohi – laps on nüüd alandatud ja sai trauma.
Pigem sai küll see hüsteerik ja klappidega lapsevanem, aga kuna ta juba rumal ja pime oli, siis polnudki mõtet talle selgitada, et viga on ikka segajas, mitte teistes inimestes.

Taolised minu-silmatera-on-puutumatu vanemad on üldjuhul see iseseisvusaja algusaastate põlvkond, kes on ise endast tootnud rumalate ja saamatute põlvkonna.
Noh teate, see seltskond, kellel käed prsest välja kasvavad kui midagi vaja teha, aga targutama, ähvardama, kaebama, oma õiguseid (“õiguseid”) nõudma ning solvuma, haavuma, puudutatuna tundma on super meistrid.

+2
0
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Minu meelest on küll kummaline, kui õpetaja 2. klassi lapsele järjest kahtesid laob, selle asemel et välja selgitada, milles probleem on, et laps tunnis õpetatust aru ei saa. Teemaalgataja, kas õpetaja teiega kuidagi kontakteerunud on? Või ongi nii, et paneb kahe ja laseb olukorral rahumeeli eskaleeruda?

Kas teises klassis mitte kujundav hindamine ei ole? Ehk siis isegi mainida ei tohi, et midagi on valesti, see on lapsevanena meelest kohe kius ja “2”?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis koduõpetaja? Mu laps alustas ka just teist klassi.

Teemad on sellised: kümnelised-ühelised, vähendatav-vähendaja, algelised tekstülesanded, täht arvu asendajana, arvutamine kahekümneni.

Selle materjali eest kahe saamiseks peab midagi väga viltu olema. Tuleks õpetajaga suhelda kiiremas korras.

Meie koolis ei panda üldse hindeid teises klassis, aga ma ei näe õpetaja käitumisel ka mingit mõtet – miks laduda nii väiksele lapsele järjest kahtesid. Pigem tuleks koostöös vanemaga viivitamatult sekkuda.

Minu jaoks täiesti müstika pakkuda koduõpetaja varianti. Teises klassis?! Milline lapsevanem ei oska ise seda materjali?
Heldene aeg, mis kaader siin koos on!

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Praegu endale tundub küll, et juba teisel kooliaastal on selleks vara.

Mis ma ütlesin – ongi see saamatute põlvkond hädas – 2.klass on vara hindamiseks!

Laskun siis sinna pimedasse keskaega ehk nõukaperioodi, kus said 2.klassi lapsed hindeid. Ja paberkandjal tunnistused!
Parimad pandi autahvlile ja kusjuures nad nopitigi klassist välja, mitte ei nõutud kogu seltskonna ülespildistamist ja autahvlile panekut, et keegi ei tunneks ennast halvasti (`a la kogu lasteaiarühma/klassi sünnipäevale kutsumine).

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Õpetaja peaks last tunnis toetama, andma lapsele kasvõi vähem teha ja kasvõi peale kooli konsultatsiooni ajal lahendada rahulikult ülesandeid. Nii näeb ju õpetaja ära, kus on lüngad või ei olegi neid. Ajasurve on ärevust tekitav faktor.

Tõesti? Nagu Toots kauples välja, et kui kogu rehkendust ei jua, teeb poole.
Sorry, aga kui laps ei saa tavakoolis tavarütmiga hakkama, siis tuleb teistsuguse tasemega kool valida, mitte eeldada õpetajalt tundidevälist lisatöld või programmi poolitamist. Ka ei pea õpetaja individuaalseks guvernandiks olema.

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas olete näinud töid, mille eest kaks on? Vahel on probleem hoopis selles, et laps ei oska tööjuhendit lugeda. Kodus koos õppides vanem loeb ette ja selgitab, siis saab laps aru. Teise klassi lapsele kahtede ladumisest küll mingit kasu pole. Kindlasti uuri õpetajalt, milles asi.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 68 )


Esileht Koolilaps Kas see on kiusamine õpetaja poolt