Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kas soovitate pereautoks Peugeot 5008?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 139 )

Teema: Kas soovitate pereautoks Peugeot 5008?

Postitas:
Kägu

Ütlen kohe ära, et olen kogu aeg olnud negatiivse hoiakuga Peugeotide ja Citroenide suhtes. Eelarvamus – ma tean. Nüüd aga plaanin osta uue 3 lapega sobiva pereauto ja eile autosalongis armusin täiesti sellesse ilusasse linnamaasturisse.
Kellel on, kas kiidate või pigem “Peugeoti ikka ei ostaks”?

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui me räägime nüüd sellest viimasest Peugeot 5008 ehk suurest linnamaasturist, mida hetkel saab uuena salongist osta, siis muidugi soovitan. Ilus auto ju. Kui on plaan temaga 6-7 aastat sõita (nii kuni 150 000 km), siis peaks see Peugeot, nagu enamus uusi autosid, ilusti vastu pidama. Mis edasi saab, ei tea.
Mul endal on üks uuena salongist ostetud Peugeoti teine mudel, millel läbisõit hetkel 110 000 km ja pean ütlema, et muresid temaga ei ole. Garantii ajal nipet näpet- üks rattalaager, tagaluugi amordid ja oligi vist kõik. Muidu hooldusest hoolduseni sõitmine.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui me räägime nüüd sellest viimasest Peugeot 5008 ehk suurest linnamaasturist, mida hetkel saab uuena salongist osta, siis muidugi soovitan. Ilus auto ju. Kui on plaan temaga 6-7 aastat sõita (nii kuni 150 000 km), siis peaks see Peugeot, nagu enamus uusi autosid, ilusti vastu pidama. Mis edasi saab, ei tea.

Mul endal on üks uuena salongist ostetud Peugeoti teine mudel, millel läbisõit hetkel 110 000 km ja pean ütlema, et muresid temaga ei ole. Garantii ajal nipet näpet- üks rattalaager, tagaluugi amordid ja oligi vist kõik. Muidu hooldusest hoolduseni sõitmine.

Mõtlen jah seda uue kerega 5008. Suurim hirm ongi jah lagunemine.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas see on mingi 7 kohaline liikur? Siis soovitaks ikka Chrysleri kus ei pea üle teises reas istuvate inimeste turnima, et taha istuma pääseda. Lastele nii meeldib just taga lōpus vanematest eemal istuda. Ei pea nende ōpetussōnu kogu aeg kuulama.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas see on mingi 7 kohaline liikur? Siis soovitaks ikka Chrysleri kus ei pea üle teises reas istuvate inimeste turnima, et taha istuma pääseda. Lastele nii meeldib just taga lōpus vanematest eemal istuda. Ei pea nende ōpetussōnu kogu aeg kuulama.

7-kohaline jah.
Mõtled Chrysler voyagerit?

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas see on mingi 7 kohaline liikur? Siis soovitaks ikka Chrysleri kus ei pea üle teises reas istuvate inimeste turnima, et taha istuma pääseda. Lastele nii meeldib just taga lōpus vanematest eemal istuda. Ei pea nende ōpetussōnu kogu aeg kuulama.

7-kohaline jah.

Mõtled Chrysler voyagerit?

Jah. Selline buss eeldab muidugi soovi seda ka kasutada sihipäraselt. Palju rahvast tihti punktist a punkti b vedada(lapsed ja vanemad, sōpradega väljasōit) , mingeid asju(ehitusmaterjale, tööriistu, maale/suvilasse vedada, kaupa oma ärile, pikemad reisid Eestis vōi välismaal).
Uuemad mudelid alates aastast 2009 (kandilised) on ülimalt mugavad, ruumikad, olenevalt lisavarustusest lausa luksuslikud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kas kiidate või pigem “Peugeoti ikka ei ostaks”?

Ei ostaks.
Ei ostaks ka seda Fiati bussi, mida osad siin kiidavad (see Vojager), keda hooldab ainult vist Silber.
Peu teeninduse hinnatase on ilmselt madalam ja neid tegijaid ka rohkem. Praegu vist Autospirit ja Viking, “vist” sellepärast, et see mark on viimased 20a autodiileritel käest kätte käinud. Homset ju ei tea.

Peugeoti puhul – mootorivalik, no halloo. 1,2L mootor ja “linnamaastur”?
Selliseid mootoreid pannakse mootorratastele, siis nende ressursse ei hääbu.
Peu puhul ei tea ka keegi, kes neid automaatkaste teeb ja kas nad ka homme oma käike vahetavad.

Igal juhul eelistaks sama raha eest veel garantiilist, AGA ilma “saalistvälja” hinnata Volkkar Multivani. Näiteks selline

Kes soovi vaielda, siis vaatab ja võrdleb näiteks 2012a Multivani ja 2014a 5008 hindu. Vahe on juba kahekordne Volkkari kasuks.
Ehk siis point: see Peugeot vananeb sul käes lihtsalt odavaks autoks, mida keegi pärast enam ei taha, ära.

+5
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Postitas:
Pilletydruk

kas kiidate või pigem “Peugeoti ikka ei ostaks”?

Ei ostaks.

Ei ostaks ka seda Fiati bussi, mida osad siin kiidavad (see Vojager), keda hooldab ainult vist Silber.

Peu teeninduse hinnatase on ilmselt madalam ja neid tegijaid ka rohkem. Praegu vist Autospirit ja Viking, “vist” sellepärast, et see mark on viimased 20a autodiileritel käest kätte käinud. Homset ju ei tea.

Peugeoti puhul – mootorivalik, no halloo. 1,2L mootor ja “linnamaastur”?

Selliseid mootoreid pannakse mootorratastele, siis nende ressursse ei hääbu.

Peu puhul ei tea ka keegi, kes neid automaatkaste teeb ja kas nad ka homme oma käike vahetavad.

Igal juhul eelistaks sama raha eest veel garantiilist, AGA ilma “saalistvälja” hinnata Volkkar Multivani. Näiteks selline

Kes soovi vaielda, siis vaatab ja võrdleb näiteks 2012a Multivani ja 2014a 5008 hindu. Vahe on juba kahekordne Volkkari kasuks.

Ehk siis point: see Peugeot vananeb sul käes lihtsalt odavaks autoks, mida keegi pärast enam ei taha, ära.

2014a polnud veel 5008 linnamaasturit.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

2014a polnud veel 5008 linnamaasturit.

Praegu siis on sinuarust we?
Ma mõtlen peale selle nime, mis nad oma kärule külge on pookinud…

Tehnilise poole pealt teeb selle auto “linnamaasturiks” ainult mäe peal käsipiduriga startimine, mis oli peal igal passatil ja golfil juba 100a tagasi.

+2
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kui on suur pere, siis vast küll.
enda jaoks oleks see liiga suur.

üldiselt peugeotid kohe lagunema ei hakka. 6-7a saad rahulikult ära sõita.
meil mitu peugeotti järjest olnud.
meil on praegu veidi vanem peugeot, ostsime vast mingi 6-7a vanusena. hetkel vanust 15a, läbisõit kuskil 220 tuhat.
suuremad remondid hakkavadki umbes 8a pihta: paar korda on vahetatud vedrusid, korra läks telg asfaldiaugus. sumbutajate ärakukkumine paistab peugeottidel üks põhiviga, meil vist vähemalt 3x seda juhtunud. aga võibolla see sõltub ka sellest, kas hoiad garaažis või väljas. teine, miks korduvalt vahetust vajanud, on mingid rooliotsad, kord paremal, kord vasakul.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Pilletydruk

2014a polnud veel 5008 linnamaasturit.

Praegu siis on sinuarust we?

Ma mõtlen peale selle nime, mis nad oma kärule külge on pookinud…

Tehnilise poole pealt teeb selle auto “linnamaasturiks” ainult mäe peal käsipiduriga startimine, mis oli peal igal passatil ja golfil juba 100a tagasi.

On küll jah praegu.
Vana ja uue 5008 kere vahe on mäekõrgune, hoopis teine auto on praegu.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vana ja uue 5008 kere vahe on mäekõrgune, hoopis teine auto on praegu.

Sa räägid sellest 1,5cm kliirensi vahest või millest? Mägi peaks ikka pisut kõrgem olema, kui paarkümmend mm.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on juba 6 kuud ja olen rahul. Meil ka kohe saabub 3.laps. abikaasal mb viano, et buss on ikka suuremateks sõitudeks

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

kui on suur pere, siis vast küll.

enda jaoks oleks see liiga suur.

üldiselt peugeotid kohe lagunema ei hakka. 6-7a saad rahulikult ära sõita.

meil mitu peugeotti järjest olnud.

meil on praegu veidi vanem peugeot, ostsime vast mingi 6-7a vanusena. hetkel vanust 15a, läbisõit kuskil 220 tuhat.

suuremad remondid hakkavadki umbes 8a pihta: paar korda on vahetatud vedrusid, korra läks telg asfaldiaugus. sumbutajate ärakukkumine paistab peugeottidel üks põhiviga, meil vist vähemalt 3x seda juhtunud. aga võibolla see sõltub ka sellest, kas hoiad garaažis või väljas. teine, miks korduvalt vahetust vajanud, on mingid rooliotsad, kord paremal, kord vasakul.

Kus sa siis hoiad oma autot? Garaazis vōi väljas?
Minu meelest summuti ära kukkumine on ikka seotud autojuhi lohakusega, kes plärina tekkimisel ei viitsi selle pōhjust hakata otsima ja keerab lihtsalt autoraadio heli kōvemaks.
Näitekz :
https://summutiabi.ee/fenno-summutid/
Praegu pakutakse nendele 2 aastat garantiid.

http://www.tespera.ee/?id=1144 pakuvad ka töödele garantiid.
Auto olla vōib eeldada kestavad nende summutid miinimum 5a.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kas kiidate või pigem “Peugeoti ikka ei ostaks”?

Ei ostaks.

Ei ostaks ka seda Fiati bussi, mida osad siin kiidavad (see Vojager), keda hooldab ainult vist Silber.

Peu teeninduse hinnatase on ilmselt madalam ja neid tegijaid ka rohkem. Praegu vist Autospirit ja Viking, “vist” sellepärast, et see mark on viimased 20a autodiileritel käest kätte käinud. Homset ju ei tea.

Peugeoti puhul – mootorivalik, no halloo. 1,2L mootor ja “linnamaastur”?

Selliseid mootoreid pannakse mootorratastele, siis nende ressursse ei hääbu.

Peu puhul ei tea ka keegi, kes neid automaatkaste teeb ja kas nad ka homme oma käike vahetavad.

Igal juhul eelistaks sama raha eest veel garantiilist, AGA ilma “saalistvälja” hinnata Volkkar Multivani. Näiteks selline

Kes soovi vaielda, siis vaatab ja võrdleb näiteks 2012a Multivani ja 2014a 5008 hindu. Vahe on juba kahekordne Volkkari kasuks.

Ehk siis point: see Peugeot vananeb sul käes lihtsalt odavaks autoks, mida keegi pärast enam ei taha, ära.

Sōidumugavus on ilmselt Peugeoti kasuks. WV Multivan on siiski äri tegemiseks ja töö auto ehk veoauto.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kus sa siis hoiad oma autot? Garaazis vōi väljas?

24/7 väljas.
kui täpne olla, siis sumpsid ise jäävad enamvähem terveks, aga kinnituskoht roostetab läbi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

WV Multivan on siiski äri tegemiseks ja töö auto ehk veoauto.

Volkswagen Multivan Family?
Mingile tööperekonnale siis ehk või?

P.S. Sa ajad Transporteriga segamini. Üks on ilma isolatsioonita plärisev kaubik, teine luksuslik inimeste ja nende pagasi vedamiseks mõeldud ülimugav pisibuss.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Vabsndust. Ma saaks aru, kui räägitakse auto tehnilistest parameetritest, aga öelda, et armuti autosse selle ilu pärast…sorry, see on eriti jõle auto.

+4
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

aga öelda, et armuti autosse selle ilu pärast…sorry, see on eriti jõle auto.

Kusjuures ei ole ta välimuselt üldse jõle auto, vastupidi. Nad on sellega ikka vaeva näinud. Näiteks Audi Q7, eriti see eelmine, on suht jõle saksa tank.
Peu-l on ju suht ilus nägu, tagatuled, rool jne.

Aga sama moodi oli kunagi Peugeot 206 suht kena rahvaauto ja mingi hetk hiljem olid nad kõik juba liiklusest kuhugi ära kadunud.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

minul on.
olen rahul.

Peres on 4 last ja mahun kõigiga kenasti sõitma. Otsisin kaua, kuid otsustavaks sai see, et sel uuel 5008-l on teise rea istmed kõik eraldi, mitte pikk pink.

Uus 5008 on ikka teine asi, kui vana 5008. Tiba kallis on aga mis mulle enim meeldib: võtab ülivähe kütust!

Ma ei vajagi lastega “kihutamist” ja meeletut mootorit. Väga hästi liigub.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Vana ja uue 5008 kere vahe on mäekõrgune, hoopis teine auto on praegu.

Sa räägid sellest 1,5cm kliirensi vahest või millest? Mägi peaks ikka pisut kõrgem olema, kui paarkümmend mm.

Kui sa sellel

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&id=C22565582D62F0BA936AC5C74F99D584811910A7&thid=OIP.SqmgxfH_GJdSZWki-3YgNwHaFE&mediaurl=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fd%2Fdc%2FPeugeot_5008.JPG&exph=1026&expw=1500&q=peugeot+5008&selectedindex=24&ajaxhist=0&vt=0&eim=1,6

ja sellel autol

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&id=7E85927EDA7B9D0A1EA22FBC5006FDCBA5FC94EE&thid=OIP.S-ri83gYOOKKPsriOky3oQHaE8&mediaurl=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F2%2F2d%2F2017-03-07_Geneva_Motor_Show_0968.JPG%2F1200px-2017-03-07_Geneva_Motor_Show_0968.JPG&exph=800&expw=1200&q=peugeot+5008&selectedindex=3&ajaxhist=0&vt=0&eim=1,6

tõesti mingit vahet ei näe, siis oled sa lihtalt rumal.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Isiklikult ei ostaks, kuna minu silmale kole auto. Mootor tundub lahja sellise kere jaoks, kuid sõitnud pole seega pead ei anna. Kui teie perele sobib ja meeldib, siis osta, eks liisingu aja peab ikka vastu.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

minul on.

olen rahul.

Peres on 4 last ja mahun kõigiga kenasti sõitma. Otsisin kaua, kuid otsustavaks sai see, et sel uuel 5008-l on teise rea istmed kõik eraldi, mitte pikk pink.

Uus 5008 on ikka teine asi, kui vana 5008. Tiba kallis on aga mis mulle enim meeldib: võtab ülivähe kütust!

Ma ei vajagi lastega “kihutamist” ja meeletut mootorit. Väga hästi liigub.

Teises reas on istmed eraldi aga nendele istumiseks pead takistusriba läbima vōi häbiväärselt tagaluugist pagasniku osast sisenema. Minu meelest SEE ON SUUR PUUDUS enamusel mahtuniversaal autodel ja linnamaasturitel.
Autos peab kōigil mugav olema, ka sisenemine/väljumine, istumine. Ma saan aru, kui oled vaene ja raha ei jätku aga siin on ikkagi tegemist jōukate ja keskmisest parema sissetulekuga inimestega. Milleks koonerdada?

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mis asja sa ajad?????
Teine rida on nagu igal autol, teine rida! Kolmas rida on klapitavad lisatoolid, mis muidu all, kui asju hoiustan.

Meil on peres teine suur auto ka, kuid sinna ei saanud toole rahuldavalt panna!
Teises reas on 2 ” tugitooli” ja kolmas rida on nagu pink. Kohti on sama palju, kuid väga ebameeldiv.
Ka Volvo maastur, mis mul enne oli- EI SAANUD nii panna.

minul on.

olen rahul.

Peres on 4 last ja mahun kõigiga kenasti sõitma. Otsisin kaua, kuid otsustavaks sai see, et sel uuel 5008-l on teise rea istmed kõik eraldi, mitte pikk pink.

Uus 5008 on ikka teine asi, kui vana 5008. Tiba kallis on aga mis mulle enim meeldib: võtab ülivähe kütust!

Ma ei vajagi lastega “kihutamist” ja meeletut mootorit. Väga hästi liigub.

Teises reas on istmed eraldi aga nendele istumiseks pead takistusriba läbima vōi häbiväärselt tagaluugist pagasniku osast sisenema. Minu meelest SEE ON SUUR PUUDUS enamusel mahtuniversaal autodel ja linnamaasturitel.

Autos peab kōigil mugav olema, ka sisenemine/väljumine, istumine. Ma saan aru, kui oled vaene ja raha ei jätku aga siin on ikkagi tegemist jōukate ja keskmisest parema sissetulekuga inimestega. Milleks koonerdada?

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas see on mingi 7 kohaline liikur? Siis soovitaks ikka Chrysleri kus ei pea üle teises reas istuvate inimeste turnima, et taha istuma pääseda. Lastele nii meeldib just taga lōpus vanematest eemal istuda. Ei pea nende ōpetussōnu kogu aeg kuulama.

Sama eeltoodud põjhendusega, kahe käega poolt. Võta Chrysler( Chrysler Pacifica on viimane mudel – https://www.whatcar.ee/proovisoit/6260/chrysler-pacifica-sobiks-ka-presidendile, varasem mudel Chrysler Grand Voyager)).

Saad kõik ära tehtud, reisida jne. Mingit üle istmete turnimist ei ole, kõik saavad mugavalt sisse välja.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina ei ostaks. Aga meil on erinev maitse, nagu aru saan- minu meelest ülikole auto. Olematu mootor, õhukesest plekist kere, istmed pagassis, mahutab kõvasti vähem kui esmapilgul tundub.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

tõesti mingit vahet ei näe, siis oled sa lihtalt rumal.

Ma tõesti ei näe suurt vahet. Isegi kõrgus maast on sama, pisut pakkusin selle kliirensi teemaga üle; sama käkk on ta ikka.
(mina oleks seda vähemalt muutnud)

Lihtsalt Unlike the previous generation that was a pure MPV, the 5008 II is displayed as an SUV to follow a current trend in sales.

“It is dispalyed” – see tähendab seda, et mitte midagi pole ringi tehtud, peale välise disaini.

Kui sa võtad Lada auto ja teed talle paberkotist Land Roveri kerekujulise asja peale, siis see ju ei tähenda, et sa saad Land Roveri? Isegi kui sa sellel Ladal venitad teljevahet pisut pikemaks.
Ja üleüldse, selgub, et see kogu “uus” kompott on sama auto, mis Citroen C5 Aircross ja Peugeot 3008. Brrr.

Aga mis suga ikka vaielda, kõik teavad, et automüügi ettevõtetes töötavad valdavalt autovõhikud. (kunagi sa uhkustasid, et oled automüügiplatsi töötaja, kas diileri juures või Kadaka autoturul, selle unustasid lisada)

Sinu arust ju Skoda Octavial ja VW Golfil (+ veel umbes kümnnel autol) on samuti metsik vahe ja need ei ole samad autod, eksole; kõik samale Volkswageni MQB platformile tehtud?

P.S: Isegi Opel Grandland X on sama auto, mis Peu 5008, selgus. Seda ma ei teadnud.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina ei ostaks. Aga meil on erinev maitse, nagu aru saan- minu meelest ülikole auto. Olematu mootor, õhukesest plekist kere, istmed pagassis, mahutab kõvasti vähem kui esmapilgul tundub.

Kusjuures, autosalongi sellel päeval külastades just see (peale ilusa välimuse) väga suureks positiivseks üllatuseks oligi, et mahutab väga palju. Enamasti on nendel seitsmekohalistel see 6-7 iste olematu ruumiga. Eile istus isegi mu 190cm pikkune mees sinna taha.
Kust sa seda kere pleki paksust näed/tead?
Ja nagu eespool keegi ütles, suurt mootorit ma taga ei aja, 3-lapsega pereemana ei plaani badassi mängima hakata, tähtsam on väike kütusekulu.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

tõesti mingit vahet ei näe, siis oled sa lihtalt rumal.

Ma tõesti ei näe suurt vahet. Isegi kõrgus maast on sama, pisut pakkusin selle kliirensi teemaga üle; sama käkk on ta ikka.

(mina oleks seda vähemalt muutnud)

Lihtsalt Unlike the previous generation that was a pure MPV, the 5008 II is displayed as an SUV to follow a current trend in sales.

“It is dispalyed” – see tähendab seda, et mitte midagi pole ringi tehtud, peale välise disaini.

Kui sa võtad Lada auto ja teed talle paberkotist Land Roveri kerekujulise asja peale, siis see ju ei tähenda, et sa saad Land Roveri? Isegi kui sa sellel Ladal venitad teljevahet pisut pikemaks.

Ja üleüldse, selgub, et see kogu “uus” kompott on sama auto, mis Citroen C5 Aircross ja Peugeot 3008. Brrr.

Aga mis suga ikka vaielda, kõik teavad, et automüügi ettevõtetes töötavad valdavalt autovõhikud. (kunagi sa uhkustasid, et oled automüügiplatsi töötaja, kas diileri juures või Kadaka autoturul, selle unustasid lisada)

Sinu arust ju Skoda Octavial ja VW Golfil (+ veel umbes kümnnel autol) on samuti metsik vahe ja need ei ole samad autod, eksole; kõik samale Volkswageni MQB platformile tehtud?

P.S: Isegi Opel Grandland X on sama auto, mis Peu 5008, selgus. Seda ma ei teadnud.

Ma ei tea kelleks sa mind pead, aga ma ei tööta (ei ole kunagi töötanud automüügiplatsil), lihtlabane raamatupidaja olen 🙂
Ning vaidlus on tõesti mõttetu, sa oled see oss – mees kelle arust “mingi alla Saksa auto ikka ei osta ju”.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja nagu eespool keegi ütles, suurt mootorit ma taga ei aja, 3-lapsega pereemana ei plaani badassi mängima hakata, tähtsam on väike kütusekulu.

Nagu eespool keegi autovõhik VALESTI ütles.

Kui sa ajad mingit veskit ringi kas kahe kitse või kahe võimsa täkuga, kas seal oleks mingi vahe?
Kaks kitse söövad 3x vähem, kui hobused, selge see. Sa ei pea iga päev neile ka pool tonni vett tassima.
AGA nad lihtsalt surevad varem ära, kuna see töö nende jaoks on liiga raske. Hobused ei saa raskusest arugi.

Sama on nende mootoritega. See väike küll sõidab ja on maanteel ka ökonoomne, aga see, et ta sõidaks nagu suured, ta pingutab palju rohkem. Ja lihtsalt kulub rutem läbi.
Sellest olematust tänapäeva õlist ja hiigelpikast hooldusintervallist rääkimata.
Aga jah, 3 aastat ta kestab.

Kes siin soigus 15 vanadest Peugeottidest – need olid hoopis teised autod, need sõitsidki kauem.
Tänane pole mitte selle moodigi.

+6
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 38 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 139 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kas soovitate pereautoks Peugeot 5008?