Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kas Tallinnas on teil talverehvid all?

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )

Teema: Kas Tallinnas on teil talverehvid all?

Postitas:
Kägu

Järgmine nädal lubab veel üle 8 kraadi sooja,muidu plaanis oli juba see nädal vahetada.Kui nii soojaks veel läheb siis naastrehvide kulutamine.

Please wait...
Postitas:
Kägu

jajah.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui nii soojaks veel läheb siis naastrehvide kulutamine.

Võin sulle suure saladuskatte all öelda, et Tallinnas ei saagi puhta lume peal sõita.
Ehk siis 99% ajast sõidad nagunii puhtal asfaldil.

Naasterehvide “kulutamise” vastu aitab tihti ka see, et sõidad trolliga.
Neil ei ole naastrehve.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

talverehvid on all, naastrehve ei ole. naastrehve ei ole juba 7-8 aastat all. ei näe nagu vajadust tln linnas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jah, vahetatud, kuna vaatamata sellele, et elan Tallinnas, töötan linnast väljas. Maanteel pole nalja.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul ei ole aga autole on küll paigaldatud, sest iga aasta tuleb talv tänavahooldusfirmadele ootamatult ja tavaliselt on siis endal ka mingi tähtis ja kiire asjaajmine linna peal, kus vaja autoga rallida. Kulumine on ju elu osa ja las need naelad siis ka kuluvad. Mis seal’s ikka. Saaks oma liigesekulutamist vältida siis see oleks küll saavutus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tallinnas elades ei kasutanud iial naastrehve. Nüüd Võrumaal on alles vaja, sest teed on lumised.
Aga muidu on küsimus: kust sa üldse tead, et vaja läheb? Äkki sel aastal ei tulegi püsivat lund? Äkki tuleb alles jaanuaruis? Äkki detsembris on ja jaanuaris pole? Äkki on 3 nädala kaupa? Igal juhul siis ju “kulutad” rehve? Või vahetad kogu aeg ilmateate järgi? 1. dets. alates ju kohustuslik…

Please wait...
Postitas:
Kägu

Sõidan väiksemas linnas ja vahetamata. Ehk uuel nädalal. Eile lörtsiga sõitsin suvekatega ja kuna kraadid olid plussis, siis oli tänav lihtsalt vesine. Oleks lumi maha jäänud, siis oleksin jalamees olnud lihtsalt rehvivahetuse ajani 🙂
Kui ma sõidaks aga maanteel igapäevaselt, siis oleksin mõnda aega tagasi juba ära vahetanud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Teisipäeval lasin vahetada jah, ma elan linnast väljas, varsti on ilmselt vajadus juba, sest ega alla 3 kraadi suverehvil eriti pidamist pole enam. Ise ei taha ka kunagi liiga vara vahetada, aga see aasta tuli see rehvivahetus kuidagi järsku. Teisipäeva hommikul helistasin töökotta, et kas saab millalgi (ei lootnudki, et kohe, sest tavaliselt ikka järjekorrad sellisel aastaajal) ja siis põhimõtteliselt kamandati kohe kohale. Niiet, nüüd siis klõbistan ringi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Talverehvid on all.
Täna hommikul aerutasid kümned ohmakad oma suverehvidega libedal Tallinna ringteel kella 5.30 paiku.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Juba vahetatud jah.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Täna hommikul aerutasid kümned ohmakad oma suverehvidega libedal Tallinna ringteel kella 5.30 paiku.

Sel kellaajal oli seal lausa tuhandeid ohmakaid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Täna hommikul aerutasid kümned ohmakad oma suverehvidega libedal Tallinna ringteel kella 5.30 paiku.

Sel kellaajal oli seal lausa tuhandeid ohmakaid.

Sadu ja sadu ja sadu sõidukeid lõigul Pärnu mnt kuni Narva mnt ühel ja teisel suunal kokku. Neist, tõsi, umbes viiendik suured veoautod.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Misasja te nende naastrehvidega teete, eriti linnas? Lamell üldjuhul samaväärne, üksikutel päevadel tõesti naelal eelis aga see ei kaalu üles neid negatiivseid külgi.
Lõhute teid millega kaasneb jube asfaldi tolm poole suveni.
Õige oleks keelustada või vähemalt korraliku maksu alla panna,et teede lõhkumist natukenegi hüvitada.

Please wait...
Postitas:
Milvi Kiisu

Järgmine nädal lubab veel üle 8 kraadi sooja,muidu plaanis oli juba see nädal vahetada.Kui nii soojaks veel läheb siis naastrehvide kulutamine.

Parem karta kui kahetseda. Isegi minu Vello autol on naelkummid juba all. Kui arvestada, kui ebakindlalt enamus naisi isegi hea ja uue autoga sõidavad, siis naelkummid on soovituslikud isegi suvel.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Blondiin hääletab rekka peale. Mõne aja pärast sõidab rekka hange ja jääb kinni.
Rekkajuht lausub ärritunult: “nüüd hakkab nus* pihta”
Blondiin on väga närviline.
Juht proovib paar korda autot liikuma saada aga ei midagi.
Lausub siis tõsimeeli: “peab kummile ketid peale panema”
Blondiin on nüüd juba kabuhirmus ja küsib lubivalge näoga: “kas ilma kettideta kuidagi ei saa?”
Rekkajuht: “no sellisel juhul nus*ime siin hommikuni”

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul on naastrehvid all, paraku töötan linnast väljas, ühel hommikul oleks parklas äärepealt kolleegile sisse keeranud. Lamell ei ole variant, tuleb praktiliselt iga päev ühe libeda mäe otsa nullist kiirendada. Meie kliimas tuleb tee-ehitusel sellega lihtsalt arvestada, et kulub. Mis teha, ohutus on peamine.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui mitu aastat kavatsed ühe naelrehvi jooksuga sõita, et alla panemisega peab viimase minutini venitama? Kui palju selle nädala-kahese viivitamisega võidad? Mis parasjagu all on, eks need nagunii kuluvad, kuluvad ka suvekad ning suvekad pole tänapäeval eriti oluliselt talvekatest odavamad. Nagu öeldud, ka talvel sõidetakse Tallinnas enamasti asfaldil, v.a. olenevalt aastast 0,5-5,0 päeva terve aasta peale kokku nendel päevadel, kui sahad nii palju ära lükata ei jõua kui uut peale sajab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui mitu aastat kavatsed ühe naelrehvi jooksuga sõita, et alla panemisega peab viimase minutini venitama? Kui palju selle nädala-kahese viivitamisega võidad? Mis parasjagu all on, eks need nagunii kuluvad, kuluvad ka suvekad ning suvekad pole tänapäeval eriti oluliselt talvekatest odavamad. Nagu öeldud, ka talvel sõidetakse Tallinnas enamasti asfaldil, v.a. olenevalt aastast 0,5-5,0 päeva terve aasta peale kokku nendel päevadel, kui sahad nii palju ära lükata ei jõua kui uut peale sajab.

Sa ise ei oska rehkendada? Arvesta, detsembris paneb alla siis umbes aprilli keskel hea juhul saab juba ära vahetada. Oletades läbisōiduks aastas kuni 15000km, keskmiselt 5 kuud on rehv all, rehvi eluiga pideva kasutamisega 4 aastat, see teeb ühe jooksu all olemiseks umbes täpselt 9,61 aastat. Pluss veel suvine hooaeg takka otsa, kui naelad välja vōtab. Seega pea 10 a saab úhe korraliku naelrehvi jooksuga läbi aetud, kui just päikese käes neid hooaja väliselt ei hoiusta ja maanteel 110 ei kihuta ka viimasel paaril kasutusaastal.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui mitu aastat kavatsed ühe naelrehvi jooksuga sõita, et alla panemisega peab viimase minutini venitama? Kui palju selle nädala-kahese viivitamisega võidad? Mis parasjagu all on, eks need nagunii kuluvad, kuluvad ka suvekad ning suvekad pole tänapäeval eriti oluliselt talvekatest odavamad. Nagu öeldud, ka talvel sõidetakse Tallinnas enamasti asfaldil, v.a. olenevalt aastast 0,5-5,0 päeva terve aasta peale kokku nendel päevadel, kui sahad nii palju ära lükata ei jõua kui uut peale sajab.

Sa ise ei oska rehkendada? Arvesta, detsembris paneb alla siis umbes aprilli keskel hea juhul saab juba ära vahetada. Keskmiselt 5 kuud on all, rehvi eluiga pideva kasutamisega 4 aastat, see teeb ühe jooksu all olemiseks umbes täpselt 9,61 aastat. Pluss veel suvine hooaeg takkaotsa, kui naelad välja vōtab. Seega pea 10 a saab úhekorraliku naelrehvi jooksuga läi aetud, kui just päikese käes neid hooaja väliselt ei hoiusta ja maantee 110 ei kihuta ka viimasel paaril kasutusaastal.

Minuarust võib 1.märtsil ära võtta ja juba suvekatega lasta. Siis kestavad talvekad ikka päris kaua, eks ole. Aga suverehvid, kad need ei kulu või ei maksa midagi? Tihtipeale on suverehv suurema velje peal ja madalama profiiliga ja sellisena kallim kui talverehv. Kui nii, siis on odavam talverehviga võimalikult pikalt sõita.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Misasja te nende naastrehvidega teete, eriti linnas? Lamell üldjuhul samaväärne, üksikutel päevadel tõesti naelal eelis aga see ei kaalu üles neid negatiivseid külgi.

Lõhute teid millega kaasneb jube asfaldi tolm poole suveni.

Õige oleks keelustada või vähemalt korraliku maksu alla panna,et teede lõhkumist natukenegi hüvitada.

See kehtib vaid linnade puhul. Kui sa väljapoole linnu sõidad, avastad et oi meil ka päris palju kruusateid. Mine proovi talvel libedaga mõnel Võrumaa kurvilisel kruusateel lamellidega sõita. Seda keelustamist saab hakata nõudma siis, kui KÕIK teed on asfaldi all, kuud tundub et seda ei juhtu veel niipea.

Please wait...
Postitas:
8bit

Elan linnast väljas väiksemas kohas. Panin eelmine nädal naelad alla sest meil lombid täitsa jääs siin viimasel ajal tihti.
Auto läks aga nüüd see nädal katki.
Ostsime uue odava asenduasauto, sellel mingisugused 10 aastat vanad juustud lamellid all 😀 Plaanime järgmise nädala jooksul ära vahetada mingite naastude vastu.
Aga Tallinnas linnas sees elades kasutaksin ilmselt lamelle ..ja siis nii palju ei kiirustaks ka,linnast väljas toimetades/elades on tõesti libe.

Please wait...
Postitas:
Tõutäkk

Pole küll Tallinnas, aga kõik autod veel suverehvidega. Samuti pole ka O2 haagistele veel naastrehve alla pannud. Kusjuures olen seda meelt, et just see säte tuleks seadusandja poolt ära muuta, et O2 haagistel, ehk haagistel registrimassiga 751-3500kg peaksid naastrehvid kohustuslikud olema. Seaduses on kirjas, et haagisel peavad olema sama tüüpi rehvid kui vedukil.
Aga haagist, eriti rendihaagist võivad vedada erinevad vedukid. Siis kas vahetada haagisel(või vedukil) rattad(rehvid) ära või rikkuda seadust.

Please wait...
Postitas:
Kägu

ei ole

Please wait...
Postitas:
Kägu

Elan Tallinnas ja vahetasin kaks nädalat tagasi suverehvid talve lamellide vastu. Varahommikul ja õhtul on kerge miinus, ei taha suvekatega uisutada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina siis see patune ,kes liikleb põhiliselt Tallinnas ja naastudega ,kartes musta jääd nagu tuld.Kindlam on naastudega .Autokooli autodel olid samuti naastud all .Ometigi toimub ju enamik õppesõite linnas.Järelikult on siiski naastrehvidega turvalisem kui lamellidega .Minu autol on ammu talvekad all.On ohutum ,liiklusohutus ikka eelkõige ! Inimese elu on tähtsam kui teekate.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina siis see patune ,kes liikleb põhiliselt Tallinnas ja naastudega ,kartes musta jääd nagu tuld.Kindlam on naastudega .Autokooli autodel olid samuti naastud all .Ometigi toimub ju enamik õppesõite linnas.Järelikult on siiski naastrehvidega turvalisem kui lamellidega .Minu autol on ammu talvekad all.On ohutum ,liiklusohutus ikka eelkõige ! Inimese elu on tähtsam kui teekate.

Nojah aga naelrehvid pidi ju asfaltilt hullu koguse asfaldikatte mikroosakesi ōhku tōstma ja linnakodanike hingamisteedesse satuma. Kuidas see siis ikkagi inimelu hoidmine on, kui avariisse satud tōenäoliselt paar korda elus aga naelrehvidega saastad linnaōhku iga päev ja sajad inimesed peavad nende tagajärgedega elama ja ennast ravima?! Tuleks ikka suurt pilti näha mitte omaauto kapotini vōi paar meetrit selle ette.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas Tallinnas on teil talverehvid all?

Tallinnas on, aga nii kui Narva lähen, võtan kohe alt ära.
Haapsalu on selline so-so kahevahel.

Please wait...
Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kas Tallinnas on teil talverehvid all?