Esileht Hobinurk Käsipagas

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 82 )

Teema: Käsipagas

Postitas:
Kägu

Kuna hetkel äraantavate pagasitega on nii nagu on, siis mida teie käsipagasitesse panete?

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

…eeee…..mis mõttes? 😀 kui ma reisin käsipagasiga, siis panen sinna kõik reisiks vajaliku. minu jaoks kõige olulisemad asjad.

+14
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui äraantavat pagasit ei kasuta, siis panen kõik vajaliku käsipagasisse.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

hambahari ja -pasta, näokreem, vahetuspesu, ühed jalanõud ja ilmale vastav komplekt vahetusriideid, raamat, laadija. Vahel läpakas ka. Palju sinna 8 kilo sisse ikka mahub.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

hambahari ja -pasta, näokreem, vahetuspesu, ühed jalanõud ja ilmale vastav komplekt vahetusriideid, raamat, laadija. Vahel läpakas ka. Palju sinna 8 kilo sisse ikka mahub.

Ühed jalanõud ja ühed vahetusriided? Mul mahuvad kolmed jalanõud, 4 kleiti, 4 paari pükse, 5 pluusi/toppi kindlasti.

+3
-11
Please wait...

Postitas:
Kägu

Viimati oli läpakas, gps, telefon, rahakott, pusa juhtmeid, väike kingitus võõrustajatele, mida ei riskinud äraantavasse panna. Mul oligi ainult seljakott, muu kraam äraantavas, pagasikindlustuse valisin summas, et saaksin kõik vajalikud asjad asendada kui pagas kaduma peaks minema  või liiga palju hilinema.

Nüüd vist paneks ka vahetuspesu, hambaharja ja pasta ja mingid hädavajalikud riided. Nimelt jäime hiljuti jätkulennust maha, kuna esimene lend hilines liiga palju ja öösel poleks neid vajalikke asju kusagilt saanud. Õnneks tiirles meie äraantav pagas, mis pidi otse sihtkohta saadetama, vahepeatuse pagasilindil, krabasime selle teiste reisijate eeskujul kaasa.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ühed jalanõud ja ühed vahetusriided? Mul mahuvad kolmed jalanõud, 4 kleiti, 4 paari pükse, 5 pluusi/toppi kindlasti.

Sinusugsel jah, kes nende üüratute, ainult jõu kasutamisel lubatud mõõtudesse mahtuvad kohvrid pardale tassivad.

+6
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sinusugsel jah, kes nende üüratute, ainult jõu kasutamisel lubatud mõõtudesse mahtuvad kohvrid pardale tassivad.

Mispärast, vahe on ju selles, kas on suveriided või talveriided. Mingeid plätusid ja õhukesi kleite mahub sinna käsipagasisse tõesti palju, teksaseid, talvesaapaid ja jopesid mitte nii palju.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sinusugsel jah, kes nende üüratute, ainult jõu kasutamisel lubatud mõõtudesse mahtuvad kohvrid pardale tassivad.

Segi oled või? Kaal peab kõigil ühesugune olema. Haige eit.

+2
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mõnel lennufirmal on lisaks tavalisele käsipagasikohvrile lubatud veel personal item – näit. käekott, läpakas vms. See võimaldab kohvrisse palju rohkem asju pakkida, sest tavaliselt limiteerivad just lubatud kilod (mis on ka lennufirmadel erinevad), näit. 8 kg on vähevõitu, sest kohver ise kaalub ka üsna palju ja kui veel läpakas ka sinna peab minema, saab tõesti üsna vähe asju võtta.

Aga üldiselt pole mul suviste puhkusereisidega veel kunagi juhtunud, et käsipagasisse asjad ära ei mahuks, sest suveriided on ju väikesed. Oleme käinud ka reisil 3 lapsega, kellest 1 oli imik, st nii, et meil oli 5 inimese kohta 4 väikest kohvrit ja sinna mahtus ka nädalane mähkmevaru.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sinusugsel jah, kes nende üüratute, ainult jõu kasutamisel lubatud mõõtudesse mahtuvad kohvrid pardale tassivad.

Kuidas see veel võimalik on? Kas su kohver hakkab pungitama mõõtudest välja, kui täis laod? Mul säilitab oma algse kuju ikka. Ära reisi mingi odava saastaga siis.

+3
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Reisime aastaid ainult käsipagasiga. Just tulime mehega Kreekast: minu kohvris olid siis plätud ja lahtised kingad, 3 pluusi, üks seelik, 3 kleiti ja 2 paari bikiine, aluspesu ja meigikott (1 L nagu ikka).

Homme lähen välislähetusse riiki, kus nii väga kuum pole ja ikka mahuvad asjad käsipagasisse…

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mõnel lennufirmal on lisaks tavalisele käsipagasikohvrile lubatud veel personal item – näit. käekott, läpakas vms. See võimaldab kohvrisse palju rohkem asju pakkida, sest tavaliselt limiteerivad just lubatud kilod (mis on ka lennufirmadel erinevad), näit. 8 kg on vähevõitu, sest kohver ise kaalub ka üsna palju ja kui veel läpakas ka sinna peab minema, saab tõesti üsna vähe asju võtta.

See personal item + käsipagas kokku ei tohi ikkagi üle 8kg kaaluda. Aga minul näiteks kaalub käsipagasi kohver ainult 1,4 kilo, mahutades samal ajal tervel 41 liitrit.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ammu ootan juba, et käsipagasi ruum ülal oleks ka istekohtade järgi vaheseintega eraldatud.

Täiesti kõrini sellest, et jõuad oma kohale, oma rida alles inimestest tühi, aga vaata aga vaata käsipagasiruum juba kellegi kohvreid täis.
Käekotile ruumi pole. Masendav. Pole vaja siis salongi igast träna tarida.

+13
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ammu ootan juba, et käsipagasi ruum ülal oleks ka istekohtade järgi vaheseintega eraldatud.

Täiesti kõrini sellest, et jõuad oma kohale, oma rida alles inimestest tühi, aga vaata aga vaata käsipagasiruum juba kellegi kohvreid täis.
Käekotile ruumi pole. Masendav. Pole vaja siis salongi igast träna tarida.

Siis paned mujale oma kohvri või annad stjuardessi kätte. Käekoti paned üles??? Ei tee kunagi nii.
Ei ole seal salongis rohkem träna, kui lubatud, ära ohi.

+5
-12
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mujale? Kuhu mujale? Kes need inimesed on, kes oma kohvrid mujale kui oma istme ülal asuvasse hoiuruumi panevad? Milleks?

Ma rääkisin olukorrast, kus ühe rea inimesed pole saabunudki, aga pagasiruum juba täis.

+8
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mujale? Kuhu mujale? Kes need inimesed on, kes oma kohvrid mujale kui oma istme ülal asuvasse hoiuruumi panevad? Milleks?

Ma rääkisin olukorrast, kus ühe rea inimesed pole saabunudki, aga pagasiruum juba täis.

Ülemises riiulis ei ole kunagi nii palju ruumi, et kõigi lubatud mõõtmetes pagas sinna ära mahuks. Selleks ongi sinu ees oleva istme all ka pagasi jaoks koht.

+7
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis paned mujale oma kohvri või annad stjuardessi kätte. Käekoti paned üles??? Ei tee kunagi nii. Ei ole seal salongis rohkem träna, kui lubatud, ära ohi.

Meie jäime hiljuti jätkulennust maha, sest käsipagasi riiul oli juba nii täis, et viimaste lennukile tulijate kohvrid sinna enam ei mahtunud. Lennusaatjad korjasid sealt küll käekotte ja väiksemaid seljakotte ära, et kohvritele ruumi teha, aga ikka kõik ei mahtunud. Siis otsustati need mittemahtunud kohvrid äraantava pagasi hulka panna ja kõik see võttis aega ligi 2 tundi kui lõpuks luba startida anti. Ma olen kõll suhteliselt harv lendaja, aga tundub et minusuguseid, kes võtab ainult lubatud käsipagasi mahu on üsna vähe. Paljudel on kohvrid juba silma järgi tunduvalt suuremad ja lisaks veel mitu kimpsu-kompsu ja mitte kedagi ei huvita, et su käekott peaks pingi alla mahtuma ja koos käsipagasiga 8kg (või mis vastaval lennukompanill normiks on) sisse mahtuma. No ma olin suht kuri, et lennufirma enda kehtestatud reegleid ei kontrolli ja sellele kaos järgneb.

Ei kindlustus ega lennufirma pole siiani lisakulusid korvanud, kindlustus ütles et elnnufirma poolt esitatud hilinemise põhjus võib tähendada mida iganes ja lennufirma automaatvastus on, et neil on nii palju nõudeid ja nende menetlemine võtab tavapärasest rohkem aega.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis otsustati need mittemahtunud kohvrid äraantava pagasi hulka panna ja kõik see võttis aega ligi 2 tundi kui lõpuks luba startida anti.

See on erand. Tavaliselt kohvrite allasaatmisega lennuaeg edasi ei lükku.
PS: no eespool kommenteerija oli ju sama tume peast, kes hädaldas, et käekott üles ei mahu. Eks sellised puupead oma eesistme alla minevat träni sinna topivadki.

+4
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis paned mujale oma kohvri või annad stjuardessi kätte. Käekoti paned üles??? Ei tee kunagi nii. Ei ole seal salongis rohkem träna, kui lubatud, ära ohi.

Meie jäime hiljuti jätkulennust maha, sest käsipagasi riiul oli juba nii täis, et viimaste lennukile tulijate kohvrid sinna enam ei mahtunud. Lennusaatjad korjasid sealt küll käekotte ja väiksemaid seljakotte ära, et kohvritele ruumi teha, aga ikka kõik ei mahtunud. Siis otsustati need mittemahtunud kohvrid äraantava pagasi hulka panna ja kõik see võttis aega ligi 2 tundi kui lõpuks luba startida anti. Ma olen kõll suhteliselt harv lendaja, aga tundub et minusuguseid, kes võtab ainult lubatud käsipagasi mahu on üsna vähe. Paljudel on kohvrid juba silma järgi tunduvalt suuremad ja lisaks veel mitu kimpsu-kompsu ja mitte kedagi ei huvita, et su käekott peaks pingi alla mahtuma ja koos käsipagasiga 8kg (või mis vastaval lennukompanill normiks on) sisse mahtuma. No ma olin suht kuri, et lennufirma enda kehtestatud reegleid ei kontrolli ja sellele kaos järgneb.

Ei kindlustus ega lennufirma pole siiani lisakulusid korvanud, kindlustus ütles et elnnufirma poolt esitatud hilinemise põhjus võib tähendada mida iganes ja lennufirma automaatvastus on, et neil on nii palju nõudeid ja nende menetlemine võtab tavapärasest rohkem aega.

Pole nii must-valge. Kuna paljud lennufirmad lubavad nt lennujaamas pärast turvakontrolli asju osta ja neid salongi kaasavõtta ilma, et need peaks olemasolemavate käsipagasite mahupiirangute hulka kuuluma siis pole probleem kui ostadki nt paar veinipudelit, suurema kampsuni, pleedi, kingitusi, komme, parfüüme. Ja siis peabki need ostud ju samuti ära mahutama.
Sina hindad pilgu järgi – aga võimalik, et ka inimene on maksnud lisa, et rohkem kotte kaasa võtta.

Ehk seda ei tea kunagi ette – aga eks olegi umbes tasakaal, et kes lendab kaks kätt taskus ja teine ostab pool lennujaamapoodi kaasa. Mõni kord lihtsalt läheb see paigast.

+4
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis otsustati need mittemahtunud kohvrid äraantava pagasi hulka panna ja kõik see võttis aega ligi 2 tundi kui lõpuks luba startida anti.

See on erand. Tavaliselt kohvrite allasaatmisega lennuaeg edasi ei lükku.

PS: no eespool kommenteerija oli ju sama tume peast, kes hädaldas, et käekott üles ei mahu. Eks sellised puupead oma eesistme alla minevat träni sinna topivadki.

Jutu mõte on igale istmele peaks vastama võrdne pagasiruum pea kohal, saad aru?
Kas inimene paneb sinna kohvri või miniridiküli on juba tema asi.

+7
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jutu mõte on igale istmele peaks vastama võrdne pagasiruum pea kohal, saad aru?
Kas inimene paneb sinna kohvri või miniridiküli on juba tema asi.

See tola paneb kõik oma asjad ja seetõttu teistele ei jätkugi.

+3
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis paned mujale oma kohvri või annad stjuardessi kätte. Käekoti paned üles??? Ei tee kunagi nii.

See tola paneb kõik oma asjad ja seetõttu teistele ei jätkugi.

Kuulge tarkurid, basic soovitus on justnimelt üles panna väiksemad käsipagasi esemed ja suuremad eesistme alla.

+2
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jutu mõte on igale istmele peaks vastama võrdne pagasiruum pea kohal, saad aru?

Kas inimene paneb sinna kohvri või miniridiküli on juba tema asi.

See tola paneb kõik oma asjad ja seetõttu teistele ei jätkugi.

Mis kõik asjad? Ainult käekott ongi. Naeruväärne, et inimene, kes vähem ruumi võtab, ei saa seda vähestki ruumi kuna tema pea kohal on naaberridade inimeste maksimaalsed kohvrid.

+7
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

. See on erand. Tavaliselt kohvrite allasaatmisega lennuaeg edasi ei lükku. PS: no eespool kommenteerija oli ju sama tume peast, kes hädaldas, et käekott üles ei mahu. Eks sellised puupead oma eesistme alla minevat träni sinna topivadki.

Imelik jah. Meil on olnud tihti nii, et boardingu järjekorras olevate inimeste kohvreid vaadatakse ja võetakse kohe sealt ja viiakse äraatava pagasi hulka. Mingit ajakulu see pole kaasa toonud.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

basic soovitus on justnimelt üles panna väiksemad käsipagasi esemed ja suuremad eesistme alla.

Istme alla see ettenähtud 55 x 40 x 23 mõõdus kohver küll ei mahu.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuna paljud lennufirmad lubavad nt lennujaamas pärast turvakontrolli asju osta ja neid salongi kaasavõtta ilma, et need peaks olemasolemavate käsipagasite mahupiirangute hulka kuuluma siis pole probleem kui ostadki nt paar veinipudelit, suurema kampsuni, pleedi, kingitusi, komme, parfüüme. Ja siis peabki need ostud ju samuti ära mahutama.

Piloodid peavad enne õhkutõusmist iga kord välja arvutama lennuki kaalu koos inimeste ja pagasiga, sest sellest sõltub, millise kiiruse juures on lennuk võimeline õhku tõusma ehk et millise kiirenduseni peab lennuk rajal sõitma. Ma alati imestan, kuidas neil see arvutamine õnnestub, kui igaüks jumala suvaliselt neid asju kaasa tarib lennukisse.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuna paljud lennufirmad lubavad nt lennujaamas pärast turvakontrolli asju osta ja neid salongi kaasavõtta ilma, et need peaks olemasolemavate käsipagasite mahupiirangute hulka kuuluma siis pole probleem kui ostadki nt paar veinipudelit, suurema kampsuni, pleedi, kingitusi, komme, parfüüme. Ja siis peabki need ostud ju samuti ära mahutama.

Piloodid peavad enne õhkutõusmist iga kord välja arvutama lennuki kaalu koos inimeste ja pagasiga, sest sellest sõltub, millise kiiruse juures on lennuk võimeline õhku tõusma ehk et millise kiirenduseni peab lennuk rajal sõitma. Ma alati imestan, kuidas neil see arvutamine õnnestub, kui igaüks jumala suvaliselt neid asju kaasa tarib lennukisse.

Sa muretsed selle pärast, et kas käsipagas on 5kg asemel 8kg. Aga üks inimene on 50kg, teine on 120kg, kolmas 60kg, neljas 114kg. Ja mitte keegi ei küsi lennupiletit ostes kaalu ega keegi ei hinda inimese kaalu kusagil uksel ega pane kirja.

Nüüd mõtle ise kui “oluline” on see kui kellegi käsipagas on 1kg kaalust üle.

+12
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa muretsed selle pärast, et kas käsipagas on 5kg asemel 8kg. Aga üks inimene on 50kg, teine on 120kg, kolmas 60kg, neljas 114kg. Ja mitte keegi ei küsi lennupiletit ostes kaalu ega keegi ei hinda inimese kaalu kusagil uksel ega pane kirja. Nüüd mõtle ise kui “oluline” on see kui kellegi käsipagas on 1kg kaalust üle.

Ilmselt on inimeste osas võetud mingi kuldne keskmine + arvestatakse, mitu istekohta on täidetud.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa muretsed selle pärast, et kas käsipagas on 5kg asemel 8kg. Aga üks inimene on 50kg, teine on 120kg, kolmas 60kg, neljas 114kg. Ja mitte keegi ei küsi lennupiletit ostes kaalu ega keegi ei hinda inimese kaalu kusagil uksel ega pane kirja. Nüüd mõtle ise kui “oluline” on see kui kellegi käsipagas on 1kg kaalust üle.

Ilmselt on inimeste osas võetud mingi kuldne keskmine + arvestatakse, mitu istekohta on täidetud.

Nii. Ja see käsipagasite puhul ei kehti siis kuldne keskmine sõltuvalt inimeste arvust?

See keskmine ongi keskmine. Inimesi ei paigutada lennukis ka kuidagi nende kaalu järgi võrdselt. Või selle järgi, et ühel pool istub 20 üle 100st inimest, teisel pool 10 alla 60gk inimest – ei hakata raskemaid pagasid teisele poole vinnama ja kergemaid vastupidi.
Seega kui mina kaalun 55 kg, kaaslane 85kg. Arvad tõesti, et miskit lennukiga juhtub kui ma võtan kaasa hoopis 5kg  asemel 7kg asju?

Kaal on rohkem seotud sellega, et lennuteenindajaid neid asju peakohale jõuaks paigutada ja alla vajudes ehk ka päris surmavad poleks.

+2
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 82 )


Esileht Hobinurk Käsipagas