Esileht Kodunurk Kauba tagastamine netipoodi

Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )

Teema: Kauba tagastamine netipoodi

Postitas:
Kägu

Ostsin amazon.de-st jope, mida vaatasin eelnevalt mitmete pakkujate lehtedelt ja mis piltide peal tundus õige ilus. Kohale jõudes oli paraku väga suur pettumus, nagu aliexpressist tellitud, seljas üldse ei istu ja seda kanda ma küll ei taha.  Tagastamine Saksamaale pole üldse odav, aga eks see kulu tuleb nüüd kanda. Praegu tundub, et Itella kõige soodsam, aga ikkagi 25 eurot tagastamise tasu, teised veel kallimad. Kes tagastanud kaupa Saksamaale või mujale Euroopasse, mis kullerfirmat olete kasutanud?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mulle tõi kauba koju Itella ja tagastasin Itella kaudu täiest tasuta. Täitsin Amazoni lehel tagastusdeklaratsiooni ja viisin Itella kappi.

Tegemist oli mingi pisema vidinaga ca 12 euri maksnud asjaga.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tänan vastuse eest! Mulle tõi ka Itella, aga ma ei saanud küll aru, et väljapoolt Saksamaad tasuta tagastada saab. Tagastusdeklaratsiooni täitsin ära, meilile tuli aadressikaart paki peale kleepimiseks. Kas viitsiksid kirjeldada, mida sa täpsemalt tegid tasuta tagastamiseks?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tänan vastuse eest! Mulle tõi ka Itella, aga ma ei saanud küll aru, et väljapoolt Saksamaad tasuta tagastada saab. Tagastusdeklaratsiooni täitsin ära, meilile tuli aadressikaart paki peale kleepimiseks. Kas viitsiksid kirjeldada, mida sa täpsemalt tegid tasuta tagastamiseks?

Pakkisin asja kokku. Kleepisin aadressikaardi peale ja ühe osa sellest panin paki sisse. Kuna lähimaks tagastusepunktiks näitas Itella pakiautomaati ja ma ei saanud aru kuidas täpselt asi käib, helistasin Itellasse. Nemad küsisid paki koodi ja kuhu automaati ma viin. Automaadi juures palusid helistada neile ja avasid kapi. Panin kauba sisse ja praegu on mul olemas teade Amazonilt et saan peagi ka raha tagasi.????

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul pole seda paganama tagastuskaarti, mis paki peale tuleb kleepida. Meilile tuli ainult aadress, kuhu saata, aga mingit triipkoodiga silti ei ole. Seega öeldi Itellast täna, et ma nende kaudu tasuta tagastada ei saa. Paki kood siis peaks olema seal tagastuskaardi peal? Mul pole seal muud kui ainult aadress.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No aga mis poe tingimustes oli? Tasuta tagastus on ju alati kirjas, kui sul polnud, siis ei saa tasuta tagastada. (Sellise “pisikese” detaili võiks ju enne ostu kindlaks teha.)

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen Amazoni pakid alati Omniva postkontoris tagastanud, sõltumata sellest, kuidas paki kätte sain. 6-12 eurot on maksma läinud, kuidas kunagi.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No aga mis poe tingimustes oli? Tasuta tagastus on ju alati kirjas, kui sul polnud, siis ei saa tasuta tagastada. (Sellise “pisikese” detaili võiks ju enne ostu kindlaks teha.)

No kui ma tagastamistingimused Google translatega ära tõlgin, on kirjas: “Loomulikult olete teretulnud oma kauba meile tagastama! Tagasisaatmine on teile loomulikult tasuta.” Aga kui nüüd see tagasisaatmine on päevakorral, siis KUIDAS ma tasuta tagasi saan saata, kui mulle ei saadetud pakikoodi? Kontakteerusin ka müüjaga ja küsisin koodi kohta, vastust veel pole.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui nüüd see tagasisaatmine on päevakorral, siis KUIDAS ma tasuta tagasi saan saata, kui mulle ei saadetud pakikoodi? Kontakteerusin ka müüjaga ja küsisin koodi kohta, vastust veel pole.

Mõne kaupmehe puhul tuleb tagastustaotlus veebis teha ja siis saad tagastuskoodi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No aga mis poe tingimustes oli? Tasuta tagastus on ju alati kirjas, kui sul polnud, siis ei saa tasuta tagastada. (Sellise “pisikese” detaili võiks ju enne ostu kindlaks teha.)

No kui ma tagastamistingimused Google translatega ära tõlgin, on kirjas: “Loomulikult olete teretulnud oma kauba meile tagastama! Tagasisaatmine on teile loomulikult tasuta.” Aga kui nüüd see tagasisaatmine on päevakorral, siis KUIDAS ma tasuta tagasi saan saata, kui mulle ei saadetud pakikoodi? Kontakteerusin ka müüjaga ja küsisin koodi kohta, vastust veel pole.

Ma vajutasin tagastuse linki ja see viis mingile lehele kus täitsin vastavad väljad ja saadeti tagastuskoodiga meil  mulle. St meilis oli mitu triipkoodi ja juhised mida täpselt pakki panna ja mida pakile kleepida. Selle koodi numbrid vuristasin Itellale ette mis pakile läks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuulge, aitäh teile vastuste eest! Tänu teile jõudsin veendumusele, et peab ikka olema see tasuta tagastamise võimalus,  kirjutasin müüjale ja saatis mulle korrektse sildi, pakk ära ka viidud juba. Muidu oleksin oma kulu ja kirjadega saatnud, sest tagastuskoodi esimeses meilis ei olnud ja arvasin, et ju siis Eestist see tasuta tagastus ei kehti. Tõesti suur tänu!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )


Esileht Kodunurk Kauba tagastamine netipoodi