Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kaup24 e-pood

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 33 )

Teema: Kaup24 e-pood

Postitas:
Kägu

Küsimus neile, kes on ostnud sealt. Kas olete jäänud teenuse ja kaubaga rahule?

Juba mitmes kord pettun. Saadavad mulle meilile koguaeg mingeid sooduskoode. Kui ma ei reageeri, siis mõne aja pärast jälle. Täna mõtlesin, et kasutan selle 4-eurose soodustust pakkuva kupongi ära. Valisin kauba välja ja suundusin maksma. Sisestasin koodi. Ja sain teate, et selle kauba ostmisel ei saa sooduskoodi kasutada.

Läksin tagasi meilboxi ja uurisin kirja põhjalikumalt. Mitte kuskil ei ole mingit märget selle kohta, et seda saab kasutada vaid konkreetsete kaupade ostuks.

Mõni aeg tagasi ostsin sealt kauba, millel oli päris korralik viga küljes. Asi on kasutatav, kuid viga on olemas ja nähtav. Tegin neile päringu ja saatsin esemest fotod. Tunnistasid viga, kui pakkusid välja, et kaupa tagasi ei võta, kuid kingivad mulle kaup24 “raha”. Olin nõus. Mul kästi kirjalikult kinnitada, et olen sellega nõus ja hilisemaid pretensioone ei tohi ma esitada. Hästi, sain virtuaalse raha oma kontole. Kuna see raha oli nö tähtajaline ja kehtis vaid teatud aja, siis püüdsin selle ruttu ära kasutada. Ja oh imet! Läksin maksma ja jälle selgus, et minu välja valitud kaupa selle virtuaalse rahaga osta ei saa. Hakkasin siis lähemalt uurima. Selgus, et raha sai kasutada vaid selliste asjade ostuks, mida mul vaja ei olnud. Siis sain aru, miks teenindaja nõudis mult kinnitust, et hiljem ei tohi mul pretensioone olla. Samas, mitte sõnagi selle kohta, et virtuaalset raha saab kasutada vaid väga piiratud kaupade ostuks. Kui ta oleks seda asjaolu maininud, siis ma oleksin eelistanud praakkauba tagastada.

Kas selline kauplemine on ikka päris korrektne?

+18
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Unsubscribe nupp on olemas, kui kirjad ei merldi.

Kaubal 14p tagastusõigus, olenemata põhjusest – milleks mässata ja hakata defektist rääkima? Olen saatnud kaupa tagasi, ilma igasuguste küsimusteta sain raha tagasi.

Lisaks pead teadma, et valdavalt on tegemest vahendusplatvormiga. St ebamus kaubal ei ole nad ise müüjad, vaid vahendavad. Aga mingil määral müüvad ka ise.

Olen ostnud sealt palju. Kui kaup ei sobi, 14p tagastusõigus. On olnud, et osa kaupa puudu, kui suuren tellimus – võtan ühendust ja suht kiiresti leitakse kaup üles, ei mingit häma.

Kui kaup hilineb, tuleb eelnevalt kiri. Reeglina ka siis jõuab ikka tähtajal, st nad vist pikema tähtajaga kaubal kui mingi nädal on jäänud, saadavad igaks juhuks hilinemisteate.

Mulle meeldib sealt vaadata asju, mille jaoks ei viitsi mööda poode kolada.

 

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mõni aeg tagasi ostsin sealt kauba, millel oli päris korralik viga küljes. Asi on kasutatav, kuid viga on olemas ja nähtav. Tegin neile päringu ja saatsin esemest fotod. Tunnistasid viga, kui pakkusid välja, et kaupa tagasi ei võta, kuid kingivad mulle kaup24 “raha”. Olin nõus. Mul kästi kirjalikult kinnitada, et olen sellega nõus ja hilisemaid pretensioone ei tohi ma esitada. Hästi, sain virtuaalse raha oma kontole.

Kuna ise kinnitasid, et oled nõus ja pretensioone pole, siis on loomulikult korrektne.

Aga kui sa tellid netipoodidest kaupu, siis peaksid alustuseks oma õigused selgeks tegema. Sa võid netist ostetud kauba tagastada 14 päeva jooksul ja sa ei pea seda kuidagi müüjale põhjendama ning mingi virtuaalrahaga nõustuma.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuna ise kinnitasid, et oled nõus ja pretensioone pole, siis on loomulikult korrektne.

Jah, ma olingi nõus. Mulle sobis see pisut defektiga kaup. Küll aga ei sobinud see, et teenindaja ei täpsustanud, et virtuaalrahaga saab osta vaid väga piiratud kaupu. See selgus alles siis, kui hakkasin ostu sooritama.

Teemaalgatuse küsimus ei ole üldse tagastusõigusest (tean seda seadust ja õigust), vaid sellest, kuidas vaikselt libisetakse üle väga olulisest tingimusest – sellest, et reaalsuses ei ole selle nn virtuaalrahaga miskit peale hakata.

Samuti, kas ei ole see tahtlik kliendi eksitamine, kui saadetakse sooduskupong, aga jällegi – mitte sõnagi selle kohta, et saad seda kasutada ainult konkreetsete kaupade ostul.

+10
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuna ise kinnitasid, et oled nõus ja pretensioone pole, siis on loomulikult korrektne.

Jah, ma olingi nõus. Mulle sobis see pisut defektiga kaup. Küll aga ei sobinud see, et teenindaja ei täpsustanud, et virtuaalrahaga saab osta vaid väga piiratud kaupu. See selgus alles siis, kui hakkasin ostu sooritama.

Teemaalgatuse küsimus ei ole üldse tagastusõigusest (tean seda seadust ja õigust), vaid sellest, kuidas vaikselt libisetakse üle väga olulisest tingimusest – sellest, et reaalsuses ei ole selle nn virtuaalrahaga miskit peale hakata.

Samuti, kas ei ole see tahtlik kliendi eksitamine, kui saadetakse sooduskupong, aga jällegi – mitte sõnagi selle kohta, et saad seda kasutada ainult konkreetsete kaupade ostul.

No aga mida sa nendelt siis tegelikult ootasid? Ja kas sa oma ootuseid ka väjendasid? Praegu jääb mulje, et kaebasid defekti üle, nemad pakkusid ühe variandi ja sa olid sellega nõus. Muidugi pakuvad nad enda jaoks soodsaima variandi.

+3
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle sobis see pisut defektiga kaup.

No kui sulle see kaup sobis ja tagastada ka ei tahtnud, siis mis raha sa tagasi tahtsid?

Olen ise sealt tellinud, mitte küll väga sageli, aga siiani pole probleeme olnud.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

#3983616: Mulle sobis see pisut defektiga kaup. No kui sulle see kaup sobis ja tagastada ka ei tahtnud, siis mis raha sa tagasi tahtsid?

See on veidi imelik jah. Umbes nagu, et lähed kohvikusse, vitsutad prae sisse ja lakud taldriku ka enam-vähem puhtaks, kuid kui ettekandja tuleb uurima, et kuidas maitses, siis manad virila näo ette ja teatad, et toit oli tulisoolane ja nõuad raha tagasi (tõestisündinud lugu muuseas, kui ühe mulle nii väga tuttava inimesega kohvikus käisime).

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

No kui sulle see kaup sobis ja tagastada ka ei tahtnud, siis mis raha sa tagasi tahtsid?

Nemad ise pakkusid, et nad kannavad mulle virtuaalse raha juhul, kui ma olen defektiga kaubaga nõus ja seda ei tagasta. See mulle sobis. Ja raha väärtus, mille nad nö kahjutasuks andsid ei olnud muidugi sama suur, kui palju maksis ostetud kaup, vaid mingi väike protsent kauba tegelikust hinnast. Ehk siis nad tegid praakkaubale väikese allahindluse, aga ei maksnud seda mulle välja päris rahas, vaid virtuaalses rahas.

Ainus asi, et nad unustasid mulle öelda, et seda raha reaalselt kasutada ei saa. Või noh, saab, aga väga piiratud kaupade ostuks.

+5
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

No kui sulle see kaup sobis ja tagastada ka ei tahtnud, siis mis raha sa tagasi tahtsid?

Nemad ise pakkusid, et nad kannavad mulle virtuaalse raha juhul, kui ma olen defektiga kaubaga nõus ja seda ei tagasta. See mulle sobis. Ja raha väärtus, mille nad nö kahjutasuks andsid ei olnud muidugi sama suur, kui palju maksis ostetud kaup, vaid mingi väike protsent kauba tegelikust hinnast. Ehk siis nad tegid praakkaubale väikese allahindluse, aga ei maksnud seda mulle välja päris rahas, vaid virtuaalses rahas.

Ainus asi, et nad unustasid mulle öelda, et seda raha reaalselt kasutada ei saa. Või noh, saab, aga väga piiratud kaupade ostuks.

No mis siis ikka. Live and learn.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No kui sulle see kaup sobis ja tagastada ka ei tahtnud, siis mis raha sa tagasi tahtsid?

Nemad ise pakkusid, et nad kannavad mulle virtuaalse raha juhul, kui ma olen defektiga kaubaga nõus ja seda ei tagasta. See mulle sobis. Ja raha väärtus, mille nad nö kahjutasuks andsid ei olnud muidugi sama suur, kui palju maksis ostetud kaup, vaid mingi väike protsent kauba tegelikust hinnast. Ehk siis nad tegid praakkaubale väikese allahindluse, aga ei maksnud seda mulle välja päris rahas, vaid virtuaalses rahas.

Ainus asi, et nad unustasid mulle öelda, et seda raha reaalselt kasutada ei saa. Või noh, saab, aga väga piiratud kaupade ostuks.

No mis siis ikka. Live and learn.

Mina näen kül probleemi ja nõmedat käitumist siin. Poe krediiti pakutakse ka ju vahel niimoodi mujal ja normaalne ongi ju eeldada, et see laieneb kõigile selles poes müüdavatele kaupadele. Ja kui on lugu teisiti, siis oleks kena selle mõiste mängu toojal seda ka ilusasti täpsustada, vähemalt saata või anda mingi väikeses kirjas tärnidega lepingki algkirjastamiseks, kus ma seda märgata võin. Muidu arvad, et asjad on normaalsed ja sõna tähendab seda, mida see tavaliselt tähendab. Mu meelest on hea, et selliseid hoiatusi vahel ikka teised üles panevad, kuigi neid kiputakse lollideks tembeldama, aga mõnele nooremale või naiivsemale on siit hea võimalus õppida, kuidas elu käia võib.

+12
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

See on veidi imelik jah. Umbes nagu, et lähed kohvikusse, vitsutad prae sisse ja lakud taldriku ka enam-vähem puhtaks, kuid kui ettekandja tuleb uurima, et kuidas maitses, siis manad virila näo ette ja teatad, et toit oli tulisoolane ja nõuad raha tagasi (tõestisündinud lugu muuseas, kui ühe mulle nii väga tuttava inimesega kohvikus käisime).

Sina ja eelmine kägu. Kas te muidu lugesite teemaalgatust mõttega? Kuidas on võimalik nii valesti jutu sisust aru saada? Funktsionaalne lugemisoskus on täiesti puudulik.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

See on veidi imelik jah. Umbes nagu, et lähed kohvikusse, vitsutad prae sisse ja lakud taldriku ka enam-vähem puhtaks, kuid kui ettekandja tuleb uurima, et kuidas maitses, siis manad virila näo ette ja teatad, et toit oli tulisoolane ja nõuad raha tagasi (tõestisündinud lugu muuseas, kui ühe mulle nii väga tuttava inimesega kohvikus käisime).

Oletame, et leiad poest ilusa riidetüki. Tahad seda osta, aga siis märkad, et kaup on alla hinnatud, kuna tootel on defekt. Kleidil on näiteks nööp eest ära. Aga seda on lihtsne asendada või on nööp sellises kohas, et polegi vajalik,  et see on seal olemas. Defekti tõttu on kleit alla hinnatud. Sina lähed kassasse, aga sinult võetakse täishind. Sina seda kohe ei märka, kuna heauskselt eeldad, et klient ei pea ise soodushinnale viitama, vaid müüja teab ja näeb seda isegi. Kuna sul on muid oste ka, siis sa kohe ei märka, et müüja võttis vale hinna. Avastad selle alles kodus.

Ja nüüd ütleme meie, et õigus on hoopis müüjal mitte sinul. Ise olid ju nõus defektiga kauba ostma täishinna eest. Kas on ikka nii?

Tegelikult on teemaalgatuses kirjeldatu tarbija eksitus. Eks siis väike pettus on jagada raha ja kuponge, mida tegelikult kasutada ei saa. Seaduse silmis on justkui kõik korrektne. Ja üldjuhul ei tule klient selle pealegi, et selle raha või sooduskupongi kasutamisel on mingid agad ja nüansid… Seda enam, et kuskil pole kirjutatud, et kupong kehtib ainult mõnele konkreetsele kaubale. See selgub alles maksma asudes.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vastuseks teemaalgatusele, minu kogemused on positiivsed. Olen ostnud kaupu, mille kohta olen varem uurinud ja kvaliteet teada. Eelistan ka asjaolu, et oleks kohe saadaval.
Mis ei meeldi on see, et kuigi Tartus väljastuspunkt, siis suuremaid asju sealtkaudu kätte ei saa. Kui Tallinnasse järgi minna ei taha, on suuremate asjade tellimisel ainus variant suhteliselt krõbeda hinnaga kuller.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa oled lihtsalt ahne. Tahad iga asja pealt natuke juurde saada. Aga ei viitsi või ei oska.

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa oled lihtsalt ahne. Tahad iga asja pealt natuke juurde saada. Aga ei viitsi või ei oska.

Miks ma ahne olen? Summad, milles jutt käib, ei ole suured. Nii ostetud kaup kui ka pakutud soodustused on väikesed. Seega, olulist rahalist kaotust ei ole.

Küsimus on hoopis põhimõttes. Milleks pakkuda soodustusi, mida kasutada ei saa?

 

 

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Seda enam, et kuskil pole kirjutatud, et kupong kehtib ainult mõnele konkreetsele kaubale. See selgub alles maksma asudes.

Kujutage ette, et teil on mingi kaubanduskeskuse kinkekaart. Lähete siis seal kuskile poodi, et seda kasutada ja maksma minnes selgub, et tegelikult saab seda kasutada ainult parkimise eest maksmiseks.

Jaurajad, kellel funktsionaalne lugemisoskus puudub – kas nüüd saite aru, milles TA jutu mõte on?

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vaatasin saadetud meili, milles pakutakse sooduskupongi:

/Nimi/, pole mõnda aega näinud.

Spetsiaalselt teile oleme loonud

4 EUR

sooduskoodi, mida saate kasutada ostes meie e-poest!

Kasutage sooduskoodi:

XXXXXXXXXX

Siit leiate tuhandeid häid pakkumisi!

“Individuaalne sooduskood kehtib kuni 29.04.2022 23:59 kasutajatele, kes logivad kaup24.ee kontole sisse e-posti aadressiga, millele sooduskood saadeti. Sooduskoodiga saate maksta kuni 20% müüja kaup24.ee toodete ostuhinnast. Üks kasutaja saab koodi kasutada ühe korra.”

Kas keegi mõistab, kus konks on? Kuupäev peaks kehtima. See on arusaadav, et saab maksta kuni 20% ostuhinnast. Arusaadav, kood kehtib üks kord ja ainult konkreetsele kliendile.

Kus on kirjas, et seda kupongi saab kasutada vaid linnutoidu või mutrite ostmisel? Küll aga mitte näiteks šampooni või supipoti ostmisel?

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh, TA! See on hea hoiatav teema.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on analoogne kogemus kas Kaup24-st või On24-st, ma ei mäleta. Mul oli kontol hunnik raha, ikka midagi üle 100 euro. Pidin ostma külmkapi. Tuli kiri, et kontoraha saab kasutada vaid täishinnaga külmkappide ostuks või siis nende, mis ei ole allahindlusega üle 10%.

Võtsin siis külmkappide lehed kõik ükshaaval lahti. Kõik külmkapid olid 11% allahindlusega. Väga suured, uhked ja kallid (2000 eorot ja kallimad) olid täishinnaga – sellised, mida ka oma soodusraha abil enamus tavalisi inimesi ei osta.

Juriidikavallas nimetatakse seda nähtust vist mitte ostja petmiseks (kõik on JOKK), kuid kas eksitamiseks või midagi sellist. Mingi säte on kindlasti olemas, aga kas on keegi, kes süstemaatiliselt viitsiks neid asju tarbijakaitsesse viia? Milline kohutav asjaajamine ja bürokraatia see on, mul on ühe garantiilise arvutiga see kogemus ja tänan, ei, enam mitte.

+11
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mingi säte on kindlasti olemas, aga kas on keegi, kes süstemaatiliselt viitsiks neid asju tarbijakaitsesse viia? Milline kohutav asjaajamine ja bürokraatia see on, mul on ühe garantiilise arvutiga see kogemus ja tänan, ei, enam mitte.

Täpselt! Sa ei lähe ju 4-eurose sooduskupongi pettuse pärast Tarbijakaitseametisse. Seega, ongi selline hea koht, kus näidata ilusti oma kliendisõbralikkust ja meelitada inimesi ostlema. Aga reaalselt ei ole võimalik seda soodustust saada. Aga, kui sa tahadki sealt üht supipotti osta, siis teed ikka ju ostu ära ja lööd käega, et seda 4-eurost kupongi ca 30-eurose ostu pealt kasutada ei saanud. Summad on ju väikesed ja otseselt ei ole keegi sult midagi ära võtnud. Ainult, valetavad pisut!

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kaup24 raha saad kasutada ainult nende toodete puhul, mille müüjaks on kaup24, aga nad vahendavad paljusid teisi poode, ka hansapost. Ja kasutada saad mingi max 30% ostusumma katmiseks, nii et jah, mõttetu.

Lisaks kui hakkad defektiga toote puhul seda 14päevast tagastusõigust realiseerima, on oht, et pärast süüdistavad sind defekti tekkimises. Nii et alati on mõistlik pretensioon esitada, aga kui mahub tagastusaja sisse, siis lihtsalt öelda, et soovid raha tagasi. Seda võib muidugi ja hiljem öelda, aga siis pole neil kohustust.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kaup24 raha saad kasutada ainult nende toodete puhul, mille müüjaks on kaup24, aga nad vahendavad paljusid teisi poode, ka hansapost.

Eksole! Ja mina kui klient pean hakkama selekteerima, mis kaup kellei alla läheb?

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma enam ammu ei arvesta mingite sooduskoodide ega kupongidega. Kui mingit asja on vaja, see meeldib ja hind sobib, siis ostan. Ei loodagi  soodustust saada peale tavalise püsikliendi sooduka. Vahel siiski õnnestub ka koodiga, vahel mitte.
Tegelikult olen üsna rahul Kaup24-ga (kümmekond positiivset kogemust väiksemate ostudega)  ja väga rahul ON24ga. Viimasest olen tellinud palju mööblit. Kord tellisin tugitooli, üks dekoratiivõmblus (mis ei puutunud kuidagi funktsionaalsusesse) harunes ca 5 cm ulatuses lahti 3. päeval. Saatsin pildi ja küsisin, mida teha. Kohe vastati, et vahetame välja, kasutage rahulikult senini. Nädala pärast toodi uus tool ja võeti eelmine kaasa.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eksole! Ja mina kui klient pean hakkama selekteerima, mis kaup kellei alla läheb?

Kas seda enne tellimist üldse näeb?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eksole! Ja mina kui klient pean hakkama selekteerima, mis kaup kellei alla läheb?

Kas seda enne tellimist üldse näeb?

Ikka näeb, iga toote juures on müüja kirjas. Mul endal pole kaup24 eurosid hetkel, aga kui oli, siis oli ka kohe näha, kas ja kui palju neid konkreetse toote juures kasutada sai ja palju kauba eest maksma pidi. Äkki on sooduskoodiga sama lugu. Ja üsna tõrnäoline on, et see 4€ kood kehtib alates mingist summast, näiteks 50€ või 100€ vms. Aa ja lisaks on neil täitsa lehekülg, kus on sooduskoodid kirjas ja seal on ka miinimumsummad jm tingimused kirjas.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja üsna tõrnäoline on, et see 4€ kood kehtib alates mingist summast, näiteks 50€ või 100€ vms. Aa ja lisaks on neil täitsa lehekülg, kus on sooduskoodid kirjas ja seal on ka miinimumsummad jm tingimused kirjas.

Sooduskoodid, millest sina räägid, ja isiklik Kaup24 raha (mida kasutada ei saa erinevate nippide tõttu Kaup24 poolt) on kaks erinevat asja.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

See on väga hea teema ja illustreerib imepäraselt, milline on Eesti internetikaubanduse tase ja mentaliteet. Ja kommentaaridest selgub ka, miks see nii on — sest kliendid on ise lahkesti nõus ja koguni õigustavad sellist rehepaplust.

Minul on kogemus mitte Kaup24 poega, vaid On24-ga ja see oli lihtsalt nii üliimelik, et kaotas igasuguse isu kunagi midagi Eesti e-kaubandusest osta.

Taustaks veel nii palju, et olen pikalt elanud välismaal, ühes Euroopa riigis ja siin ka mitu korda kolinud ning seoses sellega palju ostnud just nö suuri asju, nt mööblit, madratseid, köögi- ja vannitoasisustust jms. Ma olen muidugi kursis, et Eestis on üldse kauba tagasusega vist Euroopa kliendivaenulikumad reeglid ja tavapoest ostetud asju ei pea pood üldse tagasi võtma jne. Aga et ka veebipoe tagastus on absurditeater, poleks osanud oodata.

Lugu oli siis selline, et olime perega suvel minu ema juures külas. Ema elab 5. korrusel ilma lifita majas ja taastus parasjagu seljaoperatsioonist. Selgus, et tal oleks vaja uut madratsit. Kuna tema voodi mõõdud on pisut ebastandardsed, oli üsna keeruline leida sobivat, mis ka kiiresti tarnitaks. On24-s oli. Ostsin ära, toodi kohale, pakkisime lahti ja asetasime voodisse. U 3 tundi hiljem oli selge, et madrats ei sobi. Emal tekkis seal lamades tugev seljavalu ja ka kõrgus muutus istumise ja voodist tõusmise raskeks. Ema ise ehmatas hirmsasti ja hakkas lihtsalt nutma, sest arvas, et nüüd on raha raisatud selle kalli madratsi peale, kasutada ei saa, kuhu see panna jne. Mina muidugi optimistlikult ütlesin, et heh, ära muretse, ma saadan selle tagasi ja saab raha tagasi.

Hakkasin siis pakendit lähemalt uurima ja selgus, et tagasisaatmise lehte polegi kaasa pandud. See oli minu jaoks kummaline, nimelt siin, kus mina elan, tuleb absoluutselt iga netist ostetud kaubaga kohe kaasa triipkoodiga eeltäidetud kleebitav tagasisaatmise etikett. Kleebid pakendile, väiksema asja viid ise postkontorisse, suuremaga helistad klienditeenindusse ja need saadavad transpordi järgi.

Helistasin siis klienditeenindusse, sealt suunati edasi kvaliteediosakonda, kust mulle saadeti moraalitsev meil, et toode peab ikka olema korralikult pakendatud, puhas, ei tohi olla karvu (!), pakend peab olema transpordikindel ja veel pikk jutt pakendist. Lõpuks nõuti, et pean saatma valmispakendatud madratsist pildid (!?!) ja nemad siis otsustavad, et kui kõlbab, saadavad transpordi järgi. Mul oli, ilma liialdamata, suu ammuli sellise “klienditeeninduse” peale.

Aga mis seal ikka, igal pool omad kombed. Saatsin pildid, nemad määrasid pealekorje aja. Natuke enne tulekut helistas mingi noormees kuulmise järgi sõitvast autost, et kui suur see asi muidu on, mida me ära viima tuleme… Ta vist ei teadnudki üldse, mis toode see on, mida ta järgi tuleb. Uksekell helises ja kui avasin, seisis ukse taga LAPS. Tegu oli väilmuse, kehaehituse ja hääle järgi u 14-15 aastase poisiga, kes ukse vahelt minu selja taga paiknevat pakitud suurt madratsit kohmetult silmitses. Tore, et olime terve perega emale külla tulnud ja mu mees parajasti ka kodus oli. Isegi kui see poiss oleks madratsi mingil moel üksi 5. korruselt alla lükanud või lohistanud, poleks pärast seda see ülitähtis pakend enam väga terve ega korralik olnud. Puänt saabus siis, kui mees tagasi tuppa jõudis ja ütles, et teine kuller (täismees) ISTUS AUTOS rooli taga ja ei vaevunud sealt välja ronima isegi selleks, et aidata madrats peale tõsta!

Tolle poisi näol oli tegemist ilmselt mõne suvevaheajal tööle võetud alaealisega. Päris kindlasti ei luba ka Eesti seadused rakendada koolilapsi raskeid asju tõstma jms töid tegema.

Ühesõnaga, selle ühe lihtsa ostuga suutis On24 end minu silmis täielikult blameerida. Üks asi on teha kliendile seadusega ette nähtud toote tagastus võimalikult tülikaks, aeganõudvaks, alandavaks ja ebamugavaks (päriselt, neil on ametis mingi töötaja, kes kirjutab inimestele karvadest ja vaatab pakendite pilte!). Hoopis teine asi on palgata tööle alaealisi ja neid mugavasti ära kasutada vanusele sobimatutel töödel.

Aga nagu siit teemast selgub, arvavad paljud, et kõik on ok, klient on alati ise süüdi, ka siis, kui teda ninapidi veetakse ja üldse pole teeninduskultuur ega eetilisus mingid sellised väärtused, mida eeldada tohiks. Mis tahad üldse, sul on ju suurepärane soodustus 4 eurot, osta mutreid…

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ah tühja nad midagi üldse mõtlevad, siin on lihtsalt suur tung teisele kirjutajale ära panna.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Varem oli see mu lemmik internetipood, sest seal on suur valik ja leidub suht kõike. Nüüd enam sealt tellida ei soovi selle uue süsteemi pärast seoses tarneaegade ja postikuludega. Postikulu on kallim ja asjad tulevad jupikaupa. Ma ei viitsi nii tihti pakiautomaatides käia ja kõige määravam on see, et postikulu on seal liiga kallis nüüd. Mind ei huvita, et on erinevad müüjad seal müümas, et miks ma peaks neile eraldi postikulu tasuma. Tahan tellida oma näiteks mitu toodet ja maksta ikka vaid 1 postikulu eest. Muidu pole probleeme kunagi olnud kauba kättesaamisega. Pole ka defektset kaupa saanud.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ah tühja nad midagi üldse mõtlevad, siin on lihtsalt suur tung teisele kirjutajale ära panna.

Mis see tähendab? Kellele teisele kirjutajale ma tahan ära panna? TA olen.

0
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 33 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kaup24 e-pood