Check-in arvutis tehtud ja nüüd sain kirja, et kui su käsipagas on juhtumisi raskem kui 8 kg, siis osta juurde +4kg ca 14 euro eest.
kas seda kirja võib julgelt ignoreerida, nagu neid tasulisi istekohti? või nüüdsest on hakatud väravas pagasit kaaluma? mitte et ma mingeid raamatuid veaks, aga mul pole tõesti õrna aimugi kas mu mõõtudesse mahtuv käsipagas kaalub 8 või näiteks 9 kilo. ja seni pole seda ju ka kunagi kaalutud.
Teema: Kes on viimastel nädalatel lennanud Airbaltic-ga?
No kui sa valisid odavama pileti ja lisapagasit juurde ei ostnud, siis on jah käsipagasile kaalupiirang.
Samas- mahutada 8kg käsipagasisse on ka paras trikk, raamatuid vead või? Vedelikke olla ei tohi, riided ei kaalu nii palju. Eelmisel nädalal ei mõõdetud käsipagasit aga olen näinud, et suuremaid kohvreid ikka mahutatakse sinna mõõdukasti.
Kui sul on kodus inimese kaalumise kaal, siis seal peal saad ju kaaluda?
Lisaks saab näiteks arvuti võtta eraldi käsipagasist. Et on lubatud käsipagas + 1 lisa kotike.
https://www.airbaltic.com/en/cabin-baggage
Kodus on sul võimalik ju käsipagas enne lendu ära kaaluda. Lihtsalt riideid täis kohver ilmselt jääb limiidi sisse, aga kui raamatuid/kartuleid/kive vead, siis võib raskem olla. Kui on väiksemad rasked asjad, siis topi need oma käekotti (kui seda lubatakse). Mõne väiksema raske asja võid taskusse ka panna. Nõme lihtsalt, kui samasugust ümberpaigutust pead hakkama tegema kõigi silme ees lennujaamas.
Lendasin eelmisel nädalal. Minnes ei kaalutud. Kuid tulles kaaluti (Londonis).
TLL-CDG ei kaalutud nagu ka tagasi tulles.
Kui väga tahad teada, siis saab alati check-ini kassa juures pagas korra lindi peale toetada ja ära kaaluda. Aga käsipagasi mõõdus kotti 8kg mahutada saab ainult kiva vedades 🙂 tavalised riided jms pudi ei kaalu ilmas nii palju.
Lendasin eelmisel nädalal. Minnes ei kaalutud. Kuid tulles kaaluti (Londonis).
ja kuidas tundus, kas “ülekaalulisi” oli palju?
ma olen viimased 6-7 aastat lennanud ainult käsipagasiga ja pole tõesti muret tundnud. kaasas on alati pigem vähem kui palju asju. ega sinna käsipagasi kohvrisse üle 10 kilo suurt ei mahugi.
aga nüüd just see erinev hinnastamine 8 ja 12 kilo puhul. sellel on ju ainult siis pointi kui nad tõesti väravas kaaluvad (vähemalt alguses nö hirmutamiseks) või on see lihtsalt heausksete ärakasutamine?
Lendasin eelmisel nädalal. Minnes ei kaalutud. Kuid tulles kaaluti (Londonis).
ja kuidas tundus, kas “ülekaalulisi” oli palju?
ma olen viimased 6-7 aastat lennanud ainult käsipagasiga ja pole tõesti muret tundnud. kaasas on alati pigem vähem kui palju asju. ega sinna käsipagasi kohvrisse üle 10 kilo suurt ei mahugi.
aga nüüd just see erinev hinnastamine 8 ja 12 kilo puhul. sellel on ju ainult siis pointi kui nad tõesti väravas kaaluvad (vähemalt alguses nö hirmutamiseks) või on see lihtsalt heausksete ärakasutamine?
Ei olnud palju. Ühte hakati seal nö kottima, kuna tal oli mingi 3 kotti rihmadega kokku tõmmatud üheks. Ja kaal ning mõõdud läksid üle. Üldiselt pole aga kunagi näinud, et nii täpselt näpuga järge oleks aetud.
Kui väga tahad teada, siis saab alati check-ini kassa juures pagas korra lindi peale toetada ja ära kaaluda.
No lennujaamas kaalumisega on see jama, et kui seal selgub, et on lisakilo, siis maksad rohkem. Piletit bronnides ja kohe kilosid juurde ostes on odavam.
Aga jah, selle juurdeostmise teate võid üldiselt tähelepanuta jätta, sest 8 kg tavalist reisikraami tõesti selliste mõõtudega kohvrisse ära ei mahuks.
Lisaks saab näiteks arvuti võtta eraldi käsipagasist. Et on lubatud käsipagas + 1 lisa kotike.
https://www.airbaltic.com/en/cabin-baggage
ma ei saa aru, sa paned isegi lingi, kus on kirjas, et mõlemad kotid peavad 8 kilo sisse ära mahtuma ja kirjutad, et pane arvuti eraldi kotti? mis kasu sellest oleks?
Aga jah, selle juurdeostmise teate võid üldiselt tähelepanuta jätta, sest 8 kg tavalist reisikraami tõesti selliste mõõtudega kohvrisse ära ei mahuks.
8 kilo on vägagi võimalik lihtsa vaevaga käsipagasi kohvrisse panna, sest airbaltic on üks vähestest odavlennufirmadest, kelle käsipagasi mõõdud on veel normaalsed. mõni kohver kaalub ise 5 kg, asi see teine viis sinna sisse panna.
Võivad kaaluda, aga mul pole kaalutud kordagi. Vedelikke võib ja Eestis tihti nõutakse kilekoti olenasolu, mujal ei nõuta enam seoses kliima jms teemadega. 8,99kg võib pagas olla ja seepärast reisin õhukese kotiga, mitte kohvriga. Vean raamatuid ka, sest olen tudeng
8 kilo on vägagi võimalik lihtsa vaevaga käsipagasi kohvrisse panna, sest airbaltic on üks vähestest odavlennufirmadest, kelle käsipagasi mõõdud on veel normaalsed. mõni kohver kaalub ise 5 kg, asi see teine viis sinna sisse panna.
Võibolla tõesti siis, et on. Minul pole kordagi õnnestunud, maht on enne otsa saanud. Mu kohver on ka hästi kerge. Tihti olen käsipagasiks ka spordikoti võtnud.
Võivad kaaluda, aga mul pole kaalutud kordagi. Vedelikke võib ja Eestis tihti nõutakse kilekoti olenasolu, mujal ei nõuta enam seoses kliima jms teemadega. 8,99kg võib pagas olla ja seepärast reisin õhukese kotiga, mitte kohvriga. Vean raamatuid ka, sest olen tudeng
see 8,99 kg jutt on BS. 100 grammi üle ja maksad, kui töötajal on paha tuju või käsk kõrgemalt.
ja see jutt, et kunagi pole kaalutud – millal viimati lendasid? kaalupiirang ja lisatasu eest kaalu suurendamise võimalus kehtib alles napilt kuu aega, nii et jutud varasemast ei päde.
mõni kohver kaalub ise 5 kg, asi see teine viis sinna sisse panna.
No kui sa sellist rümakat vead käsipagasis, siis muidugi oma viga. Mul on käsipagasiks õhem spordikott, kõvade seintega riidest käsipagasikott, trennikott, millest ükski ei kaalu üle 1kg, mõni käsipagasimõõtu kott on ka 200gr. On ka kiloseid ratatel kohvreid olemas käsipagasi mõõdus. Mul ei kaalu isegi 93l hardshell suurim kohver niipalju.
https://www.smartertravel.com/10-ultralight-rolling-carry-on-bags-under-5-lbs/
Palun, üks imeodav, kerge, käsipagasimõõdus kohver 2,5kg.
ja üks kõige kergemaid kohvreid on Samsonite Lite-shock, mis on 1,7kg.
Teemaalgatajale- Sul ei ole kodus kaalu, et natukenegi koti raskust hinnata? Nt kaalud enda ja siis kaalud enda koos kotiga. Tee siis proovikaalumine, pane asjad (no enam vähem samad asjad) kotti ja kaalu ära. Mõttetult pole ju seda 30.- vaja maksta, kui kott on tegelikult kergem. Tavaline olmekraam, riided-kingad-läpakas-kosmeetika ei kaalu nii palju.
Mingi lennuki ülekaalu jutt on muidugi pullikaka, see on lihtsalt odavlennufimade viis odavale piletile lisaks raha teha, kedagi su +1 kilo reaalselt lennuki ohutuse mõttes ei huvita. Kas kaalutakse tegelikult väravas, ei tea, pole nendega lennanud hiljuti, ehk suuremad kotid kaalutakse üle.
Check-in arvutis tehtud ja nüüd sain kirja, et kui su käsipagas on juhtumisi raskem kui 8 kg, siis osta juurde +4kg ca 14 euro eest.
kas seda kirja võib julgelt ignoreerida, nagu neid tasulisi istekohti? või nüüdsest on hakatud väravas pagasit kaaluma? mitte et ma mingeid raamatuid veaks, aga mul pole tõesti õrna aimugi kas mu mõõtudesse mahtuv käsipagas kaalub 8 või näiteks 9 kilo. ja seni pole seda ju ka kunagi kaalutud.
Eks ole! Hoia muidugi see suur raha kokku – loodetavasti hoiavad teised ka, ja siis on hea teada, et lennuk on ülekaalus ning oht olemas.
ja see jutt, et kunagi pole kaalutud – millal viimati lendasid? kaalupiirang ja lisatasu eest kaalu suurendamise võimalus kehtib alles napilt kuu aega, nii et jutud varasemast ei päde.
no just, mind teemaalgatajana huvitabki viimaste nädalate kogemus. varem sellist hinnastamist ei ole olnud.
Mu käsipagasikohver tühjalt kaalub napilt üle kilo. olen kindel, et vahel on ta nii täis olnud, et on lubatud kilode piiri ületanud, aga seni tõesti ei ole väravas kaalumist näinud.
Eks ole! Hoia muidugi see suur raha kokku – loodetavasti hoiavad teised ka, ja siis on hea teada, et lennuk on ülekaalus ning oht olemas.
panevad selle pagasisse ja siis ei ole ülekilod? Võtavad mu käest 2*14,99 eurot (mul on Riiast jätkulend) ja siis ei ole ülekilod?
see kilode piirang on varem olnud peaasjalikult sellepärast, et sa ise ja/või pardateenindaja jaksaks selle kohvri sinna üles “õrrele” vinnata.
Eks ole! Hoia muidugi see suur raha kokku – loodetavasti hoiavad teised ka, ja siis on hea teada, et lennuk on ülekaalus ning oht olemas.
panevad selle pagasisse ja siis ei ole ülekilod? Võtavad mu käest 2*14,99 eurot (mul on Riiast jätkulend) ja siis ei ole ülekilod?
see kilode piirang on varem olnud peaasjalikult sellepärast, et sa ise ja/või pardateenindaja jaksaks selle kohvri sinna üles “õrrele” vinnata.
Selle raha eest vähendatakse muud ballasti.
aga mul pole tõesti õrna aimugi kas mu mõõtudesse mahtuv käsipagas kaalub 8 või näiteks 9 kilo. ja seni pole seda ju ka kunagi kaalutud.
Miks sa kodus seda siis ei kaalu, kui sul mingit aimu pole? On ikka probleemid mõnel.
#3093483:
mõni kohver kaalub ise 5 kg, asi see teine viis sinna sisse panna.
No kui sa sellist rümakat vead käsipagasis, siis muidugi oma viga. Mul on käsipagasiks õhem spordikott, kõvade seintega riidest käsipagasikott, trennikott, millest ükski ei kaalu üle 1kg, mõni käsipagasimõõtu kott on ka 200gr. On ka kiloseid ratatel kohvreid olemas käsipagasi mõüõdus. Mul ei kaalu isegi 93l hardshell suurim kohver niipalju.
https://www.smartertravel.com/10-ultralight-rolling-carry-on-bags-under-5-lbs/
oi, ma võtaks rohkem infot selle kilose kohvri kohta – mis bränd, mis mudel ja kuskohast osta saan. millegipärast ei ole ka sinu lingitud artikli koostaja seda imelist kohvrit tuvastada suutnud, kuna nende ülevaates on kõige kergem kohver 3,7 kilo.
minu isiklikud kohvrid (suvalise poekotiga ma tõesti ei lenda) on kõik mõistliku kaaluga, aga iniemsed, kes lendavad harva ja ei ole odavlennufirmade nõudmistega harjunud, võivad vabalt avastada, et neil on kodus üks ja üsna raske kohver.
Võivad kaaluda, aga mul pole kaalutud kordagi. Vedelikke võib ja Eestis tihti nõutakse kilekoti olenasolu, mujal ei nõuta enam seoses kliima jms teemadega. 8,99kg võib pagas olla ja seepärast reisin õhukese kotiga, mitte kohvriga. Vean raamatuid ka, sest olen tudeng
see 8,99 kg jutt on BS. 100 grammi üle ja maksad, kui töötajal on paha tuju või käsk kõrgemalt.
ja see jutt, et kunagi pole kaalutud – millal viimati lendasid? kaalupiirang ja lisatasu eest kaalu suurendamise võimalus kehtib alles napilt kuu aega, nii et jutud varasemast ei päde.
Lendan iga kahe nädala tagant, viimased lennud üle-eelmisel nädala. Kaalupiirangut kuni 8kg pole veel kuskil näinud. Nii kaua, kui 9kg täis ei ole, läheb kõik 8kg alla. Kehtib ka äraantavA pagasi puhul ehk kui see on 23kg, siis 23,9 on ka ok. Kui kuskil on “kuni” kirjas, siis sellega tuleb arvestada, aga mul pole veel au olnud sellist lendu kohata.
Sel aastal lennanud ainult Air balticuga. See, et minu lennul pole kaalutud ei tähendagi, et sul ei võida kaaluda.
Aga kui kahtled, kas pagas võib ka 8,6kg kaaluda, helista lennujaama. Mina olen äraantavat pagasit korduvalt pidanud ümber pakkima ja selle kohta vastavad juhtnöörod saanud lennujaamast, ning 23kg piirang tähendab et 23,9 on ok
oi, ma võtaks rohkem infot selle kilose kohvri kohta – mis bränd, mis mudel ja kuskohast osta saan. millegipärast ei ole ka sinu lingitud artikli koostaja seda imelist kohvrit tuvastada suutnud, kuna nende ülevaates on kõige kergem kohver 3,7 kilo.
minu isiklikud kohvrid (suvalise poekotiga ma tõesti ei lenda) on kõik mõistliku kaaluga, aga iniemsed, kes lendavad harva ja ei ole odavlennufirmade nõudmistega harjunud, võivad vabalt avastada, et neil on kodus üks ja üsna raske kohver.
Juhiks tähelepanu, et seal lingil on kaal naeltes (pounds).
See lennuki ohutuse jutt on küll naljakas, sest reisijate endi kaalud ju erinevad 30 kilo või rohkemgi. See paar kilo kohvri ülekaalu on selle kõrval väike number.
See lennuki ohutuse jutt on küll naljakas, sest reisijate endi kaalud ju erinevad 30 kilo või rohkemgi. See paar kilo kohvri ülekaalu on selle kõrval väike number.
Nõus, see on ikka tasude arvestamiseks. Kuna lennufirmade vahel käib terav hinnasõda, siia see aitab piletihindu madalamalt näidata ja teenida pagasilt. Ka ryanair muutis pagasitingimusi samal põhjusel
Ok 8 kg piirang on uus aga käsipagasi kaal ja mõõdud on alati ju paika pandud olnud – mis te oletegi siiani arvanud, et need on lihtsalt ajaviiteks kirjas või? Kui ei kontrollita, et siis võib ignoreerida? Minul pole ka kunagi aastate jooksul kontrollitud aga sellegipoolest olen alati kodus ise kontrollinud, et lubatu piiridesse jääksin. Selliste pärast, kelle meelest need mõõdud soovituslikud on, ongi hakatud ilmselt hoolsamalt kontrollima.
See lennuki ohutuse jutt on küll naljakas, sest reisijate endi kaalud ju erinevad 30 kilo või rohkemgi. See paar kilo kohvri ülekaalu on selle kõrval väike number.
Kotid pannakse enamasti pea kohale ja kui sulle 10 kg tubrulentsiga pähe kukub, siis on ikka karm küll. Kõrvalreisija lisakilo sulle pähe ei või kukkuda.
Air Baltic kaalub pisteliselt. See tähendab, et täna võib kaaluda ja homme mitte. Tean inimesi, kes on pidanud maksma ka 50 g ülekaalu tõttu. Ja lennujaamas väravas on absoluutselt teised hinnad kui enne lendu internetis. Kordades kallim.
Kotid pannakse enamasti pea kohale ja kui sulle 10 kg tubrulentsiga pähe kukub, siis on ikka karm küll. Kõrvalreisija lisakilo sulle pähe ei või kukkuda.
Kotid pannakse üldiselt sinna, kus on ruumi. Ja pähekukkudes pole mingit vahet, kas kolakas on kaheksa- või kümnekilone.
No kui sa valisid odavama pileti ja lisapagasit juurde ei ostnud, siis on jah käsipagasile kaalupiirang.
Samas- mahutada 8kg käsipagasisse on ka paras trikk, raamatuid vead või? Vedelikke olla ei tohi, riided ei kaalu nii palju. Eelmisel nädalal ei mõõdetud käsipagasit aga olen näinud, et suuremaid kohvreid ikka mahutatakse sinna mõõdukasti.
Kui sul on kodus inimese kaalumise kaal, siis seal peal saad ju kaaluda?
Lisaks saab näiteks arvuti võtta eraldi käsipagasist. Et on lubatud käsipagas + 1 lisa kotike.
Mis trikk see ikka on? Oled sa vahest vaadanud kui mahukas on üks tavaline lubatud mõõtudes käsipagasikohver?
Mul oli viimati käsipagas (täiesti lubatud mõõtudes) 16 kilo. Kott oli ca 1,5kg, seal sees kaks läpakat (pluss laadijad, mida ei lubatud äraantavasse pagasisse panna), fotokas, tõesti, ka üks raamat, riideid, kosmeetikakott, veepudel jmt. Ruumi oli ülegi, kusjuures.
Tean inimesi, kes on pidanud maksma ka 50 g ülekaalu tõttu
Ära aja jama. Need inimesed oleks võinud siis ju 50 grammi taskusse pista ja jokk. Taskud täis või kaks dressipluusi seljas lennukisse minna ei keela keegi.
See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.