Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kes põhjustas mootorrattaga sõitnud kahe noore inimese surma?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 73 )

Teema: Kes põhjustas mootorrattaga sõitnud kahe noore inimese surma?

Postitas:
KnockOut

Kas keegi juba selle noore naise nime ka teab? Jah, mul on uudishimu.

Juba kirjutatakse, et sellel BMW-l oli viimase kolme kuu jooksul kolm avariid ja kindlustusjuhtumit olnud.

+28
-12
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
värskekartul

Ja mis sa selle teadmisega peale hakkad?

+14
-18
Please wait...

Postitas:
piilur

<p style=”text-align: right;”>21 aastane. bemmiga. rääkis samal ajal telefoniga. kuidagi stereotüüpne.</p>

+5
-19
Please wait...

Postitas:
tongi ott

Juba kirjutatakse, et sellel BMW-l oli viimase kolme kuu jooksul kolm avariid ja kindlustusjuhtumit olnud.

Kui see info tõele vastab, ei tohiks see tibin enam kunagi rooli istuda. Tegemist on kas lootusetu käpardi või kuritahtliku hoolimatusega.

+30
-4
Please wait...

Postitas:
hhelenav

Oli kaks inimest ja üks mootorratas ikka. Mitte kaks mootorratast.

+5
-4
Please wait...

Postitas:
km70

<p style=”text-align: right;”>21 aastane. bemmiga. rääkis samal ajal telefoniga. kuidagi stereotüüpne.</p>

Kust krt sa seda võtad. Prokuratuur on korduvalt rõhutanud, et mingit tõendust pole, et põhjus oleks olnud telefonis. Ära laima.

Ja teemaalgataja, sina pane end põlema omas uudishimus.

+15
-38
Please wait...

Postitas:
koroonaviirus

Ma arvan, et mootorratas ületas kõvasti lubatud sõidukiirust, nagu mootorrattad ikka seda teevad. BMW tegi möödasõitu ja kihutav mootorrattur ilmus välja”mitte kuskilt”, BMW juht ei jõudnud isegi pidurdada.

Enamus hukkunud mootorratturiga õnnetusi on juhtunud mootorratturi enda süül.

+10
-71
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
KnockOut

<p style=”text-align: right;”>21 aastane. bemmiga. rääkis samal ajal telefoniga. kuidagi stereotüüpne.</p>

Kust krt sa seda võtad. Prokuratuur on korduvalt rõhutanud, et mingit tõendust pole, et põhjus oleks olnud telefonis. Ära laima.

Ja teemaalgataja, sina pane end põlema omas uudishimus.

kas tundsid end puudutatuna?

oled ka üks neist tibinatest, kes mitu meetrit emmi i.., et mingi kallim auto pee alla saada ja aeg-ajalt ka plekimõlkimistega tegeled? teiesugustel pole auto rooli asja. Kui kahe kõrva vahel puhub tuul, siis käige jala või sõitke jalgrattaga. Vähemalt ei tapa teisi oma idiootsuse pärast.

 

+25
-22
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
km70

kas tundsid end puudutatuna? oled ka üks neist tibinatest, kes mitu meetrit emmi i.., et mingi kallim auto pee alla saada ja aeg-ajalt ka plekimõlkimistega tegeled? teiesugustel pole auto rooli asja. Kui kahe kõrva vahel puhub tuul, siis käige jala või sõitke jalgrattaga. Vähemalt ei tapa teisi oma idiootsuse pärast.

Jah, muidugi tundsin end puudutatuna. Kõik normaalsed inimesed tunnevad end puudutatuna, kui kedagi alatult seljataga laimatakse. Ja väga tänan, et mind mu 50+ vanuses tibinaks nimetad. Ühtlasi soovitan uudiseid lugeda. Just täna oli info, et süüdi polnud telefon, vaid möödasõit. Motika mitte märkamine möödasõidul on ikka täiesti midagi muud kui süüdimatult telefonis surfamine sõidu ajala. TA, parem võta volüüm maha.

+21
-20
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
deadspace

Jah, muidugi tundsin end puudutatuna. Kõik normaalsed inimesed tunnevad end puudutatuna, kui kedagi alatult seljataga laimatakse. Ja väga tänan, et mind mu 50+ vanuses tibinaks nimetad. Ühtlasi soovitan uudiseid lugeda. Just täna oli info, et süüdi polnud telefon, vaid möödasõit. Motika mitte märkamine möödasõidul on ikka täiesti midagi muud kui süüdimatult telefonis surfamine sõidu ajala.

Ei, ei ole. Süüdimatu möödasõidu tegemine on sama taunimisväärne kui lihtsalt vastassõiduvööndisse kaldumine. Enne manöövrit peab veenduma manöövri ohutuses jne.

Sekundaarne järeldus, et BMW ületas ise väga tõenäoliselt kiirust kui ta möödusõitu tegi.

Lisaks 125cc mootorrattal kaheksi sõites pole väga võimalik kõvasti kiirust ületada.

+43
-5
Please wait...

Postitas:
koroonaviirus

oled ka üks neist tibinatest, kes mitu meetrit emmi i.., et mingi kallim auto pee alla saada ja aeg-ajalt ka plekimõlkimistega tegeled?

Liiklusõnnetuses osalenud auto on aastast 2003. Selline auto maksab mõnituhat euri.

+18
0
Please wait...

Postitas:
astorias

Ah, võta mõne uudisteportaali kommentaarium lahti. Eksperdid kõik on seal ju arvamust avaldanud. Kõik oleks nagu ise selles õnnetuses osalenud.

+10
0
Please wait...

Postitas:
olgupeale

kas tundsid end puudutatuna? oled ka üks neist tibinatest, kes mitu meetrit emmi i.., et mingi kallim auto pee alla saada ja aeg-ajalt ka plekimõlkimistega tegeled? teiesugustel pole auto rooli asja. Kui kahe kõrva vahel puhub tuul, siis käige jala või sõitke jalgrattaga. Vähemalt ei tapa teisi oma idiootsuse pärast.

Jah, muidugi tundsin end puudutatuna. Kõik normaalsed inimesed tunnevad end puudutatuna, kui kedagi alatult seljataga laimatakse. Ja väga tänan, et mind mu 50+ vanuses tibinaks nimetad. Ühtlasi soovitan uudiseid lugeda. Just täna oli info, et süüdi polnud telefon, vaid möödasõit. Motika mitte märkamine möödasõidul on ikka täiesti midagi muud kui süüdimatult telefonis surfamine sõidu ajala. TA, parem võta volüüm maha.

ei olnud ju öeldud sedasi, öeldi et telefoni asja veel uuritakse.
sina oledki see haige teavitaja kes koguaeg teavitab? nii et postkast on sinu neid haigeid teavitamisi kogu täis. 50+ vanainimesel võiks olla ikka natuke rahulikum meel ja vererõhutabletid peaks ka võetud olema.

+7
-13
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
kat78

Ma arvan, et mootorratas ületas kõvasti lubatud sõidukiirust, nagu mootorrattad ikka seda teevad. BMW tegi möödasõitu ja kihutav mootorrattur ilmus välja”mitte kuskilt”, BMW juht ei jõudnud isegi pidurdada.

Enamus hukkunud mootorratturiga õnnetusi on juhtunud mootorratturi enda süül.

Kui Sa vähegi asjast midagi teaksid, teaksid ka et 17 aastasel saab olla ainult kõige lahjema mootorratta juhtimise luba, selline moeedilaadne toode pigem ja mitte kunagi pole sellel võimalik kihutada, eriti kui seal peal on kaks inimest. Kahe ratta ja mootoriga sõidukeid on väga erinevaid, samamoodi nagu ka 4 ratta ja mootoriga sõidukeid. Alla 21 aastased ei tohigi  võimsama mootorrattaga sõita.

Nii kahju on hukkunud noortest ja ma ei saa aru, miks pidi keegi andma 21 aastasele võimsa mootoriga maasturi sõitmiseks. Auto puhul võiks samamoodi olla, et teatud vanuseni sõidetaksegi 1 liitrise mootoriga autodega, saab tunnetuse kätte ja ei ole võimalik paari sekundiga kiirendada.

Sõidan sageli Tallinn Tartu maanteel, üsna tihti näen, kuidas just noored naised tekitavad liiklusohtlikke olukordi, mõtlematusest ja ettenägemisvõime puudumisest või on mõni lihtsalt pime, ei oska arvata. Ja avariiks pole need olukorrad kujuneunud ainult tänu sellele , et kaasliiklejad on õigel ajal reageerinud. Näiteks: näen et eespool liikuv auto tahab teha vasakpööret, paneb varakult suunatule sisse, mina selle auto  taga sõitjana võtan jala gaasipedaalilt, sest on näha et ka kaugemalt tuleb auto ja vask pöördeks peab eesliikuv auto  tee keskel peatuma…ja siis lendab kusagilt minu tagant välja üks auto kus roolis noor naine, sest tema arvab, et nüüd on õige aeg neist koperdajatest mööda minna, umbes minu kõrval olles saab aru et ups, uks auto seisab keset teed ja teine auto tuleb vastu. Minu äkkpidurdus  teeserva võtmine päästab olukorra aga kui ma poleks seda olukorda tahavaatepeeglist näinud või poleks reageerinud, oleks tibi lihtsalt vasakpööret ootavale autole tagant sisse sõitnud. Ja kui mitmeid selliseid juhtumeid olen ma ise läbi elanud, see on müstika, kuidas mõne ajuehitus ei tööta, võiks ju mõelda, et kui minu ees liikuv auto aeglustab kiirust, siis ehk on selleks mingi põhjus ja võiks ju vaadata ka ettepoole,  äkki ma näen, miks ta aeglustab kiirust ja kas teel võiks mõni takistus olla aga ei, ikka on vaja mõelda et näe jobu ei leia gaasipedaali üles, ma sõidan temast nüüd mööda.

KA selles loos on juba välja imbunud info, et eesliikuv auto sõitis aeglasemalt, arvestades kellaaega 21,30, sõidaks ka mina praeguse ilmadega siis aeglasemalt, eriti teel kus on suurem oht loomade teele tulekuks. Sellised päikesetõusu päikese loojumise kellajad on need, millal liigub kõige rohkem kitsi ja põtru ja mida väiksem kiirus, seda suurem võimalus õigel ajal pidama saada.

+61
-5
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
tereesaemil

Kõige loogilisem tundub, et autojuht ikkagi ei veendunud piisavalt, et keegi vastu tuleb. Selliste äkk-kiirendustega möödasõidul on õnnetused kiired tulema. Algaja juht ka lisaks…

lihtsalt nii kohutav ebaõnn kahe noore jaoks.  Autojuhti mina kaitsta ei suuda.

+38
0
Please wait...

Postitas:
km70

sina oledki see haige teavitaja kes koguaeg teavitab? nii et postkast on sinu neid haigeid teavitamisi kogu täis. 50+ vanainimesel võiks olla ikka natuke rahulikum meel ja vererõhutabletid peaks ka võetud olema.

Mis teavitaja? Lolliks läksid?

ei olnud ju öeldud sedasi, öeldi et telefoni asja veel uuritakse.

Ei, ikka väga konkreetselt ja juba teist korda tõi prokuratuur välja selle, et pole alust arvata, et asi oleks olnud telefonis.
“”Meil ei ole endiselt alust arvata, et naine oleks juhtimise ajal telefoni kasutanud,” lisas prokurör Silva Rood. “Küll aga kontrollivad spetsialistid autojuhi telefoni veel täiendavalt, et me saaksime selles täielikult veenduda.””

https://www.delfi.ee/artikkel/94495777/prokuratuur-kahe-noore-surmaga-loppenud-liiklusonnetuse-pohjustas-moodasoit

+4
-5
Please wait...

Postitas:
ageta

Kõige loogilisem tundub, et autojuht ikkagi ei veendunud piisavalt, et keegi vastu tuleb. Selliste äkk-kiirendustega möödasõidul on õnnetused kiired tulema. Algaja juht ka lisaks…

lihtsalt nii kohutav ebaõnn kahe noore jaoks. Autojuhti mina kaitsta ei suuda.

Just, autojuhid jätavad tihtipeale mopeedid/mootorrattad kahe silma vahele ja nii need õnnetused juhtuvad. Motikat kihutamises pole väga mõtet süüdistada, sest 125cc ja kaks inimest, no vääns palju tahad, see ei kihuta.

+26
-1
Please wait...

Postitas:
koroonaviirus

Just, autojuhid jätavad tihtipeale mopeedid/mootorrattad kahe silma vahele ja nii need õnnetused juhtuvad. Motikat kihutamises pole väga mõtet süüdistada, sest 125cc ja kaks inimest, no vääns palju tahad, see ei kihuta.

Kaks küsimust.
Mida sa pead kihutamiseks? (Kui suurt kiirust)

Kui kiiresti on võimeline sõitma mootorratas, mille on 125cc mootor ning peal istub 2 inimest?

 

+3
-14
Please wait...

Postitas:
adolfkange

Kui kiiresti on võimeline sõitma mootorratas, mille on 125cc mootor ning peal istub 2 inimest?

Pakun 130 km tunnis

+3
-12
Please wait...

Postitas:
hhelenav

Isegi kui 21a tegi möödasõitu, siis mingid argumendid, et ‘ah motikat ongi raske märgata’, ‘tuled on nendel nii sitad’ jne, ei päde. Sa pead ju möödasõitu tegema hakates veenduma, et teel pole kedagi. Igatepidi kogenematus ja liiga kõva pill oli käes. Ülimalt kahju on kahest noorest, kes sõitsid varustuse, lubade ja kõigega nii nagu pidi.. aga sellest ei piisanud, sest liikluses on ka teised, kes nähtavasti liigelda ei mõista. Eluküünlad kustutati nii võikalt.

+37
-2
Please wait...

Postitas:
sõnatu

Miks kordagi varem pole olnud juttu möödasõidust. ( algseid uudiseid pean silmas)  Kas siis see juht, kellest mööduti lahkus sündmuskohalt… Või teda siiski polnud.. Kuidagi kummaline tundub.

+12
-5
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Amatöör

Selleks käibki uurimine, vajadusel tehakse liiklusekspertiis jne. Ei ole mõtet oletada..

+2
0
Please wait...

Postitas:
Madle 22

Mis mõte sellisel teemal ometi on? Lihtsalt uudishimust spekuleerida nii traagilise juhtumi puhul? No milleks? Eks uurimine võtabki aega.

Tundub, et osadel inimestel on mingi imelik vajadus kohe keegi süüdi mõista. Nii võib aga kellelegi väga liiga teha.  Ja tegelikult, ega liiklus ongi ohtlik. Meist igaüks võib olla mingil hetkel rooli taga kasvõi hetkeks tähelepanematu, päikesest pimestatu või teha lihtsalt halva otsuse. Kindlasti polnud juhtunu ka selle 21aastase soov ja kindlasti on ka tema elu igaveseks teistsugune nüüd.

+11
-14
Please wait...

Postitas:
Andy

<p style=”text-align: left;”>

Kindlasti polnud juhtunu ka selle 21aastase soov ja kindlasti on ka tema elu igaveseks teistsugune nüüd.

Jah, aga nendel 17- ja 15-aastasel ei ole enam üldse elu! Ei samasugust ega teistsugust.</p>

+32
-2
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
tumekollane

Kolmas osapool ei pruukinud üldse tähele panna, et tema taga õnnetus juhtus. Väljas oli juba pime ka. Või siis kolmas osapool võis olla see, kes kiirabi kutsus ja pärast abi jõudmist, kontaktide jätmist jätkas oma sõitu, sest tal polnud mingit põhjust sinna edasi passima jääda ega politseil põhjust nõuda auto mahajätmist. Ei näinud ta ju oma silmaga õnnetuse juhtumist ega osalenud selles.

Postimehes on kirjas nii: “Auto, millest BMW juht mööda oli sõitmas, jäi pärast kokkupõrget sündmuskohal seisma ja politsei on saanud selle auto juhi üle kuulata.”

Seetõttu tekibki küsimus, et miks esialgu väideti, et BMW kaldus teadmata põhjusel vastassuuna vööndisse. Kuigi politseil oli vahetult kohe teada ka auto, millest väidetavalt möödasõitu tehti.

+8
-9
Please wait...

Postitas:
Tiaret

Seetõttu tekibki küsimus, et miks esialgu väideti, et BMW kaldus teadmata põhjusel vastassuuna vööndisse. Kuigi politseil oli vahetult kohe teada ka auto, millest väidetavalt möödasõitu tehti.

Kas sa arvad, et ülekuulamised fikseeritakse kohapeal minuteid peale õnnetust? Ju *esialgu* ei olnudki see möödasõidu asjaolu veel välja selgitatud.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
salamanner

Sest see eessõitja ei saa ju 100% väita, et tema taga olev juht ei kaldunud vastassuunda vaid hakkas mööda sõitma. See selgitatakse uurimise käigus.

Üks kägu tõi siin näite vasakpöördel olijatest möödasõidust. Mul on viimasel aastal olnud kaks kogemust, kus noor juht arvab, et vasakpoolse suunatule näitaja annab mulle teed, et sõida mööda. Mõlemad on olnud mul autos kaasreisijad. Mul ausalt tõmbab südame alt õõnsaks, kui mõtlen sellele. Kuidas on see võimalik, et autokoolidest tulevad sellised juhid?

+19
0
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
alexxx

Mul on viimasel aastal olnud kaks kogemust, kus noor juht arvab, et vasakpoolse suunatule näitaja annab mulle teed, et sõida mööda.

Paljud veoautojuhid täpselt nii teevadki. Mulle see komme üldse ei meeldi, tahetakse head, aga kokkuvõttes võib palju halba teha.

+6
-23
Please wait...

Postitas:
Kaegu351

Mul on viimasel aastal olnud kaks kogemust, kus noor juht arvab, et vasakpoolse suunatule näitaja annab mulle teed, et sõida mööda.

Paljud veoautojuhid täpselt nii teevadki. Mulle see komme üldse ei meeldi, tahetakse head, aga kokkuvõttes võib palju halba teha.

Kuidas halba teha? Parempoolne suunatuli on märguandeks, et sõida mööda. Vasakpoolne hoiatab ohu eest- ära alusta möödasõitu.

+33
-3
Please wait...

Postitas:
tumekollane

Seetõttu tekibki küsimus, et miks esialgu väideti, et BMW kaldus teadmata põhjusel vastassuuna vööndisse. Kuigi politseil oli vahetult kohe teada ka auto, millest väidetavalt möödasõitu tehti.

Kas sa arvad, et ülekuulamised fikseeritakse kohapeal minuteid peale õnnetust? Ju *esialgu* ei olnudki see möödasõidu asjaolu veel välja selgitatud.

Ei arva. Viitasin sellele, et on arusaadav, miks inimestes tekitab see lugu küsimusi ja segadust. Ilmselt on siin olev teemagi sellest ajendatud.

+3
-1
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 73 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kes põhjustas mootorrattaga sõitnud kahe noore inimese surma?