Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kes töötanud võlurina?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 62 )

Teema: Kes töötanud võlurina?

Postitas:
Alley Cat

numbrid

Mul tekkis täpselt sama mõte, et ei tea, mis numbreid seal küll võib olla vaja suuremaks, väiksemaks või üldse nähtamatuks võluda.

+11
0
Please wait...

Postitas:
Alfa

või on probleem selles, et mingisugusel mulle arusaamatul põhjusel on osa perekoolikaid arvamusel, et klienditeenindajad, sekretärid ja muud nn. teenindusleti töötajad on kuradist?

Ära reageeri üle. Need klienditeenindajad, sekretärid jne on lihtsalt tarbetud, mitte kuradist. Normaalsel täiearulisel teenust tarbival inimesel ei ole neid lihtsalt vaja, selles on teema.

+4
-18
Please wait...

Postitas:
Katza

Ära reageeri üle. Need klienditeenindajad, sekretärid jne on lihtsalt tarbetud, mitte kuradist. Normaalsel täiearulisel teenust tarbival inimesel ei ole neid lihtsalt vaja, selles on teema.

Sekretär on juhile vajalik, mitte tarbija jaoks.

Ju siis pole tarbetud, kui palgatakse. Tore ju, et inimene tööd ja palka saab. Vaevalt ettevõte niisama oma raha loobib, kui sellest kasu pole.

+21
-2
Please wait...

Postitas:
km70

või on probleem selles, et mingisugusel mulle arusaamatul põhjusel on osa perekoolikaid arvamusel, et klienditeenindajad, sekretärid ja muud nn. teenindusleti töötajad on kuradist?

Ära reageeri üle. Need klienditeenindajad, sekretärid jne on lihtsalt tarbetud, mitte kuradist. Normaalsel täiearulisel teenust tarbival inimesel ei ole neid lihtsalt vaja, selles on teema.

Vaata, selles point ongi, et teenust tarbivad kõik inimesed, mitte ainult sinu poolt välja toodud inimgrupp. Ja võin mürki võtta, et ka täiearuliste hulgas on täiesti märgatav osa neid, kes teenindusse sisse astudes ei oska absoluutselt arvata, mis nüüd edasi peaks tegema. Ju on teenindustes seda tänapäeva degenereerumist märgatud ning vastavad abinõud tarvitusele võetud – et kõrgelt tasustatud meister Mart ei peaks vastama kliendi küsimusele “Tahaks autot hooldada ää, mis ma tegema pean”.

+19
-5
Please wait...

Postitas:
Lozerz

Kuidas need totakad vanurid enne haldjate ilmumist pangas käidud said või kuidas just Swedis eriti juhmid käivad?

Totakad vanurid?? Sa oled kuskil rentslis kasvanud? Looda parem, et sa ise “totaka vanuri” eani ei elaks, kus liikumine on raske, nägemine-kuulmine halb ja uuendusi tuleb kiiremini, kui kohaneda jõuad. Olin oma vanavanemale tugiisikuks, kuni ta veel suutis ise asjatoimetusi teha ja tõesti, vanurile võib olla ka selline “lihtne” asi nagu pangas käimine väga “overwhelming”, sest saali jõudmiseks peab harilikult pika maa läbima, seal on palju inimesi ja müra, tekstid on väikeses kirjas. Kui inimesel ei ole abistajat kaasas, siis on igasugused uksehoidjad ja vastuvõtjad äärmiselt tänuväärsed, kes juhatavad, kus näiteks numbriautomaat on, aitavad istuma, annavad märku, kui vanakese kord ja teavitavad ka tellerit, et klient on olemas, lihtsalt lauani jõudmine võtab veidi aega.

Ja vanurid ei ole ju pealegi ainus erivajadustega inimrühm. Veidi kummaline, et sa oma mättast sentimeetritki kaugemale nägema võimeline pole.

+38
-6
Please wait...

Postitas:
sokisahtel

Kuidas need totakad vanurid enne haldjate ilmumist pangas käidud said või kuidas just Swedis eriti juhmid käivad?

Totakad vanurid?? Sa oled kuskil rentslis kasvanud? Looda parem, et sa ise “totaka vanuri” eani ei elaks, kus liikumine on raske, nägemine-kuulmine halb ja uuendusi tuleb kiiremini, kui kohaneda jõuad. Olin oma vanavanemale tugiisikuks, kuni ta veel suutis ise asjatoimetusi teha ja tõesti, vanurile võib olla ka selline “lihtne” asi nagu pangas käimine väga “overwhelming”, sest saali jõudmiseks peab harilikult pika maa läbima, seal on palju inimesi ja müra, tekstid on väikeses kirjas. Kui inimesel ei ole abistajat kaasas, siis on igasugused uksehoidjad ja vastuvõtjad äärmiselt tänuväärsed, kes juhatavad, kus näiteks numbriautomaat on, aitavad istuma, annavad märku, kui vanakese kord ja teavitavad ka tellerit, et klient on olemas, lihtsalt lauani jõudmine võtab veidi aega.

Ja vanurid ei ole ju pealegi ainus erivajadustega inimrühm. Veidi kummaline, et sa oma mättast sentimeetritki kaugemale nägema võimeline pole.

Mis asi on overwhelming?

+7
-17
Please wait...

Postitas:
Tahesara

Sa oled kuskil rentslis kasvanud?

Eksid, ma ei ole sinu laps!

0
-30
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
elenna

Vaata, selles point ongi, et teenust tarbivad kõik inimesed, mitte ainult sinu poolt välja toodud inimgrupp. Ja võin mürki võtta, et ka täiearuliste hulgas on täiesti märgatav osa neid, kes teenindusse sisse astudes ei oska absoluutselt arvata, mis nüüd edasi peaks tegema. Ju on teenindustes seda tänapäeva degenereerumist märgatud ning vastavad abinõud tarvitusele võetud

Suuremates kontorites  oli selleks varem infoleti töötaja, kes ei seganud neid, kes teadsid, mida teha, ja aitas neid, kes seda vajasid. Väikses kontoris sai kohe vaba leti äärde astuda.

+13
-2
Please wait...

Postitas:
AmandaRosaalie

Kuulge, kordan küsimust. Kas probleem on, et ei meeldi kuulutustes sõnad “haldjas”, “võlur” ja “tuhkatriinu”, või on probleem selles, et mingisugusel mulle arusaamatul põhjusel on osa perekoolikaid arvamusel, et klienditeenindajad, sekretärid ja muud nn. teenindusleti töötajad on kuradist? Otsustage palun ära, see teema on juba väga veidraks läinud.

Minu jaoks on probleem töökuulutuste liiga mänguliseks keerimises, sest see viitab ka liigsele tüütule “motiveerimisele” sellises asutuses töötdes. Tahan normaalset täiskasvanute töökohta, mitte pidevat stimuleerimist ja motiveerimist ja mängimist.

Nõustun sinuga ses osas, et pole kena hakata nt Swedi või autoteeninduse klienditeenindajaid mõnitama ja haldjateks ja võluriteks nimetama. Jah, mulle on ka pisut ebamugav, kui pangakontorisse minnes pean järjekorranumbri võtmise asemel pean inimesele seletama, mida tahan, aga noh, ega ma tihti pangakontorisse ei juhut, elan nee üksikud korrad üle. Ja ju on tõesti vanematele inimestele kasulikum see süsteem. Nii et las nemad olla, on inimesed omal kohal. Ja ka autoteeninduses ei sega mind see ees olev administraator.

+24
0
Please wait...

Postitas:
AmandaRosaalie

Lahendusvõlur, Karlsson katuselt ja autokulleri ninja

Noh, Karlsson Katuselt kuulutus on päris andekas, lugesin, kulmud kerkisid, kerkisid veel ja siis hakkasin naerma 🙂

PS. Enne miinustamist lugege lõpuni, saate ehk isegi aru, et see on aprillinali. Mis tegelikult ju omal moel just nende võlurite ja tuhkatriinude kuulutuste üle ironiseerib.

+7
-6
Please wait...

Postitas:
km70

Mis asi on overwhelming?

Google? Sa saad ju ometi kõigega ise hakkama, ilma mingite administraatorite või haldjate abita.

+9
-17
Please wait...

Postitas:
temake

Enne kui sellist teemat vorpida, tuleks anda vihje, kust pärit, muidu mõtleks et TA on mingi vaimsete häiretega

+5
-14
Please wait...

Postitas:
Tahesara

Enne kui sellist teemat vorpida, tuleks anda vihje, kust pärit, muidu mõtleks et TA on mingi vaimsete häiretega

Ei saa ju anda, siis oleks reklaamiks loetud ja teema kustutatud. Siin on ju tohutu hirm või kadedus, et keegi sendikese teenida võiks.

Mis sul on häiritud kodanike vastu? Oled ahistaja?

+2
-17
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
temake

Enne kui sellist teemat vorpida, tuleks anda vihje, kust pärit, muidu mõtleks et TA on mingi vaimsete häiretega

Ei saa ju anda, siis oleks reklaamiks loetud ja teema kustutatud.

Mis sul on häiritud kodanike vastu? Oled ahistaja?

Sina oled võlur?

+5
-6
Please wait...

Postitas:
rebitsa reba

Korra olen kogenud, oli õpetlikult ebameeldiv pokazuha. Teeseldud naeratused, tohutus koguses valesid ja juhtimine autoritaarne.

Sama.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
km70

Suuremates kontorites oli selleks varem infoleti töötaja, kes ei seganud neid, kes teadsid, mida teha, ja aitas neid, kes seda vajasid. Väikses kontoris sai kohe vaba leti äärde astuda.

Ja mis nüüd siis erinevat on? Miks sa seda varasemat infoleti töötajat mõnitavalt haldjaks ei nimeta? Töö on ju sama – juhatada inimene edasi. Siin ju kodanik kirjeldab, kuidas ta ülbelt astub administraatorist mööda, kes küsib, mida vaja – ja marsib otse meistri juurde. Minu arust on matslik ettevõtte töökorraldusest mööda ja üle astuda, sest “ma ju tean, kus meistri lett on”. Ettevõte ilmselgelt ei soovi, et klient tuleks meistri juurde, kui ise tahab, vaid siis, kui meister selleks vaba on. Ja administraatoriga suhelda saab ka viisakalt.

Minu jaoks on probleem töökuulutuste liiga mänguliskes keerimises, sest see viitab ka liigsele tüütule “motiveerimisele” sellises asutuses töötdes. Tahan normaalset täiskasvanute töökohta, mitte pidevat stimuleerimist ja motiveerimist ja mängimist.

Sinu sooviga absoluutselt nõus, aga minu jaoks ei viita see üks sõna või väljend kuulutuses tõesti ülemotiveerivale ettevõttele. Kui kuulutuse ülejäänud tekst ka samas stiilis on, siis on teine asi, kuid kui otsitakse numbrivõlurit või tuhkatriinut juhataja kingadesse ning ülejäänud jutt on asjalik, siis ma ei näe põhjust karta, et seal ettevõttes iga päev naeruteraapiaga algaks.

 

+7
-8
Please wait...

Postitas:
Metsik Meeta

Täpselt sama, never ever ei kandideeriks!

Jah, ei kandideeriks, aga kui sa töötad firmas, millel on oma kindel nägu ja tööstiil ning ühtäkki palgatakse uus personali- või projektijuht, siis võib kõik hetkega muutuda.

Töötasin kunagi firmas, kus täpselt nii oli. Hakati otsima (kliendi)võlureid, -tšempioneid, -haldjaid. Õnneks asusin siis just edasi õppima, ning pääsesin sellest jaburast töökliimast, aga mäletan, kui palju jama ja tülisid see ümberkorraldus tekitas. Ühtäkki oleks nagu mõnede kolleegide intelligents peoga minema pühitud, samas teised, kes seda mängu kaasa mängida ei tahtnud, ei suutnud enam selles firmas oma kohta leida.

+12
-2
Please wait...

Postitas:
ilushelena

Hmm ei tea miks ei otsita haldjaid ehitajate, bussijuhtide, torulukkseppade, elektrikute jne hulgast?

Mh, haldjad ei keevita, seda teevad orkid. 😀

+10
0
Please wait...

Postitas:
annaleena

Minu arvates on normaalne, et klienditeenindaja on kättesaadav inimesele, kes vajab abi. Küll aga ei ole normaalne, et klienditeenindaja peab eeldama iga inimese puhul, et nad kõik ongi abivajajad, kes ei suuda oma peaga mõelda, ja kliendile surutakse peale mõttetu sundsuhtlemine. Selline suhtumine on solvav nii pangas kui poes kui autoteeninduses. Töökollektiividesse haldjate ja võlurite palkamine, kes peaksid justkui töötajate elu huvitavaks muutma, on veel hoopis iseküsimus. Oletame, et töötab kollektiiv, kus kõik töötajad on kõrgharidusega inimesed, kes oskavad end ise motiveerida ja ise oma vaba aega sisustada. Juht aga leiab mõne aja pärast, et tööl on igav ja tuleb ideele palgata haldjas. Viimane hakkab organiseerima tegevusi, mille järele pole kollektiivis kunagi puudust tuntud. Alguses on osalemine vabatahtlik, aga aja möödudes antakse mõista, et see on vabatahtlik-sunniviisiline, millest sõltub palgatõus ja preemia. Ja inimesed ongi sunnitud head nägu tegema ja osalema näitemängus või lahkuma. Parim point asja juures on aga see, et ülemus saab kõigest suurepäraselt aru, kuid ei suuda hoiduda kiusatusest kasutada saadud võimu enda lõbustamiseks. Tegelikult on ju tegemist kõrgema astme töökiusuga, mille otseseks elluviijaks palgatud haldjas on.

 

+19
-2
Please wait...

Postitas:
km70

Oletame, et töötab kollektiiv, kus kõik töötajad on kõrgharidusega inimesed, kes oskavad end ise motiveerida ja ise oma vaba aega sisustada. Juht aga leiab mõne aja pärast, et tööl on igav ja tuleb ideele palgata haldjas. Viimane hakkab organiseerima tegevusi, mille järele pole kollektiivis kunagi puudust tuntud. Alguses on osalemine vabatahtlik, aga aja möödudes antakse mõista, et see on vabatahtlik-sunniviisiline, millest sõltub palgatõus ja preemia. Ja inimesed ongi sunnitud head nägu tegema ja osalema näitemängus või lahkuma. Parim point asja juures on aga see, et ülemus saab kõigest suurepäraselt aru, kuid ei suuda hoiduda kiusatusest kasutada saadud võimu enda lõbustamiseks. Tegelikult on ju tegemist kõrgema astme töökiusuga, mille otseseks elluviijaks palgatud haldjas on.

Ja selline käitumine organisatsioonis on massiline, nagu ma siinsetest kommentaaridest aru saan? Pole iial midagi sellist kohanud ega kuulnud ka lähedastelt midagi sellesarnast. Kuidas see võimalik on.

+8
-2
Please wait...

Postitas:
minakahsiin

Aina hullemaks läheb..

https://www.cvkeskus.ee/kulalislahkuse-liider-viru-mcdonalds-restoranis-tallinnas-premier-restaurants-eesti-ou-mcdonalds-773507

+8
0
Please wait...

Postitas:
km70

Aina hullemaks läheb..

https://www.cvkeskus.ee/kulalislahkuse-liider-viru-mcdonalds-restoranis-tallinnas-premier-restaurants-eesti-ou-mcdonalds-773507

See on küll üdini tobe, nõus. Eriti seepärast, et nad ei suuda isegi kuulutust kirjaveata koostada (teenindusstandardite, mitte teenindusstandartide).

+11
0
Please wait...

Postitas:
Agathe

Minul ajab kuklakarvad turri see järjekindlus, millega soovitakse palgata särasilmseid ja nooruslikke näiteks…raamatupidajaid. Või nõudepesijaid. Või keeletoimetajaid. Või ükskõik keda.

Ma ei tea, kuidas teistel, aga minul isiklikult on täiesti suva, kas see inimene, kes mu palgaarvestust peab, on ikka nooruslik. Ja kas tal arveid arvutisse pekstes ikka silmad säravad. Nooruslikult särasilmsele rätsepale, särasilmsele kokale või ka restorani administraatorile / kelnerile eelistaks iga kell soliidses eas põhjalikku, keskendunud, kogemustega härrasmeest / daami, kellest on näha, et ta pole mitte “suveteller” vaid on klientide probleemide ja soovidega tegelenud juba 20-30 aastat. Ei ole vaja, et ta õhinast pakataks, kui mu taldrikut lauale kannab, mu küüsi lakib või poes ostetud kanakintsu paberisse pakib. On vaja, et ta kogemus ütleks, kui kiiresti toimetada, mida öelda, millele tähelepanu pöörata, mida pakkuda, millal pakkuda, kuidas pakkuda, kas üldse midagi lisaks pakkuda.

Pole veel elus lahkunud üheski asutusest õhates: “küll oli tore, et mind teenindas nooruslik, särasilmne, õhinapõhiselt ja proaktiivselt töötav liharaiuja, automehaanik või kellaparandaja! Mõtle, kui kohutav oleks olnud, kui kingsepal silm poleks säranud ja töökoha vastuvõtuadministraator polekski nooruslikult kilgates mind tervitanud, vaid oleks näiteks soliidselt ja rahulikult lihtsalt palunud mul istet võtta ja oodata! Ise veel mingi vanamutt, oma 50”.

Jah, käsi südamele võin öelda, et ka päris noorena polnud mul mingit nõudmist ega pahandamist, kui poes ostetud juppi keeduvorsti ei andnudki mulle neiuke, tulesäde silmis. Nüüd on särasilmsus ja äratingimata nooruslikkus sageli nõutav isegi kuulutustes, kus otsitakse päris back-office töötajaid, kes kliente isegi kunagi ei näe ja võib-olla päev otsa excelis istuvad või leemekulpi liigutavad. Iga kell, andke mulle see hallipäine eluaegne tehnikakaupade müüja, kelner, kokk või advokaat või raamatupidaja.
Nojah. Aga neid juba pakutavate “heade sportimistingimustega” ei meelita ka vist.

Polegi sellest aru saanud, milleks näiteks on vajalik, et ilusalongi admin/töötaja oleks tingimata roosa lapsenahaga neiu. Palju ägedam ja usaldust tekitavam oleks, kui oleks vanem daam (55+, 60+, miks mitte 70+), laitmatute juuste, hoolitsetud käte ja kauni näonahaga. Vat siis ma näeks, et siin salongis tehakse väga head tööd klientide välimuse ja selle hoidmisega. Kogemusi on.

+38
-2
Please wait...

Postitas:
krassukas

Ma tahaks töölepingusse kah siis omale ametinimetuseks nt numbrivõlur või tuhkatriinu või kontorihaldjas saada, kui juba tööle võetakse. Nii tore oleks CV-sse märkida hiljem. Muidu pean jälle olema kas igav raamatupidaja, poejuhataja või sekretär.

+16
0
Please wait...

Postitas:
Agathe

Ma tahaks töölepingusse kah siis omale ametinimetuseks nt numbrivõlur või tuhkatriinu või kontorihaldjas saada, kui juba tööle võetakse. Nii tore oleks CV-sse märkida hiljem. Muidu pean jälle olema kas igav raamatupidaja, poejuhataja või sekretär.

Noh jah, aga mõtle veidi ka tööandjate peale. Kui ma oleks tööandja, mul võtaks veidi kõhedaks, kui intervjueeritav teataks, et “Viimati töötasin inglina Taevas ja enne seda olin kolm aastat haldjas perefirmas Kalmistu teel. Vabal ajal olen väikestviisi lihapirukavõlur ja kondipuljongiguru”. (Taevas on üks reklaamiagentuur)

+19
0
Please wait...

Postitas:
Alfa

Ma tahaks töölepingusse kah siis omale ametinimetuseks nt numbrivõlur või tuhkatriinu või kontorihaldjas saada, kui juba tööle võetakse. Nii tore oleks CV-sse märkida hiljem. Muidu pean jälle olema kas igav raamatupidaja, poejuhataja või sekretär.

Noh jah, aga mõtle veidi ka tööandjate peale. Kui ma oleks tööandja, mul võtaks veidi kõhedaks, kui intervjueeritav teataks, et “Viimati töötasin inglina Taevas ja enne seda olin kolm aastat haldjas perefirmas Kalmistu teel. Vabal ajal olen väikestviisi kapsapirukavõlur ja kondipuljongiguru”. (Taevas on üks reklaamiagentuur)

See läheb nüüd küll täiesti teemast välja, aga sattusin kord ammu olema haiglas kirurgiaosakonnas patsient. Ühel õhtul tuli jälle tööle uus vahetus ja kokku sattusid dr Vikat ja õde Kirst.  Sel öösel poleks tahtnud erakorralisele lõikusele minna.

+25
0
Please wait...

Postitas:
paha siga

Polegi sellest aru saanud, milleks näiteks on vajalik, et ilusalongi admin/töötaja oleks tingimata roosa lapsenahaga neiu. Palju ägedam ja usaldust tekitavam oleks, kui oleks vanem daam (55+, 60+, miks mitte 70+), laitmatute juuste, hoolitsetud käte ja kauni näonahaga. Vat siis ma näeks, et siin salongis tehakse väga head tööd klientide välimuse ja selle hoidmisega. Kogemusi on.

Enne pandeemiat käisin ma ikka ilusalongis vahatamas ja see töötaja oli kah selline mitte-ülisale kolme lapse ema nagu ma isegi – palju julgem oli oma lötsis kõhunahk ja muud iluvead riiete alt nähtavale tuua võrreldes sellega kui oleks olnud roosa lapsenaha ja laitmatu figuuriga neiu puhul.

+23
-1
Please wait...

Postitas:
K4gu

Aina hullemaks läheb..

https://www.cvkeskus.ee/kulalislahkuse-liider-viru-mcdonalds-restoranis-tallinnas-premier-restaurants-eesti-ou-mcdonalds-773507

McDonaldsil on ilmselt sellist tegelast tõesti vaja, sest oma isetellimiskioski programmi on nat täiega tuksi keeranud, ilma kõiki lisasid tellimata ei saa seal edasi, ainult tagasi.

Muidugi,mõjubki figuurile paremini, kui selle peale vihastad ja tellimata jätad.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Must-tulp

Militaarse taustaga asutus otsis – dokumendihalduse võlurit. Hea, et veel särasilmset snaiper-võlurit, tankitõrje haldjat või soomukjuht-tuhkatriinut ei otsitud.

+15
-1
Please wait...

Postitas:
eiteakes

Mina pidin ühe swedi eriteadlasest haldja peale lausa häält tõstma, et edasi pääseda. See spets ei teadnud, et limiiti (ei mäleta kas era-või firma, sula või ülekande, jne) saan muuta netis jah, aga selleks peab olema eelnevalt luba antud ja seda luba ma ei saa ise endale netis anda.

Klienditeenindaja peale häält tõsta on nõme, aga kahjuks meil siiski toimib veel see mentaliteet, et kes kõvemini karjub, sellel on õigus. Liiga palju õiendavale inimesele antakse järele, et tast rahu saada, isegi kui see on reeglite vastane. Sageli on sellistel ametikohtadel kooli kõrvalt töötavad noored, kel pole piisavalt kogemust ja külma närvi .

Ja klienditeenindajat “eriteadlasest haldjaks” nimetada on ka nõme, võib-olla mõnest kooli kõrvalt töötanud noorest tulebki teadlane, praegu ta seda veel pole. Tõenäoliselt nad siiski teavad, keda missuguse probleemiga kuhu suunata kui nad just esimest päeva tööl pole, no ma tegelikult ei usu et seal mingi suvalise panganduse  probleemiga telleri või kelle iganes poole pöörduda ei saa kui inimene juba pangakontorisse tuli ja iseseisvalt hakkama ei saanud.

+4
-2
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 62 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Kes töötanud võlurina?