Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kinnisvara hinnad ja seisukord

Näitan 6 postitust - vahemik 31 kuni 36 (kokku 36 )

Teema: Kinnisvara hinnad ja seisukord

Postitas:

Mis põhjusel ma peaksin eelistama elektriautot, selleks puudub mul igasugune vajadus ja ma ei näe, mis peaks mind selleks motiveerima

Ma vastan ise. Sa ei peagi elektriautot eelistama. Sõidad sellise autoga, mis sulle sobib. Tõutäkk möllab päikesepaneelide ja muu värgiga, mis tagab talle peaaegu tasuta elektri ja seepärast hoiab ta rahaliselt kokku kui elektriautoga sõidab. Ju talle see sobib. Eks ta ise kirjutab pikemalt.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tartus nägin just täna õhtul elektriautode laadimispunkti, mille peale oli kleebitud suur sinine silt AVARII. Nii tore ju. Ma samas lähen tanklasse ja diisel muudkui voolab, tankimiseks kulub mõni minut. Mis põhjusel ma peaksin eelistama elektriautot, selleks puudub mul igasugune vajadus ja ma ei näe, mis peaks mind selleks motiveerima. Äkki Tõutäkk oskab seda selgitada.

Ma olen viimase 9 kuu jooksul vaid korra käinud kiirlaadijas laadimas, põhjus, et oli tasuta. Muidu laen kodus. Jah poole võrra vähenes küll, 300km pealt 150km peale. Kui muidu kodust startides Tallinna kesklinna jõudes oli 75% akut, siis nüüd külmadega on 55%. Tallinnas on 3 tsoonis tasuta parkimine+ õigus kasutada ühissõidukirada. Elektriautot kasutan lihtsalt seetõttu, et on odavam. Eelmine kuu tuli mul keskmisest elektrihinnaks 5,9s kwh. Koos võrgu- jms tasudega ca 0,1eur. Talvel võtab auto ca 30kwh/100km, ehk siis 3eur/100km, linnas 2x vähem, ehk 15kwh/100km. Kui sinul kulub tankimiseks mõni minut, siis minul kulub laadija ühendamiseks ja lahti ühendamiseks kodus mõnikümmend sekundit.

Eeöpooltoodust nähtub kui oluline on kodune laadimisvõimekus ja miks hakkab tulevikus, kui elektriautosid on suurusjärgu võrra rohkem, nii olulist rolli mängima see kinnisvara ostul ja seega kujundab ka laadimisvõimekuse olemasolu kinnisvara hinda.

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuulge elektriautode laadimise huvilised, teemaalgataja pole selle kohta midagi küsinud. Teemaks oli kinnsivara hinnad, seisukord ja kaasomand.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Miks ma peaks ostma auto, kui ilmataat otsustab, kas täna sõidame või mitte?

Akud on lisaks elektriautodele ka diisel- ja bensumootoriga autodel. Nende puhul otsustab täpselt samamoodi ilmataat kas sõidad või ei. Meie peres otsustas ta selle külmalaine ajal kahe erineva auto puhul, et ei ole sul täna vaja kuhugi minna 🙂

Inimene, sa ei saa aru fundamentaalsest erinevusest. Sa käivitad tavaauto ja elektriauto. Tavaauto aku laeb ennast mootori töötades ise ega saa tühjaks. Elektriauto aku saab tühjaks ja vajab juhet seina!

ma ei saa aru, milles küsimus? kui aku on tühi, siis paned auto laadima. oma diislit v bensukat käid ju ka aegajalt tankimas? selle valguses ma ei näe, miks peaks mõte elktriauto laadimisest olema kuidagi eriti keeruline aktsepteerida?

oma pere selletalvisest kogemusest saan jagada vaid seda, et diisel, millel sai aku paar aastat tagasi vahetatud, ei käivitunud esimese suure külmaga, kuid elektriautoga pole siiamaani veel probleeme olnud. jah, sõita saab külmaga vähem, aga linnas liigeldes ma seda mingiks probleemiks küll pidada ei oska. jah, laadimine on -20 juures aeglasem, aga kuidas võiks see mind mõjutada, kas aku saab täis hommikul kl 4 või kl 6?

see hiljuti meedias olnud hädakisa elektriautode teemal oli küll üsna kummaline. hädad, mida seal kajastati, ei olnud ju suures osas üldse mootori tüübiga seotud (mingid uste lukustuse jm probleemid).

Sina sõidad ainult linnas, super, aga tohib, ma elektriauto omanikuna soovin Tartusse või Riiga sõita? Laen iga 50 km järel? Kus täpsemalt, millise võsa vahel? Igal pool laadimispistikud?

Minu diisel sõidab yhes tükis 1400 km ja ei mingit stressi.

Selles on vahe.

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sina sõidad ainult linnas, super, aga tohib, ma elektriauto omanikuna soovin Tartusse või Riiga sõita? Laen iga 50 km järel? Kus täpsemalt, millise võsa vahel? Igal pool laadimispistikud? Minu diisel sõidab yhes tükis 1400 km ja ei mingit stressi. Selles on vahe.

no inimesed, kes käivad regulaarselt Tartu v Riia vahet, esiteks ei osta endale elektrikat, mille sõiduulatus on 200 km. neil on ilmselt 500se sõiduulatusega autod. no kaob sellest talvel kõige suurema külmaga kolmandik, siis tõesti, tulebki Riias laadida (aga nomega suvel ka mõlemat otsa tehtud ei saaks ilma laadimata). see “laen iga 50 km järel” on sul muidugi kaunis kunstiline liialdus, sest sellist elektrikat, mis ka talvel kõige suurema külmaga ainult 50 km sõidaks, Eesti teedel ei liigu.

üldiselt mõtlevad inimesed enne autoostu oma vajadused läbi ja ostavad auto vastavalt vajadustele, mitte mingite müstiliste mitte kellelegi teadaolevate kriteeriumite järgi. ja kui mul nissan leafi omanikuna tekib tõesti ükspäev vajadus just selle autoga Riiga sõita, no siis on bad luck. umbes nagu sellel, kes viiekohalise auto omanikuna tahaks ükspäev seitset inimest vedada 🙃 siis tulen mina (meil on peres ka 7-kohaline auto) ja küsin su käst, et mida sa küll mõtlesid, kui nii väikse auto ostsid…

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sina sõidad ainult linnas, super, aga tohib, ma elektriauto omanikuna soovin Tartusse või Riiga sõita? Laen iga 50 km järel? Kus täpsemalt, millise võsa vahel? Igal pool laadimispistikud? Minu diisel sõidab yhes tükis 1400 km ja ei mingit stressi. Selles on vahe.

no inimesed, kes käivad regulaarselt Tartu v Riia vahet, esiteks ei osta endale elektrikat, mille sõiduulatus on 200 km. neil on ilmselt 500se sõiduulatusega autod. no kaob sellest talvel kõige suurema külmaga kolmandik, siis tõesti, tulebki Riias laadida (aga nomega suvel ka mõlemat otsa tehtud ei saaks ilma laadimata). see “laen iga 50 km järel” on sul muidugi kaunis kunstiline liialdus, sest sellist elektrikat, mis ka talvel kõige suurema külmaga ainult 50 km sõidaks, Eesti teedel ei liigu.

üldiselt mõtlevad inimesed enne autoostu oma vajadused läbi ja ostavad auto vastavalt vajadustele, mitte mingite müstiliste mitte kellelegi teadaolevate kriteeriumite järgi. ja kui mul nissan leafi omanikuna tekib tõesti ükspäev vajadus just selle autoga Riiga sõita, no siis on bad luck. umbes nagu sellel, kes viiekohalise auto omanikuna tahaks ükspäev seitset inimest vedada 🙃 siis tulen mina (meil on peres ka 7-kohaline auto) ja küsin su käst, et mida sa küll mõtlesid, kui nii väikse auto ostsid…

Ei pea tulema küsima, mul ongi 7-kohaline auto, vajutan nuppu ja lisaistmed sõidavad pakiruumi osas välja. Nii et mõtlengi oma vajadustele, ka nendele, mis korra kvartalis ette võivad tulla.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 6 postitust - vahemik 31 kuni 36 (kokku 36 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kinnisvara hinnad ja seisukord