Esileht Väikelaps Kiuslik laps lasteaias

Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )

Teema: Kiuslik laps lasteaias

Postitas:

Saatsin lapse aeda, oli esimeste seas kui ära minnes kuulsin kuidas teine plika käratas mu lapsele : sinuga ma ei mängi !
Silmanurgast veel märkasin kui kurb mu laps oli. Mitte et ta oleks selle “kurja” plikaga kontakti otsinud vaid see plika lihtsalt ongi põhimõtteliselt õel, et tuleb ise ligi ja nähvab ning lükkab kui tahab.

Üldiselt saadan lapse aeda, on rõõmus ja siis kohe selline terror.
Mis teha selliste 4 aastaste ülbikutega, et kogu päeva emotsioon ei saaks lapsel rikutud ?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.06 09:56; 13.06 16:20; 14.06 09:49; 14.06 09:52; 15.06 09:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui see ei ole püsiv probleem, siis las olla. Võib-olla eelmisel päeval oli sinu laps see, kes talt mänguasja ära võttis vmt, nii et see teine laps ei taha enam temaga mängida. Ühe sellise lause pärast kedagi “kiuslikuks” nimetada on täiskasvanu poolt küll väga imelik käitumine. Kui see on igapäevane ja see teine laps tõesti teeb järjekindlalt teistele haiget või ei taha teistega sõbralikult mängida, siis räägi õpetajaga, kindlasti nad tegelevad tema sellise käitumisega juba rühmas.

Mul on mõlema lapse rühmas olnud käitumisprobleemiga lapsi, kellega õpetajad on kõvasti tööd teinud, on räägitud nende vanematega jne. Aga lõpuks ongi ainuke toimiv lahendus see, et teised lapsed lihtsalt õpivad sellistest lastest eemale hoidma ja omavahel mängivad need, kes tõesti läbi saavad.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Põhjuseta nimetad seda last kiuslikuks. Kui see ei ole just püsiv ja eskaleeruv probleem. Minu lapsele on ka öeldud, et “ma mängin üksinda”, “mine eemale”, “minu oma” jne. See on mingis eas täiesti normaalne viis enda eest seista. Täiskasvanu asi on selgitada, et saab ka teisiti kui “ma sinuga ei mängi!”.

Mina pean kiusamiseks ikkagi pidevat ja süstemaatilist tõrjumist, löömist, lükkamist…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 13.06 10:40; 14.06 14:14;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga see ei olegi sinu asi kiusajatega midagi teha. Igaüks tegeleb ikka oma lastega + õpetajad kõigiga.

See sinuga ei mängi jutt – no mu 3,5 ütleb ka tihti, et see ja see pole tema sõbrad ja kui põhjust uurin, siis sellepärast et ei tahetud käest kinni hoida ????

Minuarust on oluline jälgida, kas oma laps kurdab. Kui ei kurda, siis ei ola vaha ka ise sekkuda, paljud lapsed (st inimesed üldse) on tugevama närvikavaga ja ei lase end pikalt häirida neist asjust.

Ja päris seda ei tasu loota, et mitte kunagi mingit kisklemist ja tüli laste vahel pole. Kui juba täiskasvanud kõik ei saa omavahel läbi… Peaasi, et ei toimu pahatahtlikku narrimist, püsivat terrorit

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 13.06 12:04; 13.06 16:52; 14.06 13:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

See “ma sinuga ei mängi” on laste puhul nii tavaline. Täna mängin, homme ei mängi, nagu tuju on.
Sellises olukorras saad sina ikka ainult oma lapsega tegeleda. Arutleda, miks teine nii käituda võib jne. Võib olla tõesti juhtus varasemalt nende vahel miskit? Eks seegi on ju eluks ette valmistamine, et õpetad oma lapsele, et inimesed on erinevad ja kõik ei olegi sõbralikud ja kuidas sellest üle olla.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei, see laps on kiuslik, olen nii mõndagi näinud ja kuulnud temalt ja kasvatajad on probleemist teadlikud.
Eks pole jah minu teha, oma lapsest kahju, et tühja koha pealt keegi solvama tuleb.
Aga kui ta mu last lükkab, siis ma niisama pealt vaatama ei hakka, vaid ütlen nii mõndagi krõbedat talle, ehmatagu kasvõi roheliseks, aga jääb meelde.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.06 09:56; 13.06 16:20; 14.06 09:49; 14.06 09:52; 15.06 09:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei, see laps on kiuslik, olen nii mõndagi näinud ja kuulnud temalt ja kasvatajad on probleemist teadlikud.

Eks pole jah minu teha, oma lapsest kahju, et tühja koha pealt keegi solvama tuleb.

Aga kui ta mu last lükkab, siis ma niisama pealt vaatama ei hakka, vaid ütlen nii mõndagi krõbedat talle, ehmatagu kasvõi roheliseks, aga jääb meelde.

Aga siis käitud ju ise ka kiuslikult! Kooliealisi lähed juba lükkama? Mis eeskuju sa oma lapsele annad, kui 4aastasega “krõbedalt” räägid? Normaalselt ei oska öelda, et lükkamine on inetu?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 13.06 12:04; 13.06 16:52; 14.06 13:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu arust teed ise sääsest elevandi. Ei mängi, siis ei mängi, lasteaias on ju teisigi lapsi. Su laps hoidku eemale, kui ei meeldi ja ongi kogu lugu. Ei maksa igast tühiasjast ennast nii häirida lasta ja lapsed tavaliselt ei lasegi. Pigem sina siin vahutad tühja-tähja pärast.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa kutsud 4-aastast plikaks ja ülbikuks.
Milline suurepärane iseloom ja suhtumine sul on.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ühesõnaga, oled pahane, et seesama kiuslik laps sinu lapsega mängida ei taha?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapse lasteaias on kasutusel “stopp” tehnika. Ma ei tea, kas see on mingi suurema ennetusprogrammi osa või mitte. Kui keegi lööb või muul moel häirib, siis laps tõstab käe ja ütleb “stopp”. Nii saab laps enda eest seista ja teine laps signaali, et ta tegi midagi valesti. Lisaks näeb ka õpetaja, et on olukord, millega tuleb tegeleda. Tundub üsna mõistlik. Muidugi peab vist see tehnika olema kõigile osapoolele tutvustatud ja kokku lepitud. Lapsele ehk ka seletada, et mõnikord ongi inimesed kurjad, pahas tujus ja see on teatud piirides OK. Kui aga see inimene hakkab kellelegi sellepärast liiga tegema, siis see pole OK ja siis tuleb enda eest seista (konkreetselt öelda, et ÄRA TEE või see sama STOPP vms). See, et “ma pole sinu sõber” või “ei mängi sinuga” – kas sinu enda laps tahab alati kõigiga mängida? Äkki annaks selle suunaga lapsele selgitada, miks see teine laps nii käitub. Eks see lastaed on paras olelusvõitlus, karm maailm, saan aru küll, et selline asi võib kurvaks ja vihaseks teha. Kuid siiski just sina täiskasvanuna näitad oma lapsele eeskuju. Kui hakkad seal destruktiivselt käituma, siis need väikesed silmapaarid jälgivad sind. Sina saad ka väga konkreetselt öelda, et STOPP, selline käitumine ei ole õige, sa teed teisele haiget ja ma ei taha, et sa nii teed.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ühesõnaga, oled pahane, et seesama kiuslik laps sinu lapsega mängida ei taha?

kuidas ?
Mul on hea meel, et ta sellise halvasti mõjuva lapsega ei mängi, sest on näha ka kuidas ta mängib. Võite ise arvata kuidas kiuslikud mängivad.
Kurb on see, et grupis on tujurikkuja

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.06 09:56; 13.06 16:20; 14.06 09:49; 14.06 09:52; 15.06 09:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei, see laps on kiuslik, olen nii mõndagi näinud ja kuulnud temalt ja kasvatajad on probleemist teadlikud.

Eks pole jah minu teha, oma lapsest kahju, et tühja koha pealt keegi solvama tuleb.

Aga kui ta mu last lükkab, siis ma niisama pealt vaatama ei hakka, vaid ütlen nii mõndagi krõbedat talle, ehmatagu kasvõi roheliseks, aga jääb meelde.

Aga siis käitud ju ise ka kiuslikult! Kooliealisi lähed juba lükkama? Mis eeskuju sa oma lapsele annad, kui 4aastasega “krõbedalt” räägid? Normaalselt ei oska öelda, et lükkamine on inetu?

usu mind, talle on 100 korda öeldud, et nii ei tehta. Ma ei näe kuskilt otsast paranemist.
Ilus jutt küll, et OLE SIIS ISE TEMA VASTU KENA JA TUBLI, ANNA EESKUJU jne, muffigi, see ei aita selliste puhul. Vanemad on tal väga viisakad, laps räuskab. Sellised lapsed sõidavad normaalsetest lastest lihtsalt üle ja üks hetk näed, kuidas kavalpea jälle kedagi terroriseerib.
Sama hea, et ole nende immigrantide vastu hästi hell, nad ei ole ju hingelt kurjad.. nurga taga aga annavad taas nuga ja teevad teate küll mida.
Endal kaval irve näos.
Osadele lastele on justkui õelus sisse kodeeritud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.06 09:56; 13.06 16:20; 14.06 09:49; 14.06 09:52; 15.06 09:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei, see laps on kiuslik, olen nii mõndagi näinud ja kuulnud temalt ja kasvatajad on probleemist teadlikud.

Eks pole jah minu teha, oma lapsest kahju, et tühja koha pealt keegi solvama tuleb.

Aga kui ta mu last lükkab, siis ma niisama pealt vaatama ei hakka, vaid ütlen nii mõndagi krõbedat talle, ehmatagu kasvõi roheliseks, aga jääb meelde.

Aga siis käitud ju ise ka kiuslikult! Kooliealisi lähed juba lükkama? Mis eeskuju sa oma lapsele annad, kui 4aastasega “krõbedalt” räägid? Normaalselt ei oska öelda, et lükkamine on inetu?

usu mind, talle on 100 korda öeldud, et nii ei tehta. Ma ei näe kuskilt otsast paranemist.

Ilus jutt küll, et OLE SIIS ISE TEMA VASTU KENA JA TUBLI, ANNA EESKUJU jne, muffigi, see ei aita selliste puhul. Vanemad on tal väga viisakad, laps räuskab. Sellised lapsed sõidavad normaalsetest lastest lihtsalt üle ja üks hetk näed, kuidas kavalpea jälle kedagi terroriseerib.

Sama hea, et ole nende immigrantide vastu hästi hell, nad ei ole ju hingelt kurjad.. nurga taga aga annavad taas nuga ja teevad teate küll mida.

Endal kaval irve näos.

Osadele lastele on justkui õelus sisse kodeeritud.

Ma ei mäletagi, millal ma viimati nii rõvedat kommentaari lugesin. Kas sul on pea rikkis, teemaalgataja?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mu arust niisugused juhtumid lasteaias on väga hea võimalus lapsega rääkida hea ja halva käitumise teemal: miks keegi võib nii ja naa käituda, mis tunne sul tekib, kui keegi sinuga halvasti või hästi käitub, mis eesmärgid sul endal on, kui sa üht- või teistmoodi käitud, ja kas need eesmärgid täituvad. Nelja-aastasele võib see viimane veel üpris keeruline teema olla, aga tasub siiski alustada lihtsate sõnadega arutlemist: tal oli paha tunne, sest teda ei tahetud mängu võtta, ja ta lõi oma sõpra – kas ta arvas äkki, et sõbral peaks ka paha olema, kui tal on paha? Aga kui paha tuleb kokku aina rohkem ja rohkem, siis ei saagi ju jälle hea hakata? Kui hoopis öelda: mul on paha tunne, siis äkki sõber hoopis tuleb ja lohutab?
Aga igal juhul lapsevanem kindlasti peaks rääkima just oma rühma õpetajatega, kui teda mingi niisugune asi häirima hakkab. Ise pöörduksin võõra lapse poole juhul, kui oleksime tema ja oma lapsega kolmekesi: siis oleksin ju mina kohalviibijatest see autoriteetne isik, kes laste heaolu ja turvalisuse eest vastutab. Kutsuksin korrale täpselt samuti nagu oma last, kui see halvasti käitub: ütleksin, et nii pole ilus rääkida, või takistaksin füüsiliselt teisele haiget tegemast.
NB! Ühelegi lapsele ei ole õelus sisse kodeeritud! Laps võib olla nt traumeeritud, segaduses, häiritud oma oskamatusest kollektiivis toimida, harjunud mingite esmapilgul töötavate lahendustega (nagu füüsiline või sõnaline ründamine). Täiskasvanute ülesanne on arendada temas tervet enesehinnangut ja suhtlemisoskusi. Ühel tuleb see kergemalt, teisel raskemalt. Meie rühmas on ühest kolmeaastasest puhta pöörasest poisist kasvanud kuuene täitsa mõistlik tegelane.
Teemaalgataja, palun anna teada, et püüad võtta revideerimisele oma seisukoha laste õeluse kohta – siis mu süda oleks rahulikum!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kuule, sulel endal eon õelus sisse kodeeritud. Sa rääkid 4-aastasest lapsest! mitte 14-aastasest!

Ja et kohe immigrandid on ka kõik pahad, kõik käivad nurgataga kellelegi nuga andmas? minuarust enamus immigrante näevad vaeva, et kuskile paremasse riiki võimalikutl ruttu pääseda ja need kes vägivallatsevad, teevad seda, kurb küll, oma pere kallal, nii et sina võid end turvaliselt tunda.

Õpeta oma last temast eemal ehoidmast, ütlema kõva selge häälega “ei löö, ära lükka, nii ei tohi!”. Lapsi tulebki õpetada enda eest ise seisma, mitte koguaeg nei doma kaitsva tiiva all hoida. Ja õpetada verbaalselt toime tulema.

Mina nätieks olin ka lasteaias ja veel esimeses klassiski selline, kes väga akergesti läks kätega kallale. Lihtsalt temperamentsem laps. Olgu öeldud, et päris sõimeealisena olin ma seevastu väga rahulik laps 😀 Ja ka hiljem ei ole ma mingi kakluse-mutt. Aga lihtsalt oli periood, vanus, kui ei osanudki teistmoodi konflikte vältida, ometi kasvasin sellest välja ilma, et mõni täiskasvanu oleks mind hirmutama kukkunud.

Võibolla ons ellel lapsel lihtsalt rasake lasteaiaga kohaneda ja siis tuleb üks nõme mutt, kes veel valab õli tulle – muudad ta ainult oma lapse vastu tigedamaks. 4aastased teavad täpselt, kes on kelle emme ja kelle emme kellele mida ütles. Kas sa tahad, et sinu laps tuleb aiast koju ja teatab, et seesama laps ütles, et sina oled paha inimene? Palun seleta seda siis oma lapsele 😀 ütledki,e t teine laps on loll, tropp jne? lõpuks koolieaks on su oma laps kiusaja valmis, sest sellist eeskuju sina annadki.

ni et, sina tegele oma lapse kasvatamisega, mitte teiste lastega. ja kui sind häirib miski, siis räägi teise lapse vanematega, enne kui nemad sinuga rääkima tulevad!

Niimoodi teis elpsega halvasti käitudes muideks võib asi lõppeda sellega, et lasteaed hakkab hoopis sinu vastu meetmeid kasutama,s est sa rikud korda võõraste lastega räusates.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 13.06 12:04; 13.06 16:52; 14.06 13:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teemaalgataja, sinu vastuseid ja kirjastiili lugedes ning teades, et laps on tihti kodu peegel… tundub, et see laps ütles nii su lapsele mõjuva põhjusega.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 13.06 10:40; 14.06 14:14;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ühesõnaga, oled pahane, et seesama kiuslik laps sinu lapsega mängida ei taha?

kuidas ?

Mul on hea meel, et ta sellise halvasti mõjuva lapsega ei mängi, sest on näha ka kuidas ta mängib. Võite ise arvata kuidas kiuslikud mängivad.

Kurb on see, et grupis on tujurikkuja

Miks see siis tuju rikub, kui su laps peaks olema õnnelik, et selline kiusaja temaga mängida ei taha? Kui sinu laps ütleks sellele teisele, et ei taha temaga mängida, sest ta on kiuslik, siis oleksid üliõnnelik ja uhke, kui tore ja armas enese eest seisev laps sul on. Ja ma ei ole ka sugugi kindel, et sinu laps see lilleke pasameres on.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Täiskasvanute ülesanne on arendada temas tervet enesehinnangut ja suhtlemisoskusi.

Kullake, tema vanematel see kuidagi ei õnnestu miskipärast, ise soliidsed ja korralikud inimesed. Laps käitub nagu lohe

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 13.06 09:56; 13.06 16:20; 14.06 09:49; 14.06 09:52; 15.06 09:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kullake, tema vanematel see kuidagi ei õnnestu miskipärast, ise soliidsed ja korralikud inimesed. Laps käitub nagu lohe

Äkki teie lapsed vahetati kogemata sünnitusmajas ära? No nemad on korralikud ja soliidsed, aga sina oled räuskav ja sulle on õelus sisse kodeeritud. Võibolla see “kiuslik plika” on tegelikult sinu laps ja sinu halvad geenid domineerivad?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma arvan, et õpeta lapsele: kõigiga ei pea mängima. Kui see plika ei taha temaga mängida, mängib kellegi teisega. Nagu kõik täiskasvanud pole omavahel sõbrad, ei ole ka lapsed ning see on normaalne.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Saatsin lapse aeda, oli esimeste seas kui ära minnes kuulsin kuidas teine plika käratas mu lapsele : sinuga ma ei mängi !

Silmanurgast veel märkasin kui kurb mu laps oli. Mitte et ta oleks selle “kurja” plikaga kontakti otsinud vaid see plika lihtsalt ongi põhimõtteliselt õel, et tuleb ise ligi ja nähvab ning lükkab kui tahab.

Üldiselt saadan lapse aeda, on rõõmus ja siis kohe selline terror.

Mis teha selliste 4 aastaste ülbikutega, et kogu päeva emotsioon ei saaks lapsel rikutud ?

Laps ei tahtnudki “selle kurja plikaga” mängida ja milles siis probleem? Ainult sina reageerid ju üle. Täiesti normaalne, et kõik ei taha kõigiga mängida ja kas üldse peakski? Olen ise seletanud, et tuleb olla viisakas ja sõbralik, aga kõigiga sõber ei pea olema.
Sinu hinnang võõra lapse kohta on inetu.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )


Esileht Väikelaps Kiuslik laps lasteaias

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.