õpetatakse asju millest enamus lapsed ilmselgelt aru ei saa, tehakse tööd asjade peale mida ei õpetata
Ju nad ikka õppekava järgi õpetavad nagu teisedki koolid, mis tähendab, et kui enamik lapsi ilmselgelt aru ei saa, siis on kuidagi jube nõrga intelligentsiga lapsed seal Kivimäe kandis selles aastakäigus (või konkreetses paralleelis). Kui õpetaja teeb kontrolltöö teema peale, mida ta pole õpetanud, tuleb pöörduda selle õpetaja poole, vajadusel ka klassijuhataja ja kui sellest ei piisa, siis ka kooli juhtkonna poole, sest see pole normaalne ega mõistlik. Üldiselt õpetajad nii ei tee, sest mida nad sellest võidaksid? Ise nad peavad ju pärast järeltöödes istuma ja ega viletsate hinnete eest neid ka keegi ei tunnusta, ainult probleeme võib sel pinnal oodata. Pigem paneb laisk õpetaja hoopis kahelisele võltskolme, et ei peaks talle hakkama individuaalset töökava koostama või tema järeleõpetamiseks lisaaega kulutama, kui et väänab kahtesid neile, kes muidu kolme peale õppida suudavad. Muidugi, üksikul õpetajal võib esineda nii liigset nõudlikkust, liig ranget hindamist, pealiskaudset õpetamist kui ka tõesti kiuslikkustki, aga et terve hulk 8. klassi õpetajaid konkreetsest koolis sellised oleks, seda on siiski raske uskuda.