Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )

Teema: Kiwi.com

Postitas:

Hetkel vaid uurin maad.Soovin teada,kas keegi on kasutanud lennupiletite broneerimist selle lehe kaudu?Mis on + ja mis on -?Kas tihti tekib probleeme?

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

PK foorumist sa ilmselt väga palju kogemusi ei saa, loe parem trip.ee, kus on seda teemat üksipulgi käsitletud. veel parem, loe ingliskeelsetelt saitidelt.

lühike kokkuvõte on: ei ole mõtet.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mingeid imeodavaid ja väikse riskiga (st: suva, kui ilma jääd) võid ju osta.

Kokkuvõtvalt: kui lennud on graafikus ja probleeme pole, siis pileti saad kätte ja lennata saad. Kui mingeid probleeme, tühistamisi, graafikumuudatusi on (mida praegusel ajal kindlasti), siis nendel edasimüügisaitidel naljalt mingi normaalse klienditeenindusega ühendust ei saa ja oled piletist ilma.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kasutan juba pikemat aega – mugav.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Endal on kogemus olemas, ühe korra olen mingil endalegi arusaamatul kombel nende kaudu ostnud…

…ja läks nii, et lennuaega muudeti, 8+ h võrra, nii, et mulle see lend enam ei sobinud. Eks neid muudatusi ikka juhtub, ning lennufirmad pakuvad sellisel juhul raha tagastamist, teise lennu broneerimist vms võimalusi.

Lootust täis, asusin siis raha tagasi küsima. Kulutasin päris mitu õhtut, ja sain targemaks: minul pole lennufirmaga mingit võimalust otse asju ajada, kõik käib läbi Kiwi, ning nende tingimuste kohaselt saaksin lennu tühistamist ja raha tagasi küsida juhul, kui lennuaega oleks vähemalt 24h võrra muudetud. Ja olingi ligi 400 eurost ilma.

On täpselt nii, nagu Pereloom eelnevalt ütles: piletid saad kätte ja lennu tehtud, aga kui tekib mõni probleem ning on vaja midagi muuta või tühistada, oled jama sees. Kõik foorumid on täis hoiatusi, et ärge ostke pileteid läbi vahendajate, ja seda põhjusega.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

 Olen nõus pereloom ja podisodi arvamustega. Tegemist on iseenesest usaldusväärse portaaliga selles mõttes, et mingi pettus see pole ja raha niisama ei omastata. Küll aga on küsimus siin pigem selles, mis erinevus on osta otse lennufirmalt vs vahendaja kaudu. Ning vahendaja kaudu on alati riskid, mida lennufirma enda lehelt ostes reeglina pole.

Näiteks, nagu eelnevalt välja toodud, kui lennufirma muudab lennuaegu, siis võivad asjad minna keeruliseks, sest suhtlema pead sa siis vahendajaga, suhtlus võib olla aeganõudev, keeruline jne. Lisaks, vahendajad soovivad teenida ja neil on kõiksugu lisatasud juhuks, kui vaja broneeringut muuta vms (isegi kui broneeringu muutmise vajadus on lennufirmast tingitud).

Lisan juurde, et kui lend ei toimu plaanipärasel ajal või see tühistatakse, siis võib olla jama sõltumata sellest, kust pilet ostetud on. Ka soliidsemateks peetavatelt lennufirmadelt ei pruugi saada õigel ajal raha tagasi, hüvitist vms. Aga vahendaja kaudu piletit ostes on see veelgi vaevalisem ja keerulisem, vahest lausa lootusetu.

Ma soovitaks pileti osta ikka lennufirma enda lehelt. Praegusel ajal ei ole hinnavahed ka enam sellised, nagu need enne covidit olid. See hinnavahe ei ole minu hinnangul riski väärt. Kui hinnavahe üldse on. Olen nimelt näinud ka seda, et vahendaja müüb a la Ryanairi piletit sama või isegi kallima hinnaga, kui Ryanair ise. Selline ost oleks ikka ekstra rumal.

Ma ise kasutan portaale nagu Skyscanner vms et vaadata, mis võimalused on, mis ühendused ja kes soovitud pileteid pakub. Kui leian sobiva pileti, siis lähen vastava lennufirma lehele ja ostan sealt.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui hinnavahe on suur, siis kasutan ikka vahendajate teenuseid. On ka üritatud nahka ûle kõrvade tõmmata, aga oma õigusi tuleb teada ja vahendajatele kehtivad täpselt samad reeglid mis lennufirmadele. Aati olen raha tagasi saanud krediitkaarditehingu vaidlustamise teel, see pole keeruline ja ei viitsi ûldse kuudekaupa vahendaja vastust oodata. Kui 14 päeva jooksul lahendust ei tule, pöördun panka. Teine võimalus on maksta piletite eest paypaliga, ka see tagab ostjale ûsna mugava kaitse raha tagasisaamiseks.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen palju inimeste kogemusi lugenud ja enda jaoks paika pannud, et mitte kunagi vahendajatelt pileteid ei osta. See ei ole seda riski väärt, südamerahu maksab ka midagi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui hinnavahe on suur, siis kasutan ikka vahendajate teenuseid. On ka üritatud nahka ûle kõrvade tõmmata, aga oma õigusi tuleb teada ja vahendajatele kehtivad täpselt samad reeglid mis lennufirmadele. Aati olen raha tagasi saanud krediitkaarditehingu vaidlustamise teel, see pole keeruline ja ei viitsi ûldse kuudekaupa vahendaja vastust oodata. Kui 14 päeva jooksul lahendust ei tule, pöördun panka. Teine võimalus on maksta piletite eest paypaliga, ka see tagab ostjale ûsna mugava kaitse raha tagasisaamiseks.

jah, see sobib inimestele, kes on teadlikud, maksavad lennupiletite eest krediitkaardiga ja kellel on vaba raha, et osta kohe uued piletid. suur osa inimesi sellega hakkama ei saa ja sel juhul tasub vahendajatest eemale hoida. õnneks on hinnavahe marginaalseks muutunud, ma ei mäletagi, millal viimati vahendajate kaudu ostsin. ilmselt enne covidit.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )