Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kodukontor ja töötaja kättesaamatus!

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 53 )

Teema: Kodukontor ja töötaja kättesaamatus!

Postitas:
Kägu

Elan lihtsalt välja oma frustratsiooni. Mul on vaja kätte saada ühe ametiasutuse töötajat. Kodulehel on tema telefoninumber, mis on lauanumber, kuid mitu päeva pole sel numbril keegi vastanud. Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks. Eks nüüd kirjutan ikka meili, aga raiskasin mitu päeva. Ei tulnud kohe lihtsalt selle peale, et mitte helistada, kui number on antud ja märget juures pole. Ja tegemist on just sellise töötajaga, kelle töö sisu on selles, et temaga võetakse ühendust.

Nii et kui keegi teist on kodukontoris, aga suhtleb klientidega, siis mõelge, kas neil on võimalik teid kätte saada!

+19
-31
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ära üldista nüüd nii suure hooga. Normaalsetes asutustes on sellisel juhul ikka antud ka mobiilinumber või lauatelefon ära suunatud. Ei ole meie (kõigi kodukontoris töötajate) süü, et sa oma asju aetud ei saa.

+36
-9
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks.

Meili teel küsida helistamise võimaluse kohta.

Mõni asi, mis jutuna “läheb liiga pikaks” on just mõistlikum kirjalikult korda ajada. Esiteks siis ollakse üldjuhul konkreetsem, kirjutatakse asjast,mitte maast-ilmast. Mõeldakse küsimus/teems läbi. Teiseks – jääb märk suhtlusest, räägitust.

 

 

+41
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ikka võib välja elada. Nii teemas ju öeldud oligi. Kas firmal mõnda muud numbrit ei ole? Kui firmal on üks number ja see ei vasta, siis olen püüdnud leida muid telefoninumbreid, et sealt kedagi kätte saada. Ja olen peale seda öelnud., et sellepärast otsisin teid välja, et teie number ei vasta. Näiteks selle asutuse või firmaga seotud isikud, juhatuse liikmed, kes tahes, mis otsingu, krediidinfo, inforegistri päringu, kui saab firmaga seotud isiku nime, saab ka kuskil mõne numbri.
Näiteks kas meie oma firmaga seotud meile olulised asjad või mingi koht, kuhu pean maksma, mingi teenuse, eseme ost, aga enne kandmist tahan suhelda reaalse inimesega, aga päevade viisi antud ainus nr ei vasta, siis otsin kasvõi isikliku numbri.

+10
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ära üldista nüüd nii suure hooga. Normaalsetes asutustes on sellisel juhul ikka antud ka mobiilinumber või lauatelefon ära suunatud. Ei ole meie (kõigi kodukontoris töötajate) süü, et sa oma asju aetud ei saa.

Ma ei öelnudki, et kõigil on nii, vaid, et kui mõnel on, siis on hea sellele mõelda.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Igal asutusel on üldnumber ka ju olemas. Helista sinna.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tean, et see lauatelefonilt mobiilile suunamine võib vahel ebaõnnestuda ja siis mõtled, miks keegi ei helista. Ka see võimalik, et töötaja jäi haigeks ja kuna kõik on kodus, siis ei saa ka ümber suunata.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tean, et see lauatelefonile mobiilile suunamine võib vahel ebaõnnestuda ja siis mõtled, miks keegi ei helista. Ka see võimalik, et töötaja äi haigeks ja kuna kõik on kodus, siis ei saa ka ümber suunata.

Selle jaoks ongi olemas kõik ülemused ja nendega seotud isikud. Kui firma või austus soovib või pakub mingit teenust või müüki, siis on kaks varianti nende toimimiseks – kas olla kättesaadav muul moel või jääda pausile, kui kontakte pole rohkem. Meilile kirjutamine ei pruugi anda erilisi tulemusi, näiteks paljud kinnisvarabürood ei vastagi, nädalaid.

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Elan lihtsalt välja oma frustratsiooni. Mul on vaja kätte saada ühe ametiasutuse töötajat. Kodulehel on tema telefoninumber, mis on lauanumber, kuid mitu päeva pole sel numbril keegi vastanud. Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks. Eks nüüd kirjutan ikka meili, aga raiskasin mitu päeva. Ei tulnud kohe lihtsalt selle peale, et mitte helistada, kui number on antud ja märget juures pole. Ja tegemist on just sellise töötajaga, kelle töö sisu on selles, et temaga võetakse ühendust.

Nii et kui keegi teist on kodukontoris, aga suhtleb klientidega, siis mõelge, kas neil on võimalik teid kätte saada!

Kui telefonile ei vastata, siis normaalne inimene oleks kohe samal päeval e-maili saatnud – pannud väikse kokkuvõte kirja, millest rääkida soovid ja küsinud, millal ja mis numbrile võib helistada või siis enda numbri andnud.

+21
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui firmal on üks number ja see ei vasta, siis olen püüdnud leida muid telefoninumbreid, et sealt kedagi kätte saada.

Uhh.

Meenuvad kohe need helistajad, kes olid ennast juba lõviks joonud või olid rohud võtmata ja kes helistasid laupäeval kell 7.30 kõigile, kelle mobiiltelefon oli kodulehel väljas (ostuosakond, logistika või kullerid näiteks). Täiskuuöösiti ja 1. jaanuaril ka oli neid eriti palju. Absoluutselt aru saamata, et see, et tegemist on sama ketiga, ei tähenda veel, et suvaliseks näiteks Järve selveri ostujuhile oleks mõtet helistada, kui pretensioon on TKM Autos osaks saanud teeninduse kohta ja TKM auto ei tööta sel päeval või kellaajal ning ssealne lauatelefon on pühade lõpuni vait.

Jumal, kui tigedad nad olid, et ma ei osanud jaanilõkke või uusaastalaua juures telefoni võttes vastata teises linnas harukontoris toimunud eelmise päeva intsidendi kohta hoopis teises vastutusvaldkonnas. Kõik suguelundid olen ma kuulnud ära 15 aasta jooksul. Ja seda, et olen lits ja debiilik ning mind lastakse vallandadada, kuna ma ei näita üles võimekust kohe kliendi probleem teise linna harukontoris teises vastutusvaldkonnas toimunuga ära lahendada, seda olen kuulnud ikka mitukümmend korda.

Sellised hulle on ikka päris mitu siis, rohkem kui ma arvasin.

PS meenu sellega ka siit PKst loetud ühe Käo kirjeldus, kuidas kui ta töötas Delfi toimetusega ühes suures kontorimajas asuvas pisipoes. Ja kuna tema poekese kodulehel oli tema mobiilinumber, siis eriti “kavalad” helistasid talle puhkepäeval või pühadel mobiilile ja nõudsid, et ta läheks paar korrust üles Delfisse ja orgunniks, et mingi kirjavea või muu vea pärast konkreetne ajakirjanik talle tagasi helistaks. Kui Kägu ütles, et esmalt ta ei tööta seal ja teiseks on vanaema juures Põlvas, sai pahandada. Abivalmiduse puudumise pärast, kui helistaja oli juba näinud suure vaeva ja leidnud aadressi järgi mõne mobiilinumbri Delfiga samas majas asuvates firmades, mis vastas. Ja oli selle üle maru uhke.

+24
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ega iga töötaja, kelle nr on kodulehel, ei peagi kogu aeg kättesaadav olema, ta võib olla koosolekul vm tööülesandeid täitmas. Igal lehel on reeglina ka info- või konsultatsiooninumbrid olemas, kuhu saab tööajal helistada.

Ja mina just soovitan pigem saata e-kiri. Siis on pärast endal ka meeles, mis sa kirjutasid ja kindel märk maas edaspidisteks tegevusteks.

+20
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ega iga töötaja, kelle nr on kodulehel, ei peagi kogu aeg kättesaadav olema, ta võib olla koosolekul vm tööülesandeid täitmas. Igal lehel on reeglina ka info- või konsultatsiooninumbrid olemas, kuhu saab tööajal helistada.

Ja mina just soovitan pigem saata e-kiri. Siis on pärast endal ka meeles, mis sa kirjutasid ja kindel märk maas edaspidisteks tegevusteks.

Sel töötajal, keda minul oli vaja kätte saada, on kodulehel kirjas ajavahemikud, mil talle helistada, ja helistasin täpselt nendes ajavahemikes.

+9
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Inimene võib olla ka ootamatult haigestunud, nii et telefon ei ole mobiilile suunatud.

Aga üldiselt on ametiasutustega suhtlemiseks asutuse üldtelefon ja infomeil.  Ja eelistatud suhtluskanal peaks olema just e-post.  Kirjutad, et meili kirjutamisel läheks jutt liiga pikaks. Miks sa arvad, et telefoni teel end kiiremini ja paremini väljendada oskaksid?  Töötan ka ise asutuses, kuhu üsna palju helistatakse ja võin öelda, et julgelt pooled telefoni otsas heietajad saaksid oma teema 4-5 lausega kirja pandud.

+13
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Väga õige tähelepanek, ametiasutus kõlab nagu võiks olla omavalitsus/riigiasutus? Kindlasti peaks IT-juht või kes iganes selle teemaga tegeleb, organiseerima töötajatele, kellel senini lauatelefon, mobiili. Kodukontori eeldus on, et töö saab tehtud! Mitte ei saa aru, miks teemaalgatajat niiviisi miinustatud.

+8
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pole siiski teada ju, et see vaikus on kodukontori pärast. Äkki lihtsalt kultuuritu ettevõte. Või näiteks kodulehel ka märge suurelt: Oleme talvepuhkusel 20. detsember kuni 10. jaanuar. Kohtumiseni uuel aastal!

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on

Väga õige tähelepanek, ametiasutus kõlab nagu võiks olla omavalitsus/riigiasutus? Kindlasti peaks IT-juht või kes iganes selle teemaga tegeleb, organiseerima töötajatele, kellel senini lauatelefon, mobiili. Kodukontori eeldus on, et töö saab tehtud! Mitte ei saa aru, miks teemaalgatajat niiviisi miinustatud.

See on ju teemaalgataja oletus, et vaikus on kodukontori pärast. Sama hästi võib see konkreetne inimene haige olla või on tal puhkus. Või on tervel asutusel kollektiivpuhkus. Mina prooviks mingit üldist infonumbrit või sekretäri, kui selline olemas on. Saaksid vähemalt info, kellega teemaalgatajale vajalikul teemal rääkida.

+7
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui tegu on riigiametiga, siis ma arvan, et inimene on kas haige või puhkusel (koolivaheaeg ju). Tööajal on avalikus sektoris küll nõue kodukontoris olles lauatelefon isiklikulte telefonile suunataja tööasjadeks seda kasutada.

 

Pikema probleemi korral soovitan samuti igal juhul meili kirjutamist.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui firmal on üks number ja see ei vasta, siis olen püüdnud leida muid telefoninumbreid, et sealt kedagi kätte saada.

Uhh.

Meenuvad kohe need helistajad, kes olid ennast juba lõviks joonud või olid rohud võtmata ja kes helistasid laupäeval kell 7.30 kõigile, kelle mobiiltelefon oli kodulehel väljas (ostuosakond, logistika või kullerid näiteks). Täiskuuöösiti ja 1. jaanuaril ka oli neid eriti palju. Absoluutselt aru saamata, et see, et tegemist on sama ketiga, ei tähenda veel, et suvaliseks näiteks Järve selveri ostujuhile oleks mõtet helistada, kui pretensioon on TKM Autos osaks saanud teeninduse kohta ja TKM auto ei tööta sel päeval või kellaajal ning ssealne lauatelefon on pühade lõpuni vait.

Jumal, kui tigedad nad olid, et ma ei osanud jaanilõkke või uusaastalaua juures telefoni võttes vastata teises linnas harukontoris toimunud eelmise päeva intsidendi kohta hoopis teises vastutusvaldkonnas. Kõik suguelundid olen ma kuulnud ära 15 aasta jooksul. Ja seda, et olen lits ja debiilik ning mind lastakse vallandadada, kuna ma ei näita üles võimekust kohe kliendi probleem teise linna harukontoris teises vastutusvaldkonnas toimunuga ära lahendada, seda olen kuulnud ikka mitukümmend korda.

Sellised hulle on ikka päris mitu siis, rohkem kui ma arvasin.

PS meenu sellega ka siit PKst loetud ühe Käo kirjeldus, kuidas kui ta töötas Delfi toimetusega ühes suures kontorimajas asuvas pisipoes. Ja kuna tema poekese kodulehel oli tema mobiilinumber, siis eriti “kavalad” helistasid talle puhkepäeval või pühadel mobiilile ja nõudsid, et ta läheks paar korrust üles Delfisse ja orgunniks, et mingi kirjavea või muu vea pärast konkreetne ajakirjanik talle tagasi helistaks. Kui Kägu ütles, et esmalt ta ei tööta seal ja teiseks on vanaema juures Põlvas, sai pahandada. Abivalmiduse puudumise pärast, kui helistaja oli juba näinud suure vaeva ja leidnud aadressi järgi mõne mobiilinumbri Delfiga samas majas asuvates firmades, mis vastas. Ja oli selle üle maru uhke.

Ma pidasin silmas ikka normaalsel tööpäeval, tööajal ja mitte sõimamisi. Tavalist suhtlust. Kitjutad meili, seda küll. Aga teatud kohas ja teemas ei vastata meilile sama ruttu, kui telefonis oleks saanud. Näiteks ajad mingile suurele masinale varuosa taga, reede hommikul. Peaks vastama, aga ei vasta. Ja hakkab inmene otsima, kelle kaudu tellida või küsidagi infot. Kirjutad meili, vastust ei tule, saad esmaspäeval kätte telefonud, ütleb. Et pole meili näinudki. Kinnisvaramaakler ei vasta, kahe nädala pärast vastab, et müüdud nädal tagasi. Saadad kuskile kü liidule kitja, vastust ei tule inimesele , ka aasta hiljem mitte.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks.

Meili teel küsida helistamise võimaluse kohta.

Mõni asi, mis jutuna “läheb liiga pikaks” on just mõistlikum kirjalikult korda ajada. Esiteks siis ollakse üldjuhul konkreetsem, kirjutatakse asjast,mitte maast-ilmast. Mõeldakse küsimus/teems läbi. Teiseks – jääb märk suhtlusest, räägitust.

Ja ei saa manipuleerida..

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

MNäiteks ajad mingile suurele masinale varuosa taga, reede hommikul

Vat-vat.

Mina töötan nüüd juba aastaid keeruliste spetsiifiliste seadmetega. Enamasti ostavad firmad, aga ka eraisikud. Päris räiged on need kliendid, kes helistavad ja hakkavad mulle rääkima, mida neil vaja on ja siis vuristavad millimeetreid ja mahtusid jms. Ja siis ootavad, et ma KOHE neile telefonis ütleksin, palju see maksab ja millal saab. Ma ei tea peast! Meil on umbes 34000 tootenimetust ja igaüht umbes 15 modifikatsiooni. Kombintsioone erinevate detailide vahel on…ma isegi ei tea…mijoneid või kümneid miljoneid?
Esmalt pean kuskile su millimeetrid ja pöörete arvu vms tehnilised andmed üles sikerdama ja siis pean laoseisu vaatama, siis logistikuga rääkima tarneaegadest. Siis peaksime täpsustama mudelinumbrid ja varuosade detailid ja paigaldamistingimused. Siis peaksin veenduma, et hind sobib ja tarneaaeg. Siis kellele arve teha (kas sa tahtsid oma ettevõtte andmeid või oma nime ja aadressi ka telefonis dikteerida?) ja maksetähtaja.
Telefoniga ei saa kiiremini. Lisaks saad sageli valeinfi, sest numbreid dikteerida pole kunagi hea mõte.
Saada e-kiri oma soovitud toote kirjeldusega või soovitud kinnisvara nõutud detailidega. Kuni ma sinuga räägin, ma ei saa niikuinii otsida, mida saan pakkuda.

Urmas ei helista kunagi ettevõtetesse, et anda ja küsida suurt hulka olulist faktilist/numbrilist informatsiooni. Urmas teab, et teisel pool toru on vaja seda infot analüüsida ja esmalt see paberile kirja saada, et teenindaja saaks soovid täita. Urmas saadab selle info ja küsimused siis kohe virtuaalsel paberil. Ole nagu Urmas.

+18
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kirjutasin eile Barbora üldmeilile et sain paar tellimata asja – täna veel vastust ei saanud.

Tahtsin Ergost küsida tel teel infot. Üld nr-lt. Töö ajal 2x. Vajuta 1, vajuta 5-helistame tagasi. Ei helistanud keegi.

Kõik koroonas või?

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kirjutasin eile Barborale, et sain paar tellimata asja – täna veel vastust ei saanud.

Tahtsin Ergost küsida tel teel infot. Töö ajal 2x. Vajuta 1, vajuta 5-helistame tagasi. Ei helistanud keegi.

Kõik koroonas või?

Elu ongi praegu segane, saa juba üle.

+1
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elu ongi praegu segane, saa juba üle.

Ma ei usu, et minu kliendid sellega rahule jääksid.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

On endal ka probleeme olnud.

* Kevadel oli koheselt vaja saada kätte ühe riigieelarvelise asutuse töötajat. Oli tähtaeg käes nende tellimuse täitmisel, aga üks täpsustus oli vaja sisse viia. Eelmisel päeval kirjutasin, keegi ei vastanud ja siis järgmisel päeval helistasin ühele, teisele telefonile. Lõpuks sekretärile, too teadis, et on ikka tööaeg inimesel. Kuidagi viimasel hetkel saime kätte.

* Taas oli kedagi vaja kätte saada. üks number ei vastanud, teine ei vastanud. Lõpuks võttis x vastu ja teatas, et ot-ot võtan kohe aiakindad käest ja lähen tuppa – keset tööpäeva! Selline kodukontor.

* üleeile kurtis sõbranna, et tahab muuseumiga suhelda, aga ei saa päevi kedagi kätte. Kuna kiiret pole, lõi praegu käega.

 

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

* Taas oli kedagi vaja kätte saada. üks number ei vastanud, teine ei vastanud. Lõpuks võttis x vastu ja teatas, et ot-ot võtan kohe aiakindad käest ja lähen tuppa – keset tööpäeva! Selline kodukontor.

Tead kindlalt, et ta puhkuse ajal töötelefonile ei vastanud?

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

* Taas oli kedagi vaja kätte saada. üks number ei vastanud, teine ei vastanud. Lõpuks võttis x vastu ja teatas, et ot-ot võtan kohe aiakindad käest ja lähen tuppa – keset tööpäeva! Selline kodukontor.

Tead kindlalt, et ta puhkuse ajal töötelefonile ei vastanud?

Jah, tean. Oli kooli töötaja

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

MNäiteks ajad mingile suurele masinale varuosa taga, reede hommikul

Vat-vat.

Mina töötan nüüd juba aastaid keeruliste spetsiifiliste seadmetega. Enamasti ostavad firmad, aga ka eraisikud. Päris räiged on need kliendid, kes helistavad ja hakkavad mulle rääkima, mida neil vaja on ja siis vuristavad millimeetreid ja mahtusid jms. Ja siis ootavad, et ma KOHE neile telefonis ütleksin, palju see maksab ja millal saab. Ma ei tea peast! Meil on umbes 34000 tootenimetust ja igaüht umbes 15 modifikatsiooni. Kombintsioone erinevate detailide vahel on…ma isegi ei tea…mijoneid või kümneid miljoneid?

Esmalt pean kuskile su millimeetrid ja pöörete arvu vms tehnilised andmed üles sikerdama ja siis pean laoseisu vaatama, siis logistikuga rääkima tarneaegadest. Siis peaksime täpsustama mudelinumbrid ja varuosade detailid ja paigaldamistingimused. Siis peaksin veenduma, et hind sobib ja tarneaaeg. Siis kellele arve teha (kas sa tahtsid oma ettevõtte andmeid või oma nime ja aadressi ka telefonis dikteerida?) ja maksetähtaja.

Telefoniga ei saa kiiremini. Lisaks saad sageli valeinfi, sest numbreid dikteerida pole kunagi hea mõte.

Saada e-kiri oma soovitud toote kirjeldusega või soovitud kinnisvara nõutud detailidega. Kuni ma sinuga räägin, ma ei saa niikuinii otsida, mida saan pakkuda.

Mina olen nende hulgast kes sulle firmast meili saadab hulga küsimuste ja toote kirjelduste ja muude andmetega. Aga sinule helistaksin mina sel juhul kui mind huvitab kas sa üldse müüd sedajaseda. Või siis millal minu tellimus nr12334455 võiks ka kohale jõuda ja miks see ikka veel tulnud ei ole, kuigi sa lubasid tarnet juba eelmisel nädalal.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Saatsin aasta tagasi kahele rattahooldusfirmale küsimused, vastatud pole siiani. Ühe käest küsisin kui tema poes käisin ja vastas, et nemad ei vaatagi emaile. Ja kust peaks klient seda teadma?

 

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

* Taas oli kedagi vaja kätte saada. üks number ei vastanud, teine ei vastanud. Lõpuks võttis x vastu ja teatas, et ot-ot võtan kohe aiakindad käest ja lähen tuppa – keset tööpäeva! Selline kodukontor.

Tead kindlalt, et ta puhkuse ajal töötelefonile ei vastanud?

Jah, tean. Oli kooli töötaja

Nojah. Iseenesest kodukontoris töötades on mu meelest ka oluline see, et töö saaks tehtud ja oleks vajalikul hetkel vajalikele küsimustele vastamas. St ei ole väga oluline, kas sa mingeid tunde ette valmistad või aruandeid teed just töö ajal või näiteks õhtul või öösel. Nii et ku ta sulle vastas ja oma tööd ikka ära teeb, siis ausalt öeldes ei näe probleemi. Ma küll ei ütleks, et võtan aiakindad käest, vaid ütleksin, et üks hetk, kohe tegelen ja jätaksin kommenteerimata, millega ma parajasti tegelesin.

+8
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

E-mail tasub juba sellepärast saata, et võib-olla on töötaja postkastil out-of-office teade peal ja saad sealt infot, kuidas teda kätte saada.

Mul juhtus aastaid tagasi selline tobe asi, et katsusin pool reedest päeva ühte rootslast kätte saada. Helistasin ta lauatelefonile ja moblale korduvalt, saatsin juba suht pahase kirja ka. Kui päeva lõpuks kätte ei saanud, siis lõin käega, et jätkan esmaspäeval. Esmaspäeval sain aga teate, et inimene oli tolsamal reedel ootamatult surnud. Enam nii kergesti ei vihasta, kui kedagi kohe kätte ei saa.

+11
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 53 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kodukontor ja töötaja kättesaamatus!