Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kodukontor ja töötaja kättesaamatus!

Näitan 23 postitust - vahemik 31 kuni 53 (kokku 53 )

Teema: Kodukontor ja töötaja kättesaamatus!

Postitas:
Kägu

Mul juhtus aastaid tagasi selline tobe asi, et katsusin pool reedest päeva ühte rootslast kätte saada. Helistasin ta lauatelefonile ja moblale korduvalt, saatsin juba suht pahase kirja ka. Kui päeva lõpuks kätte ei saanud, siis lõin käega, et jätkan esmaspäeval. Esmaspäeval sain aga teate, et inimene oli tolsamal reedel ootamatult surnud. Enam nii kergesti ei vihasta, kui kedagi kohe kätte ei saa.

Mul on sarnane asi juhtunud. Ühtegi pahast kirja ma küll ei saatnud, sest olin kindel, et ei ole sellise inimesega tegu, kes lihtsalt töö ajal lulli lööks. Aga kui ka teisel päeval teda kätte ei saanud, hakkasin juba tõsiselt muretsema. Siis palusin ülemuse abi ning ülemus omakorda personaliosakonna kaudu otsis ta lähedased üles ja selgus, et inimene on surnud.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma töötan ka ametiasutuses, olen kodukontoris reaalselt kogu aeg tööl ja mul on asutuse mobiiltelefon, aga telefonikõned on peamiselt eelnevalt kokkulepitud kõned. Meil muidugi eraldi kõnekeskus ja number, kust helistaja alati mingi vastuse saab ja kui sealt vastust ei saa, saan ma kirjaliku teate inimesega ühendust võtta ja talle vastata.
Võimalusel vastan kirjalikult, sest telefonikõne tähendab topelt ajakulu, kuna kõnest pean hiljem nagunii kokkuvõtte kirjutama ja selle arhiivisüsteemi salvestama ja siis on kõik öeldu mustvalgelt kirjas. Ei teki olukorda kui klient kaebab, et talle midagi valesti selgitati.

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meilile kirjutamine ei pruugi anda erilisi tulemusi, näiteks paljud kinnisvarabürood ei vastagi, nädalaid.

No ma ei tea, mis kinnisvaradega sina tegemist oled teinud. Korralikel suurtel KV büroodel on kõigil osakondade kaupa kõik inimesed piltidega reas, juhatusest kuni autojuhtideni. On äripindade ja korterite maaklerid. Vaata näitek. uus maa või ober haus. Iga nime taga on tel ja meiliaadress. Maakler, kes teenib igast tehingust ta lausa ootab kõnesid. Tulevad välja ka puhkepäevadel. Ma ei tea, mis kahtlase bürooga sina tegemist teed.

Samalajal on küll asutusi, kuhu sa läbi sekretäri üldnumbri üldse sisse ei murra. Näit Eesti Post. Ja kui sekretär ütleb et “Teile helistatakse tagasi.” siis sa võid seda kõnet jäädagi elulõpuni ootama. On asutusi, keda reakliendid üksikutema ei huvita

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mina olen ka kuulnud, et kodukontroi inimesi on raskem kätte saada, kui siis, kui oldi reaalselt kontoris tööl, aga kirjuta kiri selle kohta, et telefoniga kätte ei saa ja et ta helistaks või millal oleks tegelikult hea aeg helistada.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga sinule helistaksin mina sel juhul kui mind huvitab kas sa üldse müüd sedajaseda. Või siis millal minu tellimus nr12334455 võiks ka kohale jõuda ja miks see ikka veel tulnud ei ole, kuigi sa lubasid tarnet juba eelmisel nädalal.

Kui sa küsid minu käest telefonis, kas ma müün mudelit XLK_777292836_UY_55 mod 1209G mis ühilduks mudeliga DER_9191918_gs, mis on 2017. aasta väljalase, aga see uuem mudel, siis usu, minu tööandjalt ja igalt teiselt soliidselt firmalt saaksid sa selle vastuse kirjaga kiiremini. Meil on 20-minuti reegel. Tööpäeval ja tööaja sees laekuvatele kirjadele vastab inimene (mitte automaatmasin) 20 minuti jooksul. Kasvõi seda, et aitäh päringu eest, saan teile vastata homme, sest pean /midaiganes/. Kõik konkurendid töötavad samamoodi, ka firmad, kus olen enne töötanud. Mõnes kohas on küll ühe tunni reegel.

Ja kui sa tahad küsida, miks su tellimus nr12334455 pole kohale jõudnud, siis sa veerid seda numbrit klienditeenindajale, kes vaatab arvutist ja saab öelda, et “näitab, et on veel meie tarnija laos Poolas”. Sest ta ei näe rohkem. KUI sa aga tahad, et ta ennast LIIGUTAKS ja trambiks kolm korrust üles logistikaosakonda ja suruks sealt mõne spetsialisti vastu seina ja küsiks, mis TEGELIKULT sinu saadetisega on, siis sa saadad kirja. Kui sa siis tööpäeva jooksul vastust ei saa, siis alles helistad ja teed seda järgmisel tööpäeval. Ja telefonis pigem ei hakka maailma lahti kirjeldama, et mis maakonnast mis riigist mida sisaldav missuguse kaaluga mis pakk mis kuupäeval kelle poolt missugusest postkontorist teele pandi, mis aadressile mis sihtnumbriga ja kelle nimele ja mis postitusmeetodiga ja mis kuupäeval kes mis kell sulle mis moel lubas, et see pakk saabub sinnajasinna see kell sel päeval sel moel. Sa viitad oma kirjale – saatsin teile paki saabumisaja täpsustamiseks kirja eile kell 10.05, palun millal võiksin sellele vastust oodata.
Loogiline ja lihtne.

+10
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul oli hiljaaegu vaja ühe telekommunikatsiooniettevõttega suhelda. Esimene kord helistasin, ootasin ooterežiimil üle poole tunni, teisel korral helistades paar minutit vähem kui pool tundi. Kui üks kord oleks veel ok, et mingi pikk kõne või lihtsalt kedagi telefoni ligiduses pole siis teine kord ei ole ju enam juhus.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul oli hiljaaegu vaja ühe telekommunikatsiooniettevõttega suhelda. Esimene kord helistasin, ootasin ooterežiimil üle poole tunni, teisel korral helistades paar minutit vähem kui pool tundi. Kui üks kord oleks veel ok, et mingi pikk kõne või lihtsalt kedagi telefoni ligiduses pole siis teine kord ei ole ju enam juhus.

Kui on juba ooterežiim, siis on ka kõnesid ilmselt palju ja kõigil kõnedel ootejärjekord. Nii mõnegi suurfirma kõnekeskus annab ka vahepeal teada, mitmes sinu kõne järjekorras on.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul oli hiljaaegu vaja ühe telekommunikatsiooniettevõttega suhelda. Esimene kord helistasin, ootasin ooterežiimil üle poole tunni, teisel korral helistades paar minutit vähem kui pool tundi. Kui üks kord oleks veel ok, et mingi pikk kõne või lihtsalt kedagi telefoni ligiduses pole siis teine kord ei ole ju enam juhus.

Kui on juba ooterežiim, siis on ka kõnesid ilmselt palju ja kõigil kõnedel ootejärjekord. Nii mõnegi suurfirma kõnekeskus annab ka vahepeal teada, mitmes sinu kõne järjekorras on.

Ooterežiim on ju kohe, sõltumata kõnede arvust või olemasolust. Reaalsuses ei pruugi ühtegi kõnet olla.

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ooterežiim on ju kohe, sõltumata kõnede arvust või olemasolust. Reaalsuses ei pruugi ühtegi kõnet olla.

Muidugi mitte. Telia sain alles eelmisel nädalal kätte kahe nn tuudu järel.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul oli hiljaaegu vaja ühe telekommunikatsiooniettevõttega suhelda. Esimene kord helistasin, ootasin ooterežiimil üle poole tunni, teisel korral helistades paar minutit vähem kui pool tundi. Kui üks kord oleks veel ok, et mingi pikk kõne või lihtsalt kedagi telefoni ligiduses pole siis teine kord ei ole ju enam juhus.

Kui on juba ooterežiim, siis on ka kõnesid ilmselt palju ja kõigil kõnedel ootejärjekord. Nii mõnegi suurfirma kõnekeskus annab ka vahepeal teada, mitmes sinu kõne järjekorras on.

Ooterežiim on ju kohe, sõltumata kõnede arvust või olemasolust. Reaalsuses ei pruugi ühtegi kõnet olla.

mulle tundub ka, et see ooterežiim tuleb kohe, ei usu, e pikk järjekord ükskõik millal helistad

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga sinule helistaksin mina sel juhul kui mind huvitab kas sa üldse müüd sedajaseda. Või siis millal minu tellimus nr12334455 võiks ka kohale jõuda ja miks see ikka veel tulnud ei ole, kuigi sa lubasid tarnet juba eelmisel nädalal.

Kui sa küsid minu käest telefonis, kas ma müün mudelit XLK_777292836_UY_55 mod 1209G mis ühilduks mudeliga DER_9191918_gs, mis on 2017. aasta väljalase, aga see uuem mudel, siis usu, minu tööandjalt ja igalt teiselt soliidselt firmalt saaksid sa selle vastuse kirjaga kiiremini. Meil on 20-minuti reegel. Tööpäeval ja tööaja sees laekuvatele kirjadele vastab inimene (mitte automaatmasin) 20 minuti jooksul. Kasvõi seda, et aitäh päringu eest, saan teile vastata homme, sest pean /midaiganes/. Kõik konkurendid töötavad samamoodi, ka firmad, kus olen enne töötanud. Mõnes kohas on küll ühe tunni reegel.

Ja kui sa tahad küsida, miks su tellimus nr12334455 pole kohale jõudnud, siis sa veerid seda numbrit klienditeenindajale, kes vaatab arvutist ja saab öelda, et “näitab, et on veel meie tarnija laos Poolas”. Sest ta ei näe rohkem. KUI sa aga tahad, et ta ennast LIIGUTAKS ja trambiks kolm korrust üles logistikaosakonda ja suruks sealt mõne spetsialisti vastu seina ja küsiks, mis TEGELIKULT sinu saadetisega on, siis sa saadad kirja. Kui sa siis tööpäeva jooksul vastust ei saa, siis alles helistad ja teed seda järgmisel tööpäeval. Ja telefonis pigem ei hakka maailma lahti kirjeldama, et mis maakonnast mis riigist mida sisaldav missuguse kaaluga mis pakk mis kuupäeval kelle poolt missugusest postkontorist teele pandi, mis aadressile mis sihtnumbriga ja kelle nimele ja mis postitusmeetodiga ja mis kuupäeval kes mis kell sulle mis moel lubas, et see pakk saabub sinnajasinna see kell sel päeval sel moel. Sa viitad oma kirjale – saatsin teile paki saabumisaja täpsustamiseks kirja eile kell 10.05, palun millal võiksin sellele vastust oodata.

Loogiline ja lihtne.

Sellise suhtumise juures meie firma ja nii mõnigi veel sarnaste suhtumistega firmade teenuseid ei kasutaks. Pole vaja sellist, kes järgmisel päeval ja sedagi peale meeldetuletust alles vastab. Vastust on vaja kohe ja maksimum tunni aja jooksul täpset teavet, et saaksime oma protsessid korraldada või osta mujalt. Mulin teemal tarnija laos Poolas ei rahulda, siis on töö halvasti organiseeritud. Kahjuks on selline venitamine üldse siinsetes kohalikes firmades väga levinud. No me peame vaatama, me peame uurima kas.., ma vist saadan homme-ülehomme pakkumise või vastuse jne. Sama firma Saksamaal asuv osakond suudab tunni jooksul kõik vajaliku teabe korraldada.

+6
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Elan lihtsalt välja oma frustratsiooni. Mul on vaja kätte saada ühe ametiasutuse töötajat. Kodulehel on tema telefoninumber, mis on lauanumber, kuid mitu päeva pole sel numbril keegi vastanud. Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks. Eks nüüd kirjutan ikka meili, aga raiskasin mitu päeva. Ei tulnud kohe lihtsalt selle peale, et mitte helistada, kui number on antud ja märget juures pole. Ja tegemist on just sellise töötajaga, kelle töö sisu on selles, et temaga võetakse ühendust.

Nii et kui keegi teist on kodukontoris, aga suhtleb klientidega, siis mõelge, kas neil on võimalik teid kätte saada!

Mis siis kui töötaja on haige ja ta ei vasta su kirjale ka. Asendust ei ole, sest asendaja on ka haige. Ime kui tänapäeval üldse midagi toimib. Mittetoimimine on pigem normaalne. Imestama peaks, et üldse vastatakse.  Haiguslehel olev inimene muide ei pea ka kirjadele vastama. Ka kodulehe tegija võib haige olla, saadad soovi, ta vastab siis kui võimalik on tervise tõttu.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No aga äkki just see töötaja on koroonaga haiglas või muul põhjusel haiguslehel? Kui ma nt oleksin nii haige, et tööd teha ei saa ka kodunt, laseks ka kolleegil suunamise maha võtta.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kirjutasin eile Barbora üldmeilile et sain paar tellimata asja – täna veel vastust ei saanud.

Tahtsin Ergost küsida tel teel infot. Üld nr-lt. Töö ajal 2x. Vajuta 1, vajuta 5-helistame tagasi. Ei helistanud keegi.

Kõik koroonas või?

No aga ole siis nagu Ilme ja hakka läbi helistama kõiki ERGOga seotud koostööpartnereid (kahjukäsitlejatest teenuse tellijateni) ja soovitavalt pühapäeva hommikul 7.30 või reedel 22.30. Sedagi nähtud 😀 Aga ERGOga on viiastel kuudel mingi kättesaamise proleem tõesti ning pereliikme kaudu näen, kuidas sealsed kliendid tõesti õngitsevad infot läbi teiste koostööpartnerite ja sedagi enamasti väga ebaviisakatel aegadel.

Tegelikult on asi kodukontori puhul lihtsam, eriti E-R töötajate puhul. Lauatelefon suunatakse mobiilile, keset koosolekut tulnud kõnele vastatakse tüüpsõnumiga a´la Ma ei saa hetkel rääkida… ning helistatakse hiljem tagasi. Pikad jutud kuulatakse ära ning antakse lühidalt soovitused, mida e-maili sellest jutust kirja panna jne. Alati saab paremini, seega mõneti mõistan teemaalgataja frustatsiooni. Samas aga on igal ettevõttel omad sise-eeskirjad, oma lahendused (või nende puudumine) kodukontoriks ning teha polegi midagi.

 

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elan lihtsalt välja oma frustratsiooni. Mul on vaja kätte saada ühe ametiasutuse töötajat. Kodulehel on tema telefoninumber, mis on lauanumber, kuid mitu päeva pole sel numbril keegi vastanud. Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks. Eks nüüd kirjutan ikka meili, aga raiskasin mitu päeva. Ei tulnud kohe lihtsalt selle peale, et mitte helistada, kui number on antud ja märget juures pole. Ja tegemist on just sellise töötajaga, kelle töö sisu on selles, et temaga võetakse ühendust.

Nii et kui keegi teist on kodukontoris, aga suhtleb klientidega, siis mõelge, kas neil on võimalik teid kätte saada!

Mis siis kui töötaja on haige ja ta ei vasta su kirjale ka. Asendust ei ole, sest asendaja on ka haige. Ime kui tänapäeval üldse midagi toimib. Mittetoimimine on pigem normaalne. Imestama peaks, et üldse vastatakse. Haiguslehel olev inimene muide ei pea ka kirjadele vastama. Ka kodulehe tegija võib haige olla, saadad soovi, ta vastab siis kui võimalik on tervise tõttu.

normaalne on see, kui ettevõte töö on niimoodi organiseeritud ka töötaja haiguse ajal, et telefonid vastavad ja kirjavahetus toimib, ei ole asendamatuid inimesi meil,  on puudulik töökorraldus

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Saatsin aasta tagasi kahele rattahooldusfirmale küsimused, vastatud pole siiani. Ühe käest küsisin kui tema poes käisin ja vastas, et nemad ei vaatagi emaile. Ja kust peaks klient seda teadma?

sellega meenub mulle, kuidas ma kunagi mõned aastad tagasi oma kodu lähedal asuvast peetri pizzast kodulehel olevat tellimisvormi kasutades pitsat tellisin. kui järgi läksin, ütles teenindaja, et vedas teil praegu, et ma juhtusin seda tellimust nägema, sest üldiselt me sellel silma peal ei hoia ja ainult suure juhuse tõttu olid mu pitsad valmis. pani veel südamele, et ma edaspidi kindlasti telefoni teel telliksin.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elan lihtsalt välja oma frustratsiooni. Mul on vaja kätte saada ühe ametiasutuse töötajat. Kodulehel on tema telefoninumber, mis on lauanumber, kuid mitu päeva pole sel numbril keegi vastanud. Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks. Eks nüüd kirjutan ikka meili, aga raiskasin mitu päeva. Ei tulnud kohe lihtsalt selle peale, et mitte helistada, kui number on antud ja märget juures pole. Ja tegemist on just sellise töötajaga, kelle töö sisu on selles, et temaga võetakse ühendust.

Nii et kui keegi teist on kodukontoris, aga suhtleb klientidega, siis mõelge, kas neil on võimalik teid kätte saada!

Mis siis kui töötaja on haige ja ta ei vasta su kirjale ka. Asendust ei ole, sest asendaja on ka haige. Ime kui tänapäeval üldse midagi toimib. Mittetoimimine on pigem normaalne. Imestama peaks, et üldse vastatakse. Haiguslehel olev inimene muide ei pea ka kirjadele vastama. Ka kodulehe tegija võib haige olla, saadad soovi, ta vastab siis kui võimalik on tervise tõttu.

normaalne on see, kui ettevõte töö on niimoodi organiseeritud ka töötaja haiguse ajal, et telefonid vastavad ja kirjavahetus toimib, ei ole asendamatuid inimesi meil, on puudulik töökorraldus

perekoolis töötavad kõik ideaalsetel töökohtadel, aga kui ise haigeks jääd, siis on tegelikult jumalast savi, kas keegi su telefoni kusagile suunab… Sest kui sa ei tööta just häirekeskusest, ei juhtu mitte midagi, kui kodanik X ei saa nüüd ja kohe teada, kus on tema varuosad ja miks tema tellimus viibib. Elada tuleb ikka eelkõige iseendale, mitte tööandjale

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sama firma Saksamaal asuv osakond suudab tunni jooksul kõik vajaliku teabe korraldada.

Just. Aga sa ei pea ju tunniajast kõnet ja saad aru, et keerulisema tehnika puhul jah/ei ja tarnedetailide vastust sa 1,5 minutilise telefonikõne jooksul ei saa. Sa oled ju viisakas inimene.

Nagu ma ütlesin, meie firmas on meilidele 20 min ajalõtkuga vastamise kord. Meie firmast 90% juhtudel saad sa vastuse tunniga kindlasti, aga KUI sa mind 25 min sellest telefoni otsas kinni hoiad, dikteerides mudelinumbreid ja seletades muid vajalikke fakte, siis sa kulutad ainult oma aega. Tunnist jääb meile sinu soovide täitmiseks vaid 35 minutit. Saada kiri, kirjuta subjectireale ja esimeses lõigus, mida sa vajad. Lisa, et sul on seda vaja selleks ja tolleks ajaks. Saada teele. Meil jääb sinu küsimusega tegelemiseks terve tund ja pole vaja telefonis küsida “kuidas see number oli, palun” ja “teie firma nimi on? Keskel ü või y? Kas see on ks või x on firma nimes? Mis meiliaadressile arve saata? PilleRiin on kas punktiga keskel? Kas helistan tagasi samale numbrile või mõnele muule? Millisele? Nii, kirjutan. Viis-viis-viis-null….kaks või kaheksa?”

+5
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Elan lihtsalt välja oma frustratsiooni. Mul on vaja kätte saada ühe ametiasutuse töötajat. Kodulehel on tema telefoninumber, mis on lauanumber, kuid mitu päeva pole sel numbril keegi vastanud. Mõistan, et selle asutuse töötajad võivad olla kodukontoris, aga siis võiks ka kodulehel olla märge, et sel numbril töötajaid kätte ei saa.

Jutt ei ole selline, mida oleks mõistlik meili teel rääkida, läheb liiga pikaks. Eks nüüd kirjutan ikka meili, aga raiskasin mitu päeva. Ei tulnud kohe lihtsalt selle peale, et mitte helistada, kui number on antud ja märget juures pole. Ja tegemist on just sellise töötajaga, kelle töö sisu on selles, et temaga võetakse ühendust.

Nii et kui keegi teist on kodukontoris, aga suhtleb klientidega, siis mõelge, kas neil on võimalik teid kätte saada!

Mis siis kui töötaja on haige ja ta ei vasta su kirjale ka. Asendust ei ole, sest asendaja on ka haige. Ime kui tänapäeval üldse midagi toimib. Mittetoimimine on pigem normaalne. Imestama peaks, et üldse vastatakse. Haiguslehel olev inimene muide ei pea ka kirjadele vastama. Ka kodulehe tegija võib haige olla, saadad soovi, ta vastab siis kui võimalik on tervise tõttu.

normaalne on see, kui ettevõte töö on niimoodi organiseeritud ka töötaja haiguse ajal, et telefonid vastavad ja kirjavahetus toimib, ei ole asendamatuid inimesi meil, on puudulik töökorraldus

perekoolis töötavad kõik ideaalsetel töökohtadel, aga kui ise haigeks jääd, siis on tegelikult jumalast savi, kas keegi su telefoni kusagile suunab… Sest kui sa ei tööta just häirekeskusest, ei juhtu mitte midagi, kui kodanik X ei saa nüüd ja kohe teada, kus on tema varuosad ja miks tema tellimus viibib. Elada tuleb ikka eelkõige iseendale, mitte tööandjale

no ma ei tea, mis on ideealne töökoht, aga kui ettevõttes ei huvitu keegi mitte millestki, siis kuidas ettevõte üldse eksisteerib, kui töö pole korraldatud

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Eriline mõtlemine ikka…..nädal aega pidevalt helistada selle asemel, et peale esimest proovimist kirjutada kiri ja saada kohe out of office vastus asendaja andmetega. Ehk suure tõenäosusega ei ole inimene kodukontoris vaid mingil muul põhjusel pikemalt kadunud. Näiteks puhkab.

 

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga sinule helistaksin mina sel juhul kui mind huvitab kas sa üldse müüd sedajaseda. Või siis millal minu tellimus nr12334455 võiks ka kohale jõuda ja miks see ikka veel tulnud ei ole, kuigi sa lubasid tarnet juba eelmisel nädalal.

Kui sa küsid minu käest telefonis, kas ma müün mudelit XLK_777292836_UY_55 mod 1209G mis ühilduks mudeliga DER_9191918_gs, mis on 2017. aasta väljalase, aga see uuem mudel, siis usu, minu tööandjalt ja igalt teiselt soliidselt firmalt saaksid sa selle vastuse kirjaga kiiremini. Meil on 20-minuti reegel. Tööpäeval ja tööaja sees laekuvatele kirjadele vastab inimene (mitte automaatmasin) 20 minuti jooksul. Kasvõi seda, et aitäh päringu eest, saan teile vastata homme, sest pean /midaiganes/. Kõik konkurendid töötavad samamoodi, ka firmad, kus olen enne töötanud. Mõnes kohas on küll ühe tunni reegel.

Ja kui sa tahad küsida, miks su tellimus nr12334455 pole kohale jõudnud, siis sa veerid seda numbrit klienditeenindajale, kes vaatab arvutist ja saab öelda, et “näitab, et on veel meie tarnija laos Poolas”. Sest ta ei näe rohkem. KUI sa aga tahad, et ta ennast LIIGUTAKS ja trambiks kolm korrust üles logistikaosakonda ja suruks sealt mõne spetsialisti vastu seina ja küsiks, mis TEGELIKULT sinu saadetisega on, siis sa saadad kirja. Kui sa siis tööpäeva jooksul vastust ei saa, siis alles helistad ja teed seda järgmisel tööpäeval. Ja telefonis pigem ei hakka maailma lahti kirjeldama, et mis maakonnast mis riigist mida sisaldav missuguse kaaluga mis pakk mis kuupäeval kelle poolt missugusest postkontorist teele pandi, mis aadressile mis sihtnumbriga ja kelle nimele ja mis postitusmeetodiga ja mis kuupäeval kes mis kell sulle mis moel lubas, et see pakk saabub sinnajasinna see kell sel päeval sel moel. Sa viitad oma kirjale – saatsin teile paki saabumisaja täpsustamiseks kirja eile kell 10.05, palun millal võiksin sellele vastust oodata.

Loogiline ja lihtne.

Tegelikult see asi pole ikka õige. Sest õige on nii, et kui kliendi tellimus viibib mis tahes põhjusel, siis mitte klient ei pea seda nuiama ja ootama, et keegi tambiks kuskile korrusele, suruks kedagi vastu seina, ega teeks sellest taolist teemat. Vaid see firma peab ise klienti teavitama viibimisest, kui tellides oli antud lubadus kiirem aeg. Tellija konaktid on firmal ju olemas, kui tellimus tehti. Kui ka tasutud on ettemaks, seda enam.
Tegelikult ei pea keegi vastama, kui ei soovi(aga eks see ole firma huvides ka) ja kui on üks töötaja, kes kodukontoris mingil põhjusel ei vasta ja on veel osanik/juhataja/omanik ja kedagi teist polegi , siis väikefirmas, mikrovärk, vastabki juhataja ise. See on tavaline. Nii väikeses asutuses saab ühe või kahe töötaja olemasolu/kättesaadavus kiirelt teatavaks. Suuremas firmas on aga nagunii rohkem töötajaid.

Inimene, kui kätte ei saa, otsib üsna kohe mujalt ka.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tegelikult see asi pole ikka õige. Sest õige on nii, et kui kliendi tellimus viibib mis tahes põhjusel, siis mitte klient ei pea seda nuiama ja ootama, et keegi tambiks kuskile korrusele, suruks kedagi vastu seina, ega teeks sellest taolist teemat. Vaid see firma peab ise klienti teavitama viibimisest, kui tellides oli antud lubadus kiirem aeg. Tellija konaktid on firmal ju olemas, kui tellimus tehti. Kui ka tasutud on ettemaks, seda enam.

Nimelt nii seda normaalses firmas tehaksegi ja küsitakse kas teisele osapoolele selline lahendus sobib või otsustab ta loobuda kui pakutav lahendus on vastuvõtmatu. Ostja ei peaks üldse helistama ega kirjutama ja armulikke vastuseid ootama ja lootma kas suvatseb keegi oma tööd teha. Kellel siis õieti vaja on müüa, ostjal või müüjal, et ostjapool nurub müüjapoolseid vastutulekuid nagu sovetiajal?

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Vaid see firma peab ise klienti teavitama viibimisest, kui tellides oli antud lubadus kiirem aeg. Tellija konaktid on firmal ju olemas, kui tellimus tehti. Kui ka tasutud on ettemaks, seda enam.

Loomulikult, meie firma nii ka teeb. Teemaalgataja sihtfirma aga mitte.
Meil on lihtsalt mõnikord nii, et saadetise saaja ajab päevad või nädalad sassi või soovib mingi keerulisema asja pakkumist. Siis tõesti on helistajad väga suured ajaraiskajad.

Üldistusena – kui me müüme näiteks rohelisi kastekanne ja see on ka kodulehel kirjas, siis helistada ja küsida, kas me saame pakkuda ka punast ämbrit, on ajaraisk. Isegi kui helistaja enda meelest helistab aiatarvete firmasse.
Inimene teisel pool toru ei tea, kas saame (vaja rääkida tootmisega), kas tahame teha (juhtkond, tootmine), mis maksab (paari inimesega rääkida), millal tarnida saab ja mis see maksab (logistika), kas on vaja sisse osta erilisi materjale (juhtkond, ostuosakond, raamatupidamine). Ja seda kõike isegi siis, kui helistaja pea sees on tegemist “ühed aiakaubad kõik, ruttu vaja, helistan ja küsin hinda” – juhtumiga.
Pane see kirja, kõik detailid, alates tähtajast kuni ämbri mõõtude ja materjalideni või lase meie inimene soovitab sulle. Aga ta peab selleks enne tõsist tööd tegema firma sees.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt

Näitan 23 postitust - vahemik 31 kuni 53 (kokku 53 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kodukontor ja töötaja kättesaamatus!