Muud ei kuule kui “vaene” õpetaja. Julgeb lapsevanem tagasisidet küsida, kohe on “vaene” õpetaja, näe tema peab lisatööd rügama, et lapsele ja/või vanemale lausa ühe-kahe põgusa sõnagagi teatada, miks ta otsustas lapsele 2 panna.
ma lugesin praegu kokku, mul on sel poolaastal umbes-täpselt 354 õppurit.
ma ei suuda isegi õpilate nägusid ja nimesid oma 1x nädalas tundide tõttu veel kokku viia, veel vähem mitu päeva hiljem lapsevanematele kirjalikult aru anda, miks tema laps 5+-st madalama hinde sai.
Hindan tunnis jooksvalt või teen kirjalikke töäid (annan tööd pärast hinnatuna laste kätte), ma ei tee iga hinde kohta mingeid märkmeid, miks keegi ja mis vigade eest millise hinde sai.
Vaata, sa räägid praegu täiesti mööda nendest probleemidest, mis siinsamas teemas just äsja esile toodi. Mina kirjutasin, et mu laps sai 2 (loe: Kahe) ning õpetaja keeldus lapsele ta tööd näitamast isegi lapse küsimise peale, samuti keeldus õpetaja tööd näitamast ka vanemale tolle meili teel palumise peale. Sina aga viid jutu hoopis teisale, hakates rääkima hindest 5+. Seega, kas sa ei oska lugeda, demagoogitsed siin või ei tee sa vahet hinnetel kaks ja viis pluss? Et ühesugused numbrid mõlemad?
Leian, et lapsel ja ta vanemal võiks siiski õigus olla teada, mille eest laps puuduliku hinde sai – sest ainult nii saab laps ennast arendada ja paremaks muutuda ja lapsevanem saab last toetada. Kas puuduliku hinde põhjus peaks sinu meelest olema suur riigisaladus?
Sina kirjutad siin, et sina annad hinnatud tööd laste kätte. Aga meie õpetaja ei anna! Vaid laps ja vanemad jäävadki teadmatusse, et kas ja mis seal töös siis küll valesti oli… Seda teada on aga karmilt keelatud, sest “vaesel” õpetajal on ju 354 õppurit. Kuid mis mõte siis õppetegevusel üldsegi on? Laps vorbib töid, mida ta hinnatuna ei tohi näha, kuidas ta sedasi õpib siis?