Esileht Koolilaps Koduõppest

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 104 )

Teema: Koduõppest

Postitas:
Kägu

Ma ei tea, kuidas teistel, aga meie algklassilapsele saadetud kodused ülesanded kasvavad minul natuke üle pea. Kekaõps tahab, et teeksid video sellest, kuidas laps tema saadetud harjutusi teeb. Muusikaõpetaja tahab, et saadaksin video sellest, kuidas laps tema antud laulu peast esitab. Käsitööõpetaja tahab, et laps kuulaks Youtube’ist mingi helilooja muusikat ja vooliks selle saatel, mina siis pildistaksin ja saadaksin õpetajale pildid. Matemaatikas pean käsitsi mitu lehekülge ümber kirjutama PDF-i (sest printerit meil pole), laps siis lahendab ülesanded, mina pildistan ja saadan kooli. Eesti keeleni pole veel jõudnud, ei julge seda veel avada, tõmban enne järgmist videosessiooni hinge. Kuidas teil?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil on täielik hullumaja, aga selle vahega, et algklassilapsi on kaks ja ise peame tööl käima. Terve päev olen üritanud orienteeruda selles ekool-opeq-tera süsteemis ja lapsi telefonis juhendada, aga kõik kasvab üle pea.
Tahaks juba esimese päeva lõpus appi karjuda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Terve päev olen üritanud orienteeruda selles ekool-opeq-tera süsteemis ja lapsi telefonis juhendada, aga kõik kasvab üle pea.
Tahaks juba esimese päeva lõpus appi karjuda.

Jumal, kui tore, et ma pole ainus. 😀

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil kirjanduse õpetaja arvab, et laps peaks igal nädalal lugema 70-100 lk raamatu kohustusliku kirjanduse nimekirjast. Raamatukogud on kinni ja raamatupoed ka. Et siis kust need raamatud võetakse?
Kehalise kasvatuse õpetaja tahab mingeid jubedusi, äpid vaja tõmmata, salvestada liikumisi, harjutusi.. ma ausalt öeldes ei suutnud lõpuni lugeda, jube pikk jutt.
Selline tunne, et iga õpetaja arvab, et lastel ju nüüd midagi muud teha pole – õppida! õppida! õppida!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Laps saab ju ise filmimised teha. Sätib telefoni kaamera nii, et jääks kenasti näha, mida paluti ja kuidas teeb. Ongi õppimine mängulisem. Igapäev ju lapsed filmivad-pildistavad-saadavad midagi sõpradele. Nüüd saab oma oskusi kasutada õppimise eesmärgil. Õpetage lapsele kohe alguses võimalikult paljuga ise hakkama saama ja aidake seal, kus päriselt vaja on. Ja isegi kui midagi ajab harja punaseks, siis palun ärge oma emotsioone ja stressi laste ees välja näidake

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kehalise kasvatuse õpetaja tahab mingeid jubedusi, äpid vaja tõmmata, salvestada liikumisi, harjutusi.. ma ausalt öeldes ei suutnud lõpuni lugeda, jube pikk jutt.

meil ühel lapsel on kehalises ülesanne iga päev 45 minutit õues tempokalt liikuda. trennis on ka e-õpe… ei kattu.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Laps saab ju ise filmimised teha. Sätib telefoni kaamera nii, et jääks kenasti näha, mida paluti ja kuidas teeb. Ongi õppimine mängulisem. Igapäev ju lapsed filmivad-pildistavad-saadavad midagi sõpradele. Nüüd saab oma oskusi kasutada õppimise eesmärgil. Õpetage lapsele kohe alguses võimalikult paljuga ise hakkama saama ja aidake seal, kus päriselt vaja on. Ja isegi kui midagi ajab harja punaseks, siis palun ärge oma emotsioone ja stressi laste ees välja näidake

Teemaalgataja olen. Meie 8-aastasel lapsel on nuppudega telefon. Sellega ei filmi midagi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu kaheksandik sai kenasti hakkama, vaid vene keeles pidin aitama. Muidu palus mitte segada. Aeg-ajalt kostus sügavaid ohkeid. Las iseseisvub ja võtab vastutust!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu teise klassi lapsel oli jälle liiga vähe teha – paar harjutust eesti keele töövihikust, paar harjutust matemaatikat ja kõik. Ta sai kogu koolipäeva poole tunniga tehtud ja nüüd molutab niisama, sest pean samal ajal lasteaiaelalise õega tegelema ja oma tööd tegema. Mulle isegi meeldiks, kui koolilapsel oleks rohkem kohustusi kooli poolt.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu lapsel on õpetajad mõistusega võtnud – mingeid pildistamisi pole nõutud. Ülesanded on kas opiqus (õpetaja näeb, mis tehtud), nullist ise kirjutamised (sh jooksev kirjeldus, kui kaugel ollakse kohustusliku kirjandusega ja mis mõtteid see on tekitanud), mis tuleb saata õpetajale meilile, reedel koolist saadud töölehed (mõni õps andis kahe nädala portsu), mida arutatakse suhtluskeskkonnas õpetaja või kaaslastega. Mõned asjad olla aususe peale ka. 6.klass. Minu käest pole siiani midagi küsitud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil kirjanduse õpetaja arvab, et laps peaks igal nädalal lugema 70-100 lk raamatu kohustusliku kirjanduse nimekirjast. Raamatukogud on kinni ja raamatupoed ka. Et siis kust need raamatud võetakse?

Kehalise kasvatuse õpetaja tahab mingeid jubedusi, äpid vaja tõmmata, salvestada liikumisi, harjutusi.. ma ausalt öeldes ei suutnud lõpuni lugeda, jube pikk jutt.

Selline tunne, et iga õpetaja arvab, et lastel ju nüüd midagi muud teha pole – õppida! õppida! õppida!

Mis seal halba on? Praegu ju pole vaheaeg. Miks laps ei või võimelda, laulu pähe õppida või voolida. Lugeda saab samuti laps ikka ju iseseisvalt. Viu, viu viu.
Kas raamatukogud on ikka kinni või mõtled ise välja? Mingi ettetellimise süsteem oli ju ja raamatu saad kätte raamatukogu ukse taganu kastist.
Mida peavad suuremad õpilased tegema võõrkeelte gammatika ja reaalained. Oskad õpetada? Sinu vingu arvestades vaevalt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil võtavad õpetajad asja natuke rahulikumalt.
Õppimine võttis kokku tunnikese…
Oli mitmeid interaktiivseid ül, natuke lugemist ja üks tk.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meil võtavad õpetajad asja natuke rahulikumalt.

Õppimine võttis kokku tunnikese…

Oli mitmeid interaktiivseid ül, natuke lugemist ja üks tk.

Meil täpselt sama lugu.

Please wait...
Postitas:
Kägu

eeem – need vanemad, kes muretsevad, et raamatukogud ja raamatupoed kinni – kohustusliku kirjanduse nimekiri oli ju ometi ka enne kriisi teada? kindlasti oli kirjanduse õpetajaga kokku lepitud järgmise raamatu vastamine? täiskasvanutel (lapsevanematel) on võimalik laenutada e-raamatuid, osad e-raamatud tasuta saadaval raamatupoodides jne. leiab ju võimaluse!
praegu on see ÕNN, kui laps saab arvuti tagant tunnikeseks ära ja mobiliseeribki end lugema. miks mitte ära kasutada kirjanduse tunde kodulugemise harjumuse kinnistamiseks?
katsuge ise ka lapsevanematena natukene entusiastlikumad olla ja mitte ainult viriseda. see teeb kõikide teiste elu nii palju raskemaks.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meil õnneks ei ole õpetajad nii hullud. Üksikud kodutööd peab pildina meilile saatma, aga kolmanda ja viienda klassi laps saavad ühekordse õpetamise järel sellega ise hakkama. Osa asju on klassi blogis lingina, mida nad suudavad ka ise teha. Ainult esimese klassi lapsega ongi kõige rohkem tööd, tema ei suuda pideva meeldetuletuseta eriti oma tööde juures püsida. Tegin esimese klassi lapsele punkt-haaval kellaajalise ajakava ja panin lapsel telefoni helisema igaks “vahetunniks” ja uue õppeaine alguseks. Aga siis tekkis probleem, et ta istus ja venitas oma eesti-keele üle mossitada nii kaua, et graafik läks sassi, pidin pärastlõunasse sama õppeaine korduse veel ajakavasse juurde lisama. Hommik oli ärev, sest e-Kool oli maas ja keegi ei teadnud, mida teha.

Viienda klassi lapse puhul pidin õpiku ja töövihiku läbi lugema, et aru saada, kuidas talle selgitada murdude võrdlemist, sest komakohtadega jagamisega nad veel eriti ei tegele, lõpuks siis sain aru, et pean graafiliselt seletama. Töövihikus oli ka krüptiline lause murdude kohta, mis tuli lõpetada, tükk aega mõtlesin, mida lapselt seal nõutakse, õpikust mingit abi selles osas ei olnud, ma ei tea, kuidas laps ise selle oleks pidanud lahendama (aga noh, alati saaks klassi chati-grupis või meili teel õpetajalt abi küsida). Kolmanda klassi laps harjutas känguru ülesandeid, ei saanud ühest ülesandest aru, mina läksin “appi”, olin suures segaduses, kuni laps ise sai äkki pihta, mis seal teha tuleb. Esimese klassi lapsega pidin otsast lõpuni utsitama ja kaasa mõtlema sundima nende känguru ülesannetega, millega ta ise kohe esimese pauguga hakkama ei saanud. Sundisin kõik lapsed lumetormiga õue ka tunnikeseks ja nüüd on lastel vaba aeg ja mina hakkan oma “kodukontorit” pidama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma ei tea, kuidas teistel, aga meie algklassilapsele saadetud kodused ülesanded kasvavad minul natuke üle pea. Kekaõps tahab, et teeksid video sellest, kuidas laps tema saadetud harjutusi teeb. Muusikaõpetaja tahab, et saadaksin video sellest, kuidas laps tema antud laulu peast esitab. Käsitööõpetaja tahab, et laps kuulaks Youtube’ist mingi helilooja muusikat ja vooliks selle saatel, mina siis pildistaksin ja saadaksin õpetajale pildid. Matemaatikas pean käsitsi mitu lehekülge ümber kirjutama PDF-i (sest printerit meil pole), laps siis lahendab ülesanded, mina pildistan ja saadan kooli. Eesti keeleni pole veel jõudnud, ei julge seda veel avada, tõmban enne järgmist videosessiooni hinge. Kuidas teil?

Tunni kestus on 45 minutit, reaalselt 45 minutit filmid? Mina teeks nii, et filmiks 5 minutit ühest õppetunnist ja saadaks selle õpetajale. Kirjutaksin, et kahjuks pikemat videot ei ole võimalik teha, kuna teen ise kodus tööd/tehniliselt ei ole võimalik või on mõni muu põhjus.
Miks on vaja matemaatika ülesanded lapsevanemal ümber kirjutada? Laps saab ise arvutist/telefonist vaadates lahendada, vajadusel ka ümber kirjutada.
Kindlasti suhtle õpetajatega, sest õpetajad ei tea, mis võimalused lastel kodus on – mõnel on lapsevanem õppimise ajal kogu aeg kõrval, mõnel saabub vanem koju alles õhtul 18st, mõnel on väga head tehnilised võimalused, teisel on hea kui arvutist/telefonist ülesandeid saab vaadata.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meil õnneks ei ole õpetajad nii hullud. Üksikud kodutööd peab pildina meilile saatma, aga kolmanda ja viienda klassi laps saavad ühekordse õpetamise järel sellega ise hakkama. Osa asju on klassi blogis lingina, mida nad suudavad ka ise teha. Ainult esimese klassi lapsega ongi kõige rohkem tööd, tema ei suuda pideva meeldetuletuseta eriti oma tööde juures püsida. Tegin esimese klassi lapsele punkt-haaval kellaajalise ajakava ja panin lapsel telefoni helisema igaks “vahetunniks” ja uue õppeaine alguseks. Aga siis tekkis probleem, et ta istus ja venitas oma eesti-keele üle mossitada nii kaua, et graafik läks sassi, pidin pärastlõunasse sama õppeaine korduse veel ajakavasse juurde lisama. Hommik oli ärev, sest e-Kool oli maas ja keegi ei teadnud, mida teha.

Viienda klassi lapse puhul pidin õpiku ja töövihiku läbi lugema, et aru saada, kuidas talle selgitada murdude võrdlemist, sest komakohtadega jagamisega nad veel eriti ei tegele, lõpuks siis sain aru, et pean graafiliselt seletama. Töövihikus oli ka krüptiline lause murdude kohta, mis tuli lõpetada, tükk aega mõtlesin, mida lapselt seal nõutakse, õpikust mingit abi selles osas ei olnud, ma ei tea, kuidas laps ise selle oleks pidanud lahendama (aga noh, alati saaks klassi chati-grupis või meili teel õpetajalt abi küsida). Kolmanda klassi laps harjutas känguru ülesandeid, ei saanud ühest ülesandest aru, mina läksin “appi”, olin suures segaduses, kuni laps ise sai äkki pihta, mis seal teha tuleb. Esimese klassi lapsega pidin otsast lõpuni utsitama ja kaasa mõtlema sundima nende känguru ülesannetega, millega ta ise kohe esimese pauguga hakkama ei saanud. Sundisin kõik lapsed lumetormiga õue ka tunnikeseks ja nüüd on lastel vaba aeg ja mina hakkan oma “kodukontorit” pidama.

Kasuta interneti. Mata uut osa peadki lapsele seletama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teemaalgataja olen. Meie 8-aastasel lapsel on nuppudega telefon. Sellega ei filmi midagi.

ka nuppudega telefonidel on kaamera olemas. saab filmida küll.
ainult selleks, et see video edasi saata, on see vaja enne bluetoothi kaudu mingisse muusse seadmesse (nt vanema telefon, läpakas vmt) edasi saata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

eeem – need vanemad, kes muretsevad, et raamatukogud ja raamatupoed kinni – kohustusliku kirjanduse nimekiri oli ju ometi ka enne kriisi teada? kindlasti oli kirjanduse õpetajaga kokku lepitud järgmise raamatu vastamine? täiskasvanutel (lapsevanematel) on võimalik laenutada e-raamatuid, osad e-raamatud tasuta saadaval raamatupoodides jne. leiab ju võimaluse!

praegu on see ÕNN, kui laps saab arvuti tagant tunnikeseks ära ja mobiliseeribki end lugema. miks mitte ära kasutada kirjanduse tunde kodulugemise harjumuse kinnistamiseks?

katsuge ise ka lapsevanematena natukene entusiastlikumad olla ja mitte ainult viriseda. see teeb kõikide teiste elu nii palju raskemaks.

No minu lastel antakse järgmine raamat teada jooksvalt. Õnneks anti info uue kohta just eelmisel nädalal ja mul jagus mõistust, et nädalalõpus raamatukogust läbi hüpata. Mis pärast seda lugemisele tuleb, pole veel teada. Loodetavasti mõni vanem eesti klassika, neid on kodus ja e-raamatuna rohkem.

Please wait...
Postitas:
Kägu

eeem – need vanemad, kes muretsevad, et raamatukogud ja raamatupoed kinni – kohustusliku kirjanduse nimekiri oli ju ometi ka enne kriisi teada?

ei olnud. minu gümnasistile anti järgmised raamatud teada neljapäeval, õnneks õnnestus tal suur osa neist reedel ka raamatukogust kätte saada. muidu meie kandi rmt kogud on suletud, peaks bussiga kesklinna sõitma. ses suhtes pole üldse midagi imestada, kui nimekiri on ees, aga raamatut kätte ei saa. ilmselt ei ole ka kasu sellest, kui tead järgmist raamatut, aga see on juba loetud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kehaline, muusika ja käsitöö ei ole iga päev tunniplaanis, võimalik, et need olid ülesanded, mis tuleb teha nädala jooksul.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasuta interneti. Mata uut osa peadki lapsele seletama.

No probleem ei ole ju selles, et ma ei tea kuidas lahendada. Probleem on selles, et ma ei tea kuidas viienda klassi laps seda peaks lahendama. Internett on täis lahenduskäike, mis tema vanusele ei ole eakohased. Selle krüptilise küsimuse puhul tekkis hoopis probleem, et mis õigupoolest on küsitud, sest minu liigsed teadmised ütlesid, et vastuseid võib olla sada erinevat. Vastus ilmselt lähtus mingist siseinfost, mida konkreetselt õppekava alusel viienda klassi lapselt selle teema kohaselt teada tahetakse, õpikust aga vihjet selle kohta ei saanud. Aga kogu viienda klassi õppemetoodikat ja õppekava pole avalikel internetilehtedel saadaval ja kui ka osaliselt on, pole mul aegagi seda kõike läbi lugeda. Olümpiaadi ülesannete puhul näiteks õpetangi oma kolmanda ja viienda klassi lapsele võrrandist teguri avaldamist, kuigi tõenäoliselt nemad peaksid ülesandeid kuidagi muul moel lahendama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma ei tea, kuidas teistel, aga meie algklassilapsele saadetud kodused ülesanded kasvavad minul natuke üle pea. Kekaõps tahab, et teeksid video sellest, kuidas laps tema saadetud harjutusi teeb. Muusikaõpetaja tahab, et saadaksin video sellest, kuidas laps tema antud laulu peast esitab. Käsitööõpetaja tahab, et laps kuulaks Youtube’ist mingi helilooja muusikat ja vooliks selle saatel, mina siis pildistaksin ja saadaksin õpetajale pildid. Matemaatikas pean käsitsi mitu lehekülge ümber kirjutama PDF-i (sest printerit meil pole), laps siis lahendab ülesanded, mina pildistan ja saadan kooli. Eesti keeleni pole veel jõudnud, ei julge seda veel avada, tõmban enne järgmist videosessiooni hinge. Kuidas teil?

Kas see pdf otse arvutis täidetav ei ole? Kui mõne kooli õpetajad ei viitsi üldse eriti midagi teha, siis teie kooli omad on kuidagi ülearugi agarad. Millal nad kavatsevad kogu klassitäie laste videod üle vaadata?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasuta interneti. Mata uut osa peadki lapsele seletama.

Normaalses olukorras selgitaks seda õpetaja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil kirjanduse õpetaja arvab, et laps peaks igal nädalal lugema 70-100 lk raamatu kohustusliku kirjanduse nimekirjast. Raamatukogud on kinni ja raamatupoed ka. Et siis kust need raamatud võetakse?

Kehalise kasvatuse õpetaja tahab mingeid jubedusi, äpid vaja tõmmata, salvestada liikumisi, harjutusi.. ma ausalt öeldes ei suutnud lõpuni lugeda, jube pikk jutt.

Selline tunne, et iga õpetaja arvab, et lastel ju nüüd midagi muud teha pole – õppida! õppida! õppida!

Mis seal halba on? Praegu ju pole vaheaeg. Miks laps ei või võimelda, laulu pähe õppida või voolida. Lugeda saab samuti laps ikka ju iseseisvalt. Viu, viu viu.

Kas raamatukogud on ikka kinni või mõtled ise välja? Mingi ettetellimise süsteem oli ju ja raamatu saad kätte raamatukogu ukse taganu kastist.

Mida peavad suuremad õpilased tegema võõrkeelte gammatika ja reaalained. Oskad õpetada? Sinu vingu arvestades vaevalt.

Miks sa nii kohutavalt õel oled? Mis sind vaevab?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

jah, see on raske. meil õnneks (7. klass õpib ise) 1. klassi lapsega olid suht mõistlikud. ühte asja pean pildistama ja siis saatma (õnneks saatmine on ka konsolideeritud, ehk siis saab poole nädala “saavutused” kokku panna). aga no sellegipoolest – eesti keelt surime koos kolm tundi…. (mitte sellepärast, et midagi üle mõistuse oleks nõutud aga kuna mul oli valus niivõrd lohakat asja “läbi lasta”).
korvpallitrennist tuli jube pikk seletus, et mida peab kõike tegema ja siis ka nende online-keskkonda saavutuse üles kirjutama. tegelikult ei olegi midagi keerulist aga no see, mida reaalis näidatakse ette ja saad kohe järgi teha, selle kohta on korralik veerand lehekülge selgitust. ehk siis selline suukaudne pimesooleoperatsioon… ma arvan, et käime lihtsalt niisama rattaga sõitmas-lähedal platsil palli tagumas (kedagi pole) ja kirjutan, et laps on haige, ei saa treeningutel osaleda 🙂

no ja see lõputu söögitegemine…. issand õudus küll. no täiskoht oli mul täna. tegelikult reedel ka ja alles oli koolivaheaeg…. omi asju ei jõudnud üldse teha. vahepealt mõtlesin, et sõidaks kuskile metsa üksi ja niisama uitaks seal.

Please wait...
Postitas:
Kägu

See koduõpe paneb lapsevanemaid õpetajate tööd (rohkem) hindama.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei ela Eestis, aga lapsed ka koduõppel, munitsipaalkoolis, mitte küll riiklikus. Vahe siis selles et nende kool on täitsa isemajandav. Kümnesed, mõlemad alles algkoolis.

Kummalgil on juba mitu kuud olnud koolis isiklik läpakas, sellel harjutavad trükkimist ja teevad muid ülesandeid. Tänasest toimib kaugõpe, läpakad anti kummagile reedel koju koos juhenditega kogu perele mida tohib mida ei tohi nendega teha, sest internett sees ja töökorras. Vanemaid informeeriti mismoodi süsteem töötama hakkab ja mida oodatakse neilt ja lastelt.

Laste klassiõpetajaga on kontakt, nemad helistavad vanematele ja kontrollivad et kodune töö on järje peal. Kui midagi on selgusetu, saab neile teksti või meili saata, nad on kohustatud 24 tunni jooksul vastama.

Iga päev tuleb google dokumenti nimestik ülesannetega, mille saab ühe nupuvajutusega õpetajale edastada. Lastel on tasuta juurdepääs raamatute portaali, kuhu on laetud nende lugemistasemega vastavuses raamatud mida tuleb iga päev teatud aja jooksul lugeda. Saavad sealt valida lisaks teisi endile huvipakkuvaid raamatuid.

Kõik toimib, ükski süsteem pole siiani alt vedanud. Riiklikes koolides on olukord veidi teine, valitseb väike kaos, kuid kõik panustavad selleks et lastel midagi õppekavas vahele ei jääks, eriti gümnasistidel, kel niigi pinge laes enne kevadisi eksameid.

Paistab et juhtkonnaga on vedanud, enamik on asjatundjad ei kaota eriolukorras pead.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Lastel on tasuta juurdepääs raamatute portaali, kuhu on laetud nende lugemistasemega vastavuses raamatud mida tuleb iga päev teatud aja jooksul lugeda.

Seda luksust nt eestis pole, meil on väga vähe raamatuid e-raamatuna saadaval, tasuta veel vähem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil võtavad õpetajad asja natuke rahulikumalt.

Õppimine võttis kokku tunnikese…

Oli mitmeid interaktiivseid ül, natuke lugemist ja üks tk.

Siis on küll õpetajad millestki valesti aru saanud. Milline koolipäev kestaks tunnikese?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 104 )


Esileht Koolilaps Koduõppest