Esileht Koolilaps Koduõppest

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 104 )

Teema: Koduõppest

Postitas:
Kägu

Palun teada, kuidas antakse lastele eKoolis õppimist.
Meie laste ekoolis tuleb tõmmelda 1. tunnitöö alla pannakse osa õppimisi, mis siis õpetaja arvates tuleks nn tunni ajal teha 2. kodutööd pannakse jälle kodutööde sektsiooni, 3. osad ülesanded saabuvad veel e.meili teel, 4. Tööd tuleb teha draivis ja saatma/jagama peaks neid kas meilile, messingeri või…oh, midagi oli veel.

See tundub nii arulage. Väidetavalt ei saavat kõike 1 dokumenti kokku panna, nt kodutööde alla. Kuidas teil lahendatud?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Eile tegi 2. klassi laps kolm korda opiqus matemaatika ülesandeid, iga kord kui jõudis poole peale, kustusid kõik vastused ära ja ta pidi otsast peale hakkama, lõpuks tegin ise tema eest kõik ära, sest laps lihtsalt nuttis mu kõrval.

See on siis nüüd see meie kuulus digivõimekus. Kas seal Opiqus mingit tagasiside võimalust ei ole, ma annaks teada, et selline asi on. Õpetajale võiksid ka teada anda, ta ehk siis teaks arvestada, et sellise käkerdisega, nagu Opiqu keskkond hetkel on, ei saa arvestadada, mis on muidugi selles mõttes masendav, et oleks ometi üks asi, mis õpetajatööd ka päriselt kergendab. Ma ei tea, miks need asjad nii viletsad meil on tehtud, et kui liiga palju inimesi korraga sees on, siis koolevad ära, ja pole ka praeguseks ajaks midagi ette võetud, et seda parandada. Meil Eestis on niigi näpuotsaga inimesi, aga ikka liiga palju hariduslike keskkondade jaoks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas Google Classroom ongi ainult miskis võõras keeles? Meil soomekeelne hetkel. Eesti keelde panemiseks on ainult google translate variant, mis annab kohati väga kummalisi vasteid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Palun teada, kuidas antakse lastele eKoolis õppimist.

Meie laste ekoolis tuleb tõmmelda 1. tunnitöö alla pannakse osa õppimisi, mis siis õpetaja arvates tuleks nn tunni ajal teha 2. kodutööd pannakse jälle kodutööde sektsiooni, 3. osad ülesanded saabuvad veel e.meili teel, 4. Tööd tuleb teha draivis ja saatma/jagama peaks neid kas meilile, messingeri või…oh, midagi oli veel.

See tundub nii arulage. Väidetavalt ei saavat kõike 1 dokumenti kokku panna, nt kodutööde alla. Kuidas teil lahendatud?

Seda kohta ma täiesti usun, et õpetajatelt nõutakse, et oleks tunnitöö ja kodutöö. JOKK vms.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui ma käiksin vahetustega tööl, siis ma teeksin klassijuhatajaga kokkuleppe, et laps õpib neil päevil, kui olen kodus ja ei õpi neil päevil, kui olen tööl ning panen need päevad puudumistõendi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas Google Classroom ongi ainult miskis võõras keeles? Meil soomekeelne hetkel. Eesti keelde panemiseks on ainult google translate variant, mis annab kohati väga kummalisi vasteid.

https://www.youtube.com/watch?v=mVp928g6MdI

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minule tegelikult meeldib, endalgi on huvitav, laste õpetamisega mul probleeme ei ole, lausa meeldib. Mis ei meeldi, on kuklas näriv mure, et mul on töö kõik tegemata ja kuhjunud ja ma ei näe ausalt öeldes, kuidas ma kolme lapse kõrvalt järjele võiksin jõuda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eile tegi 2. klassi laps kolm korda opiqus matemaatika ülesandeid, iga kord kui jõudis poole peale, kustusid kõik vastused ära ja ta pidi otsast peale hakkama, lõpuks tegin ise tema eest kõik ära, sest laps lihtsalt nuttis mu kõrval.

See on siis nüüd see meie kuulus digivõimekus. Kas seal Opiqus mingit tagasiside võimalust ei ole, ma annaks teada, et selline asi on. Õpetajale võiksid ka teada anda, ta ehk siis teaks arvestada, et sellise käkerdisega, nagu Opiqu keskkond hetkel on, ei saa arvestadada, mis on muidugi selles mõttes masendav, et oleks ometi üks asi, mis õpetajatööd ka päriselt kergendab. Ma ei tea, miks need asjad nii viletsad meil on tehtud, et kui liiga palju inimesi korraga sees on, siis koolevad ära, ja pole ka praeguseks ajaks midagi ette võetud, et seda parandada. Meil Eestis on niigi näpuotsaga inimesi, aga ikka liiga palju hariduslike keskkondade jaoks.

Minu lastel näoteks pole opiquga mingeid probleeme, google classroomi soome keelega jamadime ka.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas Google Classroom ongi ainult miskis võõras keeles? Meil soomekeelne hetkel. Eesti keelde panemiseks on ainult google translate variant, mis annab kohati väga kummalisi vasteid.

https://www.youtube.com/watch?v=mVp928g6MdI

Tänan! Ehk siis käibki keeleõpe ka asjaga kaasa.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eile tegi 2. klassi laps kolm korda opiqus matemaatika ülesandeid, iga kord kui jõudis poole peale, kustusid kõik vastused ära ja ta pidi otsast peale hakkama, lõpuks tegin ise tema eest kõik ära, sest laps lihtsalt nuttis mu kõrval.

See on siis nüüd see meie kuulus digivõimekus. Kas seal Opiqus mingit tagasiside võimalust ei ole, ma annaks teada, et selline asi on. Õpetajale võiksid ka teada anda, ta ehk siis teaks arvestada, et sellise käkerdisega, nagu Opiqu keskkond hetkel on, ei saa arvestadada, mis on muidugi selles mõttes masendav, et oleks ometi üks asi, mis õpetajatööd ka päriselt kergendab. Ma ei tea, miks need asjad nii viletsad meil on tehtud, et kui liiga palju inimesi korraga sees on, siis koolevad ära, ja pole ka praeguseks ajaks midagi ette võetud, et seda parandada. Meil Eestis on niigi näpuotsaga inimesi, aga ikka liiga palju hariduslike keskkondade jaoks.

Minu lastel näoteks pole opiquga mingeid probleeme, google classroomi soome keelega jamadime ka.

Kusjuures, kes oskab selgitada, miks see Google classroom soomekeelne on?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kas Google Classroom ongi ainult miskis võõras keeles? Meil soomekeelne hetkel. Eesti keelde panemiseks on ainult google translate variant, mis annab kohati väga kummalisi vasteid.

Leidsime seal keele vahetamise koha, kõik toimib.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Palun teada, kuidas antakse lastele eKoolis õppimist.

Meie laste ekoolis tuleb tõmmelda 1. tunnitöö alla pannakse osa õppimisi, mis siis õpetaja arvates tuleks nn tunni ajal teha 2. kodutööd pannakse jälle kodutööde sektsiooni, 3. osad ülesanded saabuvad veel e.meili teel, 4. Tööd tuleb teha draivis ja saatma/jagama peaks neid kas meilile, messingeri või…oh, midagi oli veel.

See tundub nii arulage. Väidetavalt ei saavat kõike 1 dokumenti kokku panna, nt kodutööde alla. Kuidas teil lahendatud?

Meil eKooli asemel Stuudium, aga täpselt sama lugu. Kogu info on laiali erinevates kohtades. Kui keeruline on saata lihtsalt 1 kiri, mis ütleks, kuhu 1. maiks peaks jõutud olema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
moks

Meie pere olukord on selline, et 5. klassi poiss peab õppima ja samal ajal hoidma ka oma 4a õde (lasteaed on kinni ja kuna väiksem nohune ja köhas ei saaks teda nagunii aeda viia), tegema talle 3x päevas auru ja andma köharohtu, õppima, süüa tegema jne.
Eilseks oli selge, et nii jätkuda ei saa, jäin töölt koju (teen teenuseid OÜ alt, tööd ei tee, palka maksta ei saa).
Olen iga päev saadetud tööd üle vaadanud ja eile-täna koos õppinud.
Kahjuks pean ütlema, et koolis nelja-viieline laps on tegelikult õppimises väga kasinate teadmiste ja oskustega. Eneseväljendus ja oma seisukoha-arvamuse põjendamine loovamates ainetes väga kehv, sõnavara väga ahtake jne.
Teadmised matemaatikast kehvad, ajaloost eel õpitust ei tea midagi jne.

Ma olen pehmelt öeldes ehmunud olukorrast, pole viimased kaks aastat pidanud koos õppima ja hinded on head olnud, mul puudus ülevaade lapse tegelikest teadmistest-oskustest.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu seitmendikul on kah päris palju õppida .Õnneks ta saab hakkama iseseisvalt .Müned asjad olen aidanud . Eks ta üks keeruline olukord ole .Loodan,et see ükskord lõppeb .

Please wait...
Postitas:
Kägu

Palun teada, kuidas antakse lastele eKoolis õppimist.

Meie laste ekoolis tuleb tõmmelda 1. tunnitöö alla pannakse osa õppimisi, mis siis õpetaja arvates tuleks nn tunni ajal teha 2. kodutööd pannakse jälle kodutööde sektsiooni, 3. osad ülesanded saabuvad veel e.meili teel, 4. Tööd tuleb teha draivis ja saatma/jagama peaks neid kas meilile, messingeri või…oh, midagi oli veel.

See tundub nii arulage. Väidetavalt ei saavat kõike 1 dokumenti kokku panna, nt kodutööde alla. Kuidas teil lahendatud?

Meil eKooli asemel Stuudium, aga täpselt sama lugu. Kogu info on laiali erinevates kohtades. Kui keeruline on saata lihtsalt 1 kiri, mis ütleks, kuhu 1. maiks peaks jõutud olema.

Seda pole raske välja mõelda: jaga praegu järelejäänud õpikuleheküljed umbes pooleks.
Kui lugeda õpikust uus osa läbi, vastata kõik küsimused ja ülesanded, täita tv, siis ongi õpitud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kuidas teil hindamisega? Kas hinnatakse lapsi koduõppel?
Minu kaheksandik saab hindeid.

Please wait...
Postitas:
Millu9

Minu oma saab ka hindeid, 6 klass. Päris karmilt osad hindavad, kohe kui pole ajaliselt valmis on x nt.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Palun teada, kuidas antakse lastele eKoolis õppimist.

Meie laste ekoolis tuleb tõmmelda 1. tunnitöö alla pannakse osa õppimisi, mis siis õpetaja arvates tuleks nn tunni ajal teha 2. kodutööd pannakse jälle kodutööde sektsiooni, 3. osad ülesanded saabuvad veel e.meili teel, 4. Tööd tuleb teha draivis ja saatma/jagama peaks neid kas meilile, messingeri või…oh, midagi oli veel.

See tundub nii arulage. Väidetavalt ei saavat kõike 1 dokumenti kokku panna, nt kodutööde alla. Kuidas teil lahendatud?

Meil on Stuudium. Õpetajatel on erinev lähenemine – osad kopivad sama jutu nii tunni- kui kodutöö alla, osadel on kirjeldus tunni all ja kodutöö all on lühimärge selle päeva peal, kui tuleb ära saata. Nt kodutöö on “Kirjand, meiliaadress, kella 12ks”, tunnitöö all on nendel päevadel, mis on arvestatud töö tegemiseks (kirjand anti vist kolmepäevase tähtajaga), teema ja täpsem juhend.

Kui kasutatakse muid keskkondi (opiq, zoom, skype, google docs), on konkreetne link tunnitöö sees. See on koolipoolne nõue, et kogu info peab olema Stuudiumis ja topeltkeskkonnad tuleb linkida, mitte et mitmes keskkonnas paralleelselt tuleb jälgida. Meili teel saadavad õpilased asju õpetajale, aga mitte vastupidi. Põhikool (6. klass), kogu navigeerimine on siiani koolis õpitud digipädevuse piires. 1.-3. klass eeldatavasti ei saaks sellises stiilis hakkama, meil harjutati Google Docsi põhist koostööd esimest korda 4.klassis, Opiqu keskkonna kasutamist harjutati paaris aines intensiivselt umbes nädal enne koju jäämist, ilmselt alatest esimesest koolidele läinud hoiatusest, et tuleb valmistuda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu oma saab ka hindeid, 6 klass. Päris karmilt osad hindavad, kohe kui pole ajaliselt valmis on x nt.

X ei ole mitte niivõrd hinne kui märk tööst, mis on vaja esitada või uuesti teha.
vähemalt mu laste koolis on x-i nii kasutatud ka tavalise koolikorralduse ajal.
Just et kui ei ole õigeks ajaks tehtud, siis ei hakka õpetaja selle kohta kusagil eraldi arvet pidama, on kohe e-koolis ülevaade

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Osad õpetajad hulluks läinud

Eilne ülevaade:
Matemaatika – uus teema ja 83 ülesannet (kohustuslik, ilma kõigi ülesammete läbimist ei saanud tulemust kirja). Laps tegi 3 tundi (tegelik ainetund 45 minutit..)

Geograafia – napilt alla viie tunni materjali otsimist sh 3 maakaardi täitmist, 4 lk Tv+ 7 arvamuse koostamist kirjalikult (A4 üks arvamus) + fototöö + test (tegelik ainetund 45 minutit). Päevatöö tähtaeg oli südaöö (tegelik ainetund 45 minutit)

Ülejäänud ained ka veel lisaks, aga need olid sellised mille sai tehtud mõistliku ajaga, a la tunnike iga aine peale. Laps alustas hommikul kell 9 hommikul, lõpetas kell 00:25. Päeval magas kaks tundi ja siis jätkas õppimist…
Klass 8-s.
Nägin kuidas teismeline nutab. Nutsin ka ise. Tegemata ka ta ei olnud nõus jätma, kuna on ülimalt kohusetundlik.
Kirjutasin kurja kirja kooli, täiega viskas üle. Vastust pole.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Vahelduseks kogu digi ja e-tutiplutile võiks olla paar päeva,mil õpe toimub paberkandjal ning infot tohib otsida kodusest raamatukogust. Ebareaalne kui sõnaraamatuid ja muid entsüklopeediad ei oska kasutada.
Aega on terve päev,et harjutada raamatute kasutamist.Võiks omandada uue oskuse, oleks halvast olukorrast kasu ka

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lastel on lahtised pead ja õpivad kiiresti, pidevalt on olümpiaadidel edukalt esinenud, kuid nüüd tekkis mul küsimus, et kui minu lastel on raske, siis kuidas teised lapsed õpivad, kellel ei ole vanemaid kodus ja õpetajad nii palju töid annavad?

Kui su lapsed on pidevalt olümpiaadidel hästi esinenud, siis oletan, et noorem on vähemalt 7.klassis (6.klassis on ainult üks olümpiaad). Mis imeasju sa nendega siis lahendad? Mul üheksandik ja abiturient kodus, pole nendega midagi tegema pidanud. Vene keelega abistamine jäi paari aasta tagusesse aega nooremaga. Muude asjadega saavad ise hakkama, tõsi kodust õppimist olen rohkem märganud kui tavalisetel koolipäevadel. Üheksandik tegi esimesel päeval umbes poolteist tundi mingit valet ülesannet kogemata ja abiturient väitis, et lahendas matemaatikat 4 tundi (ja palus selle mul hiljem skaneerida, tegelikult oleks ka telefoniga pildistada ja õpetajale saata võinud). Enamus aega, mis ma nende tuppa üle ukse vaatan, nad pigem mängivad arvutis kui teevad koolitööd.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kuidas teil hindamisega? Kas hinnatakse lapsi koduõppel?

Minu kaheksandik saab hindeid.

Paar hinnet sai. Nüüd teatati, et järgmisel nädalal hindeid ei panda. Laps pettunud, ütles, et ta nii pingutas, nüüd pole enam mõtet! Tuleb talle selgitada, et õpib endale, mitte hinnete pärast. Aga selge, et hindeline hindamine on vajalik!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui su lapsed on pidevalt olümpiaadidel hästi esinenud, siis oletan, et noorem on vähemalt 7.klassis

Väiksemaid olümpiaade on ju varem ka. Minu 5.nda klassi laps osales paar nädalat tagasi maakondlikul matemaatika olümpiaadil, enne seda nuputa võistlusel, pidi osalema känguru võistlusel ja õpioskuste olümpiaadil. Kolmanda klassi laps pidi neist kahel viimasel osalema. Lisaks on igasugu kirjanduse ja loodusainete konkursid, need ei ole küll olümpiaadid aga oma võimeid proovile panna saab ikka.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lastel on tasuta juurdepääs raamatute portaali, kuhu on laetud nende lugemistasemega vastavuses raamatud mida tuleb iga päev teatud aja jooksul lugeda.

Seda luksust nt eestis pole, meil on väga vähe raamatuid e-raamatuna saadaval, tasuta veel vähem.

https://ellu.keskraamatukogu.ee/ tee end ükskõik, mis Eestimaa paigas kasutajaks ja loe ainult, valik on ikka suur! Need raamatud tasuta, ei pea ostma.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu oma saab ka hindeid, 6 klass. Päris karmilt osad hindavad, kohe kui pole ajaliselt valmis on x nt.

X ei ole mitte niivõrd hinne kui märk tööst, mis on vaja esitada või uuesti teha.

vähemalt mu laste koolis on x-i nii kasutatud ka tavalise koolikorralduse ajal.

Just et kui ei ole õigeks ajaks tehtud, siis ei hakka õpetaja selle kohta kusagil eraldi arvet pidama, on kohe e-koolis ülevaade

X-i ei tasu nii valuliselt suhtuda. Paljudes koolides on õpetajatele pandud kohustus, et nad peavad päeva lõpus e-koolis fikseerima, kes on/ei ole töö esitanud, et nii need vanemad, kes ei õpi lastega kodus (on tööl) näeksid, kas laps on oma tööd esitanud, kui ka tagasiside selle eest, et võibolla vedas tehnika alt ning foto/fail, mida arvasite olevat ära saatvat, pole mingil põhjusel siiski läbi läinud ja tuleks uuesti saata.
Muretseda ja lärmata võiks siis, kui laps on saanud hindeks 1 või 2. X pigem teavitus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Millu9

Õpetaja paneb selle keskkonna kinni kus vastata saab ja kirjutab,et neid x muuta ei saa. Pole ma lärmanud, lihtsalt räägin kuidas meil asjad.
Minu lapsel probleeme pole kuna ta kohusetundlik. Minu arust võiks lihtsalt mõistvam olla.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kirjutasin kurja kirja kooli, täiega viskas üle. Vastust pole.

Kui eile õhtul kirjutasid, siis täna oleks veel vara vastust loota, loodetavasti esmaspäeval tuleb. Geograafia tundub mulle ulmeline, kui oli tõesti nii ajamahukas ühe tunni materjal. Äkki ta pani juba kuu aja (või vähemalt kahe nädala) ülesanded korraga? Või on väga noor õpetaja ja pingutas üle? Igal juhul võiks enne vihastamist ühe rahuliku järelpäringu konkreetsele õpetajale teha, ta ju ka uues olukorras ja ehk võtakski rahulikumalt, kui saaks aru, et üle pingutas. Osa siin ju rääkisid, et laps sai 10 minutiga kõik tehtud, võibolla ta kartis selles suunas etteheiteid jälle, võibolla lihtsalt kujutas ette, et kõik võtab palju vähem aega. Igal juhul on kaugõppel tagasiside väga oluline, nii et ärge kartke õpetaja poole pöörduda. Samas muidugi tuleb õpetajatele ette ka põhjendamata vingumist (mitte ilmselt teie puhul), kus ootused olid, et koduõppes suurt midagi tegema ei pea ja võib täiesti suvalistel tähtaegadel esitada, mõni äkki lootis nt 2 nädalat logeleda ja kõik viimasel päeval esitada vms. Nii et loomulikult kõiki kaebusi ilmselt õpetajad ei rahulda, aga samas põhjendatud etteheidetega nad üldjuhul ikka peaksid arvestama, kui õpetajaga dialoog ei õnnestu, on olemas veel klassijuhataja ja kooli juhtkond.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Väiksemaid olümpiaade on ju varem ka. Minu 5.nda klassi laps osales paar nädalat tagasi maakondlikul matemaatika olümpiaadil, enne seda nuputa võistlusel, pidi osalema känguru võistlusel ja õpioskuste olümpiaadil. Kolmanda klassi laps pidi neist kahel viimasel osalema. Lisaks on igasugu kirjanduse ja loodusainete konkursid, need ei ole küll olümpiaadid aga oma võimeid proovile panna saab ikka.

Need ei ole olümpiaadid, need on ainevõistlused. See on tore, et laps pääses oma kooli piirkondlikule ainevõistlusele esindama ja et ta igasugustest konkurssidest osa võtab, järelikult on oma klassis nutikamate seas. Olümpiaadide või ainevõistlustega saad tutvuda TÜ teaduskooli lehel, kindlasti korraldavad maakonnad veel lisaks mitmesuguseid kohalikke võistlusi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu oma saab ka hindeid, 6 klass. Päris karmilt osad hindavad, kohe kui pole ajaliselt valmis on x nt.

X ei ole mitte niivõrd hinne kui märk tööst, mis on vaja esitada või uuesti teha.

vähemalt mu laste koolis on x-i nii kasutatud ka tavalise koolikorralduse ajal.

Just et kui ei ole õigeks ajaks tehtud, siis ei hakka õpetaja selle kohta kusagil eraldi arvet pidama, on kohe e-koolis ülevaade

X tähendab ka seda, et selle hiljem esitatud töö eest enam max positiivset hinnet ei saa.
Vähemalt meie koolis on nii. Võimalik, et mujal on hoopis teistmoodi. Hindamised on ju üle Eesti nii erinevad. Näiteks on meie koolis veel numbriline hindamine, aga 10 km eemal teises koolis on kujundlik hindamine algklassides ja osaliselt ka põhikoolis. Nemad ei tee praegu suurt midagi selles koduõppes.
Meil jäi neljapäeval kogemata kunstiõpetuse kleepetöö tegemata ja kui tavaliselt saab iga tehtud töö eest ikka 5 (ka tavalises tunnis saavad alati tööõpetuses viied, kui just meelega ei ole lohakalt teinud või suisa pooleli jätnud). Seekord siis oli x ja reedel oli 4.
Laps pole harjunud neljasid saama ja eks ta veits pahurdas, aga see oli tema enda süü ka. Minu oma ka muidugi, kontrollisin enda arust kõik tehtud ülesanded üle, aga kuidagi jäi see kunstiõpetus vahele. Kui oleks ainult pilt saatmata jäänud, aga töö tehtud, siis oleks õpetaja veel 5 pannud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 104 )


Esileht Koolilaps Koduõppest