Esileht Pereelu ja suhted kodused emad – kas tunnete ennast väärtuslikena?

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 70 )

Teema: kodused emad – kas tunnete ennast väärtuslikena?

Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Mis väärtus on teiste peredele pühendumises? Tohutult väärtuslik on päev otsa kuskil mujal rabeleda, siis poodi ja kodus toimetama joosta. Selle asemel, et perega mõnusalt puhata.
Ja miks peaks teistele kõik ette-taha ära tegema? Koduperenaise tööaeg on ju ikka sama pikk kui teistel. [/tsitaat]
kui teistele ei tee ette-taha asju ära, siis tulevad nad koju ja hakkavad ise tegema. seega sa ei saa aega perega veeta, vaid pead ootama, mil teistel asjad tehtud saavad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 27.12 08:52; 27.12 09:26; 27.12 09:34; 27.12 13:34; 27.12 15:46; 27.12 16:53; 27.12 17:20; 29.12 20:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ma tunnen ennast väärtuslikuna ja ka mu mees väärtustb mind. Olen 6 kuuse lapsega kodus. Olen küll vahepeal väsinud aga meie elu toimub täiesti normaalselt. Mina teen enamuse koristamisest ( nädalavahetuseti koristame koos), peale tööd tegeleb ka mees lapsega , kui laps magab leiame aega kahekesi olla ,rääkida,kaisutada. Teen valmis sooja söögi ja kohvi selleks ajaks kui mees töölt tuleb . Kui mees on kodus teeb ka tema süüa ja aeg ajat äratab mind hommikuti kohviga ja laseb ka minul ennast välja puhata. Kui aga õige aeg on käes lähen tagasi tööle. Tahaksin küll töötaada,aga ainult poole kohaga,et jääks aega rohkem kodu jaoks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Ei tunneks väärtuslikuna. Asi on selles, et ma õppisin oma eriala 5 aastat+ 2 aastat täiendust. Kui ma nüüd koduseks jääksin mingil põhjusel, siis kaotaksin 5 aastaga oma kvalifikatsiooni ja jääksin turul konkurentsist välja. Ma investeerisin palju oma haridusee, ja ma ei soovi seda tuulde lasta. Kui ma oleksin lihttöötaja, siis ei oleks mul ka midagi kaotada koduseks jäämisega. Praeguse ametiga võin töötada kõrge eani.[/tsitaat]
Noh, minul isiklikult on avalik-õigusliku ülikooli magistrikraad ja ma olen töötanud 20 aastat loomingulises valdkonnas enam või vähem juhtivatel ametikohtadel, aga sellest hoolimata leian, et elus on siiski ka palju muud huvitavat, kui karjäär. Mina hindan näiteks palju kõrgemalt võimalust soovi korral hommepäev koos perega Indiasse sõita selle asemel, et rõõmustada võimaluse üle kõrge eani tööd teha. Tööd jõuab alati teha. Aga kõrgesse vanusesse jõudes on võibolla su mees juba lahkunud ja lapsed suured või puuduvad hoopiski – ja mida sa siis oma eluõhtul mäletad – seda, et said 50 aastat tööl käia? Mina eelistan mälestusi ilusatest hetkedest koos oma kallite inimestega. Mitte miski ei suuda seda ületada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 27.12 00:04; 27.12 09:59; 27.12 14:55; 29.12 15:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ei tundnud end kodus väärtuslikuna. Või tegelt, see ei ole õige sõnastus. Ma lihtsalt ei tundnud end kodus hästi. Mulle ei meeldi üldse koristada ja süüa teeksin ka harvemini, kui 2xpäevas. Muidugi on tore oma lastega mängida, aga kõik see ülejäänud majapidamine käib mulle närvidele. Pese, korista, kraami ja kui ühest otsast valmis saad, hakka jälle peale… Mees aitab ka, aga kui tema päeval tööl on, siis tuleb ikka ise enda järgi nõud ära pesta. Pluus on 5 minutit lapsel seljas ja siis jälle masinasse…. Laseks siis keegi vahepeal rahus raamatutki lugeda.. Õhtuks on väsimus peal ja enam ei suudagi midagi teha.

Minu lahenduseks on poole kohaga töö, mis mind köidab. Jääb aega lastega olla, aga samas saab vahepeal rahus ja vaikuses kontoris istuda, huvitavate projektidega tegeleda ning inimestega suhelda. Ma olen väga noor ka, võib-olla, kui juba 10-15 aastat tööelu seljataga oleks, siis ei kipuks tööle enam.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

mul on naaber. tal on 4 last. kõige noorem on 15. ta on kodune ja talle nii meeldib.
niiväga kui ma ei püüaks panna end tema olukorda, ma ei saa aru, mis see on millega ta oma päevi mööda saadab. no käib jalutab läbi kaltsukad, poed. tuleb teeb süüa. loeb. kas teda selline elu tõesti rahuldab?
kui mõelda, et milline elu peaks siis olema rahulustpakkuv, siis mina ka ei tea. aga no ei tundu see elu ahvatlev ega mõtekas. pärast mõtled et ma olengi terve elu koristanud, süüa teinud, teiste eest hoolitsenud. mis on olnud mu elu mõte? see hoolitsemine ongi olnud?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 27.12 08:52; 27.12 09:26; 27.12 09:34; 27.12 13:34; 27.12 15:46; 27.12 16:53; 27.12 17:20; 29.12 20:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]mul on naaber. tal on 4 last. kõige noorem on 15. ta on kodune ja talle nii meeldib.
niiväga kui ma ei püüaks panna end tema olukorda, ma ei saa aru, mis see on millega ta oma päevi mööda saadab. no käib jalutab läbi kaltsukad, poed. tuleb teeb süüa. loeb. kas teda selline elu tõesti rahuldab?
kui mõelda, et milline elu peaks siis olema rahulustpakkuv, siis mina ka ei tea. aga no ei tundu see elu ahvatlev ega mõtekas. pärast mõtled et ma olengi terve elu koristanud, süüa teinud, teiste eest hoolitsenud. mis on olnud mu elu mõte? see hoolitsemine ongi olnud?[/tsitaat]
Kas on siis niivõrd raske aru saada, et inimesed on erinevad. Mõnele inimesele ongi see hoolitsemine tõeline kutsumus ja elu sisu. Ja miks sa arvad, et see inimene elu lõpul tundma peaks, et te elu on tühi olnud. Võib olla on ta just rahul ja õnnelikum kui töörügajad. Võib olla ongi tema elu saavutuseks see, et ta on neli last ISE üles kasvatanud. Võib olla peaksid just need töörügajad ja karjäärinaised, kes on oma lapsed juba beebina võõraste kaela sokutanud ennast elu lõpul halvasti tundma kuna nad ei ole oma lapsi kasvatanud, neid ei ole laste jaoks olemas olnud. On olnud ainult töö ja töö.
Ütlen veelkord selgituseks, et ma ei ole eluaegne kodune ema. Kavatsen poole aasta pärast tööle naasta. Aga ma saan aru nendest vähestest naistest kes panevad oma väärtushinnangutes esikohale kodu ja pere ja alles siis tuleb töö.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 27.12 11:56; 27.12 16:15; 27.12 17:10;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ega ma püüangi aru saada, kuidas inimesed on nii erinevad. see on arusaadav, et väikest last kasvatabki ta ema. tore on kui ta kodus on. aga laps ju kasvab. kas see pakub naisele rahuldust, kui ta ka 15 aastat last muudkui veel ise nn üles kasvatab.
sa räägid väikelaste emadest, aga mina räägin teismeliste emast. ma vast kirjutasin arusaadavalt, et mitte vanem neljast lapsest on 15.
vaid noorem neljast lapsest on nüüd juba 15. osa lapsi pole enam koduski.
nt täitsa tavalised mured: pension, haigekassa. millest mõtleb naine vanas eas üldse elada. sellest rahast mida mees pensioniks saab või on tal 4 last, kes peavad tema eest hoolitsema. sest tema on ju terve elu neile pühendunud!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 27.12 08:52; 27.12 09:26; 27.12 09:34; 27.12 13:34; 27.12 15:46; 27.12 16:53; 27.12 17:20; 29.12 20:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]ega ma püüangi aru saada, kuidas inimesed on nii erinevad. see on arusaadav, et väikest last kasvatabki ta ema. tore on kui ta kodus on. aga laps ju kasvab. kas see pakub naisele rahuldust, kui ta ka 15 aastat last muudkui veel ise nn üles kasvatab.
sa räägid väikelaste emadest, aga mina räägin teismeliste emast. ma vast kirjutasin arusaadavalt, et mitte vanem neljast lapsest on 15.
vaid noorem neljast lapsest on nüüd juba 15. osa lapsi pole enam koduski.
nt täitsa tavalised mured: pension, haigekassa. millest mõtleb naine vanas eas üldse elada. sellest rahast mida mees pensioniks saab või on tal 4 last, kes peavad tema eest hoolitsema. sest tema on ju terve elu neile pühendunud!
[/tsitaat]
Ei tunne muidugi perekonda aga äkki ongi ta oma lastele selle hoolitsusetunde edasi andnud. Ja need peavad enesetmõistetavaks omakorda ema eest hoolitsemist. Paljudes ühiskondades on see nii normaalne nähtus, meil kahjuks mitte.
Tõenäoliselt pole see naine kaugeltki mitte veel maha kantud. Varsti tahavad nelja lapse lapselapsed hoidmist ja tööd jätkub.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 27.12 11:56; 27.12 16:15; 27.12 17:10;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Ei tunne muidugi perekonda aga äkki ongi ta oma lastele selle hoolitsusetunde edasi andnud. Ja need peavad enesetmõistetavaks omakorda ema eest hoolitsemist. Paljudes ühiskondades on see nii normaalne nähtus, meil kahjuks mitte.
Tõenäoliselt pole see naine kaugeltki mitte veel maha kantud. Varsti tahavad nelja lapse lapselapsed hoidmist ja tööd jätkub. [/tsitaat]
nii võib olla küll ja see oleks väga õige, kui lapsed võtavad ema eest hoolitsemise enda peale sõltumata sellest, kas nende enda perel on selleks võimalusi ja rahalisi võimalusi. nii tore oleks, kui lapsed mõtlevad, et nad peavad oma vanemate eest hoolitsema.
ka see oleks kena, kui vanavanemad hoiavad lapsi. paraku aga tänapäevased vanaemad ei viitsi seda eriri teha. või mõtlevad et nad on terve pool elu oma lapsi kasvatanud. nüüd peaks veel lapselapsi ka hoidma?
kui nii võtta ongi kõigil õigus. mingit garantiid pole. seadus küll kohustab lastel vanemate eest hoolitseda. aga siingi on olnud lugeda murekirju, et endalgi kitsas. lapsed väikesed. nüüd läheb raha veel vanemate peale ka. et millest elada. minu arust on see päris hirmutav olukord.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 27.12 08:52; 27.12 09:26; 27.12 09:34; 27.12 13:34; 27.12 15:46; 27.12 16:53; 27.12 17:20; 29.12 20:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Ma arvan, et väikelapsega kodus olemine on ema TÖÖ. Aga neid, kel lapsed lasteaias-koolis, ise kodused – no ei oska väga väärtustada seda elu…

Siiski, erandjuhtudel – kodune tugiisik kui mees teeb mingit väga pingelist ja vajalikku tööd ega jõua koduseid kohustusi jagada; kui on talu, mis toidab; kui on erivajadustega pereliige.

Aga tavaolukorras on küll nii, et meie töötavad naised teeme kodutööd täpselt sama hästi ära kui koduperenaised. Tõhusamalt ja kiiremini lihtsalt. [/tsitaat]

Aga miks peaks kodutöid tegema niigi vähese vaba aja arvelt? Kui oleks võimalik kogu selle ja mõnusasti puhata? Hoopiski ei saa ma aru, kuidas tööinimesel rohkem enda arendamiseks aega on kui kodusel (kes siinsete kirjutajate sõnul elust maha jääb ja mandub).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 27.12 09:16; 27.12 09:24; 27.12 09:31; 27.12 09:35; 27.12 09:38; 27.12 17:25; 27.12 21:56; 28.12 09:26; 28.12 09:31; 28.12 09:35; 28.12 09:36; 28.12 09:38; 28.12 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Appi, 15. aastane vajab ema ööpäevaringset hoolt või? Siin on nüüd tulemus käes, passige aga pikemalt lastega kodus ja kasvatage saamatust.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Inimesed, kes tunnevad end lastega kodus olles väärtusetutena, on seal kodus midagi paigast ära. Nad on paigutunud mingisse kodumasina rolli ja see ongi kogu nende maailm. Mina olen juba mitu aastat lapsega kodus, aga see ei tähenda, et ma ei käiks teatris, kinos, kontserdil, kunstinäitustel, ei loeks raamatuid, ei teeks trenni, ei tegeleks oma huvialadega ega suhtleks inimestega. Minu arust on võimalus iseendale oluliste asjadega tegeleda suur väärtus ja privileeg. Kellast kellani tööl käimine on minu jaoks orjatöö, kui inimene tõesti pole piloot, ajukirurg, suur näitleja, kirjanik vmt. [/tsitaat]

Täpselt sama siin. Olen olnud mitme lapsega järjest üle kümne aasta kodune, aga väärtusetuna pole end kunagi tundnud. Samuti pole mu elu iial olnud ainult kodutööd ja pere teenindamine. Eelkõige olen ikka naine ja isiksus..Ilmselt on asi ka selles, et meie suguvõsas-tutvusringkonnas on enamik naisi väga pikalt kodused olnud ja keegi ei vaata sellele halvustavalt. Halvustavalt suhtutaks just vastupidisel juhul, kui naine peaks väikeste laste kõrvalt tööle ruttama, aga see oleks juba kivi mehe kapsaaeda, et ta ei suuda ise pere eest hoolt kanda..

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.12 17:57; 28.12 00:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]Mina hindan näiteks palju kõrgemalt võimalust soovi korral hommepäev koos perega Indiasse sõita selle asemel, et [/tsitaat]

Ka mul oli selline unistus.. Liiga valus on isegi sellele mõelda. Unistasin, et oleme perega koos ja teeme igasugu vahvaid asju…

Reaalsus on see, et mees käib vaid kodus magamas (sedagi vaid 2nädalat kuus, ülejäänud 2 on kodust eemal tööd) olen pesemata-kammimata, raban nõrkemisen ja on perioode, kus isegi poes saan käia vaid 2x kuus. Leivad-saiad teen siis ise, sest needd 2 nädalat ei seisaks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.12 23:01; 27.12 09:32; 27.12 09:39; 27.12 11:08; 27.12 12:08; 27.12 19:36; 27.12 22:48; 28.12 14:34; 28.12 22:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Noh, minul isiklikult on avalik-õigusliku ülikooli magistrikraad ja ma olen töötanud 20 aastat loomingulises valdkonnas enam või vähem juhtivatel ametikohtadel, aga sellest hoolimata leian, et elus on siiski ka palju muud huvitavat, kui karjäär. Mina hindan näiteks palju kõrgemalt võimalust soovi korral hommepäev koos perega Indiasse sõita selle asemel, et rõõmustada võimaluse üle kõrge eani tööd teha. Tööd jõuab alati teha. Aga kõrgesse vanusesse jõudes on võibolla su mees juba lahkunud ja lapsed suured või puuduvad hoopiski – ja mida sa siis oma eluõhtul mäletad – seda, et said 50 aastat tööl käia? Mina eelistan mälestusi ilusatest hetkedest koos oma kallite inimestega. Mitte miski ei suuda seda ületada.[/tsitaat]

ilus, armas, lilleline. aga palun räägi ka sellest, et sul on ilmselgelt olemas keegi, kes su elustiili finantseerib.. sina võid ju olla olnud kunagi ajal X juhtivatel kohtadel (siinses teemas täiest ebaoluline ennast upitav fakt), aga juhtivate kohtade palgad ei ole ju igavesed. su vastus on igati ideaalne võrrandis, kus mees plekib arveid ja kodulaenu või vanemad on miskit pärandanud vms. absoluutselt iga ema sooviks elada niimoodi, kui keegi kolmas tema elustiili kinni taoks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 27.12 21:53; 27.12 21:56; 27.12 22:25; 27.12 22:56;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei lugenud eelnevaid vastuseid, nii et kommenteerin ainult teemaalgatust.
Mu mõlemad lapsed on hakanud mind viimase kuu jooksul nii tihti ja armsasti kallistama-musitama, et tunnen end ülimalt väärtuslikuna 🙂 No mis sa hing veel oskad tahta!
Ja hiljuti oli vaja kirjalikult vormistada üks keeruline dokument – sain sellega väga hästi hakkama, nii et ka vaimsed võimed pole kängu jäänud, hea tunne oli.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

ilus, armas, lilleline. aga palun räägi ka sellest, et sul on ilmselgelt olemas keegi, kes su elustiili finantseerib.. sina võid ju olla olnud kunagi ajal X juhtivatel kohtadel (siinses teemas täiest ebaoluline ennast upitav fakt), aga juhtivate kohtade palgad ei ole ju igavesed. su vastus on igati ideaalne võrrandis, kus mees plekib arveid ja kodulaenu või vanemad on miskit pärandanud vms. absoluutselt iga ema sooviks elada niimoodi, kui keegi kolmas tema elustiili kinni taoks.[/tsitaat]

Ei soovi ju! Siin käib pidev häbistamine ja mahategemine, kui keegi julgeb väita, et ta palgatööst vaba elu naudib.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 27.12 09:16; 27.12 09:24; 27.12 09:31; 27.12 09:35; 27.12 09:38; 27.12 17:25; 27.12 21:56; 28.12 09:26; 28.12 09:31; 28.12 09:35; 28.12 09:36; 28.12 09:38; 28.12 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Täpselt sama siin. Olen olnud mitme lapsega järjest üle kümne aasta kodune, aga väärtusetuna pole end kunagi tundnud. Samuti pole mu elu iial olnud ainult kodutööd ja pere teenindamine. Eelkõige olen ikka naine ja isiksus..Ilmselt on asi ka selles, et meie suguvõsas-tutvusringkonnas on enamik naisi väga pikalt kodused olnud ja keegi ei vaata sellele halvustavalt. Halvustavalt suhtutaks just vastupidisel juhul, kui naine peaks väikeste laste kõrvalt tööle ruttama, aga see oleks juba kivi mehe kapsaaeda, et ta ei suuda ise pere eest hoolt kanda..[/tsitaat]

halleluuja. ilmselgelt on su tutvuskonnas siis tegu hästi teenivate ärimeestega tegu. kõik sinu tutvuskonna naised ju kooliõpetajate, politseinike ja niisama muidu riigiteenistujatega ei paljuneks ju…. need ju keegi ei suudaks oma pere üleval pidada oma 600 eurose palgaga (see on nüüd minestamise koht, kui sa juhtumisi ei tea, kuidas reageerida).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 27.12 21:53; 27.12 21:56; 27.12 22:25; 27.12 22:56;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei, kodumasin olen. teine titt saab varsti 1a, nii kõrini on.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Ei soovi ju! Siin käib pidev häbistamine ja mahategemine, kui keegi julgeb väita, et ta palgatööst vaba elu naudib.[/tsitaat]

nautimisel ja nautimisel on väga suur vahe. 10 aastat jutti koduse naise elu PEAB keegi kolmas finantseerima, sest 10 aastat jutti saaks naine enda rahakotil kodus olla vaid 5 lapsega jutti (dekreedirahad + vanemahüvitis + kohe otsa uus rasedus). palgatööst vaba elu naudivad siiski vaid naised, kes saavad seda mehe rahakoti najal teha. nautimist väärt on selline elustiil sellegipoolest. kuni selle hetkeni, kuni mees on elus/tervise juures/kindlustatud. sealt edasi on asi siiski väga kaheldav ja mitte just eriti kadestamist väärt….

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 27.12 21:53; 27.12 21:56; 27.12 22:25; 27.12 22:56;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

nautimisel ja nautimisel on väga suur vahe. 10 aastat jutti koduse naise elu PEAB keegi kolmas finantseerima, [/tsitaat]

Mitte ei finantseeri, vaid on normaalne pere, kus mees käib tööl ja naine hoolitseb kodu ja laste eest.

Kusjuures Saksamaal nii elataksegi ja sealjuures on veel lapsehoidja ka (ise olin kunagi seal lapsehoidjana tööl)

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.12 23:01; 27.12 09:32; 27.12 09:39; 27.12 11:08; 27.12 12:08; 27.12 19:36; 27.12 22:48; 28.12 14:34; 28.12 22:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Mitte ei finantseeri, vaid on normaalne pere, kus mees käib tööl ja naine hoolitseb kodu ja laste eest.

Kusjuures Saksamaal nii elataksegi ja sealjuures on veel lapsehoidja ka (ise olin kunagi seal lapsehoidjana tööl)[/tsitaat]

sa võrdled tõsimeeli saksamaad eestiga??? riikide areng erineb vähemalt 60 aastaga. sa vist oled väga pikalt kodus olnud, et asju nii laiahaardseliselt võtad ja enam reaalse eluga kontakti ei oma. ilmselt on su mees sulle sellist blondi elu võimaldanud. palun naudi oma olukorda ja ära võta sõna teemadel, mille sügavust sa ei hooma.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 27.12 21:53; 27.12 21:56; 27.12 22:25; 27.12 22:56;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Mitte ei finantseeri, vaid on normaalne pere, kus mees käib tööl ja naine hoolitseb kodu ja laste eest.

Kusjuures Saksamaal nii elataksegi ja sealjuures on veel lapsehoidja ka (ise olin kunagi seal lapsehoidjana tööl)[/tsitaat]

No see on ikka väga üldistav väide, et Saksamaal nii elataksegi. Igal maal on selliseid peresid, kus nii elatakse. Minu jaoks see ahvatlev elu küll ei tundu.

Mõni naine vajab eneseteostuseks lihtsalt rohkemat kui ainult kodu ja lapsed. Aga see on igati OK kui kellelegi lastest ja kodust piisab, kuid tuleb aru saada, et paraku mitte kõigile.

Ja see on üldse selline teema, et lõpliku tõde polegi vaja otsida. Üks tunneb ühtemoodi, teine teisiti ja kolmas hoopis kolmandat moodi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.12 00:52; 27.12 23:02;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu ema on eluaeg koduproua olnud. Ja ütles mulle hiljuti, et sellist saatust ei soovi vaenlaselegi ja õppigu ma kindlasti hea amet ja mingu tööle. Nüüd läks mu ema poole kohaga ühte lasteaeda söögitädiks, suur proua, nagu ta alati on olnud. Aga ütleb, et tunneb end nüüd väga hästi, kuigi seda raha ta ei vaja. Ehk on julgust veel edasigi püüelda lõpuks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on hetkel lapsed vanuses 2 ja 4. Proovisin vahepeal ka tööle naasta, kuid see lõppes sellega, et tundsin end pidevalt laste ees süüdi. Leian, et praegu on minu parim koht kodus, siis on lapsed rõõmsad ja ma ise olen ka endaga rahul, et teen ma lapsed rõõmsaks. Ehk siis mina tunnen end kodus hetkel väärtuslikumana.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

halleluuja. ilmselgelt on su tutvuskonnas siis tegu hästi teenivate ärimeestega tegu. kõik sinu tutvuskonna naised ju kooliõpetajate, politseinike ja niisama muidu riigiteenistujatega ei paljuneks ju…. need ju keegi ei suudaks oma pere üleval pidada oma 600 eurose palgaga (see on nüüd minestamise koht, kui sa juhtumisi ei tea, kuidas reageerida).[/tsitaat]

Üks sõbranna on abielus päästeteenistujaga. Neil samuti kolm last ja naine kodune…sest mees tegutseb riigitööst (vahetustega töö ju) vabal ajal IT alal. Teeb kodulehti, reklaame jne ja haldab neid, parandab tuttavate arvuteid..ma täpselt pole asjasse süvenenud, mida kõike ta teeb. Igatahes toob see IT värk talle väga hästi sisse. Neil on juba pangalaen ja autoliising kokku palju suuremad kui mehe tuletõrjuja palk, ometi elavad üsna lahedalt ja toetavad veel naise vanemaidki majanduslikult palju..

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.12 17:57; 28.12 00:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Oi kui vahva… ja siis käid tiiru õues, raputad õunapuud, ja kõik muu eluks vajalik kukub sülle …. 😀 ilus![/tsitaat]

Vahet pole -nagunii mees taob kõik kinni

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

nautimisel ja nautimisel on väga suur vahe. 10 aastat jutti koduse naise elu PEAB keegi kolmas finantseerima, sest 10 aastat jutti saaks naine enda rahakotil kodus olla vaid 5 lapsega jutti (dekreedirahad + vanemahüvitis + kohe otsa uus rasedus). palgatööst vaba elu naudivad siiski vaid naised, kes saavad seda mehe rahakoti najal teha. nautimist väärt on selline elustiil sellegipoolest. kuni selle hetkeni, kuni mees on elus/tervise juures/kindlustatud. sealt edasi on asi siiski väga kaheldav ja mitte just eriti kadestamist väärt…. [/tsitaat]

Kui mees ja naine mõlemad rahul on, milles siis probleem? Kui naine poleks kodune, ei teeks ju mees teist tööd! Seega, mees naudib oma tööd, mida ta saab segamatult teha (ei pea lastega haiguslehel olema, õigeks ajaks lasteaeda-kooli-trenni jooksma, lastega töö ajal arsti juures käima, jne) ja pärast tööd puhkab, mitte ei torma lasteaeda-poodi-pliidi äärde.
Kui enam ei ole kindlustatud, eks siis elu muutub. Peaks 10 aastat igaks juhuks tööl käima, et äkki mees jääb haigeks või kaotab töö?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 27.12 09:16; 27.12 09:24; 27.12 09:31; 27.12 09:35; 27.12 09:38; 27.12 17:25; 27.12 21:56; 28.12 09:26; 28.12 09:31; 28.12 09:35; 28.12 09:36; 28.12 09:38; 28.12 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Minu ema on eluaeg koduproua olnud. Ja ütles mulle hiljuti, et sellist saatust ei soovi vaenlaselegi ja õppigu ma kindlasti hea amet ja mingu tööle. Nüüd läks mu ema poole kohaga ühte lasteaeda söögitädiks, suur proua, nagu ta alati on olnud. Aga ütleb, et tunneb end nüüd väga hästi, kuigi seda raha ta ei vaja. Ehk on julgust veel edasigi püüelda lõpuks. [/tsitaat]

Keegi sundis teda kodus olema? Kuidas?
Miks on lasteaia köögis parem süüa teha kui oma kodus?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 27.12 09:16; 27.12 09:24; 27.12 09:31; 27.12 09:35; 27.12 09:38; 27.12 17:25; 27.12 21:56; 28.12 09:26; 28.12 09:31; 28.12 09:35; 28.12 09:36; 28.12 09:38; 28.12 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

No see on ikka väga üldistav väide, et Saksamaal nii elataksegi. Igal maal on selliseid peresid, kus nii elatakse. Minu jaoks see ahvatlev elu küll ei tundu.

Mõni naine vajab eneseteostuseks lihtsalt rohkemat kui ainult kodu ja lapsed. Aga see on igati OK kui kellelegi lastest ja kodust piisab, kuid tuleb aru saada, et paraku mitte kõigile.

Ja see on üldse selline teema, et lõpliku tõde polegi vaja otsida. Üks tunneb ühtemoodi, teine teisiti ja kolmas hoopis kolmandat moodi. [/tsitaat]

Keegi ei vaidlegi ,et osadele naised teevad kõrget haridust ja võimeid nõudvat tööd, mis pakub enesteostusvõimalusi ja väljakutseid. Enamikul on siiski lihtsad ametid. Mille poolest on söökla köögis võõrastele toidu tegemine rohkem eneseteostust võimaldav kui oma kodus oma perele? Mida selleine naise rohkem annab? Miks on võõrastele andmine parem kui oma perele andmine?
Aga hukka mõistetakse kõik kodusolijad. miks?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 27.12 09:16; 27.12 09:24; 27.12 09:31; 27.12 09:35; 27.12 09:38; 27.12 17:25; 27.12 21:56; 28.12 09:26; 28.12 09:31; 28.12 09:35; 28.12 09:36; 28.12 09:38; 28.12 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]ei, kodumasin olen. teine titt saab varsti 1a, nii kõrini on.[/tsitaat]

Milleks siis teine titt?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 27.12 09:16; 27.12 09:24; 27.12 09:31; 27.12 09:35; 27.12 09:38; 27.12 17:25; 27.12 21:56; 28.12 09:26; 28.12 09:31; 28.12 09:35; 28.12 09:36; 28.12 09:38; 28.12 20:24;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 70 )


Esileht Pereelu ja suhted kodused emad – kas tunnete ennast väärtuslikena?

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.