Esileht Väikelaps Kogemus Miiali e-poega

Näitan 7 postitust - vahemik 1 kuni 7 (kokku 7 )

Teema: Kogemus Miiali e-poega

Postitas:
Karin97

Kas keegi on Miiali poest tellinud, kui kiirelt päriselt asjad kohale jõudsid? Sotsmeedias küll palju kiidusõnu, aga tahaks reaalset arvamust. Tahtsin lastele need hommikumantlid sealt osta, aga hind suht kirves, et paneb mõtlema, kas tasub https://miiali.com/collections/hommikumantlid

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas keegi on Miiali poest tellinud, kui kiirelt päriselt asjad kohale jõudsid? Sotsmeedias küll palju kiidusõnu, aga tahaks reaalset arvamust. Tahtsin lastele need hommikumantlid sealt osta, aga hind suht kirves, et paneb mõtlema, kas tasub https://miiali.com/collections/hommikumantlid

Olen mitu korda sealt tellinud, kaup tulnud paari päevaga. Eks hinna puhul mängib kvaliteet ja firma rolli. Poodi julgen soovitada, klienditeenindus super ja kaup üllatavalt kiiresti käes.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ennast kiitmast ma ei väsi.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

kaup tulnud paari päevaga.

Poodi julgen soovitada, klienditeenindus super ja kaup üllatavalt kiiresti käes.

Mis kokkupuude sul on klienditeenindusega, et seda kirjeldada lausa sõnaga “super”, kui tegemist on e-poega ja iga kord tuleb kaup paari päevaga? Siis sa ju ei peagi klienditeenindusega suhtlema. Klienditeenindust saab hinnata selle põhjal, kuidas nad käituvad, kui probleemid tekivad.

Katsu ikka natuke loogilisem oma enesereklaamiga olla. Ja vaata kella ka, keegi ei käi öösel jagamas kogemusi mingi tundmatu e-poe kohta, mis on eksisteerinud vähem kui aasta.

P. S. Paari päevaga kaup käes sellise väikese pudi-padi puhul ei ole üllatavalt kiiresti, vaid Eesti mastaapide juures pigem täiesti elementaarne. Kas tõesti on e-kaubanduse tase nii masendav, et tuleb juba üllatuda, kui e-pood ei hakkagi sinu soovitud kaupa alles Hiinast tellima?

+7
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

kaup tulnud paari päevaga.

Poodi julgen soovitada, klienditeenindus super ja kaup üllatavalt kiiresti käes.

Mis kokkupuude sul on klienditeenindusega, et seda kirjeldada lausa sõnaga “super”, kui tegemist on e-poega ja iga kord tuleb kaup paari päevaga? Siis sa ju ei peagi klienditeenindusega suhtlema. Klienditeenindust saab hinnata selle põhjal, kuidas nad käituvad, kui probleemid tekivad.

Katsu ikka natuke loogilisem oma enesereklaamiga olla. Ja vaata kella ka, keegi ei käi öösel jagamas kogemusi mingi tundmatu e-poe kohta, mis on eksisteerinud vähem kui aasta.

P. S. Paari päevaga kaup käes sellise väikese pudi-padi puhul ei ole üllatavalt kiiresti, vaid Eesti mastaapide juures pigem täiesti elementaarne. Kas tõesti on e-kaubanduse tase nii masendav, et tuleb juba üllatuda, kui e-pood ei hakkagi sinu soovitud kaupa alles Hiinast tellima?

Ma olen küll paljude e-poodidega suhelnud enne – näiteks sotsiaalmeedias, küsinud nõu, küsinud isegi soodustust, küsinud üle tootesaadavuse, soovitusi. Jaganud kogemusi ja ideid ja sel teemal suhelnud jne. Minu arust ei saa välistada, et e-poega seoses ei võiks kohe klienditeeninduse kogemust olla – või, et suheldakse vaid probleemide korral.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juba kahes teemas kiidab ennast. “Turundajad”, üritage vähem läbinähtavad ehk olla?!

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Labane ja odav enesereklaamimine.

+1
-1
Please wait...

Näitan 7 postitust - vahemik 1 kuni 7 (kokku 7 )


Esileht Väikelaps Kogemus Miiali e-poega