Esileht Väikelaps Kône môistmine

Näitan 3 postitust - vahemik 1 kuni 3 (kokku 3 )

Teema: Kône môistmine

Postitas:

Tere, laps saab mône kuu pärast 4-aastaseks. Hakkas korralikumalt rääkima u 6 kuud tagasi, st. pikemad laused jne. Saab aru igapäevastest asjadest jne. Probleem on pikematele küsimustele vastamine: nt. mida sa teeksid kui.. Lühemad ja konkreetsemad küsimused saab aru ja vastatud. Kui palju oskavad vastata teie u sama vanad lapsed? Pool a tagasi ei saanud aru küsimusest millised, missugused jne, nyyd see ideaalne. Viga olinkindlasti ka minus, ma ei küsinud ta käest eriti keeruksmaid küsimusi ja seega ta ei teadnud küsisôna tähendust. Kui hakkasin küsima, rääkima- opetsma on see kôik tulnud. Samuti olen tähele pannud, et kui minu lause läheb liiga pikaks, siis kaob tema jsoks ka jutu point ära..
Olen kursis, et3-4 a peaks rääkima u 3-6 sônaliste lausetega, aga kas peaks aru saama ka küsimusest, mis on moodustatud umbes sama paljudest sônadest..?

Ehk sai keegimu pika jutu sisust aru:) Mida tähendab kône môistmine?? Kas igapäevased asjad ja hetkeline jutt v hoopis midagi keeruksmat??

Logopeedi juures käidud nyyd u 5 kuud.

Tänud vastajatele!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui lapsel on kõnes mahajäämus, siis muidugi võib see avalduda ka kõnest mõistmises.

üldreegel on, et rnne hakkavad mingit lauseehitust, keerukust mõistma ja alles siis ise moodustama.

Kui ta räõgib 3-6 sõnaliste lausetega, siis ka mõistsb. Vb on keskendumisraskus või käid liigselt pinda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

“Mis sa teeksid, kui…” näitab pigem kognitiivset arengut, st kas laps hoomab üldse mingeid abstraktseid võimalusi ja valikuid, mis ei ole “siin ja praegu”. Ja ei peagi veel hoomama, sõltumata kõne arengust.
Pigem võiks need “keerulisemad” küsimused olla seotud seoste loomisega – mida millegagi tehakse (ja mida vaja on, et midagi teha), mis järjekorras midagi tehakse, miks miski hea või halb on jne.

Ja kõne mõistmise hindamisel on sellised ülesanded nagu “pane suur roheline pall laua alla” jne, kui on ka teist värvi ja erineva suurusega rohelisi palle ja panna saab seda ka muidugi igale poole. Ja leia õige pilt, kui pildid erinevad ühe omaduse poolest.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 3 postitust - vahemik 1 kuni 3 (kokku 3 )


Esileht Väikelaps Kône môistmine

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.