Esileht Koolilaps Kool, distantsõpe, õpetajad?

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 95 )

Teema: Kool, distantsõpe, õpetajad?

Postitas:
Kägu

Distantsõpe ei võrdu ainult videotunnid, kullakesed!!!! See on palju laiem ja sügavam tegevus.

Veebis tundi läbi viia on lihtne, keeruliseks osutub teadmiste kontrollimine ja lünkade likvideerimine, sest praegune disantsõpe kattub sama ajaga, kui eelmine aasta kõik algas ja samad teemad jäävad jälle ( minu aines on asjad nii ehitatud, et samm-sammult laieneb teema järgmisel aastal) poolikult omandamisele – tajun seda sügisest alates.

Kõike tuleb võtta keskendunumalt, nö koorelt riisuda koor ja elada edasi.

Tagasisidestada kirjalike tööde puhul ligi 200 õpilast – vaadake, kuidas teil see õnnestuks, kõiketeadvad lapsevanemad….

Väga hästi õnnestub. Lapse koolis on ka kontaktõppe puhul peaaegu iga hinne kommenteeritud. Kui laps kooli vahetas olin ma meeldivalt üllatunud. Eelmises koolis käis ainult jutt, et peaks tagasisidet andma ka, muidugi ei “jõudnud” enamus õpetajaid sellega tegeleda. Aga oh üllatust-teise koolis jõuavad ja aastaringselt.

Tagasisidestada õpetaja reaalsete TÖÖTUNDIDE ajal (E-R 8.00-16.00) – proovi. Oma vabast ajast ma kohe kindlasti seda teha ei taha, kuid tean, et paljud õpetajad teevad seda just siis. Ka nädalavahetuseti. Minul näiteks ei õnnestu täita ekooli,  parandada töid, anda videotundi, tagasisidestada õpilaste töid, valmistada materjale veebipõhiseks, viia läbi arenguvestlusi, juhendada loovtöid ja uurimistöid reaalsete töötundide ajal, utistada aeglaseid lapsi jms – aega jääb napiks.

Distantsõpe on veeretanud õpetajatele suure koormuse, aga selleks kohanemine on võtnud aega – ka õpetajad pidid ennast kurssi viima kõikide digilahendustega ja viriseda, et õpetaja ei anna piisavalt tagasisidet – see on äärmiselt  enesekeskne lähenemine.

Õpetajatel on ka väljaspool tööd täiesti isiklik elu, mida tuleb elada – majapidamine, perekond, vanemad jms.  Ei kavatse seda jätta tegemata, sest kuskil on mõned undavad vanemad, kes ei saa aru, et tema lapse puudulik hinne näiteks tuleb sellest, et tema illikukununnu on tegelikult mudalaisk ja lohe.

+18
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sel nädalal tuleb lapsel 1 videotund, ülejäänud iseseisev ja lapsevanema töö. Ajalugu oli täna tunniplaani järgselt esimene tund ja õpetaja ei suvatsenud seekord isegi peatüki nime e-kooli kirja panna. Matemaatika, kus ilmselgelt on raske iseseisvalt õppida, ka seal ladus õpetaja lihtsalt ülesanded ritta ja mitte ühtegi päris tundi või konsultatsiooni pole ette nähtud. Lapsed peavad iseseisvalt õppima matemaatika uusi teemasid, võtab sõnatuks. Kas kaebus kooli olematu kvaliteediga distantsõppe suhtes tuleks esitada Haridus ja Teadusministeeriumile?

+4
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas kaebus kooli olematu kvaliteediga distantsõppe suhtes tuleks esitada Haridus ja Teadusministeeriumile?

Ainult sel juhul, kui tegemist on riigikooliga. Muudel juhtudel KOV, kui direktoriga ei ole jutule saanud. Aga alustada oleks ilus ikka koolidirektorist, neg tulemi korral järgmiseks hoolekogu.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sel nädalal tuleb lapsel 1 videotund, ülejäänud iseseisev ja lapsevanema töö. Ajalugu oli täna tunniplaani järgselt esimene tund ja õpetaja ei suvatsenud seekord isegi peatüki nime e-kooli kirja panna. Matemaatika, kus ilmselgelt on raske iseseisvalt õppida, ka seal ladus õpetaja lihtsalt ülesanded ritta ja mitte ühtegi päris tundi või konsultatsiooni pole ette nähtud. Lapsed peavad iseseisvalt õppima matemaatika uusi teemasid, võtab sõnatuks. Kas kaebus kooli olematu kvaliteediga distantsõppe suhtes tuleks esitada Haridus ja Teadusministeeriumile?

Sa uuri kõigepealt e-koolist ja kooli kodulehelt,  mis reeglite järgi see distantsõpe koolis käib. Meie koolis on küll väga adekvaatselt see distantsõpe korraldatud, midagi pole kurta aga reeglistik näeb, et õpetaja peab esmaspäeval kella 10-ks panema e-kooli õppimised ja videod üles ja videotunnid üldjuhul enne 9-t üldse ei alga. Ehk siis tavapärase koolipäeva kellaaegu on nihutatud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sel nädalal tuleb lapsel 1 videotund, ülejäänud iseseisev ja lapsevanema töö. Ajalugu oli täna tunniplaani järgselt esimene tund ja õpetaja ei suvatsenud seekord isegi peatüki nime e-kooli kirja panna. Matemaatika, kus ilmselgelt on raske iseseisvalt õppida, ka seal ladus õpetaja lihtsalt ülesanded ritta ja mitte ühtegi päris tundi või konsultatsiooni pole ette nähtud. Lapsed peavad iseseisvalt õppima matemaatika uusi teemasid, võtab sõnatuks. Kas kaebus kooli olematu kvaliteediga distantsõppe suhtes tuleks esitada Haridus ja Teadusministeeriumile?

Sa uuri kõigepealt e-koolist ja kooli kodulehelt, mis reeglite järgi see distantsõpe koolis käib. Meie koolis on küll väga adekvaatselt see distantsõpe korraldatud, midagi pole kurta aga reeglistik näeb, et õpetaja peab esmaspäeval kella 10-ks panema e-kooli õppimised ja videod üles ja videotunnid üldjuhul enne 9-t üldse ei alga. Ehk siis tavapärase koolipäeva kellaaegu on nihutatud.

Nagu siin juba korduvalt öelnud olen, ei olegi meie koolil distantsõppe reegleid kirja pandud. Kodukorras ega kuskil mujal pole sõnagi mainitud, kooli kodulehel on üldine teade distantsõppele mineku kohta ja kõik. Klassijuhataja ütles, et kõik õpetajad organiseerivad ja annavad ise õpilastele teada, kuidas distantsõpet läbi viivad, nii et direktori poolt pole mingit keskset juhtimist. Tore, kelle koolis hästi on, aga ilmselgelt on paljudes koolides see asi täiesti käest ära.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja ongi lihtsalt nii et saabub tõehetk koolide/ õpetajate taseme osas.
Osad koolid panevad paika reeglid distsntsõppeks, kõik õpilased osalevad tundides, õpetajad päriselt ka õpetavad distantsilt ja annavad tagasisidet jne .

Ja osades koolides toimub see mis siin osad ahastuses lapsevanemad kirjeldavad.

Minul on õnneks  oma laste koolidega vedanud.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja ongi lihtsalt nii et saabub tõehetk koolide/ õpetajate taseme osas.

Osad koolid panevad paika reeglid distsntsõppeks, kõik õpilased osalevad tundides, õpetajad päriselt ka õpetavad distantsilt ja annavad tagasisidet jne .

Ja osades koolides toimub see mis siin osad ahastuses lapsevanemad kirjeldavad.

Minul on õnneks oma laste koolidega vedanud.

Jah, saabubki tõehetk, aga mida ma selle teadmisega pihta hakkan? Laps on 9. klassis, ei ole ju mingit võimalust selle tõehetke peale kooli vahetama hakata.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu 6. kl lapsel oli täna videotunnid IGAS aines pluss iseseisevad tööd lisaks. Oli töölaua taga 9- 16. Nüüd on kõik kuulatud, vaadatud ja esitatud. Sel nädalal on videotund plaanis ka kehalises, tööõpetuses ja muusikas lisaks muudele ainetele. Ehk siis kiitus õpetajatele! Minu meelest võiks nad isegi vähem usinad meil olla 🙂 Üliharva on meil distantsõppes seda, et lisatakse ainult lk ja ül. Peaaegu alati on ikka pikem jutt juures, viited videotele, näited jms, kui videotundi pole. JA lisaks on õpetajad ALATI saadavad arvuti teel koolipäeva jooksul.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu 6. kl lapsel oli täna videotunnid IGAS aines pluss iseseisevad tööd lisaks. Oli töölaua taga 9- 16. Nüüd on kõik kuulatud, vaadatud ja esitatud. Sel nädalal on videotund plaanis ka kehalises, tööõpetuses ja muusikas lisaks muudele ainetele. Ehk siis kiitus õpetajatele! Minu meelest võiks nad isegi vähem usinad meil olla 🙂 Üliharva on meil distantsõppes seda, et lisatakse ainult lk ja ül. Peaaegu alati on ikka pikem jutt juures, viited videotele, näited jms, kui videotundi pole. JA lisaks on õpetajad ALATI saadavad arvuti teel koolipäeva jooksul.

Ausalt öeldes toob see olukord mulle juba pisara silma, aga viha tekitab rohkem. Ma loen viiendat korda su kirjeldust nagu mingit ilmaimet. Kuidas küll nii erinev korraldus, MIKS ei ole riigi poolt reeglid paika pandud?! Tegelikult on Haridusmin ju loonud juhendid, aga koolide poolel paistab nende töössevõtt olevat vabatahtlik. Meie kool ei suvatse, õpetajad naudivad ilusat ilma ilmselt. Saatsin KOVi kirja, eks näis, kas reageeritakse. Miks ma peaksin mingi hea tahte märgiks suhtlema direktoriga, tema “töö” ongi probleemiks.

Tuttavatega suheldes on tekkinud mulje, et linnades on olukord normaalne ja õppetöö toimib, maal aga kuidas jumal juhatab. Kusjuures sel aastal palgati haridustehnoloog ja uus IT-juht, mingid veebiõppe keskkondade ja läbiviimise koolituste pildid on üleval, aga distantsõpe toimub ikka täpselt sama hädiselt kui eelmisel aastal eriolukorra alguses, nullareng! Minu laps tegi alla pooleteise tunniga need ülesanded ära, mis jäeti, ajalooõpetaja pole endiselt üles ärganud ega mingitki infot pannud. Mida selline inimene õpetajana teeb??

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu laps tegi alla pooleteise tunniga need ülesanded ära, mis jäeti, ajalooõpetaja pole endiselt üles ärganud ega mingitki infot pannud. Mida selline inimene õpetajana teeb??

See võiks nüüd küsimus direktorile olla. Ma saaks veel aru, et kohe 8.00 ei ole kogu infot, kuigi mõnes koolis on see ka reeglite vastu juba, aga praegu on ikka kell juba tublisti üle tundide lõpu ju. Äkki muidugi on õpetaja haiguslehel ja päriselt töövõimetu ning keegi ei viitsinud asendust otsida, et ah, nagunii distantsõpe. See oleks vist ainus, mis sellist olukorda vabandaks. Või äkki mingi tohutu tehniline rike, õpetaja on kuskil üksildasel saarel ja ootamatult kadus internet ja elekter ja telefon oli ka tühjaks saanud, et ei saanud direktorile helistada ja tema kaudu edastada mingeid ülesandeid või kasvõi infot, et erakorraliselt ei saa tundi teha. Ma usun, et ka kõige lõdvema režiimiga koolis on reegel, et vähemalt tunni toimumise algusajaks peab tunnitöö e-keskkonnas olemas olema. Kuigi kui nüüd töö nõuab ka kella peale esitamist (nt samal päeval) või sel päeval mingil konkreetsel kellaajal kohal olemist (videokoosolek), siis võiks see info ikka hiljemalt koolipäeva alguseks olemas olla (esimese tunni puhul kindlasti eelmise päeva õhtuks ja mitte nii, et päris hilja öösel nt alles tuleb info, et homme/või juba täna, kui öötunnid käes, kell 8.00 on videotund. Reeglites ei pea alati minuti täpsusega järge ajama, aga mingid piirid ja vastastikune lugupidamine võiks ju ikka olla ja seda siis ka õpetajatel õpilaste suhtes.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu 6. kl lapsel oli täna videotunnid IGAS aines pluss iseseisevad tööd lisaks. Oli töölaua taga 9- 16.

Tegelikult ei ole see ka päris hea variant. Kõikides ainetes ei peaks 100% olema videotunnid – vaesed lapsed ja vaesed silmad… 6-8 videotundi päevas on noortele silmadele ikka liig mis liiga ja lisaks istuvad lapsed ju nagunii õhtupoole ka kusagil nutis. Muidugi see teine äärmus, kus mitte midagi ei toimu, on veel hullem…

+10
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen õpetaja ja tahaksin väga teada, missugustes koolides saab nii, et videotunde ei tee ja tagasisidet ei anna. Ma vahetaks vist töökohta…

Eelmisel nädalal panin eKooli kõik oma ainete tunnid. Tegin valmis esitlused, videod, töölehed, järeltööd jms. Videotunde sai kokku 79%.

Täna istusin arvuti taha kl 9.25, tegin 6 videotundi, lisasin eKooli järeltööd, kes soovivad kodus teha+ kutsed neile, kes soovisid kooli tulla. Vastasin meilidele, saatsin lapsevanematele edasi kirjad juhtkonnalt, koostasin 2 töölehte erivajaduslikele lastele homseks (neid ei saa varem valmis teha, sest sõltuvad sellest, kuhu laps just täna jõudis) ja helistasin läbi puudujad, kellel puudumistõendit ei olnud. Lisaks rääkisin ühe hädas lapsevanemaga ja 2x lapsega, kes muidu tundidesse ei jõua. Arvuti tagant tõusin püsti kell 19.42. Kaks olulist asja jäid ootama homset, sest täna enam ei suutnud, aga hommikul kell 6 olen jälle vormis.

Ma ausõna võtaksin selle puhkuse, millest siin eespool räägitakse…

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu 6. kl lapsel oli täna videotunnid IGAS aines pluss iseseisevad tööd lisaks. Oli töölaua taga 9- 16.

Tegelikult ei ole see ka päris hea variant. Kõikides ainetes ei peaks 100% olema videotunnid – vaesed lapsed ja vaesed silmad… 6-8 videotundi päevas on noortele silmadele ikka liig mis liiga ja lisaks istuvad lapsed ju nagunii õhtupoole ka kusagil nutis. Muidugi see teine äärmus, kus mitte midagi ei toimu, on veel hullem…

Päris nii kole see pole tegelikult. Täpsustan… Neil on iga päev osad ained paaritunnina, st et 6-tunnine päev tähendab u 4 videotundi. 8-tunnist päeva polegi kunagi, 6-7 tundi tavaliselt. Ka tavatunnid ei kesta videos rangelt 45 min. Videotunniga alustatakse ainet, seletatakse uut osa või tulevaid ülesandeid, antakse kätte ka kodune töö. Seejärel minnakse iseseisvale tööle. Kel vaja, saab privaatselt ühendust võtta õpetajaga küsimuste korral. Õpetajad saavad aru, et ainult arvutis pole hea olla. Töökoormus on normaalne ja kes on päeval usin, see lisaks koduseid ülesandeid enam ei tee õhtul, nagu tavaliselt. Ehk siis koolipäev on tegelikult ju nii pikk, nagu oleks muidu koolis. Tavapäevadel tegid õhtul veel tööd lisaks. Kuna tavapärane sahkerdamine koolitundides jääb ära, siis jõutakse päeval rohkem tehtud, kui koolis tavaliselt. Ehk siis ei õpita vähem kindlasti.

See, et lapsed istuvad ka õhtul nutis, ei ole reegel. Iga pere enda teha. Üldiselt olen vaatanud, et laps ei tahagi pärast kooli enam nutis olla. Saab ise ka aru, et paljuks läheb nii. Lisaks teeb ta iga päev trenni ja saab ka nii piisavalt nutist eemale.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Viimasele -supertubli oled!

Väsitav päev seljataga ja uus ees ootamas. Lihtsalt üks kirjaviga oli nii armasnaljakas 🙂

 

saatsin lapsevanematele edasi kirkad juhtkonnalt

Lapsevanematele kuluvad juhtkonnalt kirkad küll vahel ära ka 😀

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui ühes peres on nt 2-3 koolilast, võib ainult videotundide tegemine üsna problemaatiline olla. Õpetajana ütlen, et nii mõneski aines (eriti vanemates klassides) on videotunni sisend kordades suurem kui väljund.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

https://laseronline.ee/lapsed/mis-toimub-koolides/

Siin koolijuhid räägivad, et kõik on hästi ja videotunnid toimuvad. Ma panin enda kogemuse sinna kirja, palun pange teised ka, siis on vähemalt näha, et asi pole nii hea!

 

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma arvan, et sellepärast ei saa videotunnis osalemist kohustuslikuks teha, et mõnes peres on lapsi rohkem kui arvuteid ja kõigile korraga ei jagu. Muidu oleks minu meelest ka loogiline, et osalemise kohustus on nagu kontakttunni puhulgi, et kui kohale ei ilmu, on põhjuseta puudumine.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omaette kontingent on need õpilased, kes küll sisse logivad, kuid kaamera välja lülitavad….

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma arvan, et sellepärast ei saa videotunnis osalemist kohustuslikuks teha, et mõnes peres on lapsi rohkem kui arvuteid ja kõigile korraga ei jagu. Muidu oleks minu meelest ka loogiline, et osalemise kohustus on nagu kontakttunni puhulgi, et kui kohale ei ilmu, on põhjuseta puudumine.

Eelmisel kevadel meie maakoolis oligi reegel. Arvestades väheseid majanduslik-tehnilisi võimalusi ja suuri peresid, tehti videotundide graafik. Et üheski klassis samal ajal poleks videotundi. Mõistagi olid matemaatika, füüsika, keeled eelistatud seisundis.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma arvan, et sellepärast ei saa videotunnis osalemist kohustuslikuks teha, et mõnes peres on lapsi rohkem kui arvuteid ja kõigile korraga ei jagu. Muidu oleks minu meelest ka loogiline, et osalemise kohustus on nagu kontakttunni puhulgi, et kui kohale ei ilmu, on põhjuseta puudumine.

Koolid jagavad ju distantsõppe ajaks arvuteid, lisaks on mitmeid erinevaid projekte selle tarbeks tehtud. Kevadel oli arvutite puudumine kindlasti probleem, kuid enam ei tohiks olla.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Maapiirkondades on ka probleemiks internetimahud ja interneti kiirus. Meil ei vea nt internet kolme videotundi korraga välja.  Vajadus oleks neljale.
Lisaks mobiilsed internetid, kus maksadki mahupõhiselt.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mu lapse koolis tehti selline lollus, et lasti kirja panna, et kellel pole kaamerat. Kavalamad panidki end kirja. Kes ausad olid, said mingi trahvi, kui kaamera sees polnud. Klassijuhatajale keegi isegi ütles, et aga telefoniga saab ka zoomis olla, aga too ei teinud väljagi. Nüüd on õnneks reegel, et kui kaamera sees pole, lähed puudujaks. Kohe selgus, et tegelikult on kõigil kaamera võimalus.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Maapiirkondades on ka probleemiks internetimahud ja interneti kiirus. Meil ei vea nt internet kolme videotundi korraga välja. Vajadus oleks neljale.
Lisaks mobiilsed internetid, kus maksadki mahupõhiselt.

Mina elan väga viletsa internetiga maapiirkonnas aga üllataval kombel peab isegi mobiilne internett neli samaaegset videokõnet enamasti vastu, v.a. üksikud harvad katkemised, ükskord kadus lihtsalt elekter keset laste videotundi ära.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma enda lapse kooli distantsõppe kvaliteediga ka üsna rahul, tegu Tallinna ühe suurkooliga. 8. klassi tüdruku tänane koolipäev (kopeerituna eKoolist):

Eesti keel 2.03 alustame videotunniga; tunni II pooles on iseseisvad ülesanded Google Classroomis. Videotunni link on kirjelduses

Kehaline kasvatus Liikumine väljas. Soorita vähemalt 60 minutiline õuetegevus (näiteks sörkjooks vöi jalutuskäik, suusatamine, kelgutamine, uisutamine, lume rookimine jne). Järgmine tund (videotunnis) vestleme, kes millega tegeles ja kuidas läks.

Ajalugu Videotund – Prantsusmaa revolutsiooni keerises. Loe kirjeldusest.

Keemia Videotund! Link on Google Classroom keskkonna esilehel! Kordame koos teadmiste kontrolliks vajalikku informatsiooni!

Matemaatika – sirgete paralleelsuse tunnused. Iseseisva töö juhendi leiad hommikul Google Classroomist. Teemaks on sirgete paralleelsuse tunnused. Matemaatikatunni ajal (11:05-11:50) olen olemas Google Meetis.

Vene keel (B-võõrkeel) Videotund MEET- is Jätkame Вопросы и ответы для повторения.

 

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

ka õpetaja

Imestama paneb, kuidas osades koolides ei ole reeglid paigas, kõik algab ikkagi juhist ja direktsioonist. Mul jaguneb nii hetkel, et osa õpilased kodus distantsõppel (suuremad) ja teised koolis (väiksemad). Terve eilse päeva ehk siis pühapäeva lugesin sisse video materjali. Tegin töölehti, kes koolis, printisin välja sadu lehti, lisaks tegin ette ära töölehed, mis täna kooli viisin, et juhul kui kõik koju lähevad on kuu aega mureta, lastel materjalid olemas. Live-tunni jaoks ka videod tehtud, slaidid millest rääkida, tegin enda märkmed, otsisin materjali internetist, et pakkuda kaasaegset infot, vastavalt teemale jne. Ma ei saa aru, kuidas seda tööd vähe on, see töömaht on ikka kordades suurem.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ohjah – mis lastest rääkida.

Mul on lapsevanematele küsitlus üleval. Panna  linnuke, kas soovivad toidupakki või mitte.

Üle poole klassist on märkimata.

Kuna juhtkond soovib homme lõunaks infot, siis hakkan lihtsalt lapsevanemaid läbi helistama. Lihtsalt seepärast, et nad ei viitsi seda linnukest panna. Selle aja jooksul saaksin mitme lapse töö tagasisidestada. Paraku pean kulutama aja mujale.

Teade lapsevanematele on e-koolis, klassi grupis, lastel ekoolis koduülesande all, lastele edasi öeldud Zoomi tunnis.

Ja mina rumal tahan, et lapsed kodutöösid esitaksid, ….kui vanem annab vahvat eeskuju.

 

 

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ohjah – mis lastest rääkida.

Mul on lapsevanematele küsitlus üleval. Panna linnuke, kas soovivad toidupakki või mitte.

Üle poole klassist on märkimata.

Kuna juhtkond soovib homme lõunaks infot, siis hakkan lihtsalt lapsevanemaid läbi helistama. Lihtsalt seepärast, et nad ei viitsi seda linnukest panna. Selle aja jooksul saaksin mitme lapse töö tagasisidestada. Paraku pean kulutama aja mujale.

Teade lapsevanematele on e-koolis, klassi grupis, lastel ekoolis koduülesande all, lastele edasi öeldud Zoomi tunnis.

Ja mina rumal tahan, et lapsed kodutöösid esitaksid, ….kui vanem annab vahvat eeskuju.

Kui on panemata, siis ei soovi järelikult. Meie koolis peavad end kirja panema ikka ainult need, kes soovivad, loogiline. Sellised küsimused tuleb ikka läbi mõelda.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui on panemata, siis ei soovi järelikult. Meie koolis peavad end kirja panema ikka ainult need, kes soovivad, loogiline. Sellised küsimused tuleb ikka läbi mõelda.

Eksid! On küll ja küll neid, kes pole end kirja pannud, kuid on siis pahased, et nemad pole ju märkinud, et ei soovi.

Meie kool soovib mõlemat pidi märkimist – sest pahandust on palju olnud. Küll ei olda rahul paki sisuga, küll ei olda rahul jagamise kellaajaga, küll ei olda rahul, et koju ei viida,  küll on neid, kes tahaks rahasummat saada hoopis, siis on neid, kes sooviksid, et oleks soe toit….

Imelisi soove on.

+2
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui on panemata, siis ei soovi järelikult. Meie koolis peavad end kirja panema ikka ainult need, kes soovivad, loogiline. Sellised küsimused tuleb ikka läbi mõelda.

Eksid! On küll ja küll neid, kes pole end kirja pannud, kuid on siis pahased, et nemad pole ju märkinud, et ei soovi.

Meie kool soovib mõlemat pidi märkimist – sest pahandust on palju olnud. Küll ei olda rahul paki sisuga, küll ei olda rahul jagamise kellaajaga, küll ei olda rahul, et koju ei viida, küll on neid, kes tahaks rahasummat saada hoopis, siis on neid, kes sooviksid, et oleks soe toit….

Imelisi soove on.

Kui sa end iga palve peale kooku tõmbad ja igale nõudmisele järele annad, siis muidugi hakatakse imelisi asju lõpuks soovima. Inimene kahjuks läheb järjest ülbemaks, kui näeb, et niimoodi midagi saavutab. Loogiline oleks teha küsitlus, kes soovib toidupakki: üks lahter. Kes ei vasta, ei soovi. Kuupäev, mis ajaks peab ütlema, selgelt infomeili või sinna küsitluse juurde. Kõik. Kes ei märgi, see ei saa ja kui tahab teada, miks ei saa, lugegu see küsitlus ja sealne tähtaeg uuesti üle ja vaadaku peeglisse. Mis imehelistamised ja küsimised? Ja eks muidugi võiks koolitoit olla gurmeelõuna ja toidupakk olla see, mida igaüks on harjunud poest ostma, aga see maksab raha. Ja see pakk on lastele tasuta. Ja need, kes raha küsivad, on ju üldse mingid naljatilgad või joodikud. Ma saaks aru, et vanem oleks maksnud koolile toiduraha, siis oleks õigus tagasimakseks.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kool peaks lihtsalt välja töötama vormi, soovin pakki/ ei soovi. Vastata tuleb selleks kuupäevaks ja kellaajaks. Kes ei vasta, loetakse automaatselt paki mittesoovijaks. Lihtne ju. Paljudes koolides on nii. Et õpetaja hakkab lapsevanemaid läbi helistama…no ei ole vaja. Korra jääb keegi pakist ilma, küll siis hakkab järgmistel kordadel vormi usinalt täitma.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 95 )


Esileht Koolilaps Kool, distantsõpe, õpetajad?