Mul on poiss, kes õpib esimeses klassis ja püsivusega on tõesti probleeme – tal lihtsalt tekib sada uut ja põnevat mõtet minutis, millega kõigiga võiks kohe tegeleda. Õpetaja käest koolis toimuva õppe kohta küsides õpetaja probleeme ei näinud, küll aga pean ma kodus tal õhtuti kogu aeg kõrval istuma, et kodutööd ikka kõik tehtud saaks. Laiskus kipub muidugi ka suur olema. Oleks siis õppimisega raskusi – ei, kui suudab end käsile võtta, on asjad naksti tehtud, reeglina ilma vigadeta ja korrektselt. Aga ta lihtsalt ei suuda üle 10 minuti õppetöö juures paigal püsida – see oleks nagu äärmiselt ebahuvitav tegevus. Kusjuures, kui legoklotsidega ehitab, siis võib seda teha rahulikult paar tundi järjest, ilma et tuleks meelde nt süüa.