Lapsel olidki väga head tulemused jne, aga anti mõista, et õed-vennad ees juba, et praktiliselt on klass komplekteeritud. Vestlus oli vist OK, raske ju endal öelda.
Nojah, tegelikult pärast eilset kogemust hakkasin ise ka mõtlema, et kui kõrvalt mahub sisse käputäis lapsi, siis võiks seda sisseastumist kuidagi teisiti organiseerida. Saan aru, et need lapsed peaksid ka katsetega kooli saama, aga ajagu siis selle taseme kuidagi megakõrgeks, tehku II vooru pääsemise raskemaks vms. Ei ole ju mõtet lapsi ja vanemaid nõnda moodi jooksutada.
PS: ma kuidagi nii kohmitsein istudes + mul ühes kõrvas kohiseb, et ei kuulnudki kes kooli esindajatest olid.
Aga miks peaks seda sissesaamist teismoodi korraldama?
Tarku lapsi on terve ilm täis, VHK valib peresid. Enamus on kolme lapsega pered, vanemad abielus (igas klassi on 10-15 protsenti vabaabielus peresid ja paar üksikvanemat)- see tähendab, et pered on teatud asjade peale mõelnud, väärtushinnangud on olemas.
Nad soovivad näha koolipere liikmetena peresid, kes panustavad (asendavad mõnd ainetundi, kui klassiõpetaja on haige; 2 vanemat liitub alati lastega teatrisse, üritustele; aitavad korraldada laatasid jne jne) ja vanemaid, kes ei pea oma lapse heaolu teiste laste heaolust ülimlikuks. Vanemad, kellega on võimalik olla dialoogis, mitte selliseid vanemaid, kes põrutavad rusika lauale ja ütlevad, kool tehku minu lapsest tarkpea!
2 last juba seal koolis ja lapsed õpivad, on rõõmsad ja õnnelikud. Varsti läheb 3 ka sinna kooli, mul on küll rahulik tunne, et ta ilmselt saab sinna sisse.
Esimese lapsega saime täiesti üllatuslikult sisse, proovisime GAG ja VHK. Sai ainult VHK.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 10.02 13:43; 29.01 23:17;