Ostsin üle aasta tagasi Kickstarteri kaudu kaks raskustekki. Ühe endale, ühe emale juubelikingiks. Maksin nende eest kokku koos postikuluga peaaegu 500 eurot. Pidid saabuma veebruariks. Pole saabunud siiani ja kardan et jäängi ootama. Keerutatakse ja valetatakse et on juba saadetud jne. Inimesed on massiliselt küsinud ja saanud või alles protsessivad enda pankadelt raha tagasi.
Kuidas meil Eestis sellega on? Kui kaua ja millistel tingimustel raha tagasi saab nõuda kui tegu on ilmselge pettusega?
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Krediitkaardi rahatagastus
Teema: Krediitkaardi rahatagastus
Pangas saab ametliku avalduse teha, seda vist netipangas (vähemalt swedis) teha ei saanud.
Ostsid üle aasta tagasi ja siiamaani lihtsalt ootasid? Ma pakun, et midagi sa enam tagasi ei saa.
Pangas saab ametliku avalduse teha, seda vist netipangas (vähemalt swedis) teha ei saanud.
Raha on ammu maha läinud, mis ta enam avaldab
Pangas saab ametliku avalduse teha, seda vist netipangas (vähemalt swedis) teha ei saanud.
Raha on ammu maha läinud, mis ta enam avaldab
Oehhh… See ei loe, et raha on ammu maha läinud, kui raha poleks maha läinud oleks ja ka ost olemata ja mida siis protesteerida oleks?
Endal kogemus, kus välisma veebipood peale raha saamist enam kirjadele ei vastanud, kaupa teele ei pandud jne. Maksin otse kaardiga (mitte läbi paypali) ja pank pöördub raha saaja panga poole ja nemad omakorda siis ilmselt raha saajani. Mina igatahes sain päris kiirelt oma raha tagasi peale pangas käiku.
Seda ma nüüd tõesti ei tea, mis sellise tehingu vaidlustamise ajapiir on, aga mõte oligi see, et panka tasub pöörduda, üldiselt selline võimalus olemas ja küll pank täpsustab ja vastab küsimustele.
Pangas saab ametliku avalduse teha, seda vist netipangas (vähemalt swedis) teha ei saanud.
Raha on ammu maha läinud, mis ta enam avaldab
Oehhh… See ei loe, et raha on ammu maha läinud, kui raha poleks maha läinud oleks ja ka ost olemata ja mida siis protesteerida oleks?
Endal kogemus, kus välisma veebipood peale raha saamist enam kirjadele ei vastanud, kaupa teele ei pandud jne. Maksin otse kaardiga (mitte läbi paypali) ja pank pöördub raha saaja panga poole ja nemad omakorda siis ilmselt raha saajani. Mina igatahes sain päris kiirelt oma raha tagasi peale pangas käiku.
Seda ma nüüd tõesti ei tea, mis sellise tehingu vaidlustamise ajapiir on, aga mõte oligi see, et panka tasub pöörduda, üldiselt selline võimalus olemas ja küll pank täpsustab ja vastab küsimustele.
Aitäh! Üks asjalik vastus. Selge on see, et mingi võimalus seal peab olema kui nii paljud järjest sealt raha tagasi saavad läbi pankade. Iseasi, kas meil tegutsevate pankade tingimused ka seda võimaldavad.
Pangas saab ametliku avalduse teha, seda vist netipangas (vähemalt swedis) teha ei saanud.
Raha on ammu maha läinud, mis ta enam avaldab
Oehhh… See ei loe, et raha on ammu maha läinud, kui raha poleks maha läinud oleks ja ka ost olemata ja mida siis protesteerida oleks?
Endal kogemus, kus välisma veebipood peale raha saamist enam kirjadele ei vastanud, kaupa teele ei pandud jne. Maksin otse kaardiga (mitte läbi paypali) ja pank pöördub raha saaja panga poole ja nemad omakorda siis ilmselt raha saajani. Mina igatahes sain päris kiirelt oma raha tagasi peale pangas käiku.
Seda ma nüüd tõesti ei tea, mis sellise tehingu vaidlustamise ajapiir on, aga mõte oligi see, et panka tasub pöörduda, üldiselt selline võimalus olemas ja küll pank täpsustab ja vastab küsimustele.
Aitäh! Üks asjalik vastus. Selge on see, et mingi võimalus seal peab olema kui nii paljud järjest sealt raha tagasi saavad läbi pankade. Iseasi, kas meil tegutsevate pankade tingimused ka seda võimaldavad.
See peaks nii olema, et kui raha on saajale üle kantud saab selle raha kätte vaid saaja nõusolekul. Küll aga ilmselt asja “ametlik” käik võib panna raha tagastama, sest ilmselt võib muidu negatiivne märge juurde jääda. Kui nõus ei olda ei saa ka raha tagasi, aga vähemalt proovida ikka tasub.
Antud loos oleva põhjusega on tehingu vaidlustamise limiit 120 päeva. Aga miks sa seni oma panga poole pole pöördunud?
Pangas saab ametliku avalduse teha, seda vist netipangas (vähemalt swedis) teha ei saanud.
Raha on ammu maha läinud, mis ta enam avaldab
Oehhh… See ei loe, et raha on ammu maha läinud, kui raha poleks maha läinud oleks ja ka ost olemata ja mida siis protesteerida oleks?
Endal kogemus, kus välisma veebipood peale raha saamist enam kirjadele ei vastanud, kaupa teele ei pandud jne. Maksin otse kaardiga (mitte läbi paypali) ja pank pöördub raha saaja panga poole ja nemad omakorda siis ilmselt raha saajani. Mina igatahes sain päris kiirelt oma raha tagasi peale pangas käiku.
Seda ma nüüd tõesti ei tea, mis sellise tehingu vaidlustamise ajapiir on, aga mõte oligi see, et panka tasub pöörduda, üldiselt selline võimalus olemas ja küll pank täpsustab ja vastab küsimustele.
Aitäh! Üks asjalik vastus. Selge on see, et mingi võimalus seal peab olema kui nii paljud järjest sealt raha tagasi saavad läbi pankade. Iseasi, kas meil tegutsevate pankade tingimused ka seda võimaldavad.
See peaks nii olema, et kui raha on saajale üle kantud saab selle raha kätte vaid saaja nõusolekul. Küll aga ilmselt asja “ametlik” käik võib panna raha tagastama, sest ilmselt võib muidu negatiivne märge juurde jääda. Kui nõus ei olda ei saa ka raha tagasi, aga vähemalt proovida ikka tasub.
Ilmselt nad on nõus olnud, kuna paljud on raha tagasi saanud. Või on mõnel pangal see võimalik teistel tingimustel. Müüja peab äkki tõestama, et pole tegelenud pettusega vms.
Antud loos oleva põhjusega on tehingu vaidlustamise limiit 120 päeva. Aga miks sa seni oma panga poole pole pöördunud?
Panin algusesse lingi, sealt saab täpselt teada, millega tegu ja miks inimesed üldse nii kaua oodanud on. Loomulikult ei ootaks ma Amazonist rahulikult kaupa nii kaua, aga antud juhul oli tegemist eeltellimusega.
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Krediitkaardi rahatagastus