[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Tere!
Tahtsin lihtsalt üle küsida, et kas olen õigesti asjast aru saanud. Lugesin et juhatuse liikmete muutmiseks äriregistris on vaja üldkoosoleku protokolli kuhu kõik osalejad peavad andma digiallkirja. Juhul kui seda varianti pole, siis tuleb notari juurde pöörduda eks??? Enam postiga ei saa saata protokolli koopiat? [/tsitaat]
Protokoll peab olema originaal ja protokollile peab olema lisatud üldkoosolekust osavõtjate nimekiri, samuti originaal, kuhu on siis kõik osalenud ja volitatud alla kirjutanud. Samuti tuleb lisada volikirjade originaalid. Võib saata postiga või viia ise kohale.
Kandeavaldus registrikande muutmiseks peab olema kas ettevõtjaportaalis digitaalselt tehtud ja KÕIGI juhtuse liikmete poolt digitaalselt allkirjastatud või paberkandjal ja KÕIGI uute juhatuseliikmete allkirjad peavad olema notariaalselt kinnitatud.