Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kui firma saadab arve vales summas

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 39 )

Teema: Kui firma saadab arve vales summas

Postitas:

Kui on tekkinud olukord, et klient tellib firmalt teenuseid, firma saadab arve, aga alles tüki aja pärast avastab firma, et arve oli liiga väike, midagi on välja unustatud või hinnakirjast valesti maha kirjutatud, kas siis saab firma tagant järele nõuda maksmata osa hüvitamist või on rong läinud?

+2
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga ebameeldiv oleks selline olukord küll. Millest selline korralagedus üldse tekkida saaks? Samas me ei tea ju olukorda, kui oli mingi ehitusfirmade konkurss ja see firma võitis vähempakkumise, aga pärast ütleb, et oih, me unustasime need asjad kalkulatsioonidest välja, siis tuleks ilmselt uus konkurss korraldada. Aga kui oli nt aknapaigaldus, ma valisin nad hinna põhjal ja see suurem arve tuleks siis, kui mul aknad juba ees, siis oleks olukord ikka väga ebameeldiv. Kui ma maksin nt peopaiga rendi eest vastavalt arvele ja arvasin, et tuli maksta x summa ja siis mingi aeg pärast pidu ja arve tasumist teataks firma, et oih, me arvutasime rendi valesti ja tegelikult see maksis hoopis x+y summa, siis mul küll ei tekiks tahtmist seda maksta, vaid tekiks tunne, et mind tahetakse lüpsta. Küsige juristilt nõu, kuidas selliseid asju klaarida ja kas see võimalik on.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.08 22:01; 03.08 11:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ikka võid, ka tagantjärgi, ka mitme kuu pärast võid lisa arve esitada. Emotsiooni möllus eraisikud ilmselt solvuvad, aga kui sul on ikka viga tehtud ja hinnakirjas teisiti kirjas, tuleb lisanduv arve siiski tasuda. Juristilt ammu küsitud, sest on ka vaja läinud, kui teine firma on hakanud kobisema, et nad enam ei aktsepteeri arvet jms. Firmadega ilmselt veidi lihtsam sellist raamatupidamislikku jama klaarida, kui solvuvate eraisikutega. Hanke võitjaga muidugi sellist arutelu ei teki. Siis tuleb uus hange teha või kirjutab vea teinud firma vahe oma kuludesse.

+2
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma eraisikuna ütlen, et tore, tegite allahindlust mulle. Ja head aega.
Mõni firma leiab ehk iga kuu mõne sellide “vea” ja küsib raha juurde?

+6
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga ebameeldiv oleks selline olukord küll. Millest selline korralagedus üldse tekkida saaks? Samas me ei tea ju olukorda, kui oli mingi ehitusfirmade konkurss ja see firma võitis vähempakkumise, aga pärast ütleb, et oih, me unustasime need asjad kalkulatsioonidest välja, siis tuleks ilmselt uus konkurss korraldada. Aga kui oli nt aknapaigaldus, ma valisin nad hinna põhjal ja see suurem arve tuleks siis, kui mul aknad juba ees, siis oleks olukord ikka väga ebameeldiv. Kui ma maksin nt peopaiga rendi eest vastavalt arvele ja arvasin, et tuli maksta x summa ja siis mingi aeg pärast pidu ja arve tasumist teataks firma, et oih, me arvutasime rendi valesti ja tegelikult see maksis hoopis x+y summa, siis mul küll ei tekiks tahtmist seda maksta, vaid tekiks tunne, et mind tahetakse lüpsta. Küsige juristilt nõu, kuidas selliseid asju klaarida ja kas see võimalik on.

Vead kalkulatsioonis jms on ettevõtte vastutus ja probleem. Kui ikka üks värvikiht on kalkulatsioonist välja unustatud, on ekseli valem vale olnud või saadetud vale hinnakiri, siis seda kliendilt hiljem küsida küll ei saa.
Hanke korral ei tule mingit uut konkurssi.
Ma saan aru, et siin küsimus juhtumis, kus näiteks peo arve on välja saadetud ilma toidu kuluta, on arvelt 0 lõpust unustatud vms, st arve on väiksem, kui kokku lepitud hind. Sellisel juhul ikka võib saata lisaarve või uue arve.

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Siin ilmselt sõltub asi sellest, kuidas sa tead, et arve vales summas on. Kui sulle on näiteks eelnevalt tehtud hinnapakkumine ja arve tuleb sellest väiksem, siis normaalne inimene küsib enne arve tasumist, et ega juhtumisi pole tegemist eksitusega. Mitte ei tasu käsi hõõrudes ja rõõmustades väiksemat arvet ära, kuigi saab aru, et tegelikult on midagi valesti. Justnimelt see eelmises kommentaaris toodud näide, et null unustatakse lõpust ära, selline näpuviga võib igaühel numbreid sisestades juhtuda, ja pole võimalik, et klient aru ei saanud. Ta oli lihtsalt pahatahtlik ja üritas olukorda ära kasutada.
Kui aga juba algselt oligi hinnapakkumine vale ja mina selle põhjal üldse valisin selle toote- või teenusepakkuja, siis ei maksaks sentigi juurde. See on nende viga. Kaevaku kohtusse, kui tahavad.
Omaette probleem on selliste arvetega, mille täpset suurust ei teagi. Näiteks elektriarve (kaugloetav arvesti). Sa eeldad, et arve tuleb teatud suurusjärgus, aga tuleb näiteks 10x suurem. Kahjuks on seda juhtunud, sest firma oma jutu järgi korra aastas teeb korrektuure ja väidab, et neil olid vahepeal prognoosarved, ise oled loll, et ei kontrollinud, teenus on tarbitud ja nüüd maksa. Nutad ja maksad. Või kavatseb keegi EE-ga kohtusse minna? Pole tavainimesel sellist aega ja ressurssi. Lisaks on ekspertiisitegijad EE enda töötajad. Aga see läheb juba teemaväliseks.
Kindlasti sõltub vale arve tasumine veel mitmest asjaolust. Näiteks kuidas ettevõte seda põhjendab. Töötasin kunagi reisikonsultandina ja tegin algajana vea – klient lisas reisile lisateenuse, mille eest jäi arve esitamata. Viga tuli välja pärast reisi toimumist. Nüüd oli kaks valikut – kas maksan ise vahe kinni (tookord oli selline reegel) või helistan kliendile ja räägin loo ära. Helistasin, rääkisin ja inimene oli nii kena, et läks maksis puuduva osa ära. Eks ta sai ju aru ka, et ekskursioon jäi maksmata. Olin siiski väga tänulik, sest firma poleks ilmselt heade kliendisuhete eesmärgil hakanud kliendiga kaklema. Olekski minu palgast võtnud.
Minu meelest taandubki maksmiskohustus eelkõige sellele, kas klient oleks mõistlikult pidanud aru saama, et arve on väiksem. Kui ikkagi hinnakiri on olemas, õige ja eelduslikult peaks klient olema sellega tutvunud, siis on ju igati normaalne vale arve puhul kliendilt raha juurde küsida. Kui aga algne hind oli juba vale ja klient ei saanudki õigest ja kallimast hinnast teadlik olla, siis on firma omavastutus ja midagi kliendilt küll nõuda ei tohiks. Muidu hakkaks ju tavaline olema olukord, kus ostad näiteks veebist mingid asjad ja kuu aja pärast võetakse sinu kaardilt lisasumma maha või esitatakse lisaarve põhjendusega, et meil kuvas süsteem klientidele vale hinda. Nüüd parandasime selle ära ja teie peate vahe kinni maksma. Maksaksite?

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma eraisikuna ütlen, et tore, tegite allahindlust mulle. Ja head aega.

Mõni firma leiab ehk iga kuu mõne sellide “vea” ja küsib raha juurde?

Kui vastikud on sellised inimesed, kes kasutavad teise inimese eksimust enda kasuks! Olen oma töökohas ka sellist asja kohanud. Kõige haigem veel see, et see, kelle kasuks eksiti, on ülbe, kahjurõõmus ja parastav.

+11
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 02.08 19:03; 03.08 11:16; 03.08 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Normaalne inimene maksab juurde, olen ka poes avastanud, et müüja eksis minu kasuks – läksin tagasi ja lasin vea parandada.
Muidugi on sellised kes rõõmust käsi hõõruvad, et vaata milline õnn sülle kukkus! Tavaliselt selline asi tuleb ringiga tagasi.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 03.08 07:40; 03.08 21:57; 05.08 08:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma eraisikuna ütlen, et tore, tegite allahindlust mulle. Ja head aega.

Mõni firma leiab ehk iga kuu mõne sellide “vea” ja küsib raha juurde?

Kui vastikud on sellised inimesed, kes kasutavad teise inimese eksimust enda kasuks! Olen oma töökohas ka sellist asja kohanud. Kõige haigem veel see, et see, kelle kasuks eksiti, on ülbe, kahjurõõmus ja parastav.

Ma ei parasta ega kahjurõõmutse. Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh. Mina olen oma kohustuse täitnud, tasunud mulle esitatud arve.

+2
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei parasta ega kahjurõõmutse. Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh. Mina olen oma kohustuse täitnud, tasunud mulle esitatud arve.

Ja sa oled täiesti kindel, et sina ise ei eksi mitte kunagi? Aseta end hetkeks selle eksija olukorda. Kuidas sulle endale meeldiks, kuidas olukord sellisel juhul laheneks?

Sarnaselt kui keegi eelmine, on ka minul juhtunud nii, et müüja on minu kasuks eksinud. Seda on ette tulnud mitu korda. Kui ma avastasin selle alles kodus, siis läksin teine päev (kui jälle sinna poodi sattusin) asja nö klaarima. Miks ma peaksin ära kasutama müüja eksimust ja saama mingi asja tasuta või odavamalt? Kas sina said selle olukorra ära kasutamisest mingil moel rikkamaks? Õnnelikumaks? Vaevalt!

Arvan samuti, et sellised olukorrad tulevad ringiga tagasi.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 02.08 19:03; 03.08 11:16; 03.08 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh. Mina olen oma kohustuse täitnud, tasunud mulle esitatud arve.

Roti mentaliteet.

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei parasta ega kahjurõõmutse. Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh. Mina olen oma kohustuse täitnud, tasunud mulle esitatud arve.

Ja sa oled täiesti kindel, et sina ise ei eksi mitte kunagi? Aseta end hetkeks selle eksija olukorda. Kuidas sulle endale meeldiks, kuidas olukord sellisel juhul laheneks?

Sarnaselt kui keegi eelmine, on ka minul juhtunud nii, et müüja on minu kasuks eksinud. Seda on ette tulnud mitu korda. Kui ma avastasin selle alles kodus, siis läksin teine päev (kui jälle sinna poodi sattusin) asja nö klaarima. Miks ma peaksin ära kasutama müüja eksimust ja saama mingi asja tasuta või odavamalt? Kas sina said selle olukorra ära kasutamisest mingil moel rikkamaks? Õnnelikumaks? Vaevalt!

Arvan samuti, et sellised olukorrad tulevad ringiga tagasi.

Aitäh halva soovimise eest. Sinu loogika kohaselt tuleb ka see sulle tagasi.

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õnneks mul pole kunagi nii juhtunud, et mingi firma teeb töö ära, esitab arve, maksan selle ja siis tullakse jutuga, et vabandust, tegime vea, siin on õiged kalkulatsioonid ja tasuge uuesti nüüd juurde see ja too. Aga kui tuldaks, siis see oleks viimane kord ka mul selle firmaga asju ajada. Kassapidajale muidugi ütlen, kui ta mul mingit juustu läbi ei löö ja ma seda näen, see pole päris sama asi.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 01.08 22:01; 03.08 11:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei parasta ega kahjurõõmutse. Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh. Mina olen oma kohustuse täitnud, tasunud mulle esitatud arve.

Ja sa oled täiesti kindel, et sina ise ei eksi mitte kunagi? Aseta end hetkeks selle eksija olukorda. Kuidas sulle endale meeldiks, kuidas olukord sellisel juhul laheneks?

Sarnaselt kui keegi eelmine, on ka minul juhtunud nii, et müüja on minu kasuks eksinud. Seda on ette tulnud mitu korda. Kui ma avastasin selle alles kodus, siis läksin teine päev (kui jälle sinna poodi sattusin) asja nö klaarima. Miks ma peaksin ära kasutama müüja eksimust ja saama mingi asja tasuta või odavamalt? Kas sina said selle olukorra ära kasutamisest mingil moel rikkamaks? Õnnelikumaks? Vaevalt!

Arvan samuti, et sellised olukorrad tulevad ringiga tagasi.

Aitäh halva soovimise eest. Sinu loogika kohaselt tuleb ka see sulle tagasi.

Aga mismoodi see siis halva soovimine on? Sinu enda loogika järgi asjad peavadki käima ju nii. Seega, kui sinuga kunagi samamoodi juhtub, siis see ongi ju täiesti aus ja õiglane… Sinu arvates…

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 02.08 19:03; 03.08 11:16; 03.08 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei parasta ega kahjurõõmutse. Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh. Mina olen oma kohustuse täitnud, tasunud mulle esitatud arve.

Ja sa oled täiesti kindel, et sina ise ei eksi mitte kunagi? Aseta end hetkeks selle eksija olukorda. Kuidas sulle endale meeldiks, kuidas olukord sellisel juhul laheneks?

Sarnaselt kui keegi eelmine, on ka minul juhtunud nii, et müüja on minu kasuks eksinud. Seda on ette tulnud mitu korda. Kui ma avastasin selle alles kodus, siis läksin teine päev (kui jälle sinna poodi sattusin) asja nö klaarima. Miks ma peaksin ära kasutama müüja eksimust ja saama mingi asja tasuta või odavamalt? Kas sina said selle olukorra ära kasutamisest mingil moel rikkamaks? Õnnelikumaks? Vaevalt!

Arvan samuti, et sellised olukorrad tulevad ringiga tagasi.

Aitäh halva soovimise eest. Sinu loogika kohaselt tuleb ka see sulle tagasi.

Aga mismoodi see siis halva soovimine on? Sinu enda loogika järgi asjad peavadki käima ju nii. Seega, kui sinuga kunagi samamoodi juhtub, siis see ongi ju täiesti aus ja õiglane… Sinu arvates…

Loomulikult. Mina saan sellisel juhul vähem preemiat või ei saa üldse. Minu viga ju.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Inimesed jagunevad ausateks ja ebaausateks – aus inimene maksab saadud kaubale ja asjale juurde , kas siis kui arvele on märgitud väiksem summa, ebaaus aga hakkab väitma, et tema ei pea seda tegema. Ja igaühe enda asi on, milline inimene ta on.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 03.08 07:40; 03.08 21:57; 05.08 08:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Loomulikult. Mina saan sellisel juhul vähem preemiat või ei saa üldse. Minu viga ju.

Jah, sina räägid preemiast, mis sul oma süül saamata jääb. Aga mõni töötaja peab selle summa oma palgast kinni maksma, mingist preemiast pole juttu ka.
Inimesed on ekslikud, viimane kui üks. Ja on palju erinevaid olukordi, mida tulebki erinevalt lahendada. Alati saab kliendiga läbi rääkida.
Kui ma ikka ostan 1000-eurose reisi ja saan arve 100 euro kohta, siis ma küsin juba enne arve tasumist, mis jama on? Kui ma ostan mingi masina kindlate lisadega ja arvel pole mõnda lisa märgitud, siis samuti uurin kohe, et kõik saaks selgeks.
Aga kui ma ostan mingi teenuse, millele on kirjade järgi lubatud teha allahindlust 5 %, kui maksan kiirelt (paari päeva jooksul) ja siis saan arve, millel on allahindluse protseniks märgitud 15 ja ma tasungi 15 % vähem õigel ajal, vaat siis ma vaidlen küll. On juhtunud. Ma olen heauskne ostja, võin uskuda, et firmal on mingi lisakampaania või olen nii hea klient, et saingi lisasoodustust. ma ei hakka nende kodulehte läbi kammima ega uurima, kas protsent on ikka õige. Nagu arvel märgitud, nii on.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 04.08 00:04; 05.08 10:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Inimesed jagunevad ausateks ja ebaausateks – aus inimene maksab saadud kaubale ja asjale juurde , kas siis kui arvele on märgitud väiksem summa, ebaaus aga hakkab väitma, et tema ei pea seda tegema. Ja igaühe enda asi on, milline inimene ta on.

Ja ma olengi aus. Kui mulle esitatakse arve x summale ja ma maksan x summa ära, siis mina ei vassi ega valeta. Ebaaus on firma, kes esitab nädala pärast täiendava nõude. Ja järgmine nädal ehk veel natuke otsa. Ja siis veel.

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja ma olengi aus. Kui mulle esitatakse arve x summale ja ma maksan x summa ära, siis mina ei vassi ega valeta. Ebaaus on firma, kes esitab nädala pärast täiendava nõude. Ja järgmine nädal ehk veel natuke otsa. Ja siis veel.

Sa saad ju väga hästi aru, et teema polnud sellest, et firma iga nädal raha juurde küsib! Aga kuidagi pead oma vargamentaliteeti välja vabandama.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui arve on seetõttu väiksem, et midagi unustati ära, siis polegi nagu otsest probleemi. Kui juurde ei maksa, siis ei saa ka seda puuduvat asja ju. Seega on ostja huvides arve üle kontrollida ja mitte seda tasumisega aktsepteerida.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh.

Sina eksid ju samuti, kui aktsepteerid arve, mis ei vasta kokku lepitud tingimustele. Korrektne on, et kui emb-kumb teist eksimuse avastab, annab teisele teada ja asi aetakse korda.
Arvet saades kontrollin loomulikult, et seal on kõik õigesti. Poes, restoranis, autot, maja ostes ühtviisi. See on ju elementaarne.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 04.08 08:57; 04.08 10:47; 04.08 13:03; 04.08 13:45; 05.08 09:35; 05.08 10:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Inimesed peavad oma tööd tegema korrektselt, siis ei tekiks ka selliseid olukordi. Ja kui tekib, siis ei ole ok seda teise inimese kaela lükata. Eksisid, tunnista viga, võta vastutus. Ja see on mingi lihtlabane kalkulatsioon ja arvutus, mitte südameoperatsioon. Kui ma peaks iga ostuga müüjatega hiljem jändama, et nende vigu parandada, ei aitäh.

Sina eksid ju samuti, kui aktsepteerid arve, mis ei vasta kokku lepitud tingimustele. Korrektne on, et kui emb-kumb teist eksimuse avastab, annab teisele teada ja asi aetakse korda.

Arvet saades kontrollin loomulikult, et seal on kõik õigesti. Poes, restoranis, autot, maja ostes ühtviisi. See on ju elementaarne.

Esiteks maksad sa toidupoes ära üldsumma. Seejärel saad tšeki, kui küsid. Seejärel vaatad üle iga 15 ostetud asja saalihinna ja tšekil oleva hinna ja lööd need kokku sealsamas kassas?
Ei usu.
Appi, kuidas inimesed valetavad ja õilistavad iseennast. Aga noh, parim kaitse on rünnak.

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Esiteks maksad sa toidupoes ära üldsumma. Seejärel saad tšeki, kui küsid. Seejärel vaatad üle iga 15 ostetud asja saalihinna ja tšekil oleva hinna ja lööd need kokku sealsamas kassas?
Ei usu.
Appi, kuidas inimesed valetavad ja õilistavad iseennast. Aga noh, parim kaitse on rünnak.

Jah, vaatan poes ostutšeki üle ja suuremad lahknevused jäävad sealt silma, kui neid peaks leiduma.
Sa pole ilmselt numbriinimene, kui see sulle utoopiline tundub. Inimesed ongi erinevad. Mulle tundub huvitav, et sa ei kontrolli just suuremaid arveid (teemaalgatuse järgi tundub pigem suuremas tehingus küsimus). Mis siis, kui hoopis rohkem on arvel küsitud, ikka maksad ära, sest ei pea “müüjate vigu parandama”?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 04.08 08:57; 04.08 10:47; 04.08 13:03; 04.08 13:45; 05.08 09:35; 05.08 10:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Esiteks maksad sa toidupoes ära üldsumma. Seejärel saad tšeki, kui küsid. Seejärel vaatad üle iga 15 ostetud asja saalihinna ja tšekil oleva hinna ja lööd need kokku sealsamas kassas?

Ei usu.

Appi, kuidas inimesed valetavad ja õilistavad iseennast. Aga noh, parim kaitse on rünnak.

Jah, vaatan poes ostutšeki üle ja suuremad lahknevused jäävad sealt silma, kui neid peaks leiduma.

Sa pole ilmselt numbriinimene, kui see sulle utoopiline tundub. Inimesed ongi erinevad. Mulle tundub huvitav, et sa ei kontrolli just suuremaid arveid (teemaalgatuse järgi tundub pigem suuremas tehingus küsimus). Mis siis, kui hoopis rohkem on arvel küsitud, ikka maksad ära, sest ei pea “müüjate vigu parandama”?

Tõsi, sendi täpsusega ei kontrolli. Ma ei tea, kas poemüüja hakkab sellega riskima, kui mu tolmuimeja arvele paneb 5 eurot juurde. Ma arvan, et ei hakka.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei tea, kas poemüüja hakkab sellega riskima, kui mu tolmuimeja arvele paneb 5 eurot juurde.

Kust see “paneb juurde” nüüd tuli? Me räägime ju eksimustest või sina räägid millestki muust?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 04.08 08:57; 04.08 10:47; 04.08 13:03; 04.08 13:45; 05.08 09:35; 05.08 10:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei tea, kas poemüüja hakkab sellega riskima, kui mu tolmuimeja arvele paneb 5 eurot juurde.

Kust see “paneb juurde” nüüd tuli? Me räägime ju eksimustest või sina räägid millestki muust?

Sina oled võimeline aru saama, et kas arvele lisatud 5 eurot on eksimus või tahtlus? Mina ei ole. Telepaat ma pole ja mõtteid ei loe.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Rahalisi nõudeid saab esitada 3a jooksul nõude tekkimisest.

Iseasi, kas on tõendatav, mis oli õige summa. Nt kirjalik leping või meilivahetus summadega, e-pies hinnad üleval või lihtsalt asja kohta ebamõistlikult väike hind (a la 100 000 väärtusega asjale arve 10000, ilmselge trükiviga, vs 100000 väärtuses asjale 95000 arve, siis see vahe ei ole nii “ilmselge”)

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sina oled võimeline aru saama, et kas arvele lisatud 5 eurot on eksimus või tahtlus? Mina ei ole. Telepaat ma pole ja mõtteid ei loe.

Just, ka mina pean silmas, et vahet pole, mis põhjusel vale summa kirjas on. Arutame ju seda, kas sellele tähelepanu juhtida või mitte.

..Aga üldiselt pean vabandama, kuna lugesin nüüd sinu esimesest postitusest, et sa siiski juhiksid müüja tähelepanu veale (“Aitäh, et allahindlust tegite”)
Ma märkasin sinu kirjutisi alles hiljem, kust jäi mulje, et sa salgaks müüja vea üldse maha.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 04.08 08:57; 04.08 10:47; 04.08 13:03; 04.08 13:45; 05.08 09:35; 05.08 10:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Esiteks maksad sa toidupoes ära üldsumma. Seejärel saad tšeki, kui küsid. Seejärel vaatad üle iga 15 ostetud asja saalihinna ja tšekil oleva hinna ja lööd need kokku sealsamas kassas?
Ei usu.
Appi, kuidas inimesed valetavad ja õilistavad iseennast. Aga noh, parim kaitse on rünnak.

Oh, jälle see perekooli ära-valeta-kägu! See annab ka vastuse, miks su mõtteviis selline on, nagu on…

Mina kontrollin kindlasti poetšekke ja -hindu. Seda ei tee ma koha peal, vaid hiljem, kodus. Ja olen päris mitu korda läinud poodi tagasi parandama nii seda, mis on minu kasuks, kui ka seda, mis on minu kahjuks arvestatud. Ma ei taha kellelegi võlgu jääda, aga ei taha ka, et keegi mulle “võlgu” jääb.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 04.08 20:16; 04.08 22:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Esiteks maksad sa toidupoes ära üldsumma. Seejärel saad tšeki, kui küsid. Seejärel vaatad üle iga 15 ostetud asja saalihinna ja tšekil oleva hinna ja lööd need kokku sealsamas kassas?

Ei usu.

Appi, kuidas inimesed valetavad ja õilistavad iseennast. Aga noh, parim kaitse on rünnak.

Oh, jälle see perekooli ära-valeta-kägu! See annab ka vastuse, miks su mõtteviis selline on, nagu on…

Mina kontrollin kindlasti poetšekke ja -hindu. Seda ei tee ma koha peal, vaid hiljem, kodus. Ja olen päris mitu korda läinud poodi tagasi parandama nii seda, mis on minu kasuks, kui ka seda, mis on minu kahjuks arvestatud. Ma ei taha kellelegi võlgu jääda, aga ei taha ka, et keegi mulle “võlgu” jääb.

Kas ma saan õigesti aru, et sa kodus lähed poe kodulehele, vaatad, kas leib maksis 1.20 ja kui tšekil on 1.10, viid järgmine päev poodi 10 senti tagasi?
Imetlusväärne. Tore, et sul on selline õiglustunne js nii palju vaba aega, mida siis hindade jälgimise, arvutamise ja poeskäikudega sisustada.

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 02.08 08:16; 03.08 09:59; 03.08 11:41; 03.08 13:30; 04.08 07:31; 04.08 10:29; 04.08 12:16; 04.08 13:23; 04.08 20:39; 05.08 08:14; 05.08 08:15; 05.08 09:53;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 39 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Kui firma saadab arve vales summas